Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast is het oneerlijk tegenover mensen die ervoor kiezen niet te trouwen en wel kinderen te nemen (al weet ik niet in hoeverre daar tegenwoordig nog onderscheid tussen is). Tenslotte zal een wettelijk maximum leiden tot minder juridische kosten voor de maatschappij, aangezien veel mensen genoegen zullen nemen met het maximum haalbare en er dus geen reden is om naar de rechter te stappen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Er zijn overigens zat redenen om niet te werken, die niks te maken hebben met luiheid. Van Listo moet ik doorgeven dat bijstand + 100 euro per kind ontzettend weinig is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mag. Maar toch is de achterliggende gedachte achter de alimentatiewet, dat de vrouw (of man, dat kan natuurlijk ook) een x aantal jaar krijgt om ongeveer de zelfde mate van welvaart op te bouwen als ze in haar huwelijk had. Verder weet ik niet wat je precies denkt van alimentatie, maar het is over het algemeen nog altijd een stuk minder dan ze daarvoor tot haar beschikking had. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben ik zo liberaal dat ik niet snap waarom ik via belasting moet betalen aan het levensonderhoud van mijn spreekwoordelijke gescheiden onderbuurvrouw? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus, nogmaals, ik spreek niemand nergens op aan. Srsly.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zaaddonors, biologische ouders die hun kinderen ter adoptie hebben afgestaan etc. hebben die verplichting niet. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Plus het gaat er dus niet om dat bijstand niet voldoende zou zijn als een vrouw scheidt van een rijke man, maar dat ik niet wil dat haar levensonderhoud uit bijstand komt als het ook uit alimentatie kan! Fundamenteel verschil! Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: