Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Over pakketjes gesproken:
Ik zat net m'n order te tracken op de site van the book depository, omdat m'n bestelling nog steeds niet binnen is en ineens gaat de deurbel. 'Hoera!' dacht ik, 'M'n boeken zijn er!', dus ik pakte m'n sleutels en rende gauw naar de deur... Waar ik verwachtte het vrolijke hoofd van de bebaarde postbode te zien, zag ik de grijnzende harses van mijn nieuwe buurvrouw. Of m'n huisgenote toevallig aan mij iets had doorgegeven over het internet, want ze wou wel heel graag ons internet gebruiken en of dat dan kon. Ik heb 'r maar heel duidelijk gezegd dat ik daar geen zin in had, vanwege de modem die elke keer al oververhit raakte en pas kapot ging en dat het een maand duurde voordat we alles weer aan de praat hadden en dat ik het allemaal zelf betaal en dat ik daar al dikke ruzie over heb met m'n vader, dus eh, NEE. Ze probeerde nog even een "Ja maar, dan doe ik 't natuurlijk via automatische incasso en dat is het geld geen probleem, toch?", maar ik wil het niet. En toen kwam er een heel awkward lachje en een 'nou ja, dan probeer ik 't bij de bovenburen, hehe'. Waarschijnlijk vond ze me een teef, maar nou en. Tot zover mijn interessante leven.
||
Citaat:
![]() ![]() En pfft, weet iemand wat er mis kan zijn? Mijn toetsenbord doet het niet. Of nou ja, hij doet het totdát het opstartscherm er is waarin ik mijn paswoord moet typen. En het lampje brandt wel gewoon. Ik kan dus niet inloggen op mijn account in Windows.. Maar ik kan hem wel gebruiken om bijvoorbeeld op te starten in safe mode, of de BIOS te openen. Dus hij doet het, maar kapt er dan mee zodra hij het scherm bereikt waarin ik mijn paswoord moet geven.. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ga me trouwens het snot voor de ogen giechelen als je nog 'n 5-polige DIN-aansluiting gebruikt ![]() |
![]() |
|
|