Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heel erg bedankt voor jullie vriendelijke woorden van steun.
Ik voel me inmiddels een heel klein beetje beter. Over een weekje komt ze langs, om nog wat spullen te halen, en wat te praten. Goddank heb ik supervrienden, die me steunen. En daar heb ik de afgelopen week veel aan gehad. Hoe het verder gaat, de tijd zal het leren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sterkte @ Miekmuis.... H eb je inmiddels wel al je ticket geboekt of blijf je nu toch hier?
ot: Hier gaat het goed! We hebben een paar fijne dagen achter de rug en vanmorgen hebben we, eindelijk, weer eens de hele morgen in bed gelegen en gevreeën, gekletst, gelachen en en en en en gewoon weer eens écht bij elkaar. Fijn <3 Ik geniet er ontzettend van, vooral omdat er op dit moment genoeg minder goede momenten zijn. Verder ben ik gisteravond met een oud-klasgenootje de stad in geweest. Eerst ergens wat gegeten end aarna tot 1 uur op het terras gehangen (toch idioot, begin november en we kunnen nog op het terras zitten...). Was erg fijn om buiten de deur te zijn en even andere mensen te zien. Hoera! ![]() |
![]() |
|
Sterkte @ Miekmuis.. en idd ga je nu nog wel?
Fijn SA dat het weer wat beter gaat ![]() Eindelijk weer een keer uitgeweest met vriendinnetjes, was super gezellig. Gister miste ik mn vriendje en ik zou hem eigenlijk niet zien, maar toen belde hij later en is hij toch nog langs gekomen, zo fijn ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tnx reverend. Je plaatst de zaken, zelfs voor mij in een prettig (onbedoeld) perspectief |
![]() |
|
![]() |
En dan heb ik een supergezellige avond met zijn beste vriend die hij het nog niet verteld had dat we er een punt achter gezet hebben, en toen ik het hem vertelde was hij verbaasd. 'Waarom zouden jullie dat doen? Jullie passen echt perfect bij elkaar!'
Grr, waarom voel ik 'het' dan niet? ![]() |
![]() |
|
Zo irritant als mensen het er 'niet mee eens zijn' als iets uitgaat. Of als het weer aangaat, toen ik en mijn ex bij elkaar kwamen had ik ook mensen die riepen 'Oh man doe dat nou nieieiiet'. Hou je mond gewoon ofzo.
Ik dacht dat ik het hele weekend genegeerd werd want er werd maar niet op mijn smsje gereageerd. Bleek dat er vrijdagavond al teruggesmst was maar mijn telefoon zo vercrackt is dat hij niet aangaf dat ik een nieuw bericht had en die hele sms niet zichzelf voor mij presenteerde. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Gisteren 'het' gesprek gehad, dat t beter is om uit elkaar te gaan.
het was zo goed als uit toen ik echt behoorlijk hysterisch begon te huilen (wat vreemd is als je al weken niet bij je gevoel kunt) en me door hem heb laten troosten. ik kon gewoon niet meer stoppen, had t gevoel dat ik in mn maag geschopt werd en mn hart in de fik stond. werd overspoeld door het gevoel hem niet kwijt te willen. woensdag is ons eerste relatiegesprek... we hebben wel besloten dat hij geen lootjes met mijn familie mee doet en dat is echt wel ff hard, ondanks dat dat goed is. pff warboel. voorlopig vechten we nog ff door...
|
![]() |
Hij is lief, maar ik voel me erg naar. School gaat niet naar wens en twijfel nu al om te stoppen. Word er gewoon zo verdrietig van.
Gelukkig ook leuke dingen in het leven. Zaterdag feestje van zijn vrienden en dat was erg leuk. Ik vind het lief dat hij helemaal trots is als ik leuk doe met zijn vrienden (en hun vriendinnen). " Ze vinden je echt heel leuk hoor! " |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het gaat goed! Ik word nog wel boos maar kan het beter loslaten en hij zegt beter/eerder wat hij ergens van vindt. Hoera! Daarnaast bedacht ik me dat het steeds meer een thuis begint te worden, en dat dat er ook mee te maken heeft dat ik de laatste tijd klasgenootjes over de vloer heb gehad en dat die dan oko echt voor mij kwamen en dit zagen als mijn huis. Het is fijn zo <3
En gisteravond bij de training was een meisje vet lief en nu ga ik proberen om samen met haar in de rhoda te gaan volgende week maar ik vind het vet spannend maar ik wil zo graag en mag van mezelf niet opgeven. Dus ga ik stug door! |
![]() |
|
Dat hadden we eigk ook, tot we beiden tot de conclusie kwamen dat we dat niet wilden, maar deden omdat we beiden veel moeite hadden met hoe het nu ging. we hebben besloten.die gesprekken een kans te geven en als dat niks zou opleveren de knoop door te hakken.
het eerste gesprek ging verrassend goed. het geeft me weer wat hoop.
|
Fijn dat het gesprek goed ging Dott!
Ik ben soms zo bang om hem kwijt te raken ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tenminste, dat idee krijg ik steeds meer bij de verloofde en mij ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder vind ik mijn nieuwe scharrel interessant en leuk en ik zou het fijn vinden als dit gewoon even een tijdje bleef. Even een beetje stabiliteit ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik moet gewoon wat meer vertrouwen in mezelf hebben
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn grootouders zijn zo moeilijk! Krijg ik gister een email met de mededeling dat ze morgen bij me langskomen. En als ik dan bel dat het niet uitkomt omdat ik les heb van 's ochtends vroeg tot half 3 's middags en daarna de keuken snel moet verbouwen voor het verjaardagsfeestje van mijn huisgenootje voor onze vriendjes komen en we gaan eten, dan is het van 'Ja maar we zijn in de buurt dus we moeten langskomen'. Hoezo komt de boodschap 'het komt niet uit' niet aan!
![]() |
![]() |
|
|