Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2011, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Steef! Heb je de Aristocats wel al gekeken? Die is mooi
Dat was de eerste film die ik ooit in de bioscoop heb gezien Toen ik 6 was, en daarna nooit meer

het enige wat ik er van weet is dat er wel toffe muziek inzit. Maar hij staat op het lijstje ja, ik heb 'm al binnen
Advertentie
Oud 20-07-2011, 17:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, dan kun je ook wel over The Room zeggen: "Het is zo duidelijk dat het niet om de kwaliteit gaat!"

Er zijn best goede films waarin het niet om het verhaal gaat, maar die hebben dan op andere vlakken veel te bieden. Sucker Punch heeft dat niet. Niets origineels, niet creatiefs, niets technisch indrukwekkends, gewoon een enorme lading mongool.
Uice, vind jij Wiseau ook beter dan James Dean in bovenstaand filmpje?
Verwijderd
Citaat:
En jungle book. Die hebben rationeel en ik op onze tweede date gekeken :$
Ja, die heb ik vroeger ook duisent keer gezien, want die hadden we op video. Staat ook op het lijstje voor binnenkort, maar ik kijk ze dus op volgorde van uitkomen
Verwijderd
Citaat:
He vrouw, hoe laat ben je hier?
Als je klaar bent met de afwas!
Oud 20-07-2011, 17:15
Verwijderd
Trouwens, Uice, hoe kan het dat bijv Snow White er veel mooier uitziet dan Jungle Book, terwijl JB 30 jaar later is?
Oud 20-07-2011, 17:15
Verwijderd
Citaat:
ik hoop tot een uur of twaalf maar jij gaat toch naar LL dus hoe wil je me up to date houden over P?
Ik kom wel weer thuis op een gegeven moment hoor.
Oud 20-07-2011, 17:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ste, doe dan ook Robin Hood er maar bij, en sowieso The Rescuers en The Great Mouse Detective.

Oh, ik bedenk me net dat ik The Rescuers in Down Under niet heb gezien, naar het schijnt het enige GOEDE Disney-vervolg
Uice
Uice is offline
Citaat:
Trouwens, Uice, hoe kan het dat bijv Snow White er veel mooier uitziet dan Jungle Book, terwijl JB 30 jaar later is?
Omdat er voor Jungle Book minder budget was.
Verwijderd
Citaat:
Tja. Iig niet iets dat op nl mannen van toepassing is. Maar ik herken me wel in het flirtverhaal van sarah en zou er niet aan moeten denken om met een zuiderling te daten. (wat ik toch keer op keer bewezen heb imo)
Wat is dat "iets" dan?
Oud 20-07-2011, 17:17
Uice
Uice is offline
Citaat:
Uice, vind jij Wiseau ook beter dan James Dean in bovenstaand filmpje?
Ik moet dan weer even de context van het Deanclipje zien, want ik weet niet zeker of hij helemaal serieus was in die scène. Was hij niet gewoon wat onzin aan het roepen?
Oud 20-07-2011, 17:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik moet dan weer even de context van het Deanclipje zien, want ik weet niet zeker of hij helemaal serieus was in die scène. Was hij niet gewoon wat onzin aan het roepen?
Oh ok, op YT staat ook het contextuele filmpje van Dean. En nee, hij loopt echt de huilende miet uit te hangen
Oud 20-07-2011, 17:19
Uice
Uice is offline
Citaat:
The Great Mouse Detective.
Oud 20-07-2011, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Ste, doe dan ook Robin Hood er maar bij, en sowieso The Rescuers en The Great Mouse Detective.
Bleh, maar dan duurt het zo lang voordat ik toe ben aan Little Mermaid en Beauty and the Beast en alle leuke!
Oud 20-07-2011, 17:20
Verwijderd

What the fuck.
Oud 20-07-2011, 17:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Bleh, maar dan duurt het zo lang voordat ik toe ben aan Little Mermaid en Beauty and the Beast en alle leuke!
De films die ik noemde zijn beter dan The Little Mermaid.
Oud 20-07-2011, 17:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, dan kun je ook wel over The Room zeggen: "Het is zo duidelijk dat het niet om de kwaliteit gaat!"

Er zijn best goede films waarin het niet om het verhaal gaat, maar die hebben dan op andere vlakken veel te bieden. Sucker Punch heeft dat niet. Niets origineels, niet creatiefs, niets technisch indrukwekkends, gewoon een enorme lading mongool.
Ik snap heel goed waarom hij volgens de critici 'slecht' is. Maar ik vind hem heel fijn en ik word er heel gelukkig van. Of nou ja, zo'n gevoel dat je wilt blijven hebben omdat het fijn is. Gelukkig klinkt een beetje alsof je de teletubbies hebt gekeken.
Citaat:
Dat was de eerste film die ik ooit in de bioscoop heb gezien Toen ik 6 was, en daarna nooit meer

het enige wat ik er van weet is dat er wel toffe muziek inzit. Maar hij staat op het lijstje ja, ik heb 'm al binnen
ahww wat lief
aristocats <33
Oud 20-07-2011, 17:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nou, ik ben echt weg! T00dles.
Oud 20-07-2011, 17:26
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

What the fuck.
Oud 20-07-2011, 17:27
Verwijderd
Ik heb geen zin meeeeeer.
Oud 20-07-2011, 17:36
Verwijderd
Mijn ringtone komt uit de Aristocats

Ze zijn wel kort, die Disneyfilms.
Oud 20-07-2011, 17:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik snap heel goed waarom hij volgens de critici 'slecht' is.
Ik zeg dat niet in mijn positie als criticus, hoor. Ik vind hem gewoon als filmkijker heel erg om te zien.
Oud 20-07-2011, 17:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik zeg dat niet in mijn positie als criticus, hoor. Ik vind hem gewoon als filmkijker heel erg om te zien.
Ik vind hem als filmkijker heel prettig om te zien.
Is dat moeilijk te accepteren?
Oud 20-07-2011, 17:40
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, heel moeilijk.
Oud 20-07-2011, 17:41
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mijn ringtone komt uit de Aristocats

Ze zijn wel kort, die Disneyfilms.
Dat waren films voor de jaren vijftig sowieso vaak, en bovendien hadden ze niet genoeg geld voor een langere film.

En later komt het denk ik omdat de films toen wat meer als kinderfilms beschouwd werden.
Oud 20-07-2011, 17:42
Uice
Uice is offline
Citaat:
Neuh. Maar je zei dat hij 'volgens critici' slecht is, en zo kijk ik niet naar films. Dat wilde ik alleen even duidelijk maken.
Oud 20-07-2011, 17:43
Verwijderd
Ik vind het ook wel prima, want ik hou niet zo van die trend om films van 3+ uur te maken.
Oud 20-07-2011, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook wel prima, want ik hou niet zo van die trend om films van 3+ uur te maken.
Reminds me: ik moet nog steeds Das Boot nog een keertje kijken <3
Oud 20-07-2011, 17:48
Verwijderd
En nu tijd om eten te koken! Voor de nieuwsgierigen; gemarineerde kip met champignons, ui, knoflook, rode peper en daarbij eet ik pandanrijst met chilipeper en geraspte kokos.
Oud 20-07-2011, 17:50
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
pandarijst
Oud 20-07-2011, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Neuh. Maar je zei dat hij 'volgens critici' slecht is, en zo kijk ik niet naar films.
Doei, zo kijk je wel naar films
Oud 20-07-2011, 18:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Neuh. Maar je zei dat hij 'volgens critici' slecht is, en zo kijk ik niet naar films. Dat wilde ik alleen even duidelijk maken.
ok. Nouja, dat leek zo omdat een van de argumenten die je aandroeg was dat Sucker Punch niet technisch vernieuwend was. Het zal mij een saksische leverworst zijn of een film al dan niet vernieuwend is deswegen.

Ik ben mijn sim even op vol tempo door university aan het jagen want ik vind dat saai maar het levert fijn meer aspiraties en dingesen op
Oud 20-07-2011, 18:19
Verwijderd
Ik haal toch nog één keer ouwe koeien uit de sloot.
Citaat:
Nee, dat is dus het verschil dat ik de hele tijd probeer uit te leggen. Voor Nokia hebben we geen Nederlands woord, voor Paris en London wel en veel andere steden wel. Steden en dorpen en gebeiden waar we geen Nederlandse woord voor hebben, spreken we voor zover we dat kunnen toch ook uit zoals het origineel? Of zeggen mensen werkelijk bewust Leipzzig ipv Leiptsig en Kotee dazuur ivp Koot Dazoer?
In bijna elke taal heet Portugal "Portugal". In Nederland is er geen hond die zegt "poortoekaall".
Oud 20-07-2011, 18:23
Verwijderd
Of /aankohluh/ ipv /an-goo-laa/.
Oud 20-07-2011, 18:27
Verwijderd
Enzovoorts met andere lusofoonse plaatsen!
Oud 20-07-2011, 18:37
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb zin om ellelange brieven te schrijven naar iemand. Maar ik weet niet naar wie. En ik weet eigenlijk ook niet zo goed waarover het moet gaan.
Oud 20-07-2011, 19:05
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb zin om ellelange brieven te schrijven naar iemand. Maar ik weet niet naar wie. En ik weet eigenlijk ook niet zo goed waarover het moet gaan.
Naar Dobermann. Want dan krijg je ook een lange brief terug, in een supermooi handschrift
Oud 20-07-2011, 19:10
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb zin in cocktails. Ik wil een cocktail-meet!
Oud 20-07-2011, 19:18
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Naar Dobermann. Want dan krijg je ook een lange brief terug, in een supermooi handschrift
Dobermann naamzoek. Ik weet alleen niet wat ik moet schrijven :').
Oud 20-07-2011, 19:49
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Dobermann naamzoek. Ik weet alleen niet wat ik moet schrijven :').
Nou eh, de kans dat ik het structureel vol ga houden is vrij klein, dus van mij mag je maar verwacht geen penfriend for life. In het verleden heb ik meerdere keren gefaald

Citaat:
Ik heb zin in cocktails. Ik wil een cocktail-meet!
En dan strontlazarus naar huis gaan met z'n allen. Ik ben voor.
Oud 20-07-2011, 19:52
Geel
Geel is offline
Eindelijk klaar met laminaat leggen!

Citaat:
Geel, jouw sig. Is dat echt van Drs. P? Ik herken het helemaal niet en zelfs Google geeft geen hits, behalve dan jouw sig op het forum.

Tof trouwens, dat je Drs. P wel kent. Vooral vreemd omdat je John Kraaijkamp sr. niet kende.
Ja, hij is echt van Drs. P. Ik heb een boek met zijn gedichten, van de bieb, in huis en daar staat het in. En, blijkbaar staan er wel meer gedichten uit dat boek niet op in de database van google. Want, ik heb had gisteren nog twee gedichten uit dat boek gegoogled, maar, niets.

Het is eerder raar als ik iets wél ken dan niet. Want, ik was bijna negen toen ik in Nederland kwam. Alles wat ik vanaf toen zag, zag ik voor het eerst en ik had er geen gedachten bij zoals 'omg, nostalgie! Dat keek ik vroeger altijd ook!'.

Drs. P heb ik pas echt 'ontmoet' toen ik dat boek in huis nam. Daarvoor kende ik de naam wel en wist dat het een dichter was, maar verder niets.

En, dat ik John Kraaijkamp sn. niet ken, is dus zoals gezegd niet raar en ik heb sowieso meer affiniteit met tekst dan met beeld.
Oud 20-07-2011, 19:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik ook
Oud 20-07-2011, 20:00
Verwijderd
Geel Goed bezig met dat laminaat
Oud 20-07-2011, 20:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Nou eh, de kans dat ik het structureel vol ga houden is vrij klein, dus van mij mag je maar verwacht geen penfriend for life. In het verleden heb ik meerdere keren gefaald

ik vind het een topidee.

binnenkort een cocktailmeettopic openen
Oud 20-07-2011, 20:04
Martiño
Martiño is offline
hitlercocktailmeet

Wel voorzichtig als je een pil krijgt aangeboden ;d:;Dd:
Oud 20-07-2011, 20:06
Verwijderd
Ik heb echt nog nooit cocktails gehad
Oud 20-07-2011, 20:06
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik weet ook bij God niet wat ik zou moeten schrijven, dus wat dat betreft faal ik ook .
Oud 20-07-2011, 20:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb echt nog nooit cocktails gehad
Dan moet je duidelijk ook komen
Oud 20-07-2011, 20:11
Martiño
Martiño is offline
Zou halfom (donker en gewoon bier bij elkaar) ook als een cocktail gelden?
Oud 20-07-2011, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je duidelijk ook komen
Prima . En laat me raden alles uitproberen .
Oud 20-07-2011, 20:13
Martiño
Martiño is offline
Jezus, ze krijgen echt makkelijke vragen bij Met het Mes op Tafel, maar ze falen echt hard.

Regels voor berichten