Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2012, 12:41
Verwijderd
Maar ik had het daar dus helemaal niet over. Ik heb het over kunstmatig je eigen eigenschap bovenaan zetten, of vooral kunstmatig een redelijk standaard ideaal proberen af te zwakken.
Advertentie
Oud 20-06-2012, 12:42
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Maar ik had het daar dus helemaal niet over. Ik heb het over kunstmatig je eigen eigenschap bovenaan zetten, of vooral kunstmatig een redelijk standaard ideaal proberen af te zwakken.
Hmm fair enough, maar ik neem aan dat dat niet altijd het geval is. Er zijn natuurlijk écht mensen die grote borsten of ontzettend dunne mensen niet mooi vinden.
Oud 20-06-2012, 13:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik bedoel inderdaad ook wat Lusi bedoelt. Natuurlijk ben ik blij dat ik geen walvis ben die niet zonder hulp kan schijten. Maar dat is ook niet het staande schoonheidsideaal en het is ook geen illusie dat dat minder mooi is dan wat ik heb. Zeg maar.
Oud 22-06-2012, 12:01
Dinalfos
Dinalfos is offline
Gisteren in de trein. Ik zat naast een of andere droeve kut en haar verschrompelde zonnebankharses die gewoon anderhalf uur heeft zitten bellen over lekkere geile mooiboys ofzo
Oud 22-06-2012, 19:08
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb vandaag een lelijke brandwond opgelopen door de hete stoom uit de waterkoker .
Oud 22-06-2012, 19:11
Verwijderd
Mijn vader, die het voor elkaar krijgt om in de twee minuten die we elkaar in drie weken spreken ruzie met me te maken.
Oud 22-06-2012, 19:19
brocoliboy
brocoliboy is offline
ik heb vandaag mijn ouders niet gewaardeerd
Oud 23-06-2012, 09:57
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn keelontsteking lijkt weer terug te willen komen en ik weet niet hoe ik dat kan voorkomen.
Oud 23-06-2012, 11:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Gisteren in de trein. Ik zat naast een of andere droeve kut en haar verschrompelde zonnebankharses die gewoon anderhalf uur heeft zitten bellen over lekkere geile mooiboys ofzo
Oud 23-06-2012, 12:40
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik zou vandaag met een huisgenoot + aanhang naar de winkel gaan, maar ze kunnen plotseling toch niet. Dus nu moet ik alleen maar ik durf niet Ik zal toch moeten leren alleen met de scootmobiel op pad te gaan, anders heeft het nog weinig nut maar maar maar
Oud 23-06-2012, 12:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik steun je mentaal
Oud 23-06-2012, 15:00
Verwijderd
MS Word Starter die geen voetnoten kan maken. Maar wel miljoen andere nutteloze functies heeft natuurlijk.
Oud 23-06-2012, 15:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
kuchlatexkuch
Oud 23-06-2012, 15:14
Verwijderd
Citaat:
MS Word Starter die geen voetnoten kan maken. Maar wel miljoen andere nutteloze functies heeft natuurlijk.
Citaat:
kuchlatexkuch
Of anders LibreOffice!
Oud 23-06-2012, 16:21
Verwijderd
Citaat:
kuchlatexkuch
Ik dacht dat je latex niet gewaardeerd had en was al scenario's aan het bedenken
Oud 23-06-2012, 16:59
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik steun je mentaal
Thanks Ik kwam er nu nog onderuit want er was een ander huisgenootje die ook wel boodschapjes met me wilde doen En het ging vandaag een stuk beter, dus ik heb wat meer vertrouwen gekregen dat ik het misschien ook wel alleen kan
Oud 23-06-2012, 17:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
We zouden om half zes eten krijgen tussen het dansen door maar de man die het zou bezorgen is er nog steeds niet.en nou hoorde ik dat de 'turkse pizza' alleen een wrap met sla en tomaat wordt omdat ze verder niks konden betalen. Zeg dan niet dat het eten geregeld is! Ik heb sinds het ontbijt alleen een pruim gehad en ik ben nu best wel chagrijnig.
Oud 23-06-2012, 18:23
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn aloë vera is aan het doodgaan . Ik was echt superblij met het plantje, en nu gaat hij dood .
Oud 23-06-2012, 18:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Voorafgaand aan een voetbalwedstrijd een half uur Keeping Up Appearances moeten doorstaan En ja, ik weet dat ik hem uit kan zetten, maar de fascinatie dat een serie zo ongrappig kan zijn voert de boventoon
Oud 24-06-2012, 14:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat mijn moeder boos wegloopt van haar computer als ik probeer haar iets confronterends te vertellen. Het confronterende is in dit geval, dat ze niet duidelijk was met haar plannen van naar Nederland en Duitsland komen, en dat dat niet zoals zij zegt aan mij ligt omdat ik niks opschrijf omdat het voor mijn vriend en zijn ouders dus ook niet duidelijk was. Nu praat ze gewoon niet meer tegen me.
Oud 24-06-2012, 14:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Volgens haar vrouw is mijn moeder huilend weggelopen. Jezus
Oud 25-06-2012, 09:59
Cherry Springs
Mijn mooie camera doet het alweer niet. Mijn keelontsteking is nog altijd niet weg. Ik moet dingen doen voor een stomme commissie waar ik helemaal geen zin in heb en ik faal zelf nogal op het vlak van het op tijd lezen wat voor ideëen ze suggereren, waardoor ik woensdag de hele avond moet BBQ'en terwijl ik donderdag een tentamen heb. Dat is stom van mij en dat waardeer ik ook niet.
Oud 25-06-2012, 14:31
Verwijderd
Mijn diploma-uitreiking is op een doordeweekse dag om tien uur 's ochtends.
Oud 26-06-2012, 12:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
1) Wakker gebeld worden
2) Wakker gebeld worden door een callcenter
Oud 26-06-2012, 15:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Voorafgaand aan een voetbalwedstrijd een half uur Keeping Up Appearances moeten doorstaan En ja, ik weet dat ik hem uit kan zetten, maar de fascinatie dat een serie zo ongrappig kan zijn voert de boventoon
Ik heb dezelfde gekeken met m'n ouders en ik vond het wel grappig, alleen al omdat ik 'm al 20 keer heb gezien en m'n ouders nog steeds de grapjes vertellen alsof het allemaal nieuw is. En m'n vader en ik noemen me moeder altijd mrs. Bucket, want ze hebben ook een bootje en m'n moeder gedraagt zich helemaal naar de 'nautical experience'.
Oud 26-06-2012, 15:03
Carn
Carn is offline
ik vind KUA vrij hilarisch
Oud 26-06-2012, 15:28
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
ik vind KUA vrij hilarisch
Ik ook.

Richaaaaaaard!
Oud 26-06-2012, 15:37
Verwijderd
KUA is echt pijnlijk ongrappig in mijn beleving. Net als die serie over dat leger. Hoeheethetookalweer.
Oud 26-06-2012, 15:40
Vowel
Vowel is offline
'Allo 'Allo!

Ik vind dat wel vermakelijk.
Oud 26-06-2012, 16:15
Cherry Springs
Of Dad's army. Ik kan daar niet echt lang naar kijken, en dat terwijl ik bijna alles kan tolereren als men er met een Brits accent in praat.
Oud 26-06-2012, 16:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Allo Allo is ook heel oubollig, maar die heeft tenminste nog Herr Flick.
Oud 26-06-2012, 16:56
Carn
Carn is offline
<-- Onslow <3
Oud 26-06-2012, 16:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
<-- Onslow <3
Gvd, zie ik NU pas
Oud 26-06-2012, 17:10
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Gvd, zie ik NU pas
Dat méén je niet.
Oud 26-06-2012, 17:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat méén je niet.
Nouja, ik zag KUA weer een keer na jaren niet meer gekeken te hebben, dus ik was allang vergeten hoe die Onslow eruit zag.
Oud 26-06-2012, 17:12
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nouja, ik zag KUA weer een keer na jaren niet meer gekeken te hebben, dus ik was allang vergeten hoe die Onslow eruit zag.
Juist door die avatar van Carn was het onmogelijk voor mij om te vergeten hoe Onslow eruitziet.
Oud 26-06-2012, 18:53
Verwijderd
Vieze dikke onverzorgde mannen noemen wij hier standaard Onslow <3
Oud 26-06-2012, 21:00
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, gatverdamme, ik ben zo zenuwachtig voor mijn examen donderdag .
Oud 27-06-2012, 01:44
Severus
Severus is offline
De haatreacties van mensen op het feit dat de fabrikant van Oreo zich uitsprak vóór LGBT-mensen en same-sex marriage, en die nu allemaal Oreo-koekjes gaan boycotten.

http://www.buzzfeed.com/mjs538/how-c...ycott-a-cookie

Oud 27-06-2012, 06:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
De haatreacties van mensen op het feit dat de fabrikant van Oreo zich uitsprak vóór LGBT-mensen en same-sex marriage, en die nu allemaal Oreo-koekjes gaan boycotten.

Ik word zo ontzettend verdrietig hiervan he die mensen zijn ZO dom en ignorant, ik heb bijna met ze te doen.
Oud 27-06-2012, 10:08
Vowel
Vowel is offline
Citaat:

Ontzettend triest inderdaad.
Oud 28-06-2012, 09:26
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Christenen.
Oud 28-06-2012, 09:27
Schrödinger
Schrödinger is offline
"Eating Oreos is now a sin."
Oud 28-06-2012, 12:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
echt idioot
Oud 28-06-2012, 12:58
Verwijderd
Het grappige is dat ze nu massaal over een koekje struikelen, maar ik vraag me af of ze ook daadwerkelijk zo rigoureus zijn in hun boycot.

http://imgur.com/a/akJCS

Allemaal bedrijven die gay rights 'ondersteunen'. Zullen de critici ook collectief hun facebook gaan verwijderen? :')
Oud 28-06-2012, 15:50
Martiño
Martiño is offline
Tja, ik heb er vooral enorme /care om. Ik ben er niet tegen dat bedrijven zich uitspreken tegen homohaat etc., maar ik heb er een hard hoofd in dat ze dat doen uit puur idealistische overwegingen. In de VS is het vooral een trend om je bedrijf wat positieve aandacht te geven, meer doen ze er ook niet mee.
Oud 28-06-2012, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Tja, ik heb er vooral enorme /care om. Ik ben er niet tegen dat bedrijven zich uitspreken tegen homohaat etc., maar ik heb er een hard hoofd in dat ze dat doen uit puur idealistische overwegingen. In de VS is het vooral een trend om je bedrijf wat positieve aandacht te geven, meer doen ze er ook niet mee.
Een nog ergere variant: pinkwashing
Oud 29-06-2012, 01:21
Martiño
Martiño is offline
Ik vind dat hele pink ribbon al verschrikkelijk. Borstkanker wordt tegenwoordig als een of ander hip modeaccesoire gebruikt, met gala's waarbij 'beroemdheden' een veer in hun reet steken omdat ze zo 'betrokken' zijn, en voor andere vormen van kanker is nauwelijks aandacht.
Oud 29-06-2012, 04:21
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik vind dat hele pink ribbon al verschrikkelijk. Borstkanker wordt tegenwoordig als een of ander hip modeaccesoire gebruikt, met gala's waarbij 'beroemdheden' een veer in hun reet steken omdat ze zo 'betrokken' zijn, en voor andere vormen van kanker is nauwelijks aandacht.
Nou ja, ik vind het goed dat er aandacht voor is (ook al zou dat Pink Ribbon gedoe misschien niet mijn manier zijn om dat te doen). Dat andere vormen van kanker weinig aandacht krijgen is slecht, maar dat komt niet door Pink Ribbon.

Het is natuurlijk niet: "Pink Ribbon, dús geen aandacht voor andere vormen van kanker." Het is: "Pink Ribbon, máár..."
Oud 29-06-2012, 09:48
Martiño
Martiño is offline
Nouja, dat Pink Ribbon is gewoon een gigantische marketingmachine. Het meeste geld dat met Pink Ribbon wordt opgehaald gaat overigens niet naar de behandeling of onderzoek naar borstkanker, maar naar nog meer marketing voor borstkanker, "awareness" dus (waarvoor dit in Nederland nodig is vraag ik me af, het is een wonder dat mensen nog naar tieten kunnen kijken zonder er negatieve connotaties bij te krijgen).
En ik stoor me er aan dat mensen borstkanker gebruiken (misbruiken) om zichzelf in een positief daglicht te zetten (of het nu bedrijven of BN'ers zijn), terwijl dat hele Pink Ribbon feitelijk weinig verandert aan de huidige situatie mbt borstkankerbestrijding.

En Pink Ribbon kan zich natuurlijk ook inzetten voor andere vormen van kanker, maar dat doen ze niet. Ze kiezen bewust alleen voor borstkanker. Borstkanker is hip gemaakt, omdat het nu eenmaal makkelijk een grote groep mensen aanspreekt (borsten worden als symbool van vrouwelijkheid en vruchtbaarheid gezien), maar andere veelvoorkomende vormen van kanker (prostaatkanker, (slok)darmkanker, longkanker) krijgen bij Pink Ribbon geen aandacht, terwijl daarbij het bewustzijn daar maar zeer matig aanwezig is in de samenleving en de gevolgen vaak erger (borstkanker is zeer goed behandelbaar en heeft een van de hoogste genezings/overlevingskansen).
Borstkankerbestrijding wordt tegenwoordig vaak als heilig gezien, terwijl het imo geen kwaad kan om daar af en toe eens een kritische noot bij te zetten om te voorkomen dat je niet doorslaat.

Regels voor berichten