Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ah, 'Jane Austen' by Emma! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Als jullie horen over een mevrouw Strippoli, denken jullie dan eerst 'goh, zou ze Italiaans zijn?' of eerst 'hmm, een spreekuur waar geconverseerd wordt door middel van stripverhalen' en dan 'nee een spreekuur speciaal voor strippers natuurlijk' en dán pas 'oh nee, het is iemands achternaam'
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Lieve rechtenstudenten. Mág dit wel?
http://www.destentor.nl/regio/devent...laten-zien.ece |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het kan dat ik nu volledig de plank mis sla omdat winkels een speciaal regime hebben waar ik niet van weet, dus pin me er niet op vast. Sann naamzoek. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Man, ik ben nooit bang voor verdovingen of spuiten in je gehemelte want die pijn doet me niet zoveel, sowieso pijn. Maar waar ik wel heel erg slecht tegen kan is het gevoel dat je even niet op dezelfde aarde rondloopt en dat gevoel begint soms te spelen na een verdoving of zo? Dus dan word ik netenduizelig. Moest ik weer liggen, opstaan, liggen. Voel me altijd zo'n sukkel dan
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En altijd gek, als je iets nieuws doet kan je het toetsen aan je verwachtingen. In mijn hoofd gebeurde kiezen trekken in een heel klein donker kamertje. Dat is helemaal niet rationeel maar ik dacht toch wel echt een kleine ruimte? Geen gigantische ruimte met een supersonische stoel en heftige lampen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|