Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2011, 23:04
EZBlade
EZBlade is offline
Ik ontmoet een hoop nieuwe, leuke mensen en dat werd wel weer eens tijd
Advertentie
Oud 02-11-2011, 00:18
Verwijderd
Leuk met klasgenootjes eten en de kroeg in, wah, ik voel me net weer een echte student Heel gezellig!
Oud 02-11-2011, 07:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik mis hem echt de héle tijd, het is zelden zo moeilijk geweest om niet bij hem te zijn.
Oud 02-11-2011, 17:02
Dott
Dott is offline
Tis moeilijk moeilijk moeilijk
Oud 02-11-2011, 17:03
ST*R
ST*R is offline
Ik ben nog steeds zo blij als ik hem weer ga zien Hij is zo leuk. En al helemaal als hij lacht, dan is ie zo schattig. Zucht Ik kan wel de hele tijd alleen maar naar hem kijken, hij is zo mooi.
Oud 03-11-2011, 11:26
Verwijderd
@ LA: Pff jeetje, wat een ellende zeg. Kan ook weinig anders dan je heel veel sterkte te wensen!

@ SA: knuffel!

OT: Ja op zich prima, maar ik word er ondertussen he-le-maal gek van dat hij het veel te druk heeft op z'n werk. Het resultaat is namelijk dat ik ongeveer elke avond met een chagrijnig en moe vriendje zit wat nog tot laat zit na te kijken. Ik weet dat z'n collega's ook veel te veel werk hebben, maar ik krijg bij hem steeds het idee dat hij gewoon niet effectief werkt en veel te lang aan iets blijft zitten waar hij geen tijd voor heeft. Maar probeer het daar maar eens over te hebben... Elke hulp of elk idee wat ik aandraag wordt afgedaan met "ja maar het is gewoon teveel werk". Zucht
Oud 03-11-2011, 17:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pf, ik ben echt bang dat ik het bij haar heb verpest. Heb haar vertrouwen enorm geschaad door in een dronken bui rond te bazuinen hoe zij mijn vertrouwen geschaad zou hebben... Misschien vergroot ik alles een beetje, en dit ook weer, maar waarom kunnen we niet gewoon goede vriendinnen zijn, het wordt altijd zo ingewikkeld!
Oud 03-11-2011, 17:53
SweetStrawberry
SweetStrawberry is offline
ik heb eindelijk sinds zaterdag weer een vriend tzat er al heel lang aan te komen eigenlijk.

Ben heel blij
Oud 04-11-2011, 08:56
niña
niña is offline
Samenwonen bevalt mij wel
Oud 04-11-2011, 14:33
sanni
sanni is offline
En we zijn nu gewoon vrienden . Ik heb er vrede mee, alleen mijn omgeving iets minder. Stomme mensen.
Oud 04-11-2011, 15:32
miekmuis
miekmuis is offline
Nice, zowel ik als mijn broertje hebben de spierziekte van mijn moeder geërfd en mijn broertje heeft nu al een hartafwijking waardoor hij niet meer de medicatie mag gebruiken die hij eigenlijk nodig heeft voor zijn ADD.
Oud 04-11-2011, 17:01
Noctiluca
Noctiluca is offline
We stoppen ermee. We houden elkaar op allerlei manieren tegen door voor elkaar te blijven kiezen. We hebben nog één afsluitende nacht gehad.. Lang gepraat en heerlijk gezoend en fijne seks gehad, en nu maar eens kijken of we het vol kunnen houden. We willen elkaars gezelschap niet kwijt, integendeel zelfs. Maar het is goed om dit uitgesproken te hebben, om er samen een punt achter te zetten. Ik word wel een beetje treurig als ik bedenk dat we nooit meer zullen zoenen of samen slapen.. Maar hoewel ik mijn ideale bedpartner kwijtraak denk ik dat dit wel betekent dat we een hechtere vriendschap kunnen opbouwen en dat vind ik heel erg fijn. Ik ben gewoon best een beetje gek op hem en hij op mij, en wat er tussen ons is is echt bijzonder; zelfs al is het niet voldoende voor een relatie.
Oud 04-11-2011, 17:09
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Nice, zowel ik als mijn broertje hebben de spierziekte van mijn moeder geërfd en mijn broertje heeft nu al een hartafwijking waardoor hij niet meer de medicatie mag gebruiken die hij eigenlijk nodig heeft voor zijn ADD.
Oei Is het een ernstige ziekte? Sterkte!
Oud 05-11-2011, 09:18
Verwijderd
Heel erg bedankt voor jullie vriendelijke woorden van steun.
Ik voel me inmiddels een heel klein beetje beter.

Over een weekje komt ze langs, om nog wat spullen te halen, en wat te praten.
Goddank heb ik supervrienden, die me steunen. En daar heb ik de afgelopen week veel aan gehad.
Hoe het verder gaat, de tijd zal het leren.
Oud 05-11-2011, 13:36
Verwijderd
Sterkte @ Miekmuis.... H eb je inmiddels wel al je ticket geboekt of blijf je nu toch hier?

ot: Hier gaat het goed! We hebben een paar fijne dagen achter de rug en vanmorgen hebben we, eindelijk, weer eens de hele morgen in bed gelegen en gevreeën, gekletst, gelachen en en en en en gewoon weer eens écht bij elkaar. Fijn <3 Ik geniet er ontzettend van, vooral omdat er op dit moment genoeg minder goede momenten zijn.
Verder ben ik gisteravond met een oud-klasgenootje de stad in geweest. Eerst ergens wat gegeten end aarna tot 1 uur op het terras gehangen (toch idioot, begin november en we kunnen nog op het terras zitten...). Was erg fijn om buiten de deur te zijn en even andere mensen te zien. Hoera!
Oud 06-11-2011, 05:51
Verwijderd
Oud 06-11-2011, 10:26
ST*R
ST*R is offline
Sterkte @ Miekmuis.. en idd ga je nu nog wel?
Fijn SA dat het weer wat beter gaat

Eindelijk weer een keer uitgeweest met vriendinnetjes, was super gezellig.
Gister miste ik mn vriendje en ik zou hem eigenlijk niet zien, maar toen belde hij later en is hij toch nog langs gekomen, zo fijn Hij zegt steeds dat hij zo verliefd op me is en ik ben ook zooooo verliefd hij is echt perfect voor mij.
Oud 06-11-2011, 11:09
Verwijderd
Ondertussen mijn 5 jarige jubileum van vrijgezel zijn en het gaat prima, ondanks dat er wat weinig bitches te regelen zijn in mijn directe omgeving. Eenzaamheid ligt soms op de loer, maar dat verkies ik nog altijd boven hoofdpijn.
Oud 06-11-2011, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Ondertussen mijn 5 jarige jubileum van vrijgezel zijn en het gaat prima, ondanks dat er wat weinig bitches te regelen zijn in mijn directe omgeving. Eenzaamheid ligt soms op de loer, maar dat verkies ik nog altijd boven hoofdpijn.

Tnx reverend. Je plaatst de zaken, zelfs voor mij in een prettig (onbedoeld) perspectief
Oud 06-11-2011, 14:18
Isengrim
Isengrim is offline
Mensen in mijn omgeving beginnen allemaal rare dingen te doen uit liefde, dus ik ben op het moment even blij dat ik single ben.
Oud 06-11-2011, 14:55
Noctiluca
Noctiluca is offline
En dan heb ik een supergezellige avond met zijn beste vriend die hij het nog niet verteld had dat we er een punt achter gezet hebben, en toen ik het hem vertelde was hij verbaasd. 'Waarom zouden jullie dat doen? Jullie passen echt perfect bij elkaar!'
Grr, waarom voel ik 'het' dan niet?
Oud 06-11-2011, 16:24
Cherry Springs
Zo irritant als mensen het er 'niet mee eens zijn' als iets uitgaat. Of als het weer aangaat, toen ik en mijn ex bij elkaar kwamen had ik ook mensen die riepen 'Oh man doe dat nou nieieiiet'. Hou je mond gewoon ofzo.

Ik dacht dat ik het hele weekend genegeerd werd want er werd maar niet op mijn smsje gereageerd. Bleek dat er vrijdagavond al teruggesmst was maar mijn telefoon zo vercrackt is dat hij niet aangaf dat ik een nieuw bericht had en die hele sms niet zichzelf voor mij presenteerde.
Oud 06-11-2011, 22:46
Verwijderd
Vet verliefd, mijn verloofde is zoooo leuk
Oud 07-11-2011, 06:11
Verwijderd
Citaat:
Zo irritant als mensen het er 'niet mee eens zijn' als iets uitgaat. Of als het weer aangaat, toen ik en mijn ex bij elkaar kwamen had ik ook mensen die riepen 'Oh man doe dat nou nieieiiet'. Hou je mond gewoon ofzo.

Ik dacht dat ik het hele weekend genegeerd werd want er werd maar niet op mijn smsje gereageerd. Bleek dat er vrijdagavond al teruggesmst was maar mijn telefoon zo vercrackt is dat hij niet aangaf dat ik een nieuw bericht had en die hele sms niet zichzelf voor mij presenteerde.
Vooral irritant als je zelf ergens heel stiekem ook weet dat er rationeel gezien wat in zit.....
Oud 07-11-2011, 08:19
Dott
Dott is offline
Gisteren 'het' gesprek gehad, dat t beter is om uit elkaar te gaan.
het was zo goed als uit toen ik echt behoorlijk hysterisch begon te huilen (wat vreemd is als je al weken niet bij je gevoel kunt) en me door hem heb laten troosten.
ik kon gewoon niet meer stoppen, had t gevoel dat ik in mn maag geschopt werd en mn hart in de fik stond.
werd overspoeld door het gevoel hem niet kwijt te willen.
woensdag is ons eerste relatiegesprek...

we hebben wel besloten dat hij geen lootjes met mijn familie mee doet en dat is echt wel ff hard, ondanks dat dat goed is.
pff warboel.
voorlopig vechten we nog ff door...
Oud 07-11-2011, 09:17
Cherry Springs
Heftig, Dott... Ik hoop dat jullie er uit kunnen komen! Sterkte!
Oud 07-11-2011, 10:36
miekmuis
miekmuis is offline
Geboekt, 1 december vertrek ik :-) Ben heel benieuwd wat dat met mijn vriendschappen gaat doen...
Oud 07-11-2011, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Geboekt, 1 december vertrek ik :-) Ben heel benieuwd wat dat met mijn vriendschappen gaat doen...
ik zou serieus heel erg graag met je mee willen.
Oud 07-11-2011, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Vooral irritant als je zelf ergens heel stiekem ook weet dat er rationeel gezien wat in zit.....
Nee vooral irritant als je sommige details van de situatie niet kunt delen met de omgeving.
Oud 07-11-2011, 12:19
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
ik zou serieus heel erg graag met je mee willen.
Vanwege je thuissituatie, of sowieso?
Oud 07-11-2011, 12:49
Verwijderd
Woensdag een date. Voor de verandering eens met iemand van mijn eigen leeftijd.
Oud 07-11-2011, 13:22
wup
wup is offline
Hij is lief, maar ik voel me erg naar. School gaat niet naar wens en twijfel nu al om te stoppen. Word er gewoon zo verdrietig van.
Gelukkig ook leuke dingen in het leven. Zaterdag feestje van zijn vrienden en dat was erg leuk. Ik vind het lief dat hij helemaal trots is als ik leuk doe met zijn vrienden (en hun vriendinnen). " Ze vinden je echt heel leuk hoor! "
Oud 07-11-2011, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Vanwege je thuissituatie, of sowieso?
haha, een beetje van beide, denk ik
Oud 08-11-2011, 15:29
Miek
Miek is offline
Heftig Dottie! Is ook lastig allemaal in deze periode, wel knap dat jullie het nog proberen! Hoop dat jullie er uitkomen!

Waar ga je heen Miekmuis? (heb niet helemaal teruggelezen)
Oud 09-11-2011, 08:13
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 09-11-2011, 09:30
Verwijderd
Het gaat goed! Ik word nog wel boos maar kan het beter loslaten en hij zegt beter/eerder wat hij ergens van vindt. Hoera! Daarnaast bedacht ik me dat het steeds meer een thuis begint te worden, en dat dat er ook mee te maken heeft dat ik de laatste tijd klasgenootjes over de vloer heb gehad en dat die dan oko echt voor mij kwamen en dit zagen als mijn huis. Het is fijn zo <3
En gisteravond bij de training was een meisje vet lief en nu ga ik proberen om samen met haar in de rhoda te gaan volgende week maar ik vind het vet spannend maar ik wil zo graag en mag van mezelf niet opgeven. Dus ga ik stug door!
Oud 09-11-2011, 10:39
Verwijderd
Ik mis 'm.

Snel maar weer een reisje boeken..
Oud 09-11-2011, 13:03
Lorelei
Lorelei is offline
Oud 09-11-2011, 14:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik mis 'm.

Snel maar weer een reisje boeken..
Oud 09-11-2011, 15:02
Dott
Dott is offline
Over een uur t eerste relatiegesprek. ik zie er ontzettend tegenop.
Oud 09-11-2011, 15:06
Verwijderd
Maar Dott, ik dacht dat jullie hadden besloten dat het beter was om uit elkaar te gaan? Zijn jullie nou uit elkaar? Of toch maar niet? Heeft het wel veel zin als jullie er eigenlijk allebei geen vertrouwen meer in hebben?
Oud 09-11-2011, 18:22
Dott
Dott is offline
Dat hadden we eigk ook, tot we beiden tot de conclusie kwamen dat we dat niet wilden, maar deden omdat we beiden veel moeite hadden met hoe het nu ging. we hebben besloten.die gesprekken een kans te geven en als dat niks zou opleveren de knoop door te hakken.

het eerste gesprek ging verrassend goed. het geeft me weer wat hoop.
Oud 09-11-2011, 18:37
ST*R
ST*R is offline
Fijn dat het gesprek goed ging Dott!

Ik ben soms zo bang om hem kwijt te raken het is zo goed dat ik soms denk: dit kan toch niet voor altijd zo blijven, ik verpest het vast een keer. En dan ga ik denken aan dingen die kunnen gebeuren maar heus niet gaan gebeuren. En daar moet ik mee ophouden want het slaat nergens op. Wij blijven gewoon voor altijd samen
Oud 09-11-2011, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Fijn dat het gesprek goed ging Dott!

Ik ben soms zo bang om hem kwijt te raken het is zo goed dat ik soms denk: dit kan toch niet voor altijd zo blijven, ik verpest het vast een keer. En dan ga ik denken aan dingen die kunnen gebeuren maar heus niet gaan gebeuren. En daar moet ik mee ophouden want het slaat nergens op. Wij blijven gewoon voor altijd samen
Als het echt goed is, kún je het niet verpesten.
Tenminste, dat idee krijg ik steeds meer bij de verloofde en mij
Oud 09-11-2011, 20:31
Catch
Catch is offline
Citaat:
Even niet in relatie met de berichtjes van Dott, toen ik nog samen was met mijn ex heb ik erg labiele perioden gehad en daarin kon ik zo onredelijk zijn en tegelijkertijd hem niet kwijt willen dat ik erg het gevoel had dat ik het aan het verpesten was. Hij is wel in die tijd bij me gebleven en er voor me geweest maar dat zou lang niet iedereen hebben gedaan denk ik.

Verder vind ik mijn nieuwe scharrel interessant en leuk en ik zou het fijn vinden als dit gewoon even een tijdje bleef. Even een beetje stabiliteit ofzo.
Oud 09-11-2011, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Even niet in relatie met de berichtjes van Dott, toen ik nog samen was met mijn ex heb ik erg labiele perioden gehad en daarin kon ik zo onredelijk zijn en tegelijkertijd hem niet kwijt willen dat ik erg het gevoel had dat ik het aan het verpesten was. Hij is wel in die tijd bij me gebleven en er voor me geweest maar dat zou lang niet iedereen hebben gedaan denk ik.
Nja bij mijn ex had ik dat ook, dat gevoel dat ik het aan het verpesten was, soms. Maar bij de huidige nooit. Als ik al iets doe wat zegmaar bewust stoken in je eigen relatie is (waar ik bij deze eigenlijk ook zelden de behoefte toe voel, in tegenstelling tot de ex), dan neemt hij het óf niet serieus, óf hij tikt me er zo uit. Maar goed, ik ben dan ook niet vaak lange tijd labiel.
Oud 09-11-2011, 21:15
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Zo had ik het nog niet echt bekeken, is wel een geruststellende en fijne gedachte
En ik moet gewoon wat meer vertrouwen in mezelf hebben
Oud 09-11-2011, 22:50
Catch
Catch is offline
Citaat:
Nja bij mijn ex had ik dat ook, dat gevoel dat ik het aan het verpesten was, soms. Maar bij de huidige nooit. Als ik al iets doe wat zegmaar bewust stoken in je eigen relatie is (waar ik bij deze eigenlijk ook zelden de behoefte toe voel, in tegenstelling tot de ex), dan neemt hij het óf niet serieus, óf hij tikt me er zo uit. Maar goed, ik ben dan ook niet vaak lange tijd labiel.
Ja, mijn relatie van toen heeft niet standgehouden dus het zou goed kunnen dat je gelijk hebt .
Oud 10-11-2011, 08:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn grootouders zijn zo moeilijk! Krijg ik gister een email met de mededeling dat ze morgen bij me langskomen. En als ik dan bel dat het niet uitkomt omdat ik les heb van 's ochtends vroeg tot half 3 's middags en daarna de keuken snel moet verbouwen voor het verjaardagsfeestje van mijn huisgenootje voor onze vriendjes komen en we gaan eten, dan is het van 'Ja maar we zijn in de buurt dus we moeten langskomen'. Hoezo komt de boodschap 'het komt niet uit' niet aan! Wat moet ik dán zeggen! Ik vind het best gezellig als ze langskomen, daar niet van. Maar ze waren hier 7 dagen geleden nog. Ik ben geen bejaardenopvang!
Oud 10-11-2011, 09:16
Verwijderd
@Dott: Fijn dat het zo goed ging en dat je er weer een beetje vertrouwen in hebt
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten