Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2011, 18:59
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik houd na vaste lasten zo'n 1500 euro over.
Nou, 1500 euro zou een mooi begin zijn hoor. Dan laten we die 100 euro zitten oké?
Oud 24-11-2011, 19:00
Verwijderd
ik krijg lang geen 1500 binnen in een maand
Oud 24-11-2011, 19:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nou, 1500 euro zou een mooi begin zijn hoor. Dan laten we die 100 euro zitten oké?
Prima, dan wel tegen een woekerrente.
Oud 24-11-2011, 19:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik houd na vaste lasten zo'n 1500 euro over.
ik ook zoiets denk ik. soms wat meer. soms wat minder.
Oud 27-11-2011, 08:52
Verwijderd
Iemand heeft op het huisfeest de trap onder gekotst. Zelf was ze denk ik niet geheel in staat het op te ruimen, de vriendin die bij haar was heeft het ook niet gedaan en de huisgenoot van wie die meiden de gasten zijn, was een paar uur eerder naar verweggistan vertrokken. Ik vind het echt te goor voor woorden en die huisgenoot heeft echt een probleem wat mij betreft (niet alleen hierom)
Oud 27-11-2011, 12:09
Fantôme
Fantôme is offline
Vrijdagochtend: "met (...) Van sanitairbedrijf (...). Wij willen zaterdag uw badkamer leveren, maar wij hebben het geld nog niet mogen ontvangen."

" Dat is vreemd, het geld zou door de bank vanuit het bouwdepot worden overgemaakt. Ik neem wel even contact op met de bank"

"Met de (...)bank goede morgen, waarmee kan ik u van dienst zijn?"

Ik leg verhaal uit. Zij controleren de storting. Is gestort, maar pas donderdag, dus kan zijn dat het nog niet op hun rekening staat. Bank biedt wel aan een fax baar het sanitairbedrijf te sturen ter bevestiging. Ik bel het sanitairbedrijf op. Zij willen deze fax graag hebben. Daarmee zou het akkord zijn. Spoedoverboeking van onze kant is niet nodig.

Vrijdagavond: "goedenavond met sanitairbedrijf (...). Het geld is nog steeds niet overgemaakt, dus wij kunnen de badkamer niet leveren." (Stilte ) uk leg uit wat er was besproken. Ja, de fax had hij binnen, maar het geld niet. Afgesproken dat ik zaterdagochtend door de eigenaar wordt teruggebeld.

Zaterdagochtend: de eigenaar vertelt dat ze niet leveren, geen geld. Bovendien lijkt het erop dat onze bank het verkeerd heeft overgemaakt. Ik neem contact op met de bank. Wat blijkt? Geld staat klaar om te verzenden, maar dat is nog niet gebeurd. Zij geven wel aan dat het vreemd is.dat het bedrijf geen genoegen neemt met fax. Op die manier zouden zelfs sleutels van huizen overgedragen worden.
Hoe dan ook. Bedrag staat met een dag of vijf op hun rekening.

Met een dag of vijf is te last. Verbouwing start maandag.

Mijn vriend had vrijdagochtend al geld van spaarrekening naar betaalrekening overgemaakt, voor Evt. Spoedoverboeking.
dat werkt niet in het weekend.

Besloten naar bedrijf toe te rijden. Klein eindje weg, ongeveer 5 kwartier rijden doel: van 2 rekeningen pinnen. Pinlimiet zou, volgens info op internet, voldoende moeten zijn.

Komen we aan in de zaak, willen pinnen. "Geen saldo" verwijt de pinautomaat ons. Heel vreemd, want dat was dus vrijdagochtend al overgeboekt.

Andere oplossing.. bankkantoor bellen? Dicht. Identifiers hadden we mee. Saldo's gecheckt, stond er wél op. Mijn bank had wel een vestiging die open was. Daar geinternetbankiert. Al mijn spaargeld overgezet op betaalrekening. Ter plekke pinlimiet verhoogt. Mijn saldo zou tekort zijn voor het bedrag cd badkamer. Van rekening vriend contant opgenomen. Van gzamelijke rekening geld opgenomen

Gewapend met mijn pinpas en veel te veel contant geld, terug naar de badkamerzaak. Hele bedrag betaald. Hen laten ondertekenen dat zij, als het geld van de bank binnen is, dat naar ons overgemaakt wordt. Badkamer wordt op de valreep op tijd geleverd. Gelukkig. Maar wat een gedoe
Oud 27-11-2011, 12:09
Fantôme
Fantôme is offline
sorry voor de typefouten, telefoon...
Oud 27-11-2011, 16:13
Martiño
Martiño is offline
Frustraties uiten mag met typefouten
Oud 27-11-2011, 19:17
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Frustraties uiten mag met typefouten
Dank
Oud 27-11-2011, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Iemand heeft op het huisfeest de trap onder gekotst. Zelf was ze denk ik niet geheel in staat het op te ruimen, de vriendin die bij haar was heeft het ook niet gedaan en de huisgenoot van wie die meiden de gasten zijn, was een paar uur eerder naar verweggistan vertrokken. Ik vind het echt te goor voor woorden en die huisgenoot heeft echt een probleem wat mij betreft (niet alleen hierom)
En ik was vanochtend heel chagrijnig geloof ik
Oud 29-11-2011, 00:46
Verwijderd
mijn kachel is kapot.
Oud 29-11-2011, 07:48
Verwijderd
Dat ik stinkhanden heb! nog een keer wassen dan
Oud 29-11-2011, 10:00
art4live
art4live is offline
dat mijn mobiel zo old school is dat ik honderd keer op een letter moet drukken om er iets uit te krijgen -.-
Oud 29-11-2011, 10:03
Verwijderd
Mijn schouder kan ik niet waarderen, al bijna een week helemaal vast...
Oud 30-11-2011, 14:16
Verwijderd
Ik heb een zak tumtummetjes (voor surprisedoeleinden uiteraard), en er zitten niet eens van die iniminichocoladeflikjes in [/firstworldproblem]
Oud 30-11-2011, 14:17
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik heb een zak tumtummetjes (voor surprisedoeleinden uiteraard), en er zitten niet eens van die iniminichocoladeflikjes in [/firstworldproblem]
Oh, die vind ik ook altijd het lekkerst!

OT: gezeik met makelaars
Oud 30-11-2011, 14:18
Verwijderd
Citaat:
oh die vind ik echt heel vies. Uit de tumtum zak hou ik het meest van die harde roze snoepjes.
Oud 01-12-2011, 18:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Luidruchtige buren die nu blijkbaar iets van de keuken aan het slopen of verbouwen zijn
Oud 02-12-2011, 12:24
Severus
Severus is offline
Godverdomme, net van mijn moeder gehoord dat er vannacht dieven op hun boerderij zijn geweest, die alles aan oud ijzer en koper hebben gejat uit hun loods en schuur. Alle machinerie hebben ze laten staan, alleen al het metaal (zoals schroeven, bouten, etc.) meegenomen. We hadden er laden vol mee, en ze hebben al die laden gewoon zo rechtstreeks uit de kast meegenomen. Alles was tot een bende verworden, kruiwagens stonden op het erf (die hadden ze dus gebruikt om alles mee naar hun auto te vervoeren).... echt walgelijk! Wat een hoerenzonen... die moeten gewoon hard kapot. Niemand heeft ook maar íets aan dat soort lui, ze zijn compleet nutteloos... wat mij betreft zijn ze als tumors die weggesneden moeten worden!
Oud 02-12-2011, 12:28
snoopy
snoopy is offline
Ik ben rond Sinterklaas altijd een beetje sippig. Dan mis ik mijn vader weer eens heel erg. Zeker sinds we kinderen hebben. Dat had ie echt heel leuk gevonden
Oud 02-12-2011, 12:30
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Verhaal
Mensen moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven!
Oud 04-12-2011, 16:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat die kutmuis mijn lievelingsconcertjurk aan gort geknaagd heeft. Twee grote ronde gaten op de rok aan de voorkant, enorm zichtbaar en niet te repareren. Echt zijden jurk en ik heb hem nog niet aangehad. Ik ben echt zo pissig.
Oud 04-12-2011, 17:44
art4live
art4live is offline
Citaat:
Dat die kutmuis mijn lievelingsconcertjurk aan gort geknaagd heeft. Twee grote ronde gaten op de rok aan de voorkant, enorm zichtbaar en niet te repareren. Echt zijden jurk en ik heb hem nog niet aangehad. Ik ben echt zo pissig.
dat zuigt best wel heel erg kep met je te doen al zou een muis mijn smoking kapot knagen zou ik hem echt vermoorden
Oud 04-12-2011, 18:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou ik heb hem ook bijna vermoord, de kat is op mijn kamer namelijk. Ik word echt verscheurd, want ik ben enorm gehecht aan die muis, maar dit kan echt niet.
Oud 04-12-2011, 18:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Maar laat je die muis dan vrij rondlopen, of was ie (weer) ontsnapt?
Oud 04-12-2011, 18:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hij was weer ontsnapt. En ik krijg hem niet te pakken. Maar de kat dus wel. Dus die is hier. Maar ik vind het heel moeilijk dat mijn lieve muisje gevangen wordt
Oud 04-12-2011, 18:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hij was weer ontsnapt. En ik krijg hem niet te pakken. Maar de kat dus wel. Dus die is hier. Maar ik vind het heel moeilijk dat mijn lieve muisje gevangen wordt
Misschien moet je een beter kooitje kopen?
Oud 04-12-2011, 19:21
Geel
Geel is offline
Ik kan het niet waarderen dat er vandaag veel offtopic wordt gegaan, waardoor ik soms berichten moet verwijderen.
Oud 04-12-2011, 19:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kan het niet waarderen dat mijn berichten, die allemaal gingen over keuzes die ik niet kan waarderen, en berichten die mijn troost boden, verwijderd zijn zonder reden.
Oud 04-12-2011, 19:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En dat ik geen sinterklaasgedichten kan schrijven en dat ik echt alles heel naar vind omdat ik nog steeds in de stress zit over die muis.
Oud 04-12-2011, 19:52
art4live
art4live is offline
zo off topic was het toch ook weer niet...
Oud 04-12-2011, 19:54
art4live
art4live is offline
Ik kan de muis niet waarderen en waardeer het als fizzlefluffy goed nadenkt of ze die muis rond laat lopen als ze thuis is en ander ongewaardeerd in een kooitje opsluit.
Oud 05-12-2011, 12:14
Verwijderd
Dat de vaatwasser kapot is. En dat er een tamelijk grote vissenkop voor de achterdeur ligt
Oud 05-12-2011, 12:37
Verwijderd
Cadeautje van de buurtkatten?
Oud 05-12-2011, 13:04
Verwijderd
Dat zóu kunnen. Hoewel iemand een dode vis bezorgen ook een dreigboodschap kan zijn van de mafia geloof ik
Oud 05-12-2011, 13:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 05-12-2011, 13:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat zóu kunnen. Hoewel iemand een dode vis bezorgen ook een dreigboodschap kan zijn van de mafia geloof ik
Dat lijkt me waarschijnlijker

Ik kan niet waarderen dat hoewel de kat vannacht op mijn kamer was, de muis toch een van de sinterklaaskadootjes heeft opengeknaagd. bah.
Oud 05-12-2011, 17:04
Missy
Missy is offline
Ik kan de rekeningen niet zo waarderen.
Oud 08-12-2011, 00:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat ik godver nergens tijd voor heb deze week, mijn werkrooster werkt niet mee met mijn sociale contacten en het feit dat ik dringend nieuwe broeken moet hebben.
Oud 08-12-2011, 00:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
M'n internet doet 't nig steeds niet en aangezien de modem bij m'n huisgenote in de kamer staat kan ik ook niet kijken wat er mee is. Zelfs de stroom eraf halen werkt dit keer niet.

En tot overmaat van ramp is m'n ouwe trouwe mp3 speler ALWEER gecrasht. Hij heeft 't 1 middag gedaan en geeft nu weer een firmware fout melding. Ik moet dan weer naar m'n ouders om 'm te fixen en ik heb echt geen zin om m'n vader te zien nu.
Aaaargh!
Oud 08-12-2011, 17:22
Verwijderd
Ik ben ineens zo moe dat ik zowat moet huilen.

Laatst gewijzigd op 08-12-2011 om 17:38.
Oud 09-12-2011, 10:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Samen met een enorme WTF:

Het bloedbad van Rawagede vond plaats op 9 december 1947 in het dorp Rawagede, het huidige Balongsari (West-Java), op zo’n 100 kilometer ten oosten van de Indonesische hoofdstad Jakarta. Op die dag is bijna de gehele mannelijke bevolking, 431 mannen, vermoord door Nederlandse militairen die in het dorp op zoek waren naar een onafhankelijkheidsstrijder. Aan het hoofd van de operatie stond majoor Alphons Wijnen. In 1947 is besloten om de daders van deze oorlogsmisdaad niet te vervolgen, ondanks de aanbeveling van generaal Spoor aan procureur-generaal Felderhof om de verantwoordelijke majoor te vervolgen.
Oud 09-12-2011, 10:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja, dat bericht kon ik ook behoorlijk niet waarderen. Ik wist daar ook helemaal niks van eigenlijk eerder.
Oud 09-12-2011, 10:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh en:

Afgelopen week [november 2010 ofzo] kwam de enige overlevende van de slachtpartij aan in Nederland, Saih Bin Sakam. De 87-jarige wilde graag een ontmoeting met de koningin, maar die weigerde dat botweg. Ook de vaste Kamercommissie voor buitenlandse zaken wil hem niet ontvangen. Naar ik begrijp, hebben alleen Harry van Bommel van de SP en Arjan el Fassed van GroenLinks een ontmoeting met Bin Sakam gehad. De rest heeft de andere kant opgekeken toen dit slachtoffer van de Nederlandse overzeese bloeddorst door onze overheid bruut werd geschoffeerd.

Kut-Nederland, kut-Koningin en kut-overheid. Inmiddels is Saih Bin Sakam, die het bloedbad overleefde door zich dood te houden, overleden op 88-jarige leeftijd, zonder enige schadevergoeding of excuses te hebben gehad.
Oud 09-12-2011, 10:55
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ja, dat bericht kon ik ook behoorlijk niet waarderen. Ik wist daar ook helemaal niks van eigenlijk eerder.
Duidelijk dat het niet bepaald erkend wordt inderdaad.
Oud 09-12-2011, 10:56
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Oh en:

Afgelopen week [november 2010 ofzo] kwam de enige overlevende van de slachtpartij aan in Nederland, Saih Bin Sakam. De 87-jarige wilde graag een ontmoeting met de koningin, maar die weigerde dat botweg. Ook de vaste Kamercommissie voor buitenlandse zaken wil hem niet ontvangen. Naar ik begrijp, hebben alleen Harry van Bommel van de SP en Arjan el Fassed van GroenLinks een ontmoeting met Bin Sakam gehad. De rest heeft de andere kant opgekeken toen dit slachtoffer van de Nederlandse overzeese bloeddorst door onze overheid bruut werd geschoffeerd.

Kut-Nederland, kut-Koningin en kut-overheid. Inmiddels is Saih Bin Sakam, die het bloedbad overleefde door zich dood te houden, overleden op 88-jarige leeftijd, zonder enige schadevergoeding of excuses te hebben gehad.
Dit vind ik echt heel erg. Wat een stel hypocrite huichelaars!
Oud 09-12-2011, 10:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Echt schandalig inderdaad. Belachelijk dat er nota bene een internationaal strafhof in Den Haag zetelt. Een ander land zou om zo'n misdaad verdorie gewoon hard veroordeeld worden.
Oud 09-12-2011, 10:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Het was notabene 2 jaar nadat de moffen in ons land hetzelfde deden. Smerig tuig, ik mag hopen dat de betreffende majoor, Alphons Wijnen, een pijnlijke dood heeft mogen lijden.

En dat dit zo is weggemoffeld door Nederland, onvoorstelbaar. Geen hond die ervan weet.
Oud 09-12-2011, 11:04
Verwijderd
Ik wist het wel. En ik vind het ook heel, heel erg. Er is echt nergens te vinden wat er van die Alphons Wijnen geworden is.
Oud 11-12-2011, 00:19
bronze
bronze is offline
Dat ik er net ben achter gekomen dat mijn PWS groepsgenoot een deel letterlijk van internet heeft overgenomen en dat het niet meer te veranderen is omdat het al is ingeleverd.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten