Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En wat heeft het voor nut om de cupido bekend te maken? Wij kunnen er verder ook niks mee. Overigens vraag ik me dan wel af waarom Absinthe dat perse wilde vermelden?
|
@Interglot: ik hoop trouwens niet dat jij de ziener bent, anders komen we dus ook niet de onschuldigen te weten die je hebt opgevraagd. Bij deze is dit dus ook een hint naar de echte ziener om dit subtiel te gaan hinten.
@Martino: dat wijst naar een ervaren wolf. Maar hij heeft best wel wat mensen zitten prikken, as usual, best kans dat daar een wolf tussen zit die daar niet van gediend is.
||
Citaat:
|
Daboman, verzoek je nu aan de ziener om zich kenbaar te maken?
![]() En wat betreft Soija, hij heeft bijvoorbeeld veel op Geel gezeten, maar als Geel een wolf is dan lijkt het me dom om NU Soija op te eten, want dan richt alle verdenking zich - logischerwijs - op hem. Ik spreek Geel overigens niet vrij hoor, maar als wolf zou ik dan op zijn minst wachten totdat de prooi zijn aandacht op iemand anders heeft gericht, voordat hij wordt opgegeten.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nee ik zeg dat de ziener zijn of haar informatie subtiel prijs moet geven. Subtiel genoeg zodat niemand het door heeft, maar het wel achteraf na te zoeken valt. Zoals ik al zei, ik wil onschuldigen kunnen wegstrepen. Waarom geef je zo'n negatieve draai aan mijn woorden?
||
Citaat:
|||||
Citaat:
Citaat:
Ik zou de optie niet direct afstrepen. Citaat:
Ze speelt in ieder geval anders dan ik van haar gewend ben. Citaat:
|
![]() |
|||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
Ik heb inmiddels alle posts van Soija nog eens doorgelezen. Heel veel informatie vind ik ze niet bevatten, maar dat is ook niet verwonderlijk, gelet op het feit dat we nu pas in de 3e hangronde zitten. De enige mensen waar hij echt verdachtmakingen naar maakt, of op zinspeelt, zijn:
1. Absinthe - staat hier op zijn verdachtenlijst, maar hij beargumenteert nooit waarom. 2. Daboman - staat hier op zijn verdachtenlijst, maar hij beargumenteert nooit waarom. 3. Neko* - omdat ze het opneemt voor Luts (hier), en later ook omdat ze het opneemt voor Interglot (hier). Het gekke is trouwens dat de meeste mensen het niet verdacht vonden dat zij het opnam voor Interglot, maar bij mij opeens wel. Soija is de enige persoon die daarin consistent is gebleven: hij vond het bij zowel Neko* als mij verdacht. 4. Honestsmile - vanwege verdacht smileygebruik (hier). 5. VeGs - vanwege vermeend hinten en het actief zijn met theorieën posten (hier). 6. Severus (ik) - vanwege het opnemen voor Interglot (hier). 7. Geel - vanwege een onwaarheid (hier en hier). 8. Queasy - vanwege de inconsistentie die ik bij haar had opgemerkt (hier). In totaal 8 mensen dus. Een aanzienlijk aantal, dus best kans dat hij bij één van hen op het goede spoor zit, maar dat hoeft natuurlijk niet. Hij had Little Phoebe immers fout ingeschat: hij dacht dat ze goed was en wilde haar er in blijven houden (hier), dit terwijl ze later toch echt een geliefde blijkt te zijn. Verder springt voor mij het duidelijkst het gekibbel met Geel naar voren, het opnemen van Neko* en ik voor Interglot, en de inconsistentie met Queasy. De opgegeven redenen voor de anderen vind ik te flinterdun, hebben weinig tot geen substantie. Bij de discussie met Geel gaf Geel een reden op voor waarom hij op Soija wou stemmen, waar Soija heftig op reageerde. Soija bedoelde dat aangezien de tovenaar niet zeker weet of de wolven nou zijn beschermeling of de wolfsbane hebben proberen te eten, de tovenaar voor de zekerheid zijn beschermeling nog maar een paar keer moest beschermen. Het is mogelijk dat Geel dat blijkbaar verkeerd (of slordig) heeft gelezen en de oproep (tot het blijven beschermen van de beschermeling) opgevat als een suggestie dat de beschermeling gepakt was. Of het was een opzettelijke misrepresentatie van Soija's post door Geel, dat is natuurlijk ook heel goed mogelijk. Mijn eerste neiging was aanvankelijk om dat hele débacle te laten voor wat het was, omdat ik er op dat moment niet echt iets uit kon halen. Beide scenario's waren namelijk gelijkwaardig mogelijk: een leesfout is zo gemaakt, maar een subtiele vervorming ook. Er was niets dat er op wees dat de kans groter was dat Geel slecht is, dan dat hij goed is en het gewoon verkeerd had begrepen. Daarnaast was het nog vroeg in het spel, wat betekent dat er nog niets rotsvast is en onomkeerbaar te bewijzen valt. Maar nu heb ik al wat meer van Geel gezien (en net nog eens extra zijn posts nagekeken), en het valt me op dat hij niet echt met theorieën of analyses komt: hij reageert vooral op verdenkingen op hem, strooit een beetje subtiele verdenkingen in iemands richting (Soija, maar bijvoorbeeld ook mij) en lijkt zich alleen echt in iets te mengen als het veilig is (zoals de vrij nutteloze cupido-discussie). Niet al te veel inhoud dus. En tenminste één keer komt hij met een argument dat voor mijn gevoel vrij krom aanvoelt: dat het feit dat hij iets gemeen heeft met een geliefde (= slecht), hem juist goed maakt. Daar vind ik toch een paradoxaal smaakje aan zitten. Dus ik begin hem twijfelachtig te vinden; het zijn tenslotte al aardig wat dingen die over hem opgenoemd kunnen worden. Maar twijfelachtig, daar blijft het bij - concretere dingen die meer twijfel kunnen wegnemen, zijn er (nog) niet, waardoor de mogelijkheid openblijft dat hij gewoon goed is en zich bijvoorbeeld onhandig heeft uitgedrukt. Dan het feit dat Neko* en ik het allebei voor iemand opnamen; zij voor Luts en Interglot, ik alleen voor Interglot (later ook een beetje voor Honestsmile, maar daar heeft Soija niet over gerept). Dat is begrijpelijk, want het kan namelijk wijzen op een slechterik die zichzelf wil indekken door een onschuldige te beschermen. Op die manier lijkt een slechterik na de dood van de onschuldige dan zelf een stuk onschuldiger. Dat is een beproefde tactiek door slechteriken - echter, dat betekent niet dat alleen slechteriken ooit iemand proberen te beschermen. Ook goeieriken zullen het voor iemand opnemen, als ze menen dat er haken en ogen zitten aan de beschuldigingen richting desbetreffend persoon (of als ze vermoeden dat die persoon een belangrijke goede functie heeft). Daarnaast speelt iemand die het voor iemand opneemt, zich onvermijdelijk in de kijker - in een vroeg stadium is dat voor een slechterik een onnodig risico om te nemen (al blijft het natuurlijk wel mogelijk, soms spelen ze het graag brutaal). Ook voor een dorpeling is het vrij risicovol (je haalt je dan immers de verdenking van je mededorpelingen op de hals), maar misschien minder dan voor een wolf, omdat wolven in de minderheid zijn en dus meer te verliezen hebben. Als dorpeling weet je dat er nog tig andere dorpelingen zijn (zeker in een vroeg stadium), en dus ben je dan eerder bereid er iets van te zeggen wanneer je meent dat er iets niet helemaal rechtvaardig is. Alles bij elkaar genomen vind ik het dus eerder voor mij en Neko* pleiten dat we iemand beschermd hebben; de kans is groter dat wij dorpeling zijn, dan dat we slechterik zijn. Bij mij misschien wel nog meer dan bij Neko*, omdat ik onverschrokken door ben gegaan en zij weer vooral terug naar de achtergrond verdween (i.e. als wolven al in de schijnwerpers staan, zullen ze dat doorgaans maar zo kort mogelijk doen, inplaats van er in te blijven). Kortom: verdedigen op zich is niet bewijs genoeg voor slechtheid, voor een geïnformeerde stem moet je toch meer dan dat kunnen aanvoeren. Als laatste de inconsistentie van Queasy. Dat had ik in mijn post al allemaal uitgelegd. Dat Soija dit ook zag, duidt voor mij tenminste aan dat ik geen spoken zie en niet de enige ben. Toch is ook dit op zich niet genoeg om een stem te rechtvaardigen, er is nog te veel mogelijk. Zelf geef ik er daarom de voorkeur aan om Queasy voorlopig nog te blijven observeren, zodat ik er zeker van kan zijn dat een eventuele stem van mij op haar welbesteed is. Al met al is er dus vrij weinig om op af te gaan, dit komt ook doordat we nog in een vrij vroeg stadium van het spel zitten. Maar als je me zou vastbinden en dwingen te kiezen tussen één van deze drie meest opvallende verdachten van Soija, zou ik zelf voor Geel gaan. Die heeft toch de meeste puntjes tegen, lijkt me. "Ga je dan ook op hem stemmen?" zie ik jullie al vragen. Dat weet ik eerlijk gezegd nog niet zeker, want ik zie het ook wel zitten om voor Wammus te gaan. Dat is grotendeels vanwege het verdraaien van mijn post (zoals ik al eerder had uitgelegd), maar dat is niet alles. Van alle spelers die momenteel actief zijn, heeft hij het minste aantal posts (8, en ze zijn ook nog eens kort en vrij algemeenachtig) en is hij dus de stilste speler. Hij verontschuldigt zich daarvoor, maar noemt geen reden (oké, aan een opgegeven reden hebben we op zich niets, maar het zou wel fijn zijn als hij zich tenminste de moeite had gedaan om er een op te geven, staat toch netter/onschuldiger). Hij stemt in hangronde 1 op een veilig moment op Luts (zie ook VeGs' post hierover), belooft in hangronde 2 nog binnenkort een (bepaalde?) theorie uit te doeken te doen maar deze komt er niet - en dit eindigt uiteindelijk met de al eerder genoemde postverdraaiing. Dus net als Geel heeft Wammus bij mij een aantal puntjes staan. Ik wil er nog heel even over nadenken wie van hen de beste optie lijkt, even afstand nemen en dan weer eens met een frissere blik er naar kijken. Nu ben ik weer te moe geworden en ga ik weer even 2 à 3 uurtjes in bed liggen.
|
Verwijderd
|
Het was mij nog niet opgevallen dat jij daar de eerste in was, Severus
![]() Oh, en dat Soija jou niet of nauwelijks verdacht noemt is natuurlijk geen reden - voor jou - om hem niet te eten. Juist omdat ie zoveel verdachten noemt, is het slim van de wolven om hem nu te eten, want hij laat veel te veel opties achter en verderop in het spel had ie misschien nog wel eens vervelend kunnen worden voor de wolven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goede post op zich serverus maar waarom ga je volledig uit van soija?
Soija was dorpeling en geen ziener. Plus hij speelt altijd een beetje bizar dus of ik hem nou moet vertrouwen. Maar wel handig om zo alles op een rijtje te hebben ![]() Ik ga voor wammus. Aangezien ik vandaag weg moet en niet weet hoelaat ik terug ben, geef ik nu alvast mijn stem door. In mijn vorige post heb ik uitgelegd waarom ik wammus stem. Honestsmile was ook een optie. Stond ook onder beide rijtjes maar ik wil een nieuweling eigenlijk wel een kans geven.(Ik weet ook wel dat dit geen bijstersterk argument is dus gelieve mij hier niet op aan te vallen nu ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Sorry voor dubbelpost, maar ik wil even de stemlijstjes op deze pagina; ik heb niet echt een idee wie te stemmen, ik vind vooral veel mensen wel wat kleins opvallends hebben.
