Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik dat eerder had geweten, had ik niet al die boeken voor m'n studie hoeven kopen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zat daarstraks nog te denken in de trein van Utrecht naar Den Bosch 'hmm, zal ik Martin bellen of ik op de koffie mag komen, maar toen ging mijn schoen kapot (hak) en dat werd toch iets te moeilijk/ver lopen. Andere keer, goed? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik lees net de AV van de pathe bioscopen
3.4 Iedere aansprakelijkheid van de Bioscoop uit welke hoofde dan ook is beperkt tot maximaal het bedrag van het toegangsbewijs, behoudens het bepaalde in artikel 3.5. 3.5 Indien de Bioscoop ter zake van de schade is verzekerd, is haar aansprakelijkheid beperkt tot het bedrag dat wordt uitgekeerd op grond van de aansprakelijkheidsverzekering(en) van de Bioscoop in het betreffende geval, plus het bedrag van eigen risico dat in dat geval door de Bioscoop dient te worden gedragen volgens de toepasselijke verzekeringspolis(sen) WUT ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien is het sowieso nuttig: er zijn maar weinig mensen die weten wat hun rechten zijn en als ze zeggen "ja maar dat staat in de algemene voorwaarden" denkt 90% van de mensen: OKEUJ. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hello zhang,
Welcome to Battle.net! You have successfully created the following Battle.net account: omg@irrelevant.nl The Battle.net account is a centralized account system that will let you manage all of the Blizzard Entertainment games you play, including World of Warcraft and future games, in one place without having to remember multiple sets of login information. We highly recommend that you take this opportunity to verify your e-mail address. Verifying your e-mail address will unlock extra Battle.net account features, including the ability to register Blizzard games you own so that you can download them, free of charge, any time you want. To do so, simply click here: https://nouneehoor.battle.net/accoun...FA62A7529FFDF3 In addition, you may also merge any World of Warcraft accounts you play with this Battle.net account. After merging, you will log in to the game and its associated online services such as World of Warcraft Account Management, the World of Warcraft Forums, and the World of Warcraft Armory, using your Battle.net login information. You can begin the account merge process at the Battle.net account homepage, located at http://www.battle.net/account. Please retain this e-mail for your reference. For more information, click here for answers to Frequently Asked Questions or to contact the Blizzard Billing & Account Services team. Sincerely, The Battle.net Account Team Zhang? omg@irrelevant.nl? ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb al 2x gehad dat een webshop zich niet aan de wet hield, maar een klacht neerleggen bij de thuiswinkelorganisatie doet wonderen. Ik heb wel vaker gehad dat ze zeiden dat het in AV stond, maar als je ze dan op de wet wees dan deden ze het toch, opmerkelijk vaak uit coulance ![]() Maar die andere 2x was de webshop in de veronderstelling dat hun AV boven de wet stonden ![]() Ik zie trouwens dat ze hun AV nog steeds niet hebben aangepast, ondanks dat de thuiswinkelorganisatie ze geslagen heeft |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Iedereen kan wiskunde. Je moet alleen niet verwachten dat je wiskundekennis autogenereert. Het enige wat je kunt doen is er gewoon veel tijd in steken. Zoals met alles eigenlijk.
|
|