![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet hoe vaak door de huisarts medicatie wordt voorgeschreven. Hier bij de psychiatrie voor een paniekstoornis eigenlijk altijd, want dan kun je de medicatie gebruiken alleen als het nodig is. Bij een gegeneraliseerde angststoornis in ongeveer driekwart van de gevallen ofzo, afhankelijk van hoe erg het is en in hoeverre we verwachten dat andere behandelingen (cognitieve gedragstherapie of beeldende therapie bijvoorbeeld) gaan helpen, en natuurlijk ook afhankelijk van of de patient uberhaupt wel medicatie wil. Edit: maar ik weet ook niet precies wat Wikipedia daarmee bedoelt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo ik heb 1 uur overgewerkt, maar daarin wel 4 brieven ingehaald en met de apotheker overlegd en nog een beetje geforumd ook. Dus ik mag nu wel naar huis
![]() Het is wel wat stressen om op vakantie te gaan hoor ![]() Ik heb nu geen brievenstapel meer om in te halen, maar er gaan terwijl ik op vakantie ben wel drie van mijn patienten met ontslag, ook echt alledrie tegelijk ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Ik was al 'on the edge' omdat huisgenote net thuiskwam en een uur lang met vriendlief stond te giebelen en te smoochen en dat belt er ook nog eens een of andere mongool duizent keer heel hard aan. Is het een zeer luidruchtige vriend van hun die ook nog eens even langskomt. GODVERDOMME, FLIKKER OP!!! Dit kan ik echt niet hebben nu. ![]() Serieus, ik voel me echt een gevangene in m'n eigen kamer. AAAAAAH! ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb net echt even dit moeten doen
![]() wil een achterlijke vrouw van bestuur van koor, de enige jongen die erbij zit een roze meisjes t-shirt laten aandoen, is dat over het hele land af aan het zoeken. gelukkig voor hem houdt mijn vader die ook bij het bestuur zet haar tegen. zij spoort echt niet. zo jaag je de mensen weg. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar nu, eten maken en aan een nieuwe serie beginnen ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
En ik weet ook wel dat ik wrs de weirdo ben, omdat ik menselijk contact ontloop, maar ik ben al sinds 4 uur thuis en vrijwel al die tijd is er al iemand in de keuken. Ik ben 't zat. Nu al. En dit gaat nog weken duren. ![]() Ik ben zo erg dat ik zelfs al meteen op websites van huurcorporaties ging kijken, om te zien wat een huurhuisje in Leiden kost... Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wandelen en dan en een boek meenemen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmm, alle mensen die ik ken in het centrum van Leiden betalen aardig wat, maar kunnen het betalen omdat ze samenwonen.
Ik zit nu aan de 340 pm voor 24m2 en meer kan ik echt niet betalen. Weet jij mss wanneer je in aanmerking komt voor huurtoeslag?
|
Ik heb geen fiets, Leiden heeft alleen kutbioscopen en moet door de keuken om buiten te komen. (De achterdeur kan van de buitenkant niet op slot).
Maar serieus, ik trek dit echt niet. Ik word echt panisch van mensen die op een bepaalde manier lachen en dit zijn dus zulk soort mensen. (Ze zijn overigens de keuken nog steeds geen moment uit geweest.) Whiskey en sigaretten dan maar.
||
Citaat:
De rest ook thanks voor het meeleven, ofzo.
|
Verwijderd
|
Maar ik snap je heel goed Trimm, ik woon ook het liefst in een zo rustig mogelijk huis (en goddank woon ik daar nu), ik ben ook para als er mensen in de keuken bezig zijn, en al helemaal als ze vrienden bij zich hebben. Dan ga ik ook liever niet de keuken in, en ga ik belachelijk zitten wachten in m'n kamer totdat de kust veilig is. En ik ben ook telkens aan het luisteren wie er in de keuken is, wie de wasmachine gebruikt, wie er thuiskomt, wie er weggaat.
Vorige week kwam er een nieuwe huisgenote, en dat vind ik dan echt naar, want voor hetzelfde geld is ze slordig, luidruchtig, en neemt ze elke dag hordes vrienden mee. Maar gelukkig valt dat mee. Maar in ieder geval, ik voel je. |
![]() |
||
Citaat:
|
|