Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2011, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Nerdstylo!

Meestal haalde ik m'n klauwen open aan van die Wokkie Tokkie-behuizingen in plaats van m'n voeten aan moederborden
Ik heb een degelijke Antec (die ook echt like 13 kilo weegt ) met allemaal Lian Li shit in de 3.5" bays dus daar heb ik geen last meer van Maar opengehaalde klauwtjes waren ook geen zeldzaamheid in huize Para, ja.
Advertentie
Oud 19-09-2011, 13:02
Verwijderd
Vandaag gaat hij dood en nu zit ik eigenlijk te wachten op een mail dat het zo is.

Ik wil Indiana Jones kijken. Nu.
Oud 19-09-2011, 13:03
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Wat een toepasselijke maaltijdkeuze.

Maar ik voel je pijn. Hier, troost je met Portal. Vandaag (en misschien morgen ook) gratis downloadbaar op Steam
Nu aan het downloaden, . Danke.
Oud 19-09-2011, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Minck Oosterveer overleden
Ik wist niet wie dit was en toen ging ik googlen, maar ik zag niet dat ik op zijn eigen site klikte in plaats van op de Wikipediapagina. Altijd cru, persoonlijke sites van mensen die dood zijn. Allemaal dingen over de toekomst en werkwoorden in de tegenwoordige tijd enzo.
Oud 19-09-2011, 13:06
Verwijderd
Hee Luud, het plaatselijk dialect vereist van mij dat ik een harde g leer. Ik kan het steeds beter. gggggg.
Oud 19-09-2011, 13:09
Pierrot
Pierrot is offline
Ik heb trouwens helemaal geen tijd om Portal te spelen, .
Oud 19-09-2011, 13:09
Verwijderd
Verdorie het is al 2 uur
Oud 19-09-2011, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Hee Luud, het plaatselijk dialect vereist van mij dat ik een harde g leer. Ik kan het steeds beter. gggggg.
gatverredamme!
Oud 19-09-2011, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Verdorie het is al 2 uur
Dit ja.
Oud 19-09-2011, 13:11
Verwijderd
Ik heb nog steeds geen flikker uitgevoerd
Oud 19-09-2011, 13:12
Pierrot
Pierrot is offline
Ach, ik ben pas net wakker. Ik kon niet slapen omdat een muis probeerde door de deur te knagen.
Verwijderd
Citaat:
gatverredamme!
Grote groene gorgelende grotterige graangevels! Hachelijke situaties! Dat is een moeilijk woord trouwens, hachelijk-met-een-harde-g.

Sowieso is het dialect hier moeilijk. Ik ben er niet helemaal uit wat het verschil is tussen een g en een ch en nu hoor ik niet of mensen aan me vragen of ik honger of het koud heb.
Verwijderd
Citaat:
Ik ook niet, en ik moet toch echt nog best veel doen.
Oud 19-09-2011, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Grote groene gorgelende grotterige graangevels! Hachelijke situaties! Dat is een moeilijk woord trouwens, hachelijk-met-een-harde-g.

Sowieso is het dialect hier moeilijk. Ik ben er niet helemaal uit wat het verschil is tussen een g en een ch en nu hoor ik niet of mensen aan me vragen of ik honger of het koud heb.
Oud 19-09-2011, 13:16
Verwijderd
Ik heb ook niks gedaan, behalve naar school gaan, waar ik ontdekte dat mijn buurman en ik een goed samenwerkingsverband zijn. Eigenlijk moet ik nu een gedicht van Pushkin uit mijn hoofd leren, maar geen zin. En ik heb het gevoel dat ik ook helemaal niks nuttigs meer kan doen tot ik zeker weet dat hij (=vader van vriendin) dood is, ofzo. Alsof ik dan pas rust in mijn hoofd heb, terwijl ik weet dat ik dan ook niks meer ga doen omdat ik dan te verdrietig ben. AHSDGVKFFDBF.
Oud 19-09-2011, 13:17
Verwijderd
je hebt altijd van die stijlkamers met interieur uit de 18de eeuw of zo. ik zou weleens stijlkamers willen maken van uh, weet ik veel, junkies in new york
Verwijderd
Ik heb de keuken en de badkamer opgeruimd. Maar dat is een beetje als straf, omdat ik me vandaag verslapen had voor college. Met 'verslapen' bedoel ik dan 'als ik direct na het wakker worden naar de metrohalte zou rennen zou ik misschien nog de laatste tien minuten van het college kunnen meekrijgen'.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook niks gedaan, behalve naar school gaan, waar ik ontdekte dat mijn buurman en ik een goed samenwerkingsverband zijn. Eigenlijk moet ik nu een gedicht van Pushkin uit mijn hoofd leren, maar geen zin. En ik heb het gevoel dat ik ook helemaal niks nuttigs meer kan doen tot ik zeker weet dat hij (=vader van vriendin) dood is, ofzo. Alsof ik dan pas rust in mijn hoofd heb, terwijl ik weet dat ik dan ook niks meer ga doen omdat ik dan te verdrietig ben. AHSDGVKFFDBF.
ah wat een klote gevoel *aai op je bol*
Oud 19-09-2011, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een degelijke Antec (die ook echt like 13 kilo weegt ) met allemaal Lian Li shit in de 3.5" bays dus daar heb ik geen last meer van Maar opengehaalde klauwtjes waren ook geen zeldzaamheid in huize Para, ja.
Nja het lullige is dat mensen altijd bezuinigen op behuizingen (en voedingen). Dus als ik dan weer eens iemand uit de brand moest helpen krijg je te maken met wanstaltige afwerkingen, if at all
Verwijderd
Citaat:
je hebt altijd van die stijlkamers met interieur uit de 18de eeuw of zo. ik zou weleens stijlkamers willen maken van uh, weet ik veel, junkies in new york
Wat bedoel je met stijlkamers?
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
ah wat een klote gevoel *aai op je bol*
Ahw, dank je. <3

Is bij jullie trouwens ook iedereen ziek? Bij ons in de klas waren de laatste les iets van acht mensen ziek. En dat is best veel op een klas van twintig.
Oud 19-09-2011, 13:20
Verwijderd
Citaat:

Ahw, dank je. <3

Is bij jullie trouwens ook iedereen ziek? Bij ons in de klas waren de laatste les iets van acht mensen ziek. En dat is best veel op een klas van twintig.
nee, hier in mijn directe kring heerst een andere epidemie, de epidemie van gebroken relaties! heel het huis is in een week een soort van, vrijgezel geworden
Oud 19-09-2011, 13:21
Miekje*
Miekje* is offline
Hallo piep0l! Wij gaan met de hele kinderboerderij-clan + beesten domonstreren voor het gemeentehuis en handtekeningen aanbieden aan de raadsleden. Hopen dat het nog iets uitmaakt, of iets inzien. Ofzo.
Verwijderd
Op het moment is er hier helemaal niemand ziek !

Oh, en wat een goed idee Miekje!
Pierrot
Pierrot is offline
Nou, ellendig voel ik me wel, maar dat komt door het feit dat ik te veel koffie heb gedronken en niets te eten heb.
Verwijderd
Citaat:
Wat bedoel je met stijlkamers?
Citaat:
Een stijlkamer is een kamer in een museum waarin een setting uit een bepaalde tijd is nagebouwd. Door middel van meubels, behang, schilderijen enz. kan men zich een beeld vormen over hoe mensen in een bepaalde tijd leefden.
Oud 19-09-2011, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Hallo piep0l! Wij gaan met de hele kinderboerderij-clan + beesten domonstreren voor het gemeentehuis en handtekeningen aanbieden aan de raadsleden. Hopen dat het nog iets uitmaakt, of iets inzien. Ofzo.
Demonstreren met beesten <3
Succes! Ik hoop dat het helpt.
Oud 19-09-2011, 13:23
Verwijderd
Citaat:
nee, hier in mijn directe kring heerst een andere epidemie, de epidemie van gebroken relaties! heel het huis is in een week een soort van, vrijgezel geworden
Oei. Val jij ook onder het hele huis?

Citaat:
Succes!
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Demonstreren met beesten <3
Succes! Ik hoop dat het helpt.
Ja, de koe gaat mee, en twee geiten, en een pony met haar veulen. En ook nog een paar konijnen, geloof ik.

En dankjulliewel ^^.
Verwijderd
@Luud: ah, op die manier.
Verwijderd
Citaat:

Ahw, dank je. <3

Er hebben hier wel heel veel mensen buikgriep.
Oud 19-09-2011, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Er hebben hier wel heel veel mensen buikgriep.
Hier heeft iedereen hoofdpijn! Of massaal geen zin om naar school te komen, dat is eigenlijk waarschijnlijker.
Oud 19-09-2011, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Ik ook niet, en ik moet toch echt nog best veel doen.
Ik ook veel lezen en morgen deadline opdracht(je)
Oud 19-09-2011, 13:25
Verwijderd
Oh, ik had vandaag wel iets aparts tijdens mijn mentoraatbijeenkomst. Er werd zeg maar verteld dat ze niet aan herfstvakantie en voorjaarsvakantie enzo doen, en toen gingen er allemaal meiden helemaal verschrikt reageren en zeggen dat ze al vakanties hadden geboekt. Maar op de universiteit doen ze toch echt nooit aan herfstvakanties en dat soort dingen? Of wel en ben ik hier gewoon dom ?
Oud 19-09-2011, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik had vandaag wel iets aparts tijdens mijn mentoraatbijeenkomst. Er werd zeg maar verteld dat ze niet aan herfstvakantie en voorjaarsvakantie enzo doen, en toen gingen er allemaal meiden helemaal verschrikt reageren en zeggen dat ze al vakanties hadden geboekt. Maar op de universiteit doen ze toch echt nooit aan herfstvakanties en dat soort dingen? Of wel en ben ik hier gewoon dom ?
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA echt waar, wat een mutsen.
Oud 19-09-2011, 13:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Tof Miekje, succes!
Oud 19-09-2011, 13:27
Verwijderd
Uhm ik hoop dat je die andere mensen bedoeld ?
Verwijderd
Citaat:
Oei. Val jij ook onder het hele huis?

Succes!

weet ik niet. Maar vijf mensen in één week is wel veel!
Verwijderd
Ja!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee klopt. Maar diezelfde reactie kwam ook in mijn eerste jaar
Oud 19-09-2011, 13:28
Verwijderd
Een collegevrije week waarin je tentamens hebt zou ik geen herfstvakantie noemen namelijk :x
Verwijderd
Citaat:
Hier heeft iedereen hoofdpijn! Of massaal geen zin om naar school te komen, dat is eigenlijk waarschijnlijker.
ohja dat is dan wat onduidelijker
nee hier komen in de afgelopen dagen ineens veel oude mensjes op de eerste hulp die zijn uitgedroogd doordat ze buikgriep hebben en niets hebben gedronken.
Carn
Carn is offline

Oeh, die wil ik. Ghibli <3
Verwijderd
Citaat:
Dat wisselt een beetje per universiteit, vaak zijn er rond die tijd trouwens wel toetsperiodes waarin je geen college hebt. Althans bij ons in Nijmegen is dat wel zo.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Tof Miekje, succes!
Dankjewel ^^
Oud 19-09-2011, 13:29
Verwijderd
Citaat:
weet ik niet. Maar vijf mensen in één week is wel veel!
Nogal ja!

Citaat:
*slaat op in geheugen*
Verwijderd
Citaat:
wut dat is niet zo slim van ze idd
Wij hadden in de herfstvakantieweek wel vaak minder tentamens, doordat docenten op vakantie waren, dus dan kon je wel veilig een weekje weggaan zonder te veel te missen.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Een collegevrije week waarin je tentamens hebt zou ik geen herfstvakantie noemen namelijk :x
Nee die docent van vanmorgen noemde die week trouwens wel vakantie. Lekker dan.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ohja dat is dan wat onduidelijker
nee hier komen in de afgelopen dagen ineens veel oude mensjes op de eerste hulp die zijn uitgedroogd doordat ze buikgriep hebben en niets hebben gedronken.
Dat is zo heerlijk typisch aan oude mensen . Al is het voor hen natuurlijk wel vervelend.
Oud 19-09-2011, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Ja!
Citaat:
Echt ? Ik dacht dat het zeg maar wel bekend was enzo dat je niet echt écht vakanties enzo hebt. Maar ach. Het stomme is dat ze er waarschijnlijk nog rekening mee gaan houden . We hebben dan als het goed is voornamelijk werkgroepen en die zijn verplicht. En dan mogen ze dat kennelijk missen omdat ze hun vakantie al geboekt hadden voor onze studie begon

Ik wou heel erg dat ik een vakantie had geboekt omdat ik ook mutsig bezig was en niet wist dat er geen herfstvakantie/voorjaarsvakantie bestaat.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten