Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2011, 01:27
Verwijderd
Nou ja, het is meer de sensatie van geen lucht krijgen en verschrikkelijk moeten hoesten. Dat je denkt dat je stikt.
Advertentie
Oud 14-09-2011, 01:27
Verwijderd
Citaat:
nee. ik had vroeger wel een tijd dat ik elke nacht dacht dat ik zou stikken in mijn amandelen.
Aww.

Ik dacht vroeger dat er insecten in mijn oren zouden kruipen dus ik sliep met mijn handen op mijn oren. Of op mijn zij en met één hand op een oor.
Oud 14-09-2011, 01:32
Verwijderd
Als jullie een slok nemen en je voelt dat je je aan het verslikken bent, waarbij je weet dat je het grotendeels kunt voorkomen door het drinken snel een beetje uit te spugen/hoesten, doen jullie dat dan?Want ik word dan altijd meteen heel eigenwijs of lui. Als in, dan denk ik 'HELA DAT GAAT ZOMAAR NIET, LICHAAM!!1!' of 'NOOOOEEEEES DAN WORDT ALLES VIES ' en dan slik ik alsnog die slok drinken door. Wat het verslikken veel erger maakt dan het geweest zou zijn als ik meteen zou gaan hoesten.
Oud 14-09-2011, 01:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Als ik het aan voel komen spuug ik m'n slokje drinken eerst terug in m'n glas en dan ga ik pas lekker hoesten, want niks is naarders dan drinken in je neus.
Oud 14-09-2011, 01:43
Verwijderd
Ja, ik heb er achteraf ook altijd spijt van.
Oud 14-09-2011, 01:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb me wel eens verslikt in een wasa sandwich met van dat tomatenspul ertussen.
Het is allezins niet plezant om dat in je neusholte te hebben.
Oud 14-09-2011, 01:51
Verwijderd
Wodka, whiskey en bier zijn ook een crime, neusgewijs.
Oud 14-09-2011, 01:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Drinken in je longen voelen stromen terwijl je je mond nog vol heb. Dus stikken terwijl je nog niet kan hoesten heerlijk.
Oud 14-09-2011, 02:31
Pierrot
Pierrot is offline
Ik vind het zonde om je te verslikken in wodka, whiskey of bier. Ik doe niet aan dat soort fratsen.
Oud 14-09-2011, 02:31
Verwijderd
Ja, het is een crime om meerdere redenen.
Oud 14-09-2011, 02:38
Pierrot
Pierrot is offline
Ik liep even naar de keuken om wat water te halen. Wat een avontuur. In de gang was een mug zo luid tegen het plafond aan het zoemen dat ik er even door werd afgeleid en in de keuken schrok een muis zo erg van me dat ie zo snel mogelijk van het aanrecht af wilde, maar ook niet op de grond wilde vallen. Hij hing een paar seconden aan de rand, .
Oud 14-09-2011, 02:46
Verwijderd
Huize Jaeger. Net een pretpark, maar met minder muizen.

Mijn tochtje naar de wc was ook spannend, want ik herinnerde me onderweg opeens dat ik al heel lang een KinderBuenoTM in een jaszak van een oude jas heb zitten. Toen ging ik hem pakken, want ik had zin in chocola, en toen bleek het ook nog eens een KinderBuenoTM WhiteTM te zijn, met witte chocola (TM). Nomz.
Oud 14-09-2011, 02:54
Pierrot
Pierrot is offline
Jij mazzelaar. Ik heb helemaal geen eten meer in huis. Dat is jammer, want ik heb best honger.
Oud 14-09-2011, 02:57
Verwijderd
En verder heb ik me het afgelopen halfuur vermaakt door hier allerhande ziektes in te vullen. Hihihihuhuh
Oud 14-09-2011, 02:57
Pierrot
Pierrot is offline
Jezus, vier uur. Waar gaat de tijd heen? SLAPEN.
Oud 14-09-2011, 02:58
Verwijderd
Citaat:
Jij mazzelaar. Ik heb helemaal geen eten meer in huis. Dat is jammer, want ik heb best honger.
Voortaan ook eten voor jezelf verstoppen Het werkt heel goed want je vergeet vrij snel waar het ligt, maar als de nood hoog is dan weet je vaak opeens weer.

