Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2011, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Oh nee morgen ook. Hm!
Ik zie een batsmogelijkheid!
Advertentie
Oud 18-07-2011, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Wut ik krijg net de bevestiging er staan allemaal voorwaarden in die niet zijn medegedeeld
Oh, als je er e-mail over hebt gekregen is het een tele2 monteur. Niet dat die veel kan doen . Die neemt een nieuwe modem en weinig kennis mee. Dan zou ik toch nog een keer even in de meterkast kijken, of je echt niets kan vinden. Anders kost het je 80 euro.
Oud 18-07-2011, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Ik zie een batsmogelijkheid!
Mja, ik gok dat ik niet de kroeg in ga morgen
Oud 18-07-2011, 18:53
Verwijderd
Maandag weer, maar dan ga ik me over de kop kapot zuipen met Deadlock en Loezzel, dus dan gaat er ook niet gebatst worden, alleen gekotst gok ik zo.
Oud 18-07-2011, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Mja, ik gok dat ik niet de kroeg in ga morgen
Ik kan wel even een ".sann zoekt een piemel voor morgen!"-topic openen op Onzin..
Oud 18-07-2011, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Maandag weer, maar dan ga ik me over de kop kapot zuipen met Deadlock en Loezzel, dus dan gaat er ook niet gebatst worden, alleen gekotst gok ik zo.
You never know.
Oud 18-07-2011, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Ik kan wel even een ".sann zoekt een piemel voor morgen!"-topic openen op Onzin..
Doe maar niet
Oud 18-07-2011, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Oh, als je er e-mail over hebt gekregen is het een tele2 monteur. Niet dat die veel kan doen . Die neemt een nieuwe modem en weinig kennis mee. Dan zou ik toch nog een keer even in de meterkast kijken, of je echt niets kan vinden. Anders kost het je 80 euro.
Nou ik heb nog eens gekeken en er is niets te zien.
Maar ik snap het nu, want er zijn 2 meterkasten!
Er is een meterkast die we nu gebruiken, maar toen ik het kastje openschroefde van de hoofdaansluiting (die dikke kabel met dat kastje erop) zag ik daar nog een oude meterkast.
Oud 18-07-2011, 19:04
Verwijderd
... . I do not get it. Maar goed, als je dat kastje daar hebt en je sluit het daarop aan móet het goed zijn.
Oud 18-07-2011, 19:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja Ik heb gelezen over de risico's. Als ze een zenuw raken kan je het gevoel in je tong, wang, kin en onderkaak kwijtraken. En er kunnen nabloedingen optreden. Het kan wekenlang heel veel pijn doen. Mijn verstandskiezen zijn nog niet eens doorgekomen en ze schijnen scheef te zitten, dus het wordt echt geen pretje.
Die meneer/mevrouw heeft heel lang op school gezeten en gaat echt niets doen als hij/zij denkt dat er iets mis kan gaan ik moest ook maar over 2 jaar terugkomen, omdat ze nog te diep zaten (terwijl mijn tandarts er zeker al een jaar of 2/3 over zeurde).

Ik heb precies hetzelfde als jij, nog niet door, maar wel scheef als een tiet en dus preventief eruit. maar misschien durven ze het bij jou ook nog niet aan en mag je terugkomen als je last krijgt
Oud 18-07-2011, 19:07
Verwijderd
Citaat:
... . I do not get it. Maar goed, als je dat kastje daar hebt en je sluit het daarop aan móet het goed zijn.
Ja, maar ik snap niet dat ze zo moeilijk doen. Ik bedoel het heeft al die jaren gewerkt en dan zou het nu niet werken omdat de aansluiting niet goed is, right...

Trouwens is die monteur een beetje normaal? Ons huis is namelijk nogal apart geconstrueerd. Dat betekent dat de voordeur niet zit waar je denkt dat de voordeur zit (aan de straatkant). Er staat wel op dat je naar rechts moet lopen en daar kan je ook aanbellen.
Oud 18-07-2011, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Nou waar de hoofdaansluiting zit, zit ook een stoppenkast. Deze kast wordt alleen niet meer gebruikt, maar vroeger was dat dus de meterkast.
Oud 18-07-2011, 19:09
Verwijderd
Hmm. Imtech monteurs doen het altijd vrij goed . Gaan ook langs bij de klein zakelijke klanten, en voor mijn gevoel zijn ze vaak wel redelijk! Anders zouden ze ze hopelijk niet bij klein zakelijke klanten langssturen .

Ik heb er in ieder geval nooit problemen mee gehad. 1 keertje maar, maar die klant was ook gewoon dom . Dus ik hoop dat dat jou niet gebeurd .
Oud 18-07-2011, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde dat LP fb is
Ik dacht dat je dat wel wist.
Oud 18-07-2011, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Hmm. Imtech monteurs doen het altijd vrij goed . Gaan ook langs bij de klein zakelijke klanten, en voor mijn gevoel zijn ze vaak wel redelijk! Anders zouden ze ze hopelijk niet bij klein zakelijke klanten langssturen .

Ik heb er in ieder geval nooit problemen mee gehad. 1 keertje maar, maar die klant was ook gewoon dom . Dus ik hoop dat dat jou niet gebeurd .
Nouja het is heel simpel, als ze denken de kosten op mij te kunnen verhalen laat ik het gewoon voorkomen. Verkoop maar eens aan de rechter dat een verbinding 6 jaar lang goed werkt en het dan opeens niet goed zou zijn aangesloten.
Oud 18-07-2011, 19:17
Verwijderd
Het kán. Of ten minste, het is niet onmogelijk , laat ik het zo stellen. Maar feit blijft dat als de kpn een fout heeft gemaakt zij de kosten betalen, en als thuissituatie (volgens de kpn) niet in orde is, de kosten voor tele2 zijn. Vandaar dat ze altijd zo hameren op aansluitsituatie, anders kost het zo ontiegelijk veel geld.

Maar goed, ik denk dat het in dit geval, als het inderdaad prima heeft gewerkt, en opeens is teruggevallen er toch iets anders aan de hand is, zoals ik dat bij alle klanten altijd dacht. Ik heb niet zoveel met kpn.

Heb je enig idee of de doos aan de andere kant van de telefoon ook kon zien of de intrainsnelheid goed was?

Oh, en ik heb eigenlijk in de 8 maanden tijd maar 3 of 4 keer gezien dat ze daadwerkelijk kosten in rekening hebben gebracht.
Oud 18-07-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Het kán. Of ten minste, het is niet onmogelijk , laat ik het zo stellen. Maar feit blijft dat als de kpn een fout heeft gemaakt zij de kosten betalen, en als thuissituatie (volgens de kpn) niet in orde is, de kosten voor tele2 zijn. Vandaar dat ze altijd zo hameren op aansluitsituatie, anders kost het zo ontiegelijk veel geld.

Maar goed, ik denk dat het in dit geval, als het inderdaad prima heeft gewerkt, en opeens is teruggevallen er toch iets anders aan de hand is, zoals ik dat bij alle klanten altijd dacht. Ik heb niet zoveel met kpn.

Heb je enig idee of de doos aan de andere kant van de telefoon ook kon zien of de intrainsnelheid goed was?
Ze zei dat de snelheid te laag was.
Maar als ik je goed begrijp moet ik eerst een dag thuisblijven omdat er een tele2-monteur komt die niks kan en die stuurt vervolgens een kpn-monteur die het oplost?
Oud 18-07-2011, 19:23
Verwijderd
Uhm. Ik denk in jouw geval wel. Maar ik kan het niet met zekerheid zeggen, want ik kan uiteraard niet bij systemen. Soms is het modem kapot zonder dat we dat kunnen zien, en is het opgelost met een nieuw modem. Dat kan de kpn dan weer niet.

Bij een te lage snelheid hangt het er uiteraard vanaf wat de afstand tot de wijkcentrale was, hoe de verbinding eerder was etc. Ik gók alleen dat als de verbindingssnelheid zo erg gedaald is, het een buitenshuisprobleem is. Maar ja, ik kan het niet met zekerheid zeggen. Ik kan eventueel nog wel een ex-collega vragen of hij even naar de verbinding kan kijken .
Oud 18-07-2011, 19:25
Verwijderd
Nou ik heb teruggestuurd dat zolang ik de kosten in geval van mijn gelijk niet bij hun kan verhalen, ik ook niet akkoord ga met kosten van hun kant. Ze mogen een monteur sturen die het oplost, mij vertellen hoe ik het kan fixen of ik ontbind mijn contract wegens wanprestatie.
Oud 18-07-2011, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Uhm. Ik denk in jouw geval wel. Maar ik kan het niet met zekerheid zeggen, want ik kan uiteraard niet bij systemen. Soms is het modem kapot zonder dat we dat kunnen zien, en is het opgelost met een nieuw modem. Dat kan de kpn dan weer niet.
Dus ik moet waarschijnlijk 2 dagen vrij nemen?
Oud 18-07-2011, 19:26
Verwijderd
Als het jouw gelijk is hoef je nooit te betalen voor onze monteur in ieder geval . Alleen die vrije dag vergoeden ze niet .

Maar ik weet wel vrij zeker dat als de problemen met de verbinding woensdag zijn ontstaan, tele2 volgens de av zolang de tijd heeft om het op te lossen etc. Maar dat zou k even moeten nakijken. Maar goed ik kan dus wel even een collega laten kijken naar de verbinding om te kijken of de tele2 monteur écht écht nodig is.
Oud 18-07-2011, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Als het jouw gelijk is hoef je nooit te betalen voor onze monteur in ieder geval . Alleen die vrije dag vergoeden ze niet .
Ja maar dat is dus krom. Ik zou wel voor hun kosten moeten betalen als ik ongelijk heb, maar zij niet voor mijn kosten als ik gelijk heb...
Citaat:

Maar ik weet wel vrij zeker dat als de problemen met de verbinding woensdag zijn ontstaan, tele2 volgens de av zolang de tijd heeft om het op te lossen etc. Maar dat zou k even moeten nakijken. Maar goed ik kan dus wel even een collega laten kijken naar de verbinding om te kijken of de tele2 monteur écht écht nodig is.
Hoe kan hij dat dan zien? En kan hij ook direct een kpn-monteur sturen? Want ik ga echt geen 2 dagen vrijnemen, om de problemen van tele2 op te lossen. Wat denken ze er zelf van, daar kan ik een jaar abonnementsgeld van betalen
Oud 18-07-2011, 19:30
Verwijderd
Nah, ik kan even kijken of hij de verbinding nog een keer wil nakijken. En dan even overleggen, vragen of ze niet beter een kpn monteur kunnen sturen direct. In plaats van eerst tele2 monteur en dan kpn monteur. Of dat ze toch zoiets hebben van, dit modem is gewoon kut.

Maar goed, het is uiteraard gewoon SOWIESO kut als er problemen zijn, want het is altijd even gokken waar het probleem zit met snelheid.
Oud 18-07-2011, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Nah, ik kan even kijken of hij de verbinding nog een keer wil nakijken. En dan even overleggen, vragen of ze niet beter een kpn monteur kunnen sturen direct. In plaats van eerst tele2 monteur en dan kpn monteur. Of dat ze toch zoiets hebben van, dit modem is gewoon kut.
Ze mogen ook een nieuw modem sturen, vind ik ook prima. Beter eigenlijk, want dan hoef ik geen vrij te nemen. Maar graag als je wil vragen of hij nog eens wil kijken.
Oud 18-07-2011, 19:32
Verwijderd
Tjsa, je kunt helaas niet alles zien. Maar als een modem zich belachelijk vaak gaat aanmelden zonder dat de verbinding slecht is , is gewoon een kutmodem. Bijvoorbeeld. Maar dan moet je even postcode + huisnummer pm'en, dan ga ik het even doorgeven aan een collega, kijken wat die kan zien.
Oud 18-07-2011, 19:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ruik eten gelukkig.
Oud 18-07-2011, 19:48
Verwijderd
Zo, het is wel stil ineens zeg. Is er echt niets leukers te discussieren dan tele2?
Oud 18-07-2011, 19:49
Verwijderd
Ik vond jullie saai dus ik haakte af
Oud 18-07-2011, 19:49
Schrödinger
Schrödinger is offline
Laten we het over quantumfysica hebben.
Oud 18-07-2011, 19:50
Verwijderd
Ja, daar kom ik echt ver mee. .
Oud 18-07-2011, 19:50
Verwijderd
Ik kom morgen wel terug!
Oud 18-07-2011, 19:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Is bij jullie de opmaak van Wikipedia ook verneukt?
Oud 18-07-2011, 19:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, daar kom ik echt ver mee. .
Wat niet is, kan nog komen.
Oud 18-07-2011, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Is bij jullie de opmaak van Wikipedia ook verneukt?
Nee.
Oud 18-07-2011, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Wat niet is, kan nog komen.
Geloof me. Dat komt niet.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Verdraaid.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Geloof me. Dat komt niet.
Niet met zo'n instelling, nee.
Oud 18-07-2011, 19:57
Verwijderd

Ach, ik kom vast wel heel ver met oude culturen.

Quantumfysica is mij veel te moeilijk .
Oud 18-07-2011, 20:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Quantumfysica is helemaal niet moeilijk, ik kan het zelfs!
Oud 18-07-2011, 20:02
Verwijderd
. Ik heb al moeite met 4de klas wiskunde. Ik denk dat ik het voorlopig maar gewoon aan jou laat .
Oud 18-07-2011, 20:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
http://en.wikipedia.org/wiki/Introdu...ntum_mechanics ezpz
Oud 18-07-2011, 20:04
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Laten we het over quantumfysica hebben.
Hm, ander keertje misschien. ;x
Oud 18-07-2011, 20:05
Allure
Allure is offline
Vraagje aan Schrödinger.

Als je Mastermind speelt met 8 kleuren en 4 vakjes, is het dan mogelijk dat de code bij foutloos spelen (verkeerd gokken valt daar niet onder) na meer dan 6 beurten pas kan worden geraden? Ik kom nooit op meer dan 6 beurten uit. Soms minder, als ik geluk heb met gokken.
Oud 18-07-2011, 20:07
Verwijderd
*Sluipt terug naar helpdeskbaantje*
Oud 18-07-2011, 20:09
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Vraagje aan Schrödinger.

Als je Mastermind speelt met 8 kleuren en 4 vakjes, is het dan mogelijk dat de code bij foutloos spelen (verkeerd gokken valt daar niet onder) na meer dan 6 beurten pas kan worden geraden? Ik kom nooit op meer dan 6 beurten uit. Soms minder, als ik geluk heb met gokken.
Weet ik niet. Dat is niet zo 1-2-3 uit te rekenen, maar blijkbaar is het in vijf pogingen mogelijk wanneer je 6 kleuren hebt (aldus Wikipedia).
Oud 18-07-2011, 20:18
Allure
Allure is offline
Citaat:
Weet ik niet. Dat is niet zo 1-2-3 uit te rekenen, maar blijkbaar is het in vijf pogingen mogelijk wanneer je 6 kleuren hebt (aldus Wikipedia).
Ok

Het hangt er ook wel vanaf wat de code is. Bestaat de code maar uit 2 kleuren (bijv. 2 keer blauw en 2 keer geel) dan is 'ie makkelijker te raden. Dat is mijn speelervaring althans.
Oud 18-07-2011, 20:33
Verwijderd
Is het hier werkelijk rustig, of heeft gewoon niemand zin om mee te posten ?
Oud 18-07-2011, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Is het hier werkelijk rustig, of heeft gewoon niemand zin om mee te posten ?
Volgens mij is het rustig..
Oud 18-07-2011, 20:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Iedereen is nu bang voor de toorn van Little Phoebe.
Oud 18-07-2011, 20:38
Verwijderd
Ze is nu anders aan het eten volgens mij. Niets te vrezen dus.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten