Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik snap het nu, want er zijn 2 meterkasten! Er is een meterkast die we nu gebruiken, maar toen ik het kastje openschroefde van de hoofdaansluiting (die dikke kabel met dat kastje erop) zag ik daar nog een oude meterkast. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb precies hetzelfde als jij, nog niet door, maar wel scheef als een tiet en dus preventief eruit. maar misschien durven ze het bij jou ook nog niet aan en mag je terugkomen als je last krijgt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens is die monteur een beetje normaal? Ons huis is namelijk nogal apart geconstrueerd. Dat betekent dat de voordeur niet zit waar je denkt dat de voordeur zit (aan de straatkant). Er staat wel op dat je naar rechts moet lopen en daar kan je ook aanbellen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm. Imtech monteurs doen het altijd vrij goed
![]() ![]() Ik heb er in ieder geval nooit problemen mee gehad. 1 keertje maar, maar die klant was ook gewoon dom ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het kán. Of ten minste, het is niet onmogelijk
![]() Maar goed, ik denk dat het in dit geval, als het inderdaad prima heeft gewerkt, en opeens is teruggevallen er toch iets anders aan de hand is, zoals ik dat bij alle klanten altijd dacht. Ik heb niet zoveel met kpn. Heb je enig idee of de doos aan de andere kant van de telefoon ook kon zien of de intrainsnelheid goed was? Oh, en ik heb eigenlijk in de 8 maanden tijd maar 3 of 4 keer gezien dat ze daadwerkelijk kosten in rekening hebben gebracht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als ik je goed begrijp moet ik eerst een dag thuisblijven omdat er een tele2-monteur komt die niks kan en die stuurt vervolgens een kpn-monteur die het oplost? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Uhm. Ik denk in jouw geval wel. Maar ik kan het niet met zekerheid zeggen, want ik kan uiteraard niet bij systemen. Soms is het modem kapot zonder dat we dat kunnen zien, en is het opgelost met een nieuw modem. Dat kan de kpn dan weer niet.
Bij een te lage snelheid hangt het er uiteraard vanaf wat de afstand tot de wijkcentrale was, hoe de verbinding eerder was etc. Ik gók alleen dat als de verbindingssnelheid zo erg gedaald is, het een buitenshuisprobleem is. Maar ja, ik kan het niet met zekerheid zeggen. Ik kan eventueel nog wel een ex-collega vragen of hij even naar de verbinding kan kijken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ik heb teruggestuurd dat zolang ik de kosten in geval van mijn gelijk niet bij hun kan verhalen, ik ook niet akkoord ga met kosten van hun kant. Ze mogen een monteur sturen die het oplost, mij vertellen hoe ik het kan fixen of ik ontbind mijn contract wegens wanprestatie.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als het jouw gelijk is hoef je nooit te betalen voor onze monteur in ieder geval
![]() ![]() Maar ik weet wel vrij zeker dat als de problemen met de verbinding woensdag zijn ontstaan, tele2 volgens de av zolang de tijd heeft om het op te lossen etc. Maar dat zou k even moeten nakijken. Maar goed ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nah, ik kan even kijken of hij de verbinding nog een keer wil nakijken. En dan even overleggen, vragen of ze niet beter een kpn monteur kunnen sturen direct. In plaats van eerst tele2 monteur en dan kpn monteur. Of dat ze toch zoiets hebben van, dit modem is gewoon kut
![]() Maar goed, het is uiteraard gewoon SOWIESO kut als er problemen zijn, want het is altijd even gokken waar het probleem zit met snelheid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tjsa, je kunt helaas niet alles zien. Maar als een modem zich belachelijk vaak gaat aanmelden zonder dat de verbinding slecht is
![]() |
![]() |
|
![]() |
Vraagje aan Schrödinger.
Als je Mastermind speelt met 8 kleuren en 4 vakjes, is het dan mogelijk dat de code bij foutloos spelen (verkeerd gokken valt daar niet onder) na meer dan 6 beurten pas kan worden geraden? Ik kom nooit op meer dan 6 beurten uit. Soms minder, als ik geluk heb met gokken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het hangt er ook wel vanaf wat de code is. Bestaat de code maar uit 2 kleuren (bijv. 2 keer blauw en 2 keer geel) dan is 'ie makkelijker te raden. Dat is mijn speelervaring althans. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
#1497 Saai = 589.37 inch Martiño | 500 | 16-09-2011 19:48 |