Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2011, 16:43
Verwijderd
Citaat:
cool, een nieuwe serie van HBO. Met Dustin Hoffman, Nick Nolte, Michael Gambon, Joan Allen e.a., en de pilot is geregisseerd door Michael Mann .

[filmpje]
Oeh paardjes
Advertentie
Oud 26-09-2011, 16:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
Portal 2

En houd L.A. Noire in de gaten, dat ziet er behoorlijk veelbelovend uit.
Ohja, die is er nog niet voor de PC, hehe.

Maar Deus Ex was wel behoorlijk gaaf .
Oud 26-09-2011, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Oeh paardjes
Oh ja, dat ook nog
Oud 26-09-2011, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Maar Ste, dan moet je naar het Rijswijkse bos, het is daar vet mooi met kleine paadjes en een vijvertje enzo
Oke! Maar nog lang niet, want is het is nu nog niet behaaglijk koud buiten.
Ik moet even het juiste moment vinden, dat de kleuren op hun mooist zijn, er genoeg bladeren liggen, en het ook best wel lekker koud is.
Oud 26-09-2011, 16:47
Verwijderd
We gaan binnenkort waarschijnlijk ook naar Blijdorp om foto's te maken van alle dieren. Met zijn asociale lens.

Best wel zin in. Ook al ben ik al 24525 keer daar geweest.
Oud 26-09-2011, 16:48
Verwijderd
Zal ik vanavond verantwoord eten of toch gewoon friet maken in de frituurpan die lieve Pip zo mooi schoongemaakt heeft?
Oud 26-09-2011, 16:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oke! Maar nog lang niet, want is het is nu nog niet behaaglijk koud buiten.
Ik moet even het juiste moment vinden, dat de kleuren op hun mooist zijn, er genoeg bladeren liggen, en het ook best wel lekker koud is.
Nee, nu nog niet nee. Niet als je voor de herfstshit gaat. Maar mijn moeder en ik gingen heel vaak naar het bos met de hond. (En dan waren we elke keer weer verbaasd dat ik geen teken had gevangen )
Oud 26-09-2011, 16:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zal ik vanavond verantwoord eten of toch gewoon friet maken in de frituurpan die lieve Pip zo mooi schoongemaakt heeft?
Moksi.

Verwijderd
Citaat:
Ohja, die is er nog niet voor de PC, hehe.

Maar Deus Ex was wel behoorlijk gaaf .
Nja ik probeer de release die ik heb as we speak nog steeds aan de gang te krijgen No luck so far.

Maar misschien probeer ik NWN2 ook wel weer opnieuw, die crappy engine was niet vooruit te branden op m'n vorige configuratie.
Verwijderd
Citaat:
Moksi.

Krijg jij eens heel fijn de Haagsche ziekte
Oud 26-09-2011, 16:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Krijg jij eens heel fijn de Haagsche ziekte
Ik moest ook heel hard om mezelf lachen maar ik zei ook: Wat ben ik toch een gemene hoer.

Maar nu heb je geen trek meer in patat
Oud 26-09-2011, 16:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En trouwens, BAN, uiteindelijke doodverwensing
Oud 26-09-2011, 16:52
Verwijderd

Spoiler: niet voor de tere zieltjes

Spoiler
Oud 26-09-2011, 16:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Spoiler: niet voor de tere zieltjes

Spoiler
BAN

Nee, maar, even serieus kakjong, ga chinees halen. Eten wij ook vanavond, lijkt op Moksi en als je bij Pip bent, ga je Moksi eten voor je vaderland.

OF haal een (Turkse) pizza. OF doe gezond en eet groenten met vlees en aardappels/rijst.
Oud 26-09-2011, 16:54
Carn
Carn is offline
lolwhut Chris Nolan Y U NO MAKE SENSE

Oud 26-09-2011, 16:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Anne
Oud 26-09-2011, 16:55
Verwijderd
Oeh Pheebs pas je post even aan.. Straks krijg ik er écht gezeur (al dan niet door jouw rattentengels) mee

Chinees is hier in 't dorp maar weinig bijzonder Pizza/shaorma heb ik gisteren al gegeten!

Ik vind trouwens dat Didam ook een Anne moet hebben
Oud 26-09-2011, 16:56
Verwijderd
Hier moest ik nog op reageren. Ik ben dus niet opgegroeid met kinderliedjes, he, maar met Sovjet-strijdliederen. Zulk soort marsen zijn like Sesamstraat qua nostalgie-d'awww.
Oud 26-09-2011, 16:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jezus, wat is m.n moeder weer lekker snugger. Ik belde 'r toen m'n trein aankwam op roffa CS, om te vragen hoe laat zij bij station b'drecht zou zijn...nou, ze was nog effe onderweg, dus ik bleef wachten op b'drecht. Belt ze me op: 'ja, waar ben je dan, ik heb m'n aansluiting op cs gemist omdat ik dacht dat jij zat te wachten?!" Dus nu is ze boos omdat ze nu een kwartier later is, maar waarom stapt ze in godsnaam uit als we sowieso allebei dezelfde trein moeten hebben?! Ik snap 't niet hoor.
Oud 26-09-2011, 16:57
Verwijderd
Ik weet niet wat ik moet eten.
Oud 26-09-2011, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Anne
Ik kots op Anne.
Oud 26-09-2011, 16:59
Verwijderd
Ik ga spaghetti met de lekkerste saus ever eten.

Hebben jullie ook iets wat je zo lekker vindt dat je het elke week maakt?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oeh Pheebs pas je post even aan.. Straks krijg ik er écht gezeur (al dan niet door jouw rattentengels) mee

Chinees is hier in 't dorp maar weinig bijzonder Pizza/shaorma heb ik gisteren al gegeten!

Ik vind trouwens dat Didam ook een Anne moet hebben
Je krijgt heus niet zomaar een ban hoor alsof ik jou nooit een Haags griepje toewens

Hm. Ik hou van mihoen dus he

Gaaaaaaaaa daaaaannnnnnn... even denken. Eet dan maar gewoon patat
Verwijderd
Citaat:
Jezus, wat is m.n moeder weer lekker snugger. Ik belde 'r toen m'n trein aankwam op roffa CS, om te vragen hoe laat zij bij station b'drecht zou zijn...nou, ze was nog effe onderweg, dus ik bleef wachten op b'drecht. Belt ze me op: 'ja, waar ben je dan, ik heb m'n aansluiting op cs gemist omdat ik dacht dat jij zat te wachten?!" Dus nu is ze boos omdat ze nu een kwartier later is, maar waarom stapt ze in godsnaam uit als we sowieso allebei dezelfde trein moeten hebben?! Ik snap 't niet hoor.
*mompelt iets over vrouwen*

Trouwens, ook relaxt, naar DH CS moeten en vervolgens -door oordopjes met toffe muziek- missen dat de helft van de trein doorkachelt naar Roffa vanaf eh, Gouda of zo. Sta je daar ineens in Roffa-Alexander
Oud 26-09-2011, 17:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik kots op Anne.
Ik voelde hem al aankomen mag ik vragen waarom? Ik viond haar leuk (niet briljant oid, maar gewoon, leuk ;cool: )

Citaat:
Ik ga spaghetti met de lekkerste saus ever eten.

Hebben jullie ook iets wat je zo lekker vindt dat je het elke week maakt?
Pasta met kaas kan ik elke dag eten.
Verwijderd
Oei chinees is misschien best een goed idee. Hm. Even vragen of Roos dan mee doet.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oei chinees is misschien best een goed idee. Hm. Even vragen of Roos dan mee doet.
Tjap Tjoy kat met mihoen
Oud 26-09-2011, 17:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind Anne ook leuk
Verwijderd
Of sushi.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga maar gewoon groente wokken, lekker makkelijk. En dan met noedels en kokosmelk. Dikke prima
Oud 26-09-2011, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Ik voelde hem al aankomen mag ik vragen waarom? Ik viond haar leuk (niet briljant oid, maar gewoon, leuk ;cool: )
Dat mag je vragen en ik zal ook antwoord geven; ik vind haar een slechte actrice, en dat vindt ze zelf niet, ze is nep en zelfs als ze acteert is ze dus dubbel-nep, haar glimlach kan ik niet uitstaan en ze doet me iets te veel denken aan een musicalkutje.

Mag ik vragen waarom je hem al aan voelde komen?
Oud 26-09-2011, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Je krijgt heus niet zomaar een ban hoor alsof ik jou nooit een Haags griepje toewens

Hm. Ik hou van mihoen dus he

Gaaaaaaaaa daaaaannnnnnn... even denken. Eet dan maar gewoon patat
Nou eh, ik grossier dit jaar in waarschuwingen en zo he. Ik voel me bekeken hier op dit knusse forum

Mihoen is inderdaad wel lekker, met cha sieuw, dat is nog wel vergelijkbaar met Moksi. Maar goed, niet half zo lekker want Moksi's dunne mie >>>> mihoen hier.

Probably gaat dat het worden inderdaad.. </lui>
Oud 26-09-2011, 17:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah damn. Ik was vergeten dat ik de tofu uit de vriezer moest halen
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vind Anne ook leuk
:boks:
Citaat:
Of sushi.
Doe maar chinees.
Citaat:
Dat mag je vragen en ik zal ook antwoord geven; ik vind haar een slechte actrice, en dat vindt ze zelf niet, ze is nep en zelfs als ze acteert is ze dus dubbel-nep, haar glimlach kan ik niet uitstaan en ze doet me iets te veel denken aan een musicalkutje.

ik vind je grappig.

Ja geen idee, ik had wel verwacht dat iemand haar kut zou vinden en no offense, maar meestal ben jij degene die iets wat ik leuk vind, heel kut vindt
Verwijderd
Chinees it is
Carn
Carn is offline
Citaat:

in nolan we trust in nolan we trust in nolan we trust

Maar goed. Deze Catwoman ziet er iig marginaal beter uit dan de walgelijke Halle Berry editie.

Maar het lijkt me wel FUCKING PRAKTISCH om metershoge hakken te hebben als je een of andere hightech-inbreekster moet voorstellen. it boggles my mind.
Verwijderd
Oh nee fuck ik moet sowieso naar de supermarkt. Dan kan ik beter zelf iets bouwen.
Oud 26-09-2011, 17:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou eh, ik grossier dit jaar in waarschuwingen en zo he. Ik voel me bekeken hier op dit knusse forum

Mihoen is inderdaad wel lekker, met cha sieuw, dat is nog wel vergelijkbaar met Moksi. Maar goed, niet half zo lekker want Moksi's dunne mie >>>> mihoen hier.

Probably gaat dat het worden inderdaad.. </lui>
Blaaaaa, ik getuig wel voor je in je berechtiging

Moksi's dunne mie >>> alles.

Luiheid mag ook wel eens het is maandag.
Oud 26-09-2011, 17:05
Verwijderd
Huhu, ik zag laatst een reclame voor één of andere musical en toen zat zo'n BN'er-mokkel heel geforceerd in de camera te glimlachen en vol overdreven overtuiging dingen te zeggen als 'Ja, [naam musical].. Die ráákt je!'. Toen dacht ik 'oeioei, laat het Minke niet horen'. Ik vind (goede) musicals erg leuk maar dit was erg, erg vies.
Oud 26-09-2011, 17:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
:boks:
Verwijderd
Ik heb vandaag alleen nog maar een broodje gegeten, vind je het gek dat ik zit te craven naar een zak chips.

Zal ik 'm gaan kopen? neeee, maar ik moet een beetje afvallen.
Maar ik heb er zin in
Verwijderd
Citaat:

Maar goed. Deze Catwoman ziet er iig marginaal beter uit dan de walgelijke Halle Berry editie.

Maar het lijkt me wel FUCKING PRAKTISCH om metershoge hakken te hebben als je een of andere hightech-inbreekster moet voorstellen. it boggles my mind.
Michelle Pfeiffer

Ja, ehh, je denkt toch niet dat Nolan haar inhuurt om op sneakers rond te rennen? Of wandelschoenen/klossen?
Verwijderd
Cha siu was mijn lievelings toen ik nog vlees at en dan de Po Law cha siu (met ananas en zoetzure saus OMNOMNOM) <3
Verwijderd
Oh, en ik wil de film wel zien hoor.
Oud 26-09-2011, 17:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Chinees it is

Citaat:

Ik vond halle Berry best een sexy catwoman. De film was tergend slecht natuurlijk, maar dat terzijde.

Maar misschien weet ik niet hoe catwoman hoort te zijn, ik ken de strips helemaal niet.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Huhu, ik zag laatst een reclame voor één of andere musical en toen zat zo'n BN'er-mokkel heel geforceerd in de camera te glimlachen en vol overdreven overtuiging dingen te zeggen als 'Ja, [naam musical].. Die ráákt je!'. Toen dacht ik 'oeioei, laat het Minke niet horen'. Ik vind (goede) musicals erg leuk maar dit was erg, erg vies.
Ojaaa welke was dat ook alweer. Dat was erg naar idd
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vandaag alleen nog maar een broodje gegeten, vind je het gek dat ik zit te craven naar een zak chips.

Zal ik 'm gaan kopen? neeee, maar ik moet een beetje afvallen.
Maar ik heb er zin in
Je moet gewoon normaal eten, rare.
Verwijderd
Citaat:
Je moet gewoon normaal eten, rare.
Ja Maar als ik straks m'n eten op heb dan moet ik heel de avond nog door.
Oud 26-09-2011, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Ojaaa welke was dat ook alweer. Dat was erg naar idd
Chantal Janzen over Wicked? Dat is de enige musicalreclame die nu op tv is.
Oud 26-09-2011, 17:08
Verwijderd
Citaat:
ik vind je grappig.

Ja geen idee, ik had wel verwacht dat iemand haar kut zou vinden en no offense, maar meestal ben jij degene die iets wat ik leuk vind, heel kut vindt
Ik was verdorie bloedserieus.

En is dat zo ja? We houden toch allebei van Disney?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten