Advertentie | |
|
![]() |
|
Godverdomme, net van mijn moeder gehoord dat er vannacht dieven op hun boerderij zijn geweest, die alles aan oud ijzer en koper hebben gejat uit hun loods en schuur.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Ik kan de muis niet waarderen en waardeer het als fizzlefluffy goed nadenkt of ze die muis rond laat lopen als ze thuis is en ander ongewaardeerd in een kooitje opsluit.
||
Citaat:
![]() Ik kan niet waarderen dat hoewel de kat vannacht op mijn kamer was, de muis toch een van de sinterklaaskadootjes heeft opengeknaagd. bah. |
![]() |
|
M'n internet doet 't nig steeds niet en aangezien de modem bij m'n huisgenote in de kamer staat kan ik ook niet kijken wat er mee is. Zelfs de stroom eraf halen werkt dit keer niet.
![]() En tot overmaat van ramp is m'n ouwe trouwe mp3 speler ALWEER gecrasht. Hij heeft 't 1 middag gedaan en geeft nu weer een firmware fout melding. Ik moet dan weer naar m'n ouders om 'm te fixen en ik heb echt geen zin om m'n vader te zien nu. Aaaargh! ![]()
|
Samen met een enorme WTF:
Het bloedbad van Rawagede vond plaats op 9 december 1947 in het dorp Rawagede, het huidige Balongsari (West-Java), op zo’n 100 kilometer ten oosten van de Indonesische hoofdstad Jakarta. Op die dag is bijna de gehele mannelijke bevolking, 431 mannen, vermoord door Nederlandse militairen die in het dorp op zoek waren naar een onafhankelijkheidsstrijder. Aan het hoofd van de operatie stond majoor Alphons Wijnen. In 1947 is besloten om de daders van deze oorlogsmisdaad niet te vervolgen, ondanks de aanbeveling van generaal Spoor aan procureur-generaal Felderhof om de verantwoordelijke majoor te vervolgen.
|
Oh en:
Afgelopen week [november 2010 ofzo] kwam de enige overlevende van de slachtpartij aan in Nederland, Saih Bin Sakam. De 87-jarige wilde graag een ontmoeting met de koningin, maar die weigerde dat botweg. Ook de vaste Kamercommissie voor buitenlandse zaken wil hem niet ontvangen. Naar ik begrijp, hebben alleen Harry van Bommel van de SP en Arjan el Fassed van GroenLinks een ontmoeting met Bin Sakam gehad. De rest heeft de andere kant opgekeken toen dit slachtoffer van de Nederlandse overzeese bloeddorst door onze overheid bruut werd geschoffeerd. ![]()
||
Citaat:
|
Echt schandalig inderdaad. Belachelijk dat er nota bene een internationaal strafhof in Den Haag zetelt. Een ander land zou om zo'n misdaad verdorie gewoon hard veroordeeld worden.
|
Het was notabene 2 jaar nadat de moffen in ons land hetzelfde deden. Smerig tuig, ik mag hopen dat de betreffende majoor, Alphons Wijnen, een pijnlijke dood heeft mogen lijden.
En dat dit zo is weggemoffeld door Nederland, onvoorstelbaar. Geen hond die ervan weet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Beurstopic Verwijderd | 118 | 26-03-2010 19:15 | |
Werk, Geld & Recht |
Leuk onderzoek! Volg je eurobiljetten in hun spoor. Ralf | 6 | 06-07-2004 12:13 |