Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2012, 10:12
Lorelei
Lorelei is offline
Firefly ís ook stom, LP
Oud 16-03-2012, 10:21
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Volgens de handleiding wel hoor Hoe zou jij zo'n ding dan noemen?
aansluitdoos
Oud 16-03-2012, 10:22
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Firefly ís ook stom, LP
mja, ik moet zeggen dat ik ook niet echt door de pilot heen kwam. het boeide niet zo
Oud 16-03-2012, 10:27
Lorelei
Lorelei is offline
Humz. Ik heb ongeveer twee weken geleden m'n ribben een beetje geīrriteerd door heel veel te hoesten.. aan de rechterkant (en ook echt aan de zijkant) deden ze pijn. Dat was net een beetje aan het wegzakken toen ik vorige week een enorme hoestbui kreeg. Tijdens die hoestbui voelde ik dat er iets misging en deden ze vervolgens heeeeeeel erg veel pijn (vooral tijdens hoesten, lachen, draaien, opstaan etc maar ook gewoon zonder dat ik iets deed). En nu zijn we dus een week verder en doet de zijkant niet zo heel veel pijn meer maar een beetje vooraan bij m'n rechterribben wel. Niet als ik stil zit maar wel zodra ik beweeg of lach of zo, en zodra ik er ook maar een beetje op druk. Rationeel vindt dat ik ernaar moet laten kijken, ik vind dat ik daar geen zin in heb ( ) Moet ik me zorgen maken en naar Rationeel luisteren?
Oud 16-03-2012, 10:35
Rationeel
Rationeel is offline
je hoeft je geen zorgen te maken, maar je moet wel altijd naar rationeel luisteren
Oud 16-03-2012, 10:44
Verwijderd
Citaat:
je hoeft je geen zorgen te maken, maar je moet wel altijd naar rationeel luisteren
Ik maak me een beetje zorgen om jullie relatie
Oud 16-03-2012, 10:45
Rationeel
Rationeel is offline
hoezo?
Oud 16-03-2012, 11:12
Miekje*
Miekje* is offline
Koffer aan het inpakken voor morgen. Gelukkig ben ik een goede puzzelaar .
Oud 16-03-2012, 11:23
Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:
Humz. Ik heb ongeveer twee weken geleden m'n ribben een beetje geīrriteerd door heel veel te hoesten.. aan de rechterkant (en ook echt aan de zijkant) deden ze pijn. Dat was net een beetje aan het wegzakken toen ik vorige week een enorme hoestbui kreeg. Tijdens die hoestbui voelde ik dat er iets misging en deden ze vervolgens heeeeeeel erg veel pijn (vooral tijdens hoesten, lachen, draaien, opstaan etc maar ook gewoon zonder dat ik iets deed). En nu zijn we dus een week verder en doet de zijkant niet zo heel veel pijn meer maar een beetje vooraan bij m'n rechterribben wel. Niet als ik stil zit maar wel zodra ik beweeg of lach of zo, en zodra ik er ook maar een beetje op druk. Rationeel vindt dat ik ernaar moet laten kijken, ik vind dat ik daar geen zin in heb ( ) Moet ik me zorgen maken en naar Rationeel luisteren?
Waarschijnlijk zit is het spierpijn omdat je heel veel gehoest hebt, maar het kan in theorie dat je ribben kneuzen of breken door hele heftige hoestbuien. Is de pijn diffuus of kun je hem echt goed aanwijzen?
Als het echt een plek is die je met je vinger goed kan aanwijzen kan het wel een fractuurtje of een kneuzing zijn. Overigens worden ribfracturen zelden behandeld, ze genezen vanzelf als de stand goed is. Een kneuzing is ook weinig aan te doen. Paar keer per dag 2x paracetamol gebruiken. Als je je zorgen maakt naar de huisarts, die kan je doorsturen voor foto's en misschien een sterkere pijnstiller voorschrijven.
Oud 16-03-2012, 11:24
Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:
Mogguh! Ik was speciaal vroeg opgestaan om kaartjes te kopen via ticketmaster en dacht al 'hee, wat tof, ik zei tegen x dat 'ie kaartjes moest kopen, omdat ik 's ochtends moest werken, maar dat hoeft helemaal niet, dus nu kan ik 't zelf doen en hebben we dubbel kans. Yeah, f5!'...
Dus ik stuur hem een berichtje, krijg ik terug: "Huuh, dat is toch pas morgen?!"

Oh ja, morgen is pas de 17e.
Ik heb gisteren een vriend gefeliciteerd die pas op 15 april jarig is

Citaat:
Is dit serieus of dubbelzinnig?
Ja, duh
Oud 16-03-2012, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Hoi, waarom?
vakantie!
Oud 16-03-2012, 11:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
vakantie!
Fakansie!
Oud 16-03-2012, 11:36
Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:
Martiņo naamzoek, had jij toevallig plannen voor festival Cement? Aangezien dat komende week begint en het in Den Bosch is... Ikzelf weet het nog niet hoor, toen het ooit in Tilburg was kon ik nog mooi een passepartout voor 30 euro kopen waarmee ik een hele week onbeperkt theater kon zien, maar nu was één voorstelling al 20 euro zag ik Maar mocht jij ergens heen willen, dan wil ik het misschien wel overwegen.
Nee, ik heb nog niks gezien dat in het bijzonder mijn interesse wekt, maar als jij iets ziet dat je leuk lijkt, wil ik wel mee hoor.
Oud 16-03-2012, 11:38
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Waarschijnlijk zit is het spierpijn omdat je heel veel gehoest hebt, maar het kan in theorie dat je ribben kneuzen of breken door hele heftige hoestbuien. Is de pijn diffuus of kun je hem echt goed aanwijzen?
Als het echt een plek is die je met je vinger goed kan aanwijzen kan het wel een fractuurtje of een kneuzing zijn. Overigens worden ribfracturen zelden behandeld, ze genezen vanzelf als de stand goed is. Een kneuzing is ook weinig aan te doen. Paar keer per dag 2x paracetamol gebruiken. Als je je zorgen maakt naar de huisarts, die kan je doorsturen voor foto's en misschien een sterkere pijnstiller voorschrijven.
Ik kan m wel goed aanwijzen. Ik zou eerlijk gezegd denken dat ik ķf ze een beetje gekneusd heb ķf een spiertje verrekt heb of zo (of is dat hetzelfde? ). Want ik voelde het ook echt er in schieten. Maar ik maak me eigenlijk niet zoveel zorgen, ik denk bij zulke dingen meestal dat 't wel goed komt En als er toch niets aan te doen is, ga ik al helemaal niet naar een huisarts
Oud 16-03-2012, 11:41
Lorelei
Lorelei is offline
Ook is het aantal studenten met een studieschuld van meer dan een ton flink toegenomen. Hadden in 2006 nog vier studenten een schuld van meer dan honderdduizend euro, vier jaar later waren dat er 25.

Meer dan een ton? Jezus..
Oud 16-03-2012, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Firefly ís ook stom, LP
JE BENT ZELF STOM.
Oud 16-03-2012, 11:49
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
JE BENT ZELF STOM.
HEUL NIET
Oud 16-03-2012, 11:50
Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:
Ik kan m wel goed aanwijzen. Ik zou eerlijk gezegd denken dat ik ķf ze een beetje gekneusd heb ķf een spiertje verrekt heb of zo (of is dat hetzelfde? ). Want ik voelde het ook echt er in schieten. Maar ik maak me eigenlijk niet zoveel zorgen, ik denk bij zulke dingen meestal dat 't wel goed komt En als er toch niets aan te doen is, ga ik al helemaal niet naar een huisarts
Ja, het kan vanalles zijn hoor, verrekte spier, kneuzing, breukje. Maarja. Aan alles is niets te doen, behalve afwachten.
Oud 16-03-2012, 11:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
Firefly ís ook stom, LP
Citaat:
mja, ik moet zeggen dat ik ook niet echt door de pilot heen kwam. het boeide niet zo
Oud 16-03-2012, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik heb nog niks gezien dat in het bijzonder mijn interesse wekt, maar als jij iets ziet dat je leuk lijkt, wil ik wel mee hoor.
Ik geloof dat het enige dat er zo voor mij uitspringt Carrousel is. Misschien kunnen we daar dinsdag heen? Vooral omdat er bekenden van me inzitten en de regisseur ken ik ook en die maakt mooie dingskes. Verder is Cement vooral geschikt voor iemand met een passepartout en veel tijd en die ook in de stad woont, zodat je een beetje op goed geluk ineens leuke pareltjes tegenkomt, aangezien het allemaal wat onbekend en minder toegankelijk is.
Oud 16-03-2012, 11:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sorry Carn We hebben het geprobeerd!

Oh ik wil dit nog even met jullie delen:

Spoiler

Oud 16-03-2012, 11:57
Verwijderd
Citaat:
hoezo?
Om wat jij net stelt, mafkiep!
Oud 16-03-2012, 11:58
Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:

Spoiler

Jezus, wat erg... Een afwasset. Hoe komen ze er bij?
Oud 16-03-2012, 11:58
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
JE BENT ZELF STOM.
hey, niet zo he!
Oud 16-03-2012, 11:59
Carn
Carn is offline
Citaat:

Spoiler

De pilot is ook nooit uitgezonden kijk dan op zn minst gewoon n paar afleveringen

Ik heb gisteren nog een Fireflytje gekeken, heeeeeeeeerlijk
Oud 16-03-2012, 12:00
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Om wat jij net stelt, mafkiep!
dat je naar elkaar moet luisteren in een relatie is niet zo raar toch?
Oud 16-03-2012, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat het enige dat er zo voor mij uitspringt Carrousel is. Misschien kunnen we daar dinsdag heen? Vooral omdat er bekenden van me inzitten en de regisseur ken ik ook en die maakt mooie dingskes. Verder is Cement vooral geschikt voor iemand met een passepartout en veel tijd en die ook in de stad woont, zodat je een beetje op goed geluk ineens leuke pareltjes tegenkomt, aangezien het allemaal wat onbekend en minder toegankelijk is.
Oh ja, en eventueel Wie is er bang van "Who's afraid of Virginia Woolf"?

Maar bij Lenneke M. is het een beetje vriezen of dooien, vind ik altijd.
Oud 16-03-2012, 12:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Met echt werkende kraan Martin, dat wil toch iedere vrouw!
Oud 16-03-2012, 12:02
Rationeel
Rationeel is offline
cement is voor iedereen geschikt!
Oud 16-03-2012, 12:03
Verwijderd
Citaat:
hey, niet zo he!
Jawel want Firefly is briljant stelletje nozems!
Oud 16-03-2012, 12:05
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Jawel want Firefly is briljant stelletje nozems!
dan nog ben ik de enige die lorelei mag uitmaken voor stomme koe!

Oud 16-03-2012, 12:06
Verwijderd
Citaat:
dan nog ben ik de enige die lorelei mag uitmaken voor stomme koe!

Ik noem haar toch geen koe?
Oud 16-03-2012, 12:08
Verwijderd
Citaat:
waarom zou je überhaupt willen dat je kind afwasje speelt? Laat ze dan meteen echt met de vaat helpen
Oud 16-03-2012, 12:09
Carn
Carn is offline

Oud 16-03-2012, 12:10
Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:
waarom zou je überhaupt willen dat je kind afwasje speelt? Laat ze dan meteen echt met de vaat helpen
Nouja, zelfde reden dat we meisjes poppen en een keukentje geven. Mijn nichtjes hadden zelfs een stofzuiger, strijkplank en een wasmachientje
Oud 16-03-2012, 12:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, dat is wel een nadeel van geen kinderen hebben, dan moet je alle kutklusjes zelf doen. Maar aan de andere kant, als je geen kinderen hebt scheelt je dat nog meer kutklusjes .
Oud 16-03-2012, 12:12
Verwijderd
Een fucking afwasset ?
Oud 16-03-2012, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Nouja, zelfde reden dat we meisjes poppen en een keukentje geven. Mijn nichtjes hadden zelfs een stofzuiger, strijkplank en een wasmachientje
Mjah, heb poppen altijd gebruikt om toneelstukjes mee te spelen in plaats van te 'verzorgen'. Maar dat is matuurlijl alsnog anders, met echt vuur en evhte babies gaat makkelijk iets mis, met echt sop niet.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja precies. Ik had vroeger ook een fornuisje met een oventje daarin en zo
Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:
Ja, dat is wel een nadeel van geen kinderen hebben, dan moet je alle kutklusjes zelf doen. Maar aan de andere kant, als je geen kinderen hebt scheelt je dat nog meer kutklusjes .
Nadeel van homo zijn is dat je vroeger nooit een afwassetje, strijkplank, stofzuigertje of keukentje had en dat je dat dus allemaal zelf moet uitvogelen, en je vriend ook.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mjah, heb poppen altijd gebruikt om toneelstukjes mee te spelen in plaats van te 'verzorgen'. Maar dat is matuurlijl alsnog anders, met echt vuur en evhte babies gaat makkelijk iets mis, met echt sop niet.
Oud 16-03-2012, 12:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nadeel van homo zijn is dat je vroeger nooit een afwassetje, strijkplank, stofzuigertje of keukentje hebt en dat je dat dus allemaal zelf moet uitvogelen, en je vriend ook.
Ja, als hetero is dat veel makkelijker want dan heb je de vrouw die dat voor je doet!

Oud 16-03-2012, 12:17
Martiņo
Martiņo is offline
Ja, alle technische dingen in huis gaan daarentegen wel razendsnel
Oud 16-03-2012, 12:20
Verwijderd
Als ik stofzuigertje wilde spelen, dan kreeg ik de kruimeldief in m'n klauwtjes en het verzoek om vooral het zaagsel rondom de caviakooi weg te spelen
Oud 16-03-2012, 12:21
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, alle technische dingen in huis gaan daarentegen wel razendsnel
Ja, da's wel waar

Nou ja, eigenlijk ook niet.. toen Rationeel en zijn vader hier in huis gingen klussen ging het absoluut niet snel.. hele theorieën over hoe ze een bepaalde klus het beste konden aanpakken moesten eerst volledig worden uitgewerkt, verworpen en opnieuw gemaakt voordat ze überhaupt iets deden!
Oud 16-03-2012, 12:23
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou ja, eigenlijk ook niet.. toen Rationeel en zijn vader hier in huis gingen klussen ging het absoluut niet snel.. hele theorieën over hoe ze een bepaalde klus het beste konden aanpakken moesten eerst volledig worden uitgewerkt, verworpen en opnieuw gemaakt voordat ze überhaupt iets deden!
Ja, zo moet het ook. Bezint eer gij begint! Dat geldt eigenlijk ongeveer voor alles; goede voorbereiding is doorgaans meer werk dan de klus/opdracht zelf
Oud 16-03-2012, 12:24
Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:
Ja, zo moet het ook. Bezint eer gij begint! Dat geldt eigenlijk ongeveer voor alles; goede voorbereiding is doorgaans meer werk dan de klus/opdracht zelf
Oud 16-03-2012, 12:25
Martiņo
Martiņo is offline
Nu heb ik zin in een hamburger
Oud 16-03-2012, 12:25
Verwijderd
Community kijken
Oud 16-03-2012, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Maar met porseleinen servies wel!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten