Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2013, 00:04
Verwijderd
Citaat:
ik droomde dat ik eindelijk voor t eerst sex had, en echt met het hotste meisje uit mn klas. toen ze eindelijk uitgekleed was en ik dacht van hehe kan ik eindelijk neuken... word ik wakker vreeeeeeeeeselijk
ahw.

ont:

Ik was in het bdjp, er hing een eng, naar sfeertje. Ik was met A. in de blauwe kamer en hoorde geluiden. Ik keek van boven naar beneden en zag een tas met een camera er in. Ik zag een rood lampje branden en de camera was op mij gericht. Ik rende snel de kamer weer in. toen hoorde we iemand heel zacht de trap opsluipen, maar omdat de trappen in dat huis zo kraken was het nogal duidelijk. A. zei dat ze niet bang was aangelegd maar dat dit haar erg bang maakte. Ik schrok wakker en durfde heel lang niet verder te slapen ;x
Advertentie
Oud 27-04-2013, 09:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat ik me had verslapen vandaag voor mijn werk en dat mijn vader me expres niet had wakker gemaakt, omdat ik iets gedaan had wat hem niet aanstond. Op de klok die nu bij mijn moeder hangt, zag ik dat het al half 2 was en toen was ik zuur, maar ik belde mijn baas en heb me verder niet gehaast. Dat hoefde ook niet, want zo druk was het nog niet.

En iets met een lijk op een plek waar ik elke dag langsreed. Beetje raar was dat. Ik zat ook nog vast in de lift, zo een met alleen een deur. Beetje jammer.
Oud 27-04-2013, 15:19
Verwijderd
ik had een soort van lucide droom

Er kwamen hier hordes mensen binnen, het bleken vrienden van Sophie te zijn die hier gingen wachten voor een show met steltlopers. A. had plekjes voor ons gereserveerd maar ik zei geen zin te hebben in dat soort dingen. Ik was ook naakt dus intussen zocht ik een shirt. Sam was er ineens, ik zei 'wat doe jij hier jij bent nu bij je opa en oma dus je kán hier niet eens zijn'. Toen was hij poef weg. Halima was er ook en zei steeds kanker. Ik zei tegen haar dat ze teveel met Anne omging.
Toen al die mensen weg waren was er nog een naakt meisje, haar naakte moeder en naakte annette malherbe aanwezig. Ik begon de moeder te beffen maar haar kut smaakte zo goor en haar clit was fucking scherp op m'n tong. Ik dacht steeds jezus waar ben je in vredesnaam mee bezig. Toen ik opzij keek was annet malherbe het kind aan het beffen. Ik stond op maar toen piste de moeder over me heen. Ik zei dat ik ging douchen. A. had al groen in de badkamer weggehaald en het oude bloemetjesbehang in mini stukjes opgeplakt, het zag er niet uit. Ze had ook het lichttouwtje vervangen door een lichtknop, maar dat werkte niet. Er waren nog twee trektouwtjes opgehangen waarvan er één een rits was. De deurknop was zo'n gouden ordinair ding. Ik zocht een handdoek en liep de kamer binnen. Net op dat moment kwam er een andere vrouw binnen, een brunette met krullen. Ik zei dat ik ging douchen omdat ik onder de pis zat. Ze zei 'die vent krijgt ook iedereen zo gek om alles te doen he, bah'. Ik zei dat het van een vrouw kwam. Ze keek verbaasd en vroeg wat ik ging doen. Ik zei 'ik hoef alleen maar wakker te worden uit deze stomme droom' en begon op het liedje van brigitte kaandorp-ik haat je 'word wakker, word wakker' te zingen keihard. Ik gooide allemaal vazen op de grond want van harde geluiden word ik altijd wakker en ik sloeg mezelf op mijn arm. Alles wat ik tegenkwam smeet ik kapot op de vloer. Toen werd ik wakker
Oud 27-04-2013, 17:31
Verwijderd
Pip heb je nog wel eens over mij gedroomd?
Oud 27-04-2013, 22:06
Verwijderd
nee! Dan schrijf ik dat op.

Ik droomde wel over Ihe Prophet net, ik wou hem een kamer verhuren. We waren zo arm dat anne een oude mac donalds hamburger uit de prullenbak had gevist en we die gingen delen om op te eten. We hadden dus euro's nodig.
We woonde ergens in laakkwartier. Er was ook nog een heel gedoe met een neger die was vreemdgegaan en zich bij ons verstopte, samen met zijn chinese kind. Zijn hysterische vriendin kwam langs en ik haalde snel het kind weg, die ik ergens bij een tuinfeest waar allemaal plastic eilandjes in het water waren neerlegde. Ik ruilde hem om voor een klein indiaantje zodat mevrouw hysterica het niet zou zien. Ze zei 'eej waar is die tjinese boi gebleven?'. Ik deed of ik van niets wist.
Het huis bleek nog allemaal kamers te hebben en een achteruitgang maar dat was zo dichtbegroeid dat je er niet doorheen kon. Buiten was een optreden van Spanjaarden. K zijn moeke was er ook, ze zocht spullen uit om weg te gooien. Klamboes en vazen enzo.
Oud 28-04-2013, 17:00
Fantôme
Fantôme is offline
Dat ik mijn ouders en broertje uit een soort groot huis moest zien te smokkelen. Echt heel raar.
Oud 02-05-2013, 13:49
Verwijderd
ff wat steekworden, ik moet zo weg.

marco 666, dood, nachtdienst, aarde, lampen, richel met man gevaarlijk, terminale vrouw, moeder die geen moeder was, bloemen.
Oud 03-05-2013, 15:22
Martiño
Martiño is offline
Oud 03-05-2013, 18:21
Verwijderd
Het was een vage, enge en rare droom.

M en ik gingen s' avonds met de fiets naar een bijeenkomst van koor ergens ver van onze woonplaats vandaan. Daar aangekomen deden we gezellig met wafels en drank. Mijn ouders waren er ook heen gegaan met de auto. M en ik gingen later in de avond weer naar huis met de fiets. De anderen waren nog op de bijeenkomst. We fietsten een berg op en dat ging moeizaam. M lag een aantal meter voor op. Bij een hek stond een man en die had een pistool in zijn hadden. De man was klein en had een kale kop. Die snel handelde. hij schoot op mijn rug en in mijn rug zat een zwart gat met een uit elkaar gevallen rubberen kogel. We stapten af en liepen door een weiland. via die weg kwamen we sneller bij de bewoonde wereld. Nadat we bij de verlichte straten en de discotheken hadden gepasseerd begonnen dronken jongens lege flessen wijn naar ons te gooien. We fietsten snel een stukje door. M stapte af en begon de rubberen stukjes uit mijn rug te halen. Er kwamen wel 60 stukjes uit. Het zwarte gat bleef en toen werd ik wakker.

Die mag zag er echt eng uit.
Oud 11-05-2013, 06:06
Verwijderd
28 days later droom, niet het ontwaken in een ziekenhuis, maar het virusgedoe.
Oud 11-05-2013, 09:18
Verwijderd
Ik droomde dat ik een feest wilde gaan geven. In een boek las ik iets over duizend apen die, als er iemand jarig was, ergens een veld afhuurden en dan hoeden voor elkaar gingen maken. Dat leek me heel leuk om te doen, maar dan niet op een veld, maar in een wagon van een goederentrein. Daar had ik vorig jaar ook mijn verjaardag gevierd, en dat was erg bevallen.
We (ik en nog iemand, ik weet niet wie, maar er was zeker iemand bij me toen) gingen op zoek naar een goede wagon, maar alles was al vol. Bovendien waren er nieuwe wetten omtrent verjaardagsfeestjes in goederentreinen, dus het was allemaal heel gecompliceerd. Uiteindelijk vonden we een wagon die we wel mochten. Probleem was alleen, dat we die moesten delen met een heel, heel groot, zwart paard. Het was ingesnoerd, maar trapte alle kanten op en was extreem sterk. De eigenaar van de wagon zei, dat we er wel inkonden, als we maar oppasten dat het paard niet zou trappen. Ik durfde niet en zei dat ik niet wilde.
Onder de hoeven van het paard speelden twee kleine kinderen, een jongen en een meisje, en ze werden steeds nét niet geraakt. Ik was bang dat ze iets zou overkomen. Er kwamen soldaten de wagon in, en ik vertelde ze dat ze de kinderen weg moesten halen. Dat deden ze.
Vlak daarna verscheen mijn oude wiskundelerares, en ze was boos op me. Ze riep dat ik de kinderen niet aan het leger mee had mogen geven. Ik begreep haar niet, en ze teleporteerde me mee naar S-vo, in Rusland. We gingen een soort bunker in, waar we een rondleiding kregen van een dokter, een dezig meisje met blonde vlechten. In het begin liepen we gewoon alleen langs wat laboratoria, wat lijken en organen. Opeens had ik mijn knuffelbeer in mijn armen. Daarna kwamen we in een kamer waar kinderen langzaam werden doodgevroren om te onderzoeken wat voor effect dat zou hebben op hun nieren. Allemaal mensen begonnen tegen me te schreeuwen: - die kinderen! die kinderen! ze gaan dood! jouw schuld! nierennierennierennieren! Ik huilde en rende weg, maar moest terug omdat ik mijn knuffelbeer had laten vallen.
Toen gingen we een soort kelder in, en daar werden kinderen levend ontleed. Overal lagen kinderlijken. In een hoekje waren ze nog bezig met iemand, ze schreeuwde, en ik riep dat ze moesten stoppen en dat ik niet zou kijken. In diezelfde ruimte waren medewerkers van het bedrijf rustig aan het lunchen.
Uiteindelijk vond ik het huis van opa en oma en ik rende vanaf daar weg, naar buiten. Ik rende naar het forum - dat was een plek in de ruimte. Paranoide was daar een filmpje aan het laten zien van allemaal circusjurken die ze had gekocht, en bij wie. Ze praatte met de circuswinkeleigenaar, een tovenaar, en liet zien hoe hij een ceintuur omdeed.
Ineens werden alle forumers geteleporteerd naar Rusland, naar het circus. Het was op een groot veld, en het was donker. Iedereen praatte door elkaar. We moesten helpen met afbreken. Terwijl ik met wat dingen sjouwde, zag ik mijn oude klasgenoot V. Ik rende naar hem toe en riep zijn naam. Hij was heel verbaasd om me te zien en vroeg hoe het met me ging. Hij stelde me voor aan Guo, een Israëlisch jongetje dat prachtig Russisch sprak, ondanks dat hij Chinees was. Guo wilde me zoenen, maar ik zei dat dat niet okee was.
Daarna gingen we verder met het circus, en ik zag allemaal oude klasgenoten. Iedereen omhelsde me, vroeg hoe het met me ging, en we keken naar kermisattracties. Ik vertelde ze over de kinderen in de bunker. Iedereen huilde. Ik werd wakker.
Oud 11-05-2013, 16:30
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Ik droomde dat ik seks met mijn baas had. Gelukkig werd ik wakker o.O
Oud 11-05-2013, 23:07
pixie
pixie is offline
Ik had gedroomd dat ik een tatoeage op m'n arm erbij had van een ponypaardje. Een soort pegasus/my little pony. Roze met paars of lichtblauw ofzo. Heel lief. En mooi! En toen ik wakker werd was ik een soort van teleurgesteld dat ik m niet in het echt had.
Oud 12-05-2013, 08:42
pixie
pixie is offline
Ik droomde vannacht dat mijn katten echt heel grappig aan het doen waren. Eerst wilde Puck, de zwarte kat, geen gekookte tonijn (en Puck eet altijd ALLES) en daarna ging Tommie, de rooie, heel sneaky rauwe tonijn uit een schoen vissen en verstoppen in de badkamer. En ze waren allebei net ietsje jonger en pluiziger, zo schattig! Dus toen wilde ik mijn vriendje roepen om te komen kijken hoe raar de monsters deden en toen reageerde hij niet. En toen realiseerde ik dat mijn vriendje niet hier is, maar dat ik die pas over 2 weken weer zie, en dat de twee katten waar ik over droomde dood zijn, dus die doen nooit meer schattig en grappig. En toen regende het buiten en was het 9u op zondagochtend. FML.
Oud 12-05-2013, 10:26
Verwijderd
Ik moest een tentamen maken terwijl er heel erg luide muziek op stond, er slechts dimlicht was, er allerlei mensen heen en weer liepen en we met zijn vieren aan een te klein tafeltje moesten werken. Het was nogal een kutsfeer maar om de een of andere reden probeerde ik het toch. Daaromheen gebeurde nog van alles, maar dat ben ik alweer vergeten.
Oud 12-05-2013, 11:15
Verwijderd
Weer over autorijden. Ik bestuurde een camper. Eerst ging dat kut maar later ging het perfect en voelde ik me machtig.
Oud 13-05-2013, 10:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moest naar de kermis, maar ik had alleen mijn hakken meegenomen. Ik baalde, want we waren ver van huis en ik kon dus niet zomaar even mijn schoenen halen. Maar ik was al een aantal keer komen helpen en in de kast bleken meer schoenen te liggen dan ik kon herinneren. Toen ik ze zag, wist ik dat de vader van mijn baas die voor me had gekocht, maar ik wist niet meer waarom. Het waren witte Allstars, wat nogal dom is op de kermis natuurlijk.
Oud 14-05-2013, 14:32
Verwijderd
Ik had nachtdienst in de EH en ging daar met de bus naartoe. Net als IRL kwam ik langs het huis van N. Ik zag geen licht branden in zijn appartement maar wel een hoger. Hij stond voor het raam. Ik maakte befbewegingen met mijn vingers en tong. Hij deed het terug. Ik stapte uit en ging naar binnen. Er was een ander mokkel aanwezig, ik vroeg niet wie ze was. Ze vertelde over de verhuizing. De inrichting was erg lelijk, niks voor hem. Heel strak en jan des boevrie achtig. Er kwamen allemaal chinezen op bezoek. Op de digitale klok was het 22:01 maar toen ik iets later nog eens keek al 23:45. Ineens ging ik twijfelen of ik wel echt nachtdienst had.
Ik tongde met N en ging weg. Buiten was veel sneeuw en ijs. De zee was ter hoogte van het bankaplein, maar was helemaal bevroren. Ik probeerde haast te maken om op tijd op werk te komen. Er liepen andere mensen die wezen naar een dode ijsbeer, hij was doodgegaan vanwege de kou. Ik liep in een hemdje, onderbroek en badjas en dikke sokken. Ik maakte me zorgen of ik zelf ook niet de pijp uit zou gaan vanwege de kou, maar eigenlijk had ik het niet koud. Op mijn telefoon gaf de tijd aan 31:43 uur. Ik snapte er niks meer van. Ik smeet mezelf over de grond zodat ik gleed. Ik ging maar weer naar huis, ze zouden het vast wel begrijpen dat ik niet op werk zou komen vanwege het weer.
Oud 20-05-2013, 02:26
Verwijderd
Een heleboel. Ook weer lucide

1
Sophie was dood en A (de hoer van de middelbare) had een erg lelijk zoontje en zei bij hart van nederland hoe vreselijk ze het vond dat ze dood was.
Ik stond met vriend w. in een gymzaal. Hij had hondenpoep onder zijn schoenen wat door zijn gedans en geschuif over de vloer over een nogal groot stuk vloer was uitgesmeerd.

2
Ik was opgenomen bij parnassia, maar eigenlijk was het een PG afdeling van werk HW. Het was een vrijwillige opname. Er liepen een hoop dingen door elkaar, ik woonde daar en anne ook. We ontdekten weer een kamertje in huis waar we geen weet van hadden. Het bleek echter een kantoorruimte van de woningbouw te zijn. Edward had zijn koelkast tijdelijk bij ons neergezet maar die lieten we per ongeluk pleuren, waar we erg nonchalant over deden.
Personages uit vrouwenvleugel waren ook in het gekkenhuis, Teun, Jantje en Julia. Julia had weer eens een zelfmoordpoging ondernomen en stond te janken in een wc. Iedereen stond om haar heen haar te troosten maar ik riep dat het een gestoord wijf was dat alles voor de aandacht deed. Ik maakte me niet populair en voelde me bedreigd. Ik pakte mijn spullen en ging weg, maar wilde eerst nog plassen. Nergens was een normale wc te bekennen, dus liet ik het maar.
Ik liep over straat, het zag er buitenlands uit. Hele grote villa's en heel veel zon. Een paar jongens waren op straat en gooiden schoenen naar me toen. Die waren allemaal mis. Ze kwamen achter me aangerend. Ik wilde ook rennen maar ik had geen kracht. Ik dacht heel sterk ineens 'OKE WAKKER WORDEN NU, HIER HEB IK GEEN TREK IN' ik bleef maar zeggen 'wakker worden wakker worden' ik voelde dat mijn ogen bijna opengingen. Ik werd wakker van mijn eigen gefluister waarin ik 'wakker worden' zei.
Oud 25-05-2013, 09:48
Martiño
Martiño is offline
Eerst droomde ik dat ik op een vreselijk verouderde afdeling radiologie werkte. De apparatuur werkte niet mee, en de patiënten bleven ook maar niet stilzitten, super irritant.

Daarna droomde ik dat ik in de tuin van een restaurant zat, en er een Duitse keurvorst op bezoek kwam. We gingen het Wilhelmus zingen in het Duits en dansten in een rondje om de koning heen.
Oud 27-05-2013, 18:05
Verwijderd
HN lag bij me in bed. Hij baarde 2 ronde objecten van enorme omvang uit zijn anus terwijl ik hem daartoe dwong en aanmoedigde en dat vond ik tamelijk geil.
Oud 27-05-2013, 18:11
Carn
Carn is offline
Ik zat net te eten .
Oud 27-05-2013, 18:13
Verwijderd
Oud 28-05-2013, 16:56
Verwijderd
Er was een soort kamp, maar er zat iets van dwang bij. Het had te maken met de maan en planeten. Ik ging met een ander persoon die ik niet ken irl een slaapplek zoeken. Er waren allemaal bedden in de openlucht in heel veel rijen opgesteld. Er was een plekje vrij tussen PdG en Quintiano. Ik ging in het bed liggen met de andere persoon die bij me was, maar er bleek geen matras te zijn, alleen houten planken. Quintie lag ook niet op een matras maar zei dat hij een paar matrassen had verhuurd zodat hij het concept slapend rijk worden weer leven in kon blazen zei hij.
Later was er allemaal gedoe in een badkamer waar o.a. kleding werd verkocht, maar er was teveel chaos en ik had geen geld bij me om dat allemaal fatsoenlijk te overzien.
Oud 29-05-2013, 18:41
Takkeling
Takkeling is offline
Ik lag te slapen en toen ik wakker werd voelde ik bij mijn voeten een grote warme bobbel. Het was onze onlangs overleden hond, die op het voeteneinde van mijn hoogslaper bezig was te bevallen. Puppy één kwam naar buiten; deze wikkelde ik in een warme handdoek die toevallig binnen handbereik lag. Daarna klom ik uit bed en zette ik mijn laptop aan om op facebook te berichten dat de hond live aan het bevallen was. Een paar mensen vonden het bericht meteen leuk en tevreden hiermee zette ik de laptop weer uit. Daarna werden puppy twee en drie geboren.
Oud 31-05-2013, 13:41
Verwijderd
Ik was bij Macrador in zijn studentenhuis, en ik wilde seks met hem (hoe verzin ik het). Hij niet zo graag met mij, dus ik was mezelf best aan het opdringen. Hij was best klein geschapen.
Toen ik me even later stond om te kleden, hij was even weg, kwam ik erachter dat ik door een van zijn huisgenoten stiekem gefilmd werd. ik kwam erachter dat van alle meisjes die in dat huis ooit uit de kleren gingen foto- of filmmateriaal bestond. Uiteindelijk lukte me het om een hele stapel negatieven te bemachtingen, die je kon bekijken in zo'n jaren 90 speelgoed ding. Iedereen vond het heel erg, en ik voelde me awesiome dat het me was gelukt om ze af te pakken.
Oud 31-05-2013, 16:34
Verwijderd
Het was heel druk allemaal.

droom 1
N. was weer eens verhuisd, een blok verder naar een andere hoek die niet bestaat IRL. Een paar vrienden van hem waren er ook, we gingen naar een snackbar. De snackbar was een lange tent, honderden meters lang en smal, ik kwam erachter dat er ook nog een zwembad aan vast zat.
Ik weet niet precies waarom maar ineens liep ik daar naakt rond. Het vreemde was dat ik me niet schaamde maar dat andere mensen er wel schande over spraken. Schouderophalend liep ik rond.
Toen kwam er een ouwe vieze vent, die aan me ging zitten. Ik duwde hem weg maar dat hielp niet. Toen ging hij op me liggen, hoe harder ik duwde, sloeg en krabte hoe geiler hij het vond. Hij genoot toen ik met alle kracht in me op zijn ballen ging staan en met mijn hiel erop beukte. Had ik weer hoor.
Ik wist toch te ontsnappen en rende een trappenhuis in. Ik hoorde dat de man achter me aan kwam. Ik griste ergens een telefoon vandaan en belde 112. Het duurde for ever voor ik iemand aan de lijn kreeg en ze konden mijn gefluister niet verstaan, dus ik werd steeds verkeerd doorverbonden. Ik sloot me op in een wc maar dat had niet veel nut want er zat een glazen deur in en het licht ging niet uit dus iedereen kon me gewoon zien.
Ik rende een kamertje binnen waar wat bekenden zaten, waaronder anne. Ik was buiten adem dus hijgend vertelde ik over die vent. Toen kwam de makelaar binnen, hij zei dat hij akkoord ging met het bod. Ik wilde juichen maar de verkoper was de Vieze Man die achter hem stond. Hij had een hoed en een sjaal omgedaan maar was verder nog naakt. Ik stak in zijn buik en pik met een schroevendraaier.

droom 2
ik had met anne een huis gekocht. We deelden het met een paar personen maar wij hadden de zolder. We kwamen thuis en er drupte water van de trappen. Eenmaal boven was er enorme overstroming aan de gang (boven was de zolder van het bdjp). Zoveel water dat ik kopje onder ging. Ik wilde een foto ervan maken, ik zag dat mijn telefoon automatisch op waterstand sprong, er kwamen druppels op de camera te staan zodat ik onder water foto's kon maken, maar dat ging helemaal mis.
Ik gilde dat alles nat was en waar ik in vredesnaam moest slapen.
Later waren we op vakantie waar het heet en zonnig was. We liepen daar rond maar opeens kreeg ik pijn aan mijn voeten. Er groeide allemaal haren uit die prikten.

droom 3
Ik was ergens bij van die huizen met zo'n achterommetje. ineens kwam er een man met een geweer achter me aan. Ik rende voor mijn leven. Ik kwam uit op het werk, met een ronde, glazen lift. Daar ging ik met iemand inzitten in de daar ook werkte en we bleven op de knoppen drukken zodat de lift bleef bewegen. Later bleek de schutter bridget maasland te zijn.
Oud 01-06-2013, 20:40
Verwijderd
ik zat in de vitara met sam, anne ging ergens eten halen. de motor draaide nog, ik stapte uit om iets te gaan halen. Anne zei tegen sam dat ie de draaiende auto niet alleen mocht achterlaten. Maar dat deed ie toch. Ik zat op bed met zo'n draaidingetje waar muziek uitkomt, maar het was kapot. Eenmaal thuis kwam HN langs. Hij had niet echt een verklaring voor zijn gedrag ook niet na aandringen van anne. Het was nog of ik alles was vergeten want ik ging hem knuffelen. Hij had een groot roze shirt aan. We speelden monopoly. De vader van sam kwam ook nog, hij belde iemand die iets zei wat hem niet beviel en toen ging ie janken. Ik zei cynisch dat ik nu wel wist van wie sam het had en dat ie zich niet zo vreselijk moest aanstellen.
Later ging ik douchen, maar het slot was blijkbaar kapot want sam stond ineens binnen met een hengel met knuffels er aan voor de grap dat in mijn gezicht te pielen. Ik zei dat hij moest optyfe omdat ik niet veel tijd had want ik moest werken. Maar hij bleef doorgaan. Op de gang waren allemaal mensen, iedereen zag mij naakt maar dat boeide me niet (dat is al de tweede keer deze week dat ik dat droom). Later begreep ik dat dat noodzakelijk was als je veel porno keek, dat mensen jou dan ook eens naakt zagen. Mijn blauwe Coq trui was ineens zwart.
Ineens zat het huis vol met bezoek, maar uitsluiten anitillianen. Eentje was een lieve collega, maar ze was veel jonger en had een baby vast. Ik rende rond, op de koelkast lag een mac kroket. Ik verheugde me om die later op te eten. Emile ratelband was er ook en zei tegen een van de kindjes TSJAKKA. Maar het kind kon de K niet uitspreken wat Emile maar al te grappig vond. Er kwamen twee mensen naar me toe die vroegen of volgende week zaterdag prima was. Ik vroeg waar ze het over hadden, het ging blijkbaar over een kinderfeestje. Van 3 tot 8 zei de vrouw. Ik dacht het zal wel en zei ja. Emile had een soort bommetje waar van die witte rook uitkwam en dat vlekte op mijn schone kleren. Toen gooide hij het in mijn hok. Ik pakte het op, maakte zijn colbert vies en smeet het het raam uit. In de vensterbank stond thais eten en geen patat zoals ik had gehoopt. De mac kroket had anne in de prullenbak gegooid omdat ie niet meer goed was.

wat een gedoe joh jezus.
Oud 02-06-2013, 17:46
Verwijderd
ik was met paranoide op skype. plots moest ik bevallen, terwijl ik niet eens zwanger was. Het was teleurstellend dat het geen pijn deed, sterker nog: het ging echt heel makkelijk en ineens was er een kind. Ik pakte het in in een witte doek. Het was een makkelijk kindje, het jankte niet. Ik weet niet meer hoe ik het noemde, Joris geloof ik, ik vergat het steeds. Maar toen ik langer naar hem keek vond ik het meer een Rowan.
Daarna kwam de placenta, maar die glibberde er ook zo uit. Ik keek ernaar en er zat een hele uitleg bij zoals je ziet bij de verloskundige, met de groei van de baby. Toen ik hem omdraaide zag ik dat er nog een kindje inzat, heel klein en dood. Hij miste wat tenen en vingers. Ik was er niet emotioneel onder.
De baby viel in slaap terwijl ik hem vasthield, ik had het wiegje waar sam in had gelegen maar ik wilde hem liever niet loslaten.

Er kwamen allemaal vriendjes van sam langs die het helemaal niet vreemd vonden dat ik daar in m'n bloederige blote kut rondliep.
Oud 02-06-2013, 22:11
Sammie22
Sammie22 is offline
Ik droomde over een zwerver en een politie agent die gingen basketballen met een honkbal en toen was ik opeens wereld kampioen judo HOERA
Oud 03-06-2013, 06:52
Verwijderd
Ik heb echt superhelder gedroomd en ik weet alles nog en ik ril nog en ik ben tegelijkertijd ook superblij, hoewel ik mijn droom nog niet hebt afgedroomd, want ik heb alleen nog maar mijn vader gevonden.

Ik droomde namelijk dat het WOIII was en dat wij allemaal bij elkaar wilden blijven en toen kwamen er mensen en die haalden ons uit elkaar en iets met een schapenwei, naast ons huis en het toen werd ik doodgeschoten en toen leefde ik alsnog en toen rende ik naar een parkeerplaats waar ik een broodjesverkoper tegen kwam wiens auto werd gestolen en toen hebben we die mensen doodgeschoten en toen zijn we samen gevlucht. Toen was ik in de stad en kwam ik mijn buurmeisje tegen die naar de discotheek wou, en ik wou niet mee want ik wou mijn familie zoeken, maar ik ging toch mee en toen wou ik er weer uit en toen werden er bij de uitgang mensen voor de tram gegooid en toen ging ik er via een andere uitgang uit en toen kwam ik zielsgelukkig mijn vader tegen en toen precies ging de wekker.
Oud 03-06-2013, 10:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was bij B (BFF) en zijn muren moesten schoon. Er zat namelijk benzine op en we waren bang dat de fik erin ging elke keer als iemand een sigaret opstak. Ik ging met een tuinslang de muren natmaken, meer bleek niet nodig. Er kwam een dikkig negermeisje naast me staan. Ik weet niet meer wat ze zei of wat ze kwam doen, maar blijkbaar was ze bang voor mij. Ik spoot haar nat met de tuinslang en gaf haar de kans normaal te doen, maar dat kon ze schijnbaar niet en ik spoot haar nog een keer nat.
Ook was er nog iets met een auto achteruit uit een uitrit rijden en dan heel even midden op de weg stilstaan. Ik deed dat met iemand en het was leuk.

Oh, en S (van L (aka H)) had het met mijn vader gedaan. Daarna lag ze met een vriend van haar en mijn moeder in bed te whinen dat ze hem niet herkend had en dat hij de vorige een weekendje mee had genomen. Haar had hij na de seks eruit geflikkerd. Toen heb ik gezegd dat zij er zelf voor gekozen had seks te hebben met iemand uit de kroeg en dat ze niet kon verwachten dat ze gelijk in een huisje ergens zou zitten. Dat hielp niet, ik vroeg nog of dat te ver ging, maar niemand gaf antwoord. Toen ging ik zelf ook maar naar bed.
Oud 03-06-2013, 21:35
Verwijderd
ik was in een onbekend huis met Paranoide. Ze vertelde over een knoop die ze had geleerd en waar ze mij onlangs een plaatje van had gestuurd. Ze knoopte bij mij één been vast. Ik had hamburgers op het vuur en Jochem van Gelder was op tv. Ze duwde me hardhandig in haar schoot en begon met haar tongpiercing in mijn oor te likken met overdreven veel kwijl. Ik zei dat ze moest ophouden omdat m'n burgers zouden aanbranden maar ze luisterde totaal niet, ook niet toen ik echt lelijk deed. Ondertussen opende Jon allemaal topics met aankondigingen over nieuwe smileys, waaronder een hartje. I'he Prophet had een eigen smiley gekregen, de code daarvoor was 'zrrrrrt' en daardoor waren allemaal topics waarin dat werd gezegd fucked up en onleesbaar. Er was ook een smiley met een afrokapsel voor :umberto: terwijl ik niet eens weet of ze dat wel heeft (een afro dus).
Oud 04-06-2013, 18:21
princess96
princess96 is offline
Ik droomde over een grote beer die mij achterna zat en mij wilde opeten ..... Aaaaaaaah XD
Oud 04-06-2013, 19:01
Verwijderd
Over Klaverhap. Er lag en vermoorde kerel in haar huis maar niemand nam er aanstoot aan ook al lag hij midden in de huiskamer op de vloer. 'stap er maar gewoon overheen' zei ze tegen iedereen die daar liep. Ze had nog 2 kinderen erbij gekregen en ze was zo'n typische moederkloek met een constant tevreden blik op haar kroost.
Oud 04-06-2013, 20:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was keihard met mijn brommer gevallen en had mijn linkerarm gebroken. Ik ging toch naar mijn werk (op de brommer, want 'remmen met links hoeft niet zo nodig, gas geven met rechts wel' ) en kwam daar een beetje beteuterd aan, want mijn gipspoot ging niet door de mouw van mijn werkbloes. Mijn manager zei dat ik naar huis moest gaan, maar ik vond dat onzin. Ik had al lang genoeg thuis gezeten, zei ik. Ik vroeg om een herenshirt, omdat die mouwen niet zo smal zijn en ik daar mijn gipspoot wel doorheen kon krijgen. Als zij hem maar voor me dicht wilde maken, dan zou ik hem niet meer losmaken en over mijn hoofd aantrekken tot ik uit het gips was. Ze vond het allemaal niet zo'n goed idee, maar deed het toch maar. Ik had roze gips uitgekozen.
Oud 09-06-2013, 20:11
Hazel
Hazel is offline
Ik droomde dat ik aan het daten was met Louis C.K. en hij me vroeg om bij hem in New York te komen wonen. Hij had ook een mooi huis in Amsterdam-Oost, en we gingen samen sushi eten. Hij sprak heel aardig Nederlands en ik was heel erg verliefd op hem.
Oud 10-06-2013, 08:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ging met een/mijn oma naar een concert. Ze was heel oud en klein en fragiel, maar ze vond het al geweldig om naar het podium toe te lopen. Het was trouwens zo'n Nederlands openlucht ding. Toen we bijna vooraan waren, was er een redelijk groot stuk waar niemand stond, dat leek me goed voor dat oude mens. Ineens werd er aan haar tas getrokken door een jongeman. Ik probeerde hem te schoppen, maar ik kon niet met het omaatje arm in arm gehaakt blijven en hem schoppen, ook omdat oma alle kanten op werd geslingerd, maar niet haar tas losliet. Ik schreeuwde tegen de mensen dat ze iets moesten doen. Ik kreeg een harde trap tegen mijn hoofd, toen greep nog niemand in. Ik trapte terug en de jongen liet los en rende weg. Ik schreeuwde nogmaals tegen de honderden mensen om me heen en trok verontwaardigd het omaatje weer mee.

Anne (van Pip) was aan het oppassen (op mij), want mijn vader was uit drinken met Jaap. We waren in het bdjp en ze wist niet hoe mijn pa eruit zag, want ze vroeg me of ik de mannen buiten herkende. We keken door het raampje bij de deur, en ik zei dat dat mijn pa en Jaap waren.
Toen wist Jaap Anne in zijn auto te lokken. De taxichauffeur dacht dat Jaap zelf zou rijden en ging pleite. Jaap was te lam om te rijden en Anne zei dat ze geen zin had, maar wilde wel met hem mee naar huis. Ik wurgde haar bijna, alles zodat ze maar niet een dronken vent zou laten rijden (en daarna ook nog met hem naar bed zou gaan, gross), maar het werkte niet.
Oud 12-06-2013, 07:43
Verwijderd
Ik was in een kelder. Er was daar een muur die heen en weer schoof, maar ging alleen open voor kamers die op jouw van toepassing waren. Ik had seks op een leren bank met Walt, ik zat bovenop hem. Skyler kwam binnen en ik dacht oh jee nu zijn de rapen gaar maar ze zei dat ze het geil vond en begon zich uit te kleden. Ik zat aan haar tieten en buik en we gingen bekken.
Later ging ik weg, door de schuifmuur. Ik kwam in een gtst scene waarin Ludo shit regelde met allemaal bad guys. Ik kwam ook terecht op een roltrap op een station. Het sneeuwde en op de borden stond dat het -25 was en de plek voor mensen die hun lesje moesten leren. Het bleken skischansen te zijn waar bevroren lijken als een soort poppen steeds hetzelfde rondje maakten. Dat was kk eng en toen werd ik wakker.
Oud 12-06-2013, 18:48
Verwijderd
Dat m'n ex (net een paar dagen) met me wauw afspreken
Oud 17-06-2013, 10:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik droomde dat de laatste aflevering van Game of Thrones verschrikkelijk slecht werd; het werd namelijk een meta-serie, waarin de acteurs buiten de set op vakantie gingen omdat het de season finale was.
Zo keek ik dus vol afgrijzen naar hoe de acteurs Peter Dinklage (Tyrion), Nikolaj Waldau-Coster (Jaime), Michelle Fairley (Cathelyn) en Richard Madden (Robb) naar het appartement van Michelle in Upper East Londen gingen om daar vakantie te vieren.
Ze gingen met de bus, en het regende keihard buiten. Toen ze uitstapten, moesten ze dus rennen om te schuilen. Maar Peter (die zorgde voor nogal wat comic value in mijn dromen, want ja, dwerg) was zijn koffer vergeten en hobbelde dus terug naar de bus. Daarbij stootte hij een Engels straatjochie van 16 omver, die toen wraak wilde nemen door hem en Richard met een mes te bedreigen. Richard zei heel stoer: "Come on, show me what you got!", dook achter een vuilcontainer en duwde die omver, maar hij zag Peter over het hoofd en de vuilcontainer raakte Peter. Peter werd geplet door de container en raakte zwaargewond. Dat was meteen de cliffhanger van de meta-serie: zou Peter het volgende seizoen vervangen worden door Verne Troyer of niet?

Ik zat inmiddels van "dit KAN niet waar zijn, waarom lopen ze de serie zo te verneuken?! "

Laatst gewijzigd op 17-06-2013 om 10:47.
Oud 19-06-2013, 07:43
Verwijderd
Ik droomde dat ik in het vliegtuig zat op weg naar Australië. Ik logeerde samen met mijn moeder (die er al was) bij oude vrienden van haar. Ik zag wallaby's voor hun huis en vond ze schattig. die oude vriendin van mijn moeder gaf me een raar apparaatje in hand waarmee je behang naar zijn natuurlijke kleur kon teruggeven. ik probeerde het uit en realiseerde me dat ik mijn oplader, laptop was vergeten. en toen werd ik wakker.
Oud 19-06-2013, 09:14
Verwijderd
Mijