Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar sowieso, Sarah zei toch ook al dat je na een paar uur die organen niet meer kan gebruiken
![]() ![]() |
![]() |
|
Mja, als iemand een pistool tegen z'n hoofd zet, dan zijn bijv. de longen vaak nog wel in goede staat.
![]() Maarja, goed doorbloede organen zijn (voor hergebruik) wel een pré. Vandaar dat mensen in het ziekenhuis overlijden, vaak wel geschikt zijn omdat daarvan de organen vrij snel eruit gehaald kunnen worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja maar ja
![]() ![]() En oh oh ![]() In ieder geval ga ik nu maar naar college in de hoop daar nog wat van te leren ![]() |
![]() |
|
Ik ben donor. Wil niet naar de wetenschap tenzij er nog een speciale reden voor gaat zijn (maar laten we het hopen van niet want dat betekent dat ik eoa zeldzaam, naar iets krijg dan). En daarna wil ik gecryomeerd worden
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
Nou ja. Serieus
![]() Daarnaast zijn er best een aantal 'valide' redenen te bedenken waarom je voor cryomeren zou kiezen.. bijvoorbeeld dat het beter is voor het milieu en zo. En dat is allemaal leuk en mooi meegenomen, maar mijn hoofdreden is irrationeel ![]()
||
Citaat:
![]() Vriesdrogen. Dan moet ik weer denken aan die poeder die ze gebruiken in de MacDonalds voor de cola en fris enzo ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|