Alleen heb je huisgenoten, dat kan het lastig maken want dan vinden zij het misschien eerst.
Oud 14-09-2011, 02:59
Pierrot
Pierrot is offline
Ik zag laatst ergens een site om een vlag te maken en daar heb ik me ook even mee vermaakt. Uiteindelijk had ik een roze vlag met het logo van de Transformers en 'AWESOME'.
Oud 14-09-2011, 03:00
Pierrot
Pierrot is offline
Oh, eten verstop ik ook wel. Zo vond ik laatst onder een berg papieren een kerststol. Hij was redelijk groen.
Oud 14-09-2011, 03:04
Verwijderd
Citaat:
Ik zag laatst ergens een site om een vlag te maken en daar heb ik me ook even mee vermaakt. Uiteindelijk had ik een roze vlag met het logo van de Transformers en 'AWESOME'.
Klinkt als een prima vlag

Citaat:
Oh, eten verstop ik ook wel. Zo vond ik laatst onder een berg papieren een kerststol. Hij was redelijk groen.
Ja, je moet er wel op letten dat het eten goed kan tegen langdurig ergens verstopt zijn. Anders heb je er inderdaad niks meer aan.

Ik haal ook graag (goed houdbaar) eten in huis dat ik eigenlijk vies vind, want dan eet ik het niet op, en als dan er een noodgeval is (zoals: het is opeens kerst en alle winkels zijn dicht terwijl mijn eten op is) dan is dat eten er nog om mij van een gewisse hongerdood te redden.
Oud 14-09-2011, 05:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Vroeg opstaan.
Oud 14-09-2011, 06:21
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Vroeg opstaan.
Kut is dat
Oud 14-09-2011, 06:50
Verwijderd
Citaat:
Aww.

Ik dacht vroeger dat er insecten in mijn oren zouden kruipen dus ik sliep met mijn handen op mijn oren. Of op mijn zij en met één hand op een oor.
Vorige week zapte ik langs NatGeo en toen was er net een man aan het uitleggen dat oorwurmen hun naam onterecht hadden gekregen. Dat deed hij door een oorwurm in zijn oor te stoppen. "Kijk, hij kruipt helemaal niet naar mn hersenen! Hij vindt het niet leuk, en probeert er uit te kruipen!" (hij hield z'n hoofd echter opzij zodat het beest er niet uit kón).
Oud 14-09-2011, 06:59
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk valt het wel mee, men vindt me over het algemeen wel sierlijk bewegen, geloof ik. Maar het kost wel moeite. Ik kan bijvoorbeeld niet fatsoenlijk naast iemand lopen, dan loop ik de hele tijd tegen ze aan. :') Tenzij ik me concentreer op lopen als een normaal mens, maar dan ben ik weer te afgeleid om een normaal gesprek te voeren.
Oh dat heb ik ook continu! Terwijl ik best recht kan lopen als ik alleen loop, hmmmz. Misschien is het een soort zwaartekracht. Of wacht nee, aantrekkingskracht in de letterlijke zin van het woord.

Citaat:
Omvallen en schuin lopen heeft meer te maken met balans dan met motoriek /wijsneus
Ik denk niet dat het een het ander uitsluit though. Met dansen val ik alleen als ik uit balans word getrokken, niet zo van ''oh hej laat ik nu eens schuin lopen en tegen iemand aan knallen, hoppa!'' zoals op straat wel gebeurt.

Citaat:
Als jullie een slok nemen en je voelt dat je je aan het verslikken bent, waarbij je weet dat je het grotendeels kunt voorkomen door het drinken snel een beetje uit te spugen/hoesten, doen jullie dat dan?Want ik word dan altijd meteen heel eigenwijs of lui. Als in, dan denk ik 'HELA DAT GAAT ZOMAAR NIET, LICHAAM!!1!' of 'NOOOOEEEEES DAN WORDT ALLES VIES ' en dan slik ik alsnog die slok drinken door. Wat het verslikken veel erger maakt dan het geweest zou zijn als ik meteen zou gaan hoesten.
Ik beslis dat aan de hand van: ''staat er een computer of andere kostbare elektronica voor mijn neus, j/n?''

Laatst gewijzigd op 14-09-2011 om 07:08.
Oud 14-09-2011, 07:14
Verwijderd
was weer 2uur te vroeg opgestaan

em morgen
Oud 14-09-2011, 07:15
Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen!
Oud 14-09-2011, 07:17
Verwijderd
Kkrijg een vragenlijst die ik moet invullen voor de GGD of ik aan de drugs zit of ik vrienden heb enzo...
Oud 14-09-2011, 07:27
Verwijderd
Goedemorgen mensen! Ik ben nog steeds ziek.
Oud 14-09-2011, 08:06
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Kkrijg een vragenlijst die ik moet invullen voor de GGD of ik aan de drugs zit of ik vrienden heb enzo...
"LSD is mijn grootste vriend"
Oud 14-09-2011, 08:08
Lorelei
Lorelei is offline
Rationeeltje, kom eens online
Oud 14-09-2011, 08:09
Rationeel
Rationeel is offline
ik ben online :?
Oud 14-09-2011, 08:09
Lorelei
Lorelei is offline
Hrm. Hier niet. Even reloggen

Edit: op msn dus he? Ik zie je niet hoor
Oud 14-09-2011, 08:10
Rationeel
Rationeel is offline
ik zie jou ook niet
Oud 14-09-2011, 08:12
Lorelei
Lorelei is offline

Even rebooten dan maar..
Oud 14-09-2011, 08:13
Rationeel
Rationeel is offline
en ik heb zo overleg, dus dan ben ik sowieso tot de lunch pleite
Oud 14-09-2011, 08:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn moeder is gister aangereden.
Oud 14-09-2011, 08:26
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Is t ernstig?
Oud 14-09-2011, 08:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh bah! Wat naar! Hoe gaat het met haar?
Oud 14-09-2011, 08:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou, gelukkig was er heel snel een ambulance bij die haar heeft gecheckt enzo, en ze moeten haar wel in de gaten houden maar het is niet waarschijnlijk dat ze een hersenschudding heeft, ze is wel helemaal bont en blauw en opengeschaafd en haar nek en rug zijn stijf (ze kan haar hoofd niet draaien enzo). Haar fiets is total loss.
Maar ik schrok wel toen ik het hoorde. Het mailtje begon ook met 'niet schrikken, maar'.
Oud 14-09-2011, 08:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oi! Nou gelukkig heeft ze niks ergers! Maar dan krijgt ze nog een paar pijnlijke dagen denk ik.
Oud 14-09-2011, 08:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Een vriendin van me is vroeger op de middelbare school ook eens aangereden en waarschuwt sidsdien iedereen tijdens het fietsen 'Pas op! Auto's zijn hard!'
Oud 14-09-2011, 08:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oi! Nou gelukkig heeft ze niks ergers! Maar dan krijgt ze nog een paar pijnlijke dagen denk ik.
Ja gelukkig inderdaad! Was wel schrikken.
Haar ouders zijn bij haar, dus rustig is het ook niet in huis

Citaat:
Een vriendin van me is vroeger op de middelbare school ook eens aangereden en waarschuwt sidsdien iedereen tijdens het fietsen 'Pas op! Auto's zijn hard!'
Oud 14-09-2011, 08:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oeh ik moet alweer weg! Tweede lange collegedag. Woei!
Oud 14-09-2011, 08:50
Verwijderd
Vandaag voor het eerst in lange tijd pijnvrij gelopen. Wat een verademing die maar wát welkom is op deze vervelende dag. De pilletjes, zooltjes en strak aangetrokken loopschoenen werpen vruchten af. Yay.
Oud 14-09-2011, 08:51
Lorelei
Lorelei is offline
Waarom liep je eerst niet pijnvrij?
Oud 14-09-2011, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Waarom liep je eerst niet pijnvrij?
Peesontsteking bij de hak. Vorig jaar hetzelfde gehad met de andere voet, ook na een paar maanden kwakkelen. Het voelt of je met je hak in een grote spijker gaat staan met iedere stap die je zet en wanneer je de voet lekker laat bungelen of liggen onder het bureau voel je de drukopbouw door de ontsteking. Dus ook in rust voelt het of je langzaam een grote spijker in je hak geduwd krijgt.
Oud 14-09-2011, 09:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Peesontsteking bij de hak. Vorig jaar hetzelfde gehad met de andere voet, ook na een paar maanden kwakkelen. Het voelt of je met je hak in een grote spijker gaat staan met iedere stap die je zet en wanneer je de voet lekker laat bungelen of liggen onder het bureau voel je de drukopbouw door de ontsteking. Dus ook in rust voelt het of je langzaam een grote spijker in je hak geduwd krijgt.
Klinkt leuk
Oud 14-09-2011, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Klinkt leuk
Hou op schei uit
Oud 14-09-2011, 09:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja jongen, ouderdom
Oud 14-09-2011, 09:36
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ohja, die heb ik ook gehad, in de derde klas . Echt belachelijk. Of je je eten weleens uitspuugt omdat je denkt dat je te dik bent, en of je jezelf weleens expres snijdt. Alsof je dat überhaupt op zo'n GGD-formuliertje gaat zetten als je dat zou doen. voor de GGD.
Oud 14-09-2011, 09:44
Verwijderd
Citaat:
ik verslik me weleens in niks.
Dat is bij ons een familiekwaal . Dan zit ik en begin ik plots keihard te hoesten en dan kijken mensen me vrij vreemd aan, maar dan heb ik me weer eens verslikt in mijn eigen speeksel...

En ik heb me wel een keer verslikt dat ik echt op een gegeven moment bang werd dat ik zou stikken. In het begin lukte het me gewoon niet te hoesten, zo erg had ik me verslikt (in cola ?!?>!>!) en daarna heb ik nog een half uur moeten hoesten voordat ik me beter voelde. En mijn klasgenoot/vriend was me alleen maar aan het uilachen terwijl ik dacht dat ik dood ging
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten