Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had een bandje van mijn oom en tante gekregen waar het hele album op stond en ik kon nooit slapen en ik luisterde dus eindeloos veel bandjes voor ik ging slapen en dit was een van mijn lievelingsbandjes. Ik ken dus ook best wel heel veel kinderliedjes uit mijn hoofd. Sommige mensen worden er een beetje gek van dat er bij elke zin weer een liedje in mij opkomt wat ik dan weer begin te zingen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() G.R.I.P. lijkt me wel leuk ja. En iemand raadde me ook Kim van Zeben aan, die staat ook op het festivalterrein. Citaat:
![]() ![]() En ik liep langs haar en toen zag ik haar staan, ze zei wel hoi, maar ik denk niet dat ze wist wie ik was.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik geloof dat ik maar een ander rondje ga rennen voortaan... Paar maanden geleden is er iemand vermoord in dat stuk en vandaag heeft de politie een man met een mes in zijn been geschoten in het park waar ik altijd kom...
En ze hebben het over een verwarde man en dan ben ik altijd bang dat het een bekende is. En ik ben dus best wel blij dat ik te lui was om achter mijn computer vandaan te komen vanavond ![]() |
![]() |
|
Rare ochtend! Vanochtend had ik een platte band, en na tien minuten klungelen met een kapotte fietspomp besloot ik toch maar met de fiets aan de hand naar het station te lopen om daar een fiets te lenen en die van mij te laten repareren. Half uur te laat op mn werk, maar gelukkig wel net op tijd voordat er een enorme storm losbarstte boven Den Bosch.
|
wtf?
![]()
|
|