Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2011, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Iedereen moet Life in a Day kijken!

Ik hoor niemand over die film, maar het is echt leuk/bijzonder.
Ja, die wil ik ook wel zien!

Citaat:
Staat in de download!

Ja, ik vond Naked wel geslaagd maar moet hem nog wel een keer met meer aandacht kijken ;x
Is sowieso een goed idee! ik kan die film echt nog steeds zien en weer nieuwe dingen ontdekken. En ik was de eerste keer dat ik hem zag, nogal uit mijn doen van al het pessimisme, en twee dagen later keek ik hem weer en toen lag ik gewoon in een deuk om al het heerlijke cynisme en de briljante grappen
Advertentie
Oud 04-10-2011, 22:34
Verwijderd
Citaat:
The Science of Sleep is tot nu toe al heel leuk <3
Ik moet die maar een keer opnieuw kopen denk ik. Vond hem zo leuk <3
Verwijderd
Citaat:
Zie ook nog de kleine edit.
Hmm ja. Ik ben naar heel veel stijlen niet op zoek, dus ik ga niet 'zomaar' wat in de rondte lenen/lezen, dus ik vraag verder!

Citaat:
Oh ja! Jeux d'enfants <3 Ook een aanrader natuurlijk!
Ik heb nog niet echt plannen, maar vind (bijna) alles prima hoor!
Nou dan eten wij in elk geval samen, vind ik, zij het in de stad, zij het bij Lorelei.
Verwijderd
Can I have me bag? It's got me duck in it.
Oud 04-10-2011, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Ik moet die maar een keer opnieuw kopen denk ik. Vond hem zo leuk <3
gewoon Carn de hd versie laten downloaden!
Oud 04-10-2011, 22:37
Verwijderd
Zo, tijd voor mijn laatste kop thee, een half glas wijn en dimlicht. Ik heb een experiment waarbij ik geen enkele nacht meer dan 7 uur slaap, om te kijken of ik dan wat beter inslaap. Dit is dag drie, ik ben kapot maar mag nog niet naar bed.
Noedelhap
Noedelhap is offline

Science of Sleep was pas nog op tv, trouwens. Vond 'm niet zo sterk als Eternal Sunshine.

Offtopic: ik ben misselijk van teveel Topvit drinken 1 liter opklokken binnen 2 minuten was misschien iets te gortig.
Verwijderd
Citaat:
Hmm ja. Ik ben naar heel veel stijlen niet op zoek, dus ik ga niet 'zomaar' wat in de rondte lenen/lezen, dus ik vraag verder!
Ok!
Oud 04-10-2011, 22:39
Verwijderd
Citaat:

Nou dan eten wij in elk geval samen, vind ik, zij het in de stad, zij het bij Lorelei.
Goed plan! Ik vind het opzich wel leuk om in de stad te eten Maar bij Lorelei is natuurlijk ook prima!

Citaat:
Can I have me bag? It's got me duck in it.
<3
Ah, 'Jane Austen' by Emma!
Oud 04-10-2011, 22:39
Verwijderd
Citaat:

Science of Sleep was pas nog op tv, trouwens. Vond 'm niet zo sterk als Eternal Sunshine.
Is ie ook niet. Bij lange na niet. Maar dat hoeft nog niet veel over de kwaliteit te zeggen want Eternal Sunshine is gewoon keigoed natuurlijk
Oud 04-10-2011, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Waarom vergelijk je die twee?
Oud 04-10-2011, 22:40
Verwijderd
Citaat:
gewoon Carn de hd versie laten downloaden!
Oh ja. Carn naamzoek! Oh, hij zit naast me
Oud 04-10-2011, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Zelfde regisseur
Verwijderd
Citaat:
Goed plan! Ik vind het opzich wel leuk om in de stad te eten Maar bij Lorelei is natuurlijk ook prima!

<3
Ah, 'Jane Austen' by Emma!
We kunnen ook met Lorelei in de stad eten! Maar dan wil ik wel eens naar iets 'lekkers,' als in: liever geen Irish pub, de vegetarische optie daar ken ik wel onderhand.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Omdat ze beiden van Gondry zijn.
Oud 04-10-2011, 22:42
Verwijderd
Citaat:
We kunnen ook met Lorelei in de stad eten! Maar dan wil ik wel eens naar iets 'lekkers,' als in: liever geen Irish pub, de vegetarische optie daar ken ik wel onderhand.
ja, daar doelde ik ook op dus het hangt een beetje af van wat Lorelei wil.

Eens!
Oud 04-10-2011, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Dobbie en Luud, voeg me maar toe op Steam als friendje, Noedelhap is de naam.
Noted! Na het eten ga ik eerst Alice: Madness Returns doen though! Mijn nick is -meen ik- Etterstekker.
Oud 04-10-2011, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Omdat ze beiden van Gondry zijn.
Oh!

Citaat:
ja, daar doelde ik ook op dus het hangt een beetje af van wat Lorelei wil.

Eens!
We zullen zien, dan.

Weltrusten!

Laatst gewijzigd op 04-10-2011 om 22:59.
Oud 04-10-2011, 23:16
Verwijderd
Wat is Vincent Icke toch een formidabele man <3
Oud 04-10-2011, 23:19
Verwijderd
Fuck, wat een goede avond <3
Oud 04-10-2011, 23:29
Verwijderd
Avond!

Klaar met huisvergadering
Oud 04-10-2011, 23:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Is ie ook niet. Bij lange na niet. Maar dat hoeft nog niet veel over de kwaliteit te zeggen want Eternal Sunshine is gewoon keigoed natuurlijk
Omg, wat zijn we eensgezind (over ESotSM dan, geen idee wat die andere film is).
Oud 04-10-2011, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Avond!

Klaar met huisvergadering
En heb je het pakje kunnen vermijden?
Oud 05-10-2011, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Fuck, wat een goede avond <3
Oud 05-10-2011, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Omg, wat zijn we eensgezind (over ESotSM dan, geen idee wat die andere film is).
Niets nieuws onder de zon hoor
Oud 05-10-2011, 00:03
Verwijderd
PORTAAALLLLLLLLLLLLLLLLLL <33333

Nu is het tijd voor de multiplayer.
Oud 05-10-2011, 00:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Para, ik ben connectie kwijt op Steam! Maar vertel verder.
Oud 05-10-2011, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Para, ik ben connectie kwijt op Steam! Maar vertel verder.
Ik ook! Nohhhh. Maar de Steam client even opnieuw opstarten heeft het gefixt. Ik vertel daar wel verder, want anders is het van emg spoilerz.
Oud 05-10-2011, 01:19
Verwijderd
woei ineens een heel topic
Oud 05-10-2011, 01:32
Verwijderd
Allemaal een beetje lopen te slapen tsss
Oud 05-10-2011, 01:34
Verwijderd
Ik ben rome aan het kijken
Oud 05-10-2011, 01:36
Verwijderd
Ik heb weer werk te doen! Dus kijkze
Oud 05-10-2011, 01:41
Verwijderd
Dank!
Oud 05-10-2011, 02:30
Verwijderd
Als jullie horen over een mevrouw Strippoli, denken jullie dan eerst 'goh, zou ze Italiaans zijn?' of eerst 'hmm, een spreekuur waar geconverseerd wordt door middel van stripverhalen' en dan 'nee een spreekuur speciaal voor strippers natuurlijk' en dán pas 'oh nee, het is iemands achternaam'
Oud 05-10-2011, 03:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Allemaal een beetje lopen te slapen tsss
Ja, jullie gaan toch niet ineens gewoon een beetje lopen te leggen te slapen hiero, terwijl je ook gewoon met ons ken lopen te ouwehoeren? Kutjes! [/mandy&lisa]

Oud 05-10-2011, 05:51
Verwijderd
morgen
Oud 05-10-2011, 06:42
Verwijderd
Lieve rechtenstudenten. Mág dit wel?
http://www.destentor.nl/regio/devent...laten-zien.ece
Oud 05-10-2011, 07:28
Verwijderd
Citaat:
Lieve rechtenstudenten. Mág dit wel?
http://www.destentor.nl/regio/devent...laten-zien.ece
Hmm, mijn eerste gedachte is van wel. In privaatrechtelijke overeenkomsten mag je bijna alles bedingen wat je wil (je mag bijvoorbeeld niet bedingen dat je iemand zult vermoorden voor geld, en zo nog wat uitzonderingen ivm de goede zeden etc.), dus ja. Als klant accepteer je de Algemene Voorwaarden/huisregels en daarmee verbind je je daaraan te houden, met als tegenprestatie dat jij op het terrein van de winkel mag en daar je ding mag doen. M.a.w. als je geen zin hebt in controle moet je niet naar die winkel gaan. Ze moeten die AV wel zichtbaar ophangen zodat je ze kunt lezen op een plek waar je nog vandaan kunt als je geen zin hebt in wat er staat, of ze op een andere manier van te voren kenbaar maken.

Het kan dat ik nu volledig de plank mis sla omdat winkels een speciaal regime hebben waar ik niet van weet, dus pin me er niet op vast. Sann naamzoek.
Oud 05-10-2011, 07:51
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 05-10-2011, 08:06
Verwijderd
Morrning.
Oud 05-10-2011, 09:00
Verwijderd
ZOOOOO daar gingen mijn twee verstandskiezen
Oud 05-10-2011, 09:01
Verwijderd
kutdingen.
Oud 05-10-2011, 09:02
Verwijderd
Man, ik ben nooit bang voor verdovingen of spuiten in je gehemelte want die pijn doet me niet zoveel, sowieso pijn. Maar waar ik wel heel erg slecht tegen kan is het gevoel dat je even niet op dezelfde aarde rondloopt en dat gevoel begint soms te spelen na een verdoving of zo? Dus dan word ik netenduizelig. Moest ik weer liggen, opstaan, liggen. Voel me altijd zo'n sukkel dan maar ja, ik val gewoon makkelijk flauw of zo. En dat gekraak who! En ik wist ook helemaal niet dat ze je hoofd helemaal inpakken, doek op je ogen leggen en zo!
Oud 05-10-2011, 09:03
Verwijderd
het was ook echt een rotarts verder
Oud 05-10-2011, 09:04
Verwijderd
waarschuwing, vieze kiezen
Spoiler
Oud 05-10-2011, 09:07
Verwijderd
Je kijkt er nog wel een beetje zielig bij

Ik had echt een hele fijne chirurg, heel rustig aan en alles. Totdat hij die kiezen eruit haalde, want dat was in 2 minuten gebeurt
Oud 05-10-2011, 09:12
Verwijderd
mmm het duurde best lang. Het kraakte ook als een gek? Ik was echt heel verbaast toen ik vroeg of ik ze mocht hebben en de chirurg zei dat ze nog heel waren.
Oud 05-10-2011, 09:13
Verwijderd
En altijd gek, als je iets nieuws doet kan je het toetsen aan je verwachtingen. In mijn hoofd gebeurde kiezen trekken in een heel klein donker kamertje. Dat is helemaal niet rationeel maar ik dacht toch wel echt een kleine ruimte? Geen gigantische ruimte met een supersonische stoel en heftige lampen
Oud 05-10-2011, 09:13
Rationeel
Rationeel is offline
#@%$@#$@% van die klantenservice-mensen die maar één regel van je vraag lezen en dan denken een antwoord te kunnen geven !Q%$#!@#%

even een bitchin' antwoord teruggestuurd. benieuwd of ze nog reageren
Oud 05-10-2011, 09:15
Verwijderd
Citaat:
En altijd gek, als je iets nieuws doet kan je het toetsen aan je verwachtingen. In mijn hoofd gebeurde kiezen trekken in een heel klein donker kamertje. Dat is helemaal niet rationeel maar ik dacht toch wel echt een kleine ruimte? Geen gigantische ruimte met een supersonische stoel en heftige lampen
Nu je het zegt In mijn hoofd is het idd ook een mini-kamertje, donker met een piepende oude stoel en ergens een flikkerende lamp En het ruikt er een beetje zurig.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten