![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet even het juiste moment vinden, dat de kleuren op hun mooist zijn, er genoeg bladeren liggen, en het ook best wel lekker koud is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar misschien probeer ik NWN2 ook wel weer opnieuw, die crappy engine was niet vooruit te branden op m'n vorige configuratie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, maar, even serieus kakjong, ga chinees halen. Eten wij ook vanavond, lijkt op Moksi en als je bij Pip bent, ga je Moksi eten ![]() OF haal een (Turkse) pizza. OF doe gezond en eet groenten met vlees en aardappels/rijst.
|
Jezus, wat is m.n moeder weer lekker snugger. Ik belde 'r toen m'n trein aankwam op roffa CS, om te vragen hoe laat zij bij station b'drecht zou zijn...nou, ze was nog effe onderweg, dus ik bleef wachten op b'drecht. Belt ze me op: 'ja, waar ben je dan, ik heb m'n aansluiting op cs gemist omdat ik dacht dat jij zat te wachten?!" Dus nu is ze boos omdat ze nu een kwartier later is, maar waarom stapt ze in godsnaam uit als we sowieso allebei dezelfde trein moeten hebben?! Ik snap 't niet hoor.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hm. Ik hou van mihoen dus he ![]() Gaaaaaaaaa daaaaannnnnnn... even denken. Eet dan maar gewoon patat ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, ook relaxt, naar DH CS moeten en vervolgens -door oordopjes met toffe muziek- missen dat de helft van de trein doorkachelt naar Roffa vanaf eh, Gouda of zo. Sta je daar ineens in Roffa-Alexander ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mag ik vragen waarom je hem al aan voelde komen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mihoen is inderdaad wel lekker, met cha sieuw, dat is nog wel vergelijkbaar met Moksi. Maar goed, niet half zo lekker want Moksi's dunne mie >>>> mihoen hier. Probably gaat dat het worden inderdaad.. </lui> |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ja geen idee, ik had wel verwacht dat iemand haar kut zou vinden ![]() ![]()
||
Citaat:
Maar goed. Deze Catwoman ziet er iig marginaal beter uit dan de walgelijke Halle Berry editie. Maar het lijkt me wel FUCKING PRAKTISCH om metershoge hakken te hebben als je een of andere hightech-inbreekster moet voorstellen. it boggles my mind.
||
Citaat:
![]() Moksi's dunne mie >>> alles. Luiheid mag ook wel eens ![]()
|
Verwijderd
|
Huhu, ik zag laatst een reclame voor één of andere musical en toen zat zo'n BN'er-mokkel heel geforceerd in de camera te glimlachen en vol overdreven overtuiging dingen te zeggen als 'Ja, [naam musical].. Die ráákt je!'. Toen dacht ik 'oeioei, laat het Minke niet horen'. Ik vind (goede) musicals erg leuk maar dit was erg, erg vies.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, ehh, je denkt toch niet dat Nolan haar inhuurt om op sneakers rond te rennen? Of wandelschoenen/klossen? ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Maar misschien weet ik niet hoe catwoman hoort te zijn, ik ken de strips helemaal niet.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En is dat zo ja? ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|