Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sowieso is het dialect hier moeilijk. Ik ben er niet helemaal uit wat het verschil is tussen een g en een ch en nu hoor ik niet of mensen aan me vragen of ik honger of het koud heb. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook niks gedaan, behalve naar school gaan, waar ik ontdekte dat mijn buurman en ik een goed samenwerkingsverband zijn. Eigenlijk moet ik nu een gedicht van Pushkin uit mijn hoofd leren, maar geen zin. En ik heb het gevoel dat ik ook helemaal niks nuttigs meer kan doen tot ik zeker weet dat hij (=vader van vriendin) dood is, ofzo. Alsof ik dan pas rust in mijn hoofd heb, terwijl ik weet dat ik dan ook niks meer ga doen omdat ik dan te verdrietig ben. AHSDGVKFFDBF.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb de keuken en de badkamer opgeruimd. Maar dat is een beetje als straf, omdat ik me vandaag verslapen had voor college. Met 'verslapen' bedoel ik dan 'als ik direct na het wakker worden naar de metrohalte zou rennen zou ik misschien nog de laatste tien minuten van het college kunnen meekrijgen'.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Is bij jullie trouwens ook iedereen ziek? Bij ons in de klas waren de laatste les iets van acht mensen ziek. En dat is best veel op een klas van twintig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, ik had vandaag wel iets aparts tijdens mijn mentoraatbijeenkomst. Er werd zeg maar verteld dat ze niet aan herfstvakantie en voorjaarsvakantie enzo doen, en toen gingen er allemaal meiden helemaal verschrikt reageren en zeggen dat ze al vakanties hadden geboekt. Maar op de universiteit doen ze toch echt nooit aan herfstvakanties en dat soort dingen? Of wel en ben ik hier gewoon dom
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nee hier komen in de afgelopen dagen ineens veel oude mensjes op de eerste hulp die zijn uitgedroogd doordat ze buikgriep hebben en niets hebben gedronken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Wij hadden in de herfstvakantieweek wel vaak minder tentamens, doordat docenten op vakantie waren, dus dan kon je wel veilig een weekje weggaan zonder te veel te missen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik wou heel erg dat ik een vakantie had geboekt omdat ik ook mutsig bezig was en niet wist dat er geen herfstvakantie/voorjaarsvakantie bestaat. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|