Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2011, 12:11
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik moest alles gewoon inleveren...
Volgens mij mag je inderdaad maar 100ml mee het vliegtuig in (als handbagage, in koffer mag wel), tenzij je bijvoorbeeld dingen in de tax-free shops na de douane koopt.
Ja, precies. Maar volgens mij zijn er wel uitzonderingen voor babyvoeding. Tenminste, dat mag ik hópen
Oud 01-07-2011, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Pfff.... shitzooi zeg. Je mag natuurlijk nog maar 100 ml. vloeistof mee het vliegtuig in. Maar ik heb 2 kinderen die nog een fles krijgen, van minimaal 200 ml. per fles. Wat een gezeik zeg.
Ik geloof dat daar een uitzondering voor bestaat. Misschien moet je het aangeven. Ik zou even bellen.
Oud 01-07-2011, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Niet flikker iig
het moet er ook waanzinnig lijp uit hebben gezien

hij:
ik:
hij:
ik: mag ik een brood?
hij:
ik
hij: hoeveel was dat brood?
ik 80 cent
driemaal
ik: 80..80..80 cent
hij:
ik:
hij:
MiBe
MiBe is offline
Beter neemt die domme doos die tegenover me zit even gewoon haar telefoon op, dat ding staat al 2 minuten te rinkelen en ze negeert het gewoon.
snoopy
snoopy is offline
Google is awesome! (ja, Brenda & Bloemetje !)

http://www.landenportal.nl/informati...meteenbaby.htm

Mag dus idd. Moet het wel thuis al klaarmaken, dus dan hebben we heeeel veel klontjes, maar het mag tenminste. Hoezee.
Verwijderd
Citaat:
Hm. De laatste keer dat ik vloog moest ik mijn shampoofles weggooien, want die had een inhoud van 175 ml.
Flauw.

Is het poeder met water? Want dan zou je het eventueel na de douane kunnen mengen (na de douane water kopen)? /niet veel verstand van flesvoeding
Oud 01-07-2011, 12:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ha nee, het kan zelfs makkelijker, zie ik nu. je kunt bij de voetnootopties aanvinken dat je voetnoot niet gekoppeld moet zijn aan de vorige. als je dat doet en dan het paginanummer verwijdert, dan blijven de andere staan.
Grmbl ik krijg het niet voor elkaar .

Ik heb voetnoten, maar dat is wat anders dan paginanummers, die staan in de 'footer' (voetnoten staam daarboven). Ik kan wel klikken op 'format page numbers', maar daar kan ik dus alleen kiezen vanaf welke pagina hij telt.
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Flauw.

Is het poeder met water? Want dan zou je het eventueel na de douane kunnen mengen (na de douane water kopen)? /niet veel verstand van flesvoeding
Het is idd poeder met water, maar dat water moet ook nog gekookt zijn. Dus misschien maar heeeeel veel thee bestellen in het vliegtuig
Verwijderd
Citaat:
Ik moest alles gewoon inleveren...
Volgens mij mag je inderdaad maar 100ml mee het vliegtuig in (als handbagage, in koffer mag wel), tenzij je bijvoorbeeld dingen in de tax-free shops na de douane koopt.
Dan heb ik geluk gehad I guess
MiBe
MiBe is offline
Citaat:

hij:
ik:
hij:
hij:
ik
ik 80 cent
driemaal
hij:
ik:
hij:
Bij mij zien gesprekken er altijd meer zo uit:

Hij:
Ik:
Hij:
Ik:
Hij:
Ik:
Hij
Ik:
Hij:
Ik:
Oud 01-07-2011, 12:14
Verwijderd
Citaat:

hij:
ik:
hij:
hij:
ik
ik 80 cent
driemaal
hij:
ik:
hij:

Citaat:
Google is awesome! (ja, Brenda & Bloemetje !)

http://www.landenportal.nl/informati...meteenbaby.htm

Mag dus idd. Moet het wel thuis al klaarmaken, dus dan hebben we heeeel veel klontjes, maar het mag tenminste. Hoezee.

Citaat:
Het is idd poeder met water, maar dat water moet ook nog gekookt zijn. Dus misschien maar heeeeel veel thee bestellen in het vliegtuig
Dat kan natuurlijk ook best
Oud 01-07-2011, 12:14
Verwijderd
Tering het begint te regenen na een hlave dag zon, en ik moet zo nog weg. ik ga nu ff dan voor het los gaat.
Oud 01-07-2011, 12:15
Verwijderd
Ik kom er niet uit wat ik zou denken Luud

Ik denk dat ik zou denken dat je iets raars hebt aan je stembanden ofzo.
Oud 01-07-2011, 12:15
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Dan heb ik geluk gehad I guess
Misschien leken de flesjes op piemels en wisten ze niet dat er water in zat
Hoewel je uit een piemel misschien ook wel meer dan 100ml vloeistof kunt krijgen.
Oud 01-07-2011, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Misschien leken de flesjes op piemels en wisten ze niet dat er water in zat
Hoewel je uit een piemel misschien ook wel meer dan 100ml vloeistof kunt krijgen.
Haha.
Verwijderd
Citaat:

mmm! Maar zou je dan ook mij proberen zoveel mogelijk te laten zeggen, gewoon om er achter te komen?
Verwijderd
oei, diploma tijd. tot latert!
Verwijderd
Citaat:
mmm! Maar zou je dan ook mij proberen zoveel mogelijk te laten zeggen, gewoon om er achter te komen?
Nee dat geloof ik niet

Citaat:
oei, diploma tijd. tot latert!
Veel plezier enzo!
Verwijderd
Citaat:

Ik zag Luud eigenlijk altijd al een meer als mens/neutraal/androgyn ipv eerst als meisje en nu als jongen, dus ik denk dat ik dat nog steeds heb, en dan past die stem best.
Oud 01-07-2011, 12:19
Verwijderd
Citaat:

Waarom moet ik toch altijd met een faceplant antwoorden op iedereen die '97' achterin de nickname heeft staan
Ik vind het afgrijselijk irritant als Sabir al bezet is als ik me aanmeld op een site. Toen ik ging kijken wie Sabir hier had geregistreerd zag ik dat die gast maar één keer (!) online was geweest. Naam vrij laten maken, en nu heb ik hem.
Oud 01-07-2011, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Ik zag Luud eigenlijk altijd al een meer als mens/neutraal/androgyn ipv eerst als meisje en nu als jongen, dus ik denk dat ik dat nog steeds heb, en dan past die stem best.
Hm. Nee duidelijk jongen nu, iig de laatste foto's die ik heb gezien.
Oud 01-07-2011, 12:21
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Grmbl ik krijg het niet voor elkaar .

Ik heb voetnoten, maar dat is wat anders dan paginanummers, die staan in de 'footer' (voetnoten staam daarboven). Ik kan wel klikken op 'format page numbers', maar daar kan ik dus alleen kiezen vanaf welke pagina hij telt.
owja sorry, je hebt voetnoten en voetTEKST. paginanummer staan in voettekst.

je moet in ieder geval het deel waar je de paginanummers wilt verwijderen voorgaan met een sectie-einde (zal wel page break zijn ja) en eindigen met een sectie-einde, zodat het geheel een eigen sectie wordt. dit wordt dan ook weergegeven bij de voettekst trouwens, dus dan kun je het controleren.

daarna kun je pas, als je IN de voettekst staat, aanvinken dat deze NIET hetzelfde opgemaakt moet worden als de voorgaande sectie. daarna kun je de paginanummers verwijderen. de eerste van de sectie is voldoende, want de rest gaat dan automagisch mee.

het kan zijn dat de paginanummer in het deel NA de aparte sectie ook verdwijnen, maar dan moet je hier weer even in de voettekst gaan staan -> loskoppelen van vorige sectie en zeggen dat je weer paginanummers wilt...

hopelijk is het een beetje duidelijk
Oud 01-07-2011, 12:22
snoopy
snoopy is offline
Hoe kun je weten of het nog gaat regenen de komende 2/3 uur. En ja, ik ken buienradar, maar dat vind ik niet heel duidelijk
Oud 01-07-2011, 12:23
Verwijderd
Ik wil wel een keer met Michelangelo spelleiden Maar niet tijdens het volgende spel, denk ik.
Oud 01-07-2011, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Hm. Nee duidelijk jongen nu, iig de laatste foto's die ik heb gezien.
Oh ja ik had het over irl, niet over foto's. Dan ga ik inderdaad ook voor jongen, een heertje zelfs.

Bij de weg: wil jij zo een paragraaf van me lezen? Hij is niet lang. Ik moet vooral weten of het een goede synthese is en niet te veel overkomt.
Oud 01-07-2011, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Oh ja ik had het over irl, niet over foto's. Dan ga ik inderdaad ook voor jongen, een heertje zelfs.

Bij de weg: wil jij zo een paragraaf van me lezen? Hij is niet lang. Ik moet vooral weten of het een goede synthese is en niet te veel overkomt.
Moet zo werken scheet
Oud 01-07-2011, 12:25
Verwijderd
Paraplu net voor 2 druppels regen meegenomen nu is het weer droog.
Oud 01-07-2011, 12:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
Goedemorgen lieve forumers! Let maar niet op mij, hoor. Ik doe zo omdat ik de smatjes hier wel spang vind, jwz.

@Pippeloen: leuk voor je! Ik wist het natuurlijk allang. Zat me nog af te vragen of ik Quincy moest pm'en om hem te laten weten dat hij het voor mij echt niet geheim hoeft te houden, maar dat is dus niet nodig.

Citaat:
Naar anijs en alcohol.
Citaat:
Oh wel dus een soort ouzo/raki.
Nee, het is veel viezer dan ouzo. Pastis heeft echt een heel nare nasmaak, ouzo heeft dat niet.
Oud 01-07-2011, 12:26
snoopy
snoopy is offline
Wie ís Quincy eigenlijk? Ik bedoel: welke nick?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik heb mijn kleding voor de diploma uitreiking aan, waar ik over een kwartiertje weer naar toe moet. Blijkbaar ben ik erg 'passabel' nu want ik ging een brood halen bij de turkse bakker en naast me stond een beetje een asociale jongen. Hij schrok zichtbaar toen ik zei 'mag ik een brood alsjeblieft?' en vroeg drie keer aan me hoe duur het was terwijl hij me echt aanstaarde. Toen pas besefte ik dat hij gewoon mijn stem aan het analyseren was. Toen deed ik automatisch een stap naar achter, siste hij 'flikker' (;d;d;:;d;;d;d; ????) en ging ik naar buiten.
/
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dobermann!
Oud 01-07-2011, 12:27
Verwijderd
Ik vind pastis wel lekker
Verwijderd
Citaat:
Dobermann.
Verwijderd
Citaat:
Moet zo werken scheet
Mehhh. Wat is zo?

Citaat:
Nee, het is veel viezer dan ouzo. Pastis heeft echt een heel nare nasmaak, ouzo heeft dat niet.
Tsss, jij hebt gebrekkig werkende smaakpapillen. Pastis heeft totaal geen nare nasmaak.
snoopy
snoopy is offline
Seriously? Ik dacht dat hij een vriendin had!
Nou ja, nu hééft ie dus idd een vriendin, maar nou ja...

Anyway: gefelicteerd allebei
Verwijderd
Citaat:
Mehhh. Wat is zo?

Tsss, jij hebt gebrekkig werkende smaakpapillen. Pastis heeft totaal geen nare nasmaak.
Zeker Euroshopper Pastis :;d;;D;D
Oud 01-07-2011, 12:28
Martiño
Martiño is offline
Oh, is het grote geheim eindelijk bekend geworden?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Welles.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
owja sorry, je hebt voetnoten en voetTEKST. paginanummer staan in voettekst.

je moet in ieder geval het deel waar je de paginanummers wilt verwijderen voorgaan met een sectie-einde (zal wel page break zijn ja) en eindigen met een sectie-einde, zodat het geheel een eigen sectie wordt. dit wordt dan ook weergegeven bij de voettekst trouwens, dus dan kun je het controleren.

daarna kun je pas, als je IN de voettekst staat, aanvinken dat deze NIET hetzelfde opgemaakt moet worden als de voorgaande sectie. daarna kun je de paginanummers verwijderen. de eerste van de sectie is voldoende, want de rest gaat dan automagisch mee.

het kan zijn dat de paginanummer in het deel NA de aparte sectie ook verdwijnen, maar dan moet je hier weer even in de voettekst gaan staan -> loskoppelen van vorige sectie en zeggen dat je weer paginanummers wilt...

hopelijk is het een beetje duidelijk
Die nieuwe word is helaas heel anders dan de oude, dus wat je zegt gaat helaas niet lukken . Bedankt voor je hulp, maar ga toch maar voor die andere omslachtige methode!

Citaat:
Hoe kun je weten of het nog gaat regenen de komende 2/3 uur. En ja, ik ken buienradar, maar dat vind ik niet heel duidelijk
Weeronline geeft aan of het de komende uren gaat regenen .
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Zeker Euroshopper Pastis :;d;;D;D
Oud 01-07-2011, 12:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oh, is het grote geheim eindelijk bekend geworden?
Is er eigenlijk iemand van de vaste saaiers die het níet wist?
Oud 01-07-2011, 12:29
Martiño
Martiño is offline
Ik wist het al duisentlang!
Oud 01-07-2011, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Ik denk het niet..
Verwijderd
Ik niet.
Verwijderd
Citaat:
Mehhh. Wat is zo?

Ik moet over 25 minuten weg en ben net aangekleed, maar verder zie ik er nog uit alsof ik net uit bed kom. Dus, gaat 'm niet worden, sorry
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk niet
Verwijderd
Citaat:
Ik wist het al duisentlang!
Ik ook, en ik moet eerlijk bekennen dat Sann, Lorelei, Quis en Carn het toen ook vrij snel wisten
Oud 01-07-2011, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Ik niet.
Jij bent geen vaste saaier.
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

Weeronline geeft aan of het de komende uren gaat regenen .
Duizendmaal dank!

Citaat:
Citaat:
Ik denk het niet..
Nou ja... Weet niet of ik vaste saaier ben (denk t niet), maar ik wist het dus niet.
Carn
Carn is offline
De Stasi was er niets bij.

Regels voor berichten