Stemlijstje hangronde 1
Spoiler
Stemlijstje hangronde 2
Spoiler
Drie Luts-stemmers nog over dus; ik weet niet, er springt er niet een negatief uit ten opzichte van de anderen. Laat alleen/veilig/in een kort rijtje gaan staan vind ik ook wel opvallend. Martiño staat als enige twee keer helemaal alleen (al kon hij zeker op dag 1 niet weten dat het zo bleef). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder: Ik moet helemaal doorlezen. Doe ik zo even. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-08-2011 om 19:00. Reden: oeps, domme typo :D |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een werk weer om alles door te lezen
![]() ![]() Overigens snap ik nog steeds niet wat Neko niet vind kloppen aan de theorie dat er in de eerste ronde onder ons beide een wolf kan staan met de verrader die gezegd heeft op Luts te stemmen, volgens mij klopt dat gewoon als optie. |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Eerst zeg je dat het uitmaakt wie de cupido is omdat je dan meer waarde kan hechten aan diegene zijn/haar posts, en daarna omdat je wilt zien hoe mensen er op reageren. Verder twijfel ik erg aan Daboman, met zijn posts. Even een paar in de volgorde waarop hij ze gepost heeft. Citaat:
Dan het volgende over de ziener: Citaat:
En vervolgens weer lopen vissen over die cupido: Citaat:
En volgens mij(ik kan er totaal naast zitten natuurlijk!) is het helemaal niet handig om in het openbaar iemand uit te kunnen sluiten en zit jij gewoon te speuren naar een hint voor de wolven. Ook zegt hij in een Quote ergens hierboven, dikgedrukt dat de cupido geen interessante maaltijd is voor de wolven. Daar leid je de aandacht gewoon af, want dit klopt wel maar: Als de wolven ook te weten komen wie cupido is, dan kunnen ze weer iemand uit sluiten en op zoek gaan naar de belangrijkere prooien.... En volgens mij is dat jou doel. Ik vind het in ieder geval verdacht dat jij je zo druk maakt over de cupido terwijl dat voor ons als dorpelingen totaal niet van belang is. Je hebt nu in zeer korte tijd 3 keer een poging gedaan om informatie over de cupido te krijgen, met 3 verschillende argumenten om die info te krijgen: 1: cupido is geen interessante maaltijd voor de wolven 2: ik post gewoon wie ik niet verdacht vind, want zijn dat zijn dus geen wolven. 3: Wie zegt dat Absinthe gelijk heeft, wolven eten dan miss de verkeerde. En van Absinthe weet ik niet wat ik moet denken ![]() Nou goed en verder heb ik totaal geen idee wie wolf kan zijn, ik denk nog steeds iemand bij Luts in het rijtje, maar ik heb voor niemand van hen echte redenen alhoewel ik wel lichtelijk twijfel aan Wammus. Laatst gewijzigd op 02-08-2011 om 12:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Lekker happen, komt je zeker wel goed uit? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ohja en dat het handig is voor jezelf dat is zeker zo. |
![]() |
||
@ Severus: ik constateer dat je anders speelt. Jij beweert dat het is omdat je er uit bent. Dat kan, maar daar heb ik geen zekerheid over. Ik heb momenteel mensen die ik meer verdenk, dus ik neig er niet naar op jou te stemmen.
Citaat:
![]() Goed, ik moet zo weg, dus ik ga mijn stem doorgeven. Vorige ronde ging ik voor Wammus; want opvallend stil, en veilig stemmen. Maar deze ronde heeft hij een aantal posts gemaakt die ik wel scherp vind en me (iig gedeeltelijk) in kan vinden. Daarom ben ik benieuwd wat Honestsmile is; want zij heeft zich deze ronde juist negatief in de kijker gespeeld. Verder snap ik de verdachtmakingen richting Geel ook wel, maar ik zie schapen momenteel niet zitten. Daboman blijf ik in mijn achterhoofd houden als mogelijke verrader, maar momenteel hebben wolven nog prioriteit. Ik ga voor Honestsmile; vanwege tweemalig veilig stemmen en ben benieuwd of Wammus' theorie klopt. Stemlijstje hangronde 3 Wammus Queasy (1) Geel Interglot (2) Rops (3) Daboman (7) Honestsmile VeGs (4) Absinthe (5) Daboman Honestsmile (6) Nog niet gestemd: Geel, Fantome, Martino, Neko, Wammus, Severus Laatst gewijzigd op 02-08-2011 om 14:58. |
![]() |
||
@honestsmile: Ja ik heb het inderdaad onhandig gespeeld met dat ziener gedoe en ik zou het zelf ook typeren als een verrader-actie. Waarom denk je dat ik steeds zeg dat ik er niet dieper op in wil gaan? Ga dan niet mee in mijn blunder door het in stand te houden. Die discussie moet echt ophouden in het belang van de ziener. Ik zal je voorlopig met rust laten om dit te helpen te bewerkstelligen, tenzij jij er teveel op door blijft hameren.
In ieder geval ga ik op geel, want die probeerde het nog verder aan te wakkeren door erin te gaan graven. Als ie zich nou eens bezig zou houden met wolven (en niet-verdachten) ipv tovenaars en zieners. Ik zal het nog 1 keer uitleggen. Ik wil zoveel mogelijk informatie op tafel over wie er wolf zou kunnen zijn. Wie het dan niet kan zijn is net zo relevant voor mij als wie het wel zijn. Mensen uitsluiten is inderdaad mijn doel, maar ik vind dat gewoon dat dat voor een dorpeling ook nuttig is. Ik heb wel eens een complete wolvengang op het laatste moment opgerold met die tactiek. Is wel een verschil met op tafel gooien wie er ziener of tovenaar is. Ik moet toegeven dat ik de grens een beetje op zocht, maar ik ben te ver gegaan en dat is gewoon dom spel. Het frustreerde me dat ik dergelijke hints niet kon vinden, want ik vind dat er gewoon veel te veel bad guys in het spel zitten. Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-08-2011 om 14:55. Reden: Telfout. Er waren nog meer bad guys dan ik dacht. |
![]() |
|
zucht, lastig lastig
Ik weet het niet. Concrete verdenkingen heb ik niet echt. Ik kan een beetje lastig peilen wat Daboman nu graag wil, het komt op mij allemaal nogal onhandig over. Voor iemand die prat gaat op zijn voorgaande ervaring en bij iedere speler erbij haalt hoe hij/zij in eerdere spellen speelde en hoe dat wel of niet verschilt met het huidige spel, vind ik dat toch vreemd. Net zoals hierboven, het amateuristisch proberen te achterhalen wie de ziener is, maar vervolgens wel opscheppen over zijn spel- en spelerskennis, dat klopt gewoon niet. Toch kan ik in dit stadium niet zeggen dat ik echt concrete argumenten heb om voor daboman te gaan. Vorige ronde heb ik dat wel gedaan, maar dat was toen ook meer omdat het de meest gefundeerde keuze was die ik op dat moment kon maken. Aan de andere kant vind ik honestsmile ook steeds meer opvallen. Of ze heeft gewoon pech dat ze op het verkeerde moment de verkeerde dingen doet, maar haar naïeve imago vind ik toch niet meer zo overtuigend. Aan de ene kant post ze bijvoorbeeld vragen over de spelregels, zegt ze dat ze nog nooit een spel gespeeld of gelezen heeft en geeft ze veeeel te laat toe dat ze een fout met stemmen heeft gemaakt, en probeert ze zo over te komen als een niet beter wetende nieuweling, maar dat wordt ook weer afgelost met posts waarin ze uitgebreid ingaat op de werking van het spel. Ik zeg niet dat ze in haar argumentatie rare dingen zegt, maar dat naïeve imago aan de ene kant en de soms uitgebreide analyse en spelkennis aan de andere kant rijmt voor mij niet, en het maakt haar in mijn ogen enorm verdacht. Op dit moment neig ik dus het meest naar honestsmile
|||
Severus, ik kan niet geloven dat je nog stééds andermans woorden verdraaid naar je eigen voordeel.
Citaat:
![]() Citaat:
Ik denk dat het bovenstaande genoeg theorie is - dat is nóg iets waarvan jij, Severus, zei dat het bij mij aan schortte, wat trouwens niet waar is, aangezien ik al gezegd heb wat ik dacht dat er in de eerste hangronde gebeurd was - om mijn stem te onderbouwen op Severus. Ik stem dus op Severus.
||
![]() |
@ Daboman, over die ziener moeten we verder inderdaad geen discussie aan gaan, dat was mijn bedoeling ook niet. Het hoort alleen wel bij de verdachte dingen die ik bij jou denk te zien. Ik vind het opzich logisch dat je de goede mensen ook wilt vinden(dat willen we als dorpeling allemaal weten), maar nu de cupido al bij de dorpelingen hoort vindt ik het gewoon vreemd dat je het de wolven makkelijker lijkt te willen maken in mijn ogen.
Citaat:
![]() Ik ben toch echt eerlijk geweest en heb ook niet eerder een spel mee gedaan of gelezen. Wel een keer met vrienden, maar ik ben er zeker wel achter dat dit toch echt anders is en veel professioneler. En ik doe gewoon mijn best om goed mee te doen met dit spel en het te leren. Ik moet zeggen dat ik nu wel beter in het spel zit(vind ik dan). Maar iedereen moet voor zichzelf een keuze maken wie verdacht is, daar is iedereen vrij in. |
![]() |
|
Stemlijstje hangronde 3
Wammus Queasy (1) Geel Interglot (2) Rops (3) Daboman (7) Honestsmile VeGs (4) Absinthe (5) Fantome Daboman Honestsmile (6) Martiño (8/10) Severus Geel (9) Nog niet gestemd: Neko, Wammus, Severus Gewijzigd: Martiño
Laatst gewijzigd op 02-08-2011 om 19:05. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wijzig mijn stem toch richting Daboman.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En tot slot weet ik niet zo goed wat ik van honestsmile moet vinden. Ik ga er niet dieper op in.
|
Ik lieg niet, jij leest selectief. Ik zeg dat je niet meer verklaart waarom je Wammus en honestsmile niet meer verdacht vindt, en niet verklaart waarom je hoofdverdachten opeens minder verdacht zijn. Ik zeg niet dat je niet verklaart waarom je Geel verdacht vindt, want dat doe je wel. Het gaat mij er om dat je Wammus en honestsmile zonder ze te noemen aan de kant schuift.
||
Citaat:
En kan je die tunnelvisie even van je afgooien, dit is al de derde ronde dat je op mij stemt, het lijkt wel alsof je af zat te wachten tot je een goede reden had om op mij te stemmen. Ik neem het eigenlijk niet meer op de koop toe en bij deze sta jij dus ook op mijn verdachtenlijst. Je pakt me op werkelijk alle fouten die ik maak, dat zie ik bijv honestsmile of vegs, die me ook hebben genoemd, niet doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen ik vind het jammer dat ze dat niet meteen heeft gezegd want dan hadden we tijdens de vorige hangronde daar misschien wat aan kunnen hebben. Serverus heb ik verdacht genoemd en ook op haar gestemd alleen met nogal magere of eigenlijk geen argumenten.(behalve dat ik gewoon niet door haar post heen kwam en ze veel namen noemde wat ze wel altijd doet ja dat klopt) Wammus heeft daarentegen 5 posts in dit hele spel. Dat is écht bizar weinig. In een van de weinige post die hij maakt valt hij serverus aan en probeert hij haar woorden te verdraaien. Zelfs ik(ik ben meestal diegene die dom overkomt) begreep haar post. Serverus is een ervaren speler en ik denk dat de wolven haar liever kwijt dan rijk zijn omdat ze gewoon gevaarlijk is voor de wolven. Ze is paranoia en zoekt alles tot in de details uit. Inmiddels ben ik er van overtuigd dat Serverus geen badguy is dus iedereen die haar aanvalt vind ik verdacht. Plus wammus stond onder beide rijtjes. |
![]() |
|
Oh. Ik zie echt nooit mensen meedoen die in het topic belanden via de pm lijst (omdat de vaste spelers toch wel online zijn en de rest van de mensen in de pm lijst toch uiteindelijk nooit meedoet) dus ik heb het dit keer inderdaad overgeslagen
![]() Ik wil je wel als reserve noteren als je wil? Mocht iemand onverhoopt moeten stoppen of zo.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En jezus, niet zo op je pik getrapt zijn. Het komt gewoon zo uit. De eerste ronde was echt random, dat heb ik al eerder gezegd, en de afgelopen twee keer vind ik jou gewoon het meest verdacht. En het zou juist raar zijn als ik niet reageer op je fouten, of andersom. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #89 Verwijderd | 500 | 12-11-2011 23:58 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 deel 2 Verwijderd | 470 | 15-08-2011 14:29 |