Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En verder heb ik me het afgelopen halfuur vermaakt door hier allerhande ziektes in te vullen. Hihihihuhuh
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik haal ook graag (goed houdbaar) eten in huis dat ik eigenlijk vies vind, want dan eet ik het niet op, en als dan er een noodgeval is (zoals: het is opeens kerst en alle winkels zijn dicht terwijl mijn eten op is) dan is dat eten er nog om mij van een gewisse hongerdood te redden. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-09-2011 om 07:08. |
![]() |
|
Nou, gelukkig was er heel snel een ambulance bij die haar heeft gecheckt enzo, en ze moeten haar wel in de gaten houden maar het is niet waarschijnlijk dat ze een hersenschudding heeft, ze is wel helemaal bont en blauw en opengeschaafd en haar nek en rug zijn stijf (ze kan haar hoofd niet draaien enzo). Haar fiets is total loss.
Maar ik schrok wel toen ik het hoorde. Het mailtje begon ook met 'niet schrikken, maar'. |
![]() |
|
Een vriendin van me is vroeger op de middelbare school ook eens aangereden en waarschuwt sidsdien iedereen tijdens het fietsen 'Pas op! Auto's zijn hard!'
|||
Citaat:
Haar ouders zijn bij haar, dus rustig is het ook niet in huis ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ik heb me wel een keer verslikt dat ik echt op een gegeven moment bang werd dat ik zou stikken. In het begin lukte het me gewoon niet te hoesten, zo erg had ik me verslikt (in cola ?!?>!>!) en daarna heb ik nog een half uur moeten hoesten voordat ik me beter voelde. En mijn klasgenoot/vriend was me alleen maar aan het uilachen terwijl ik dacht dat ik dood ging ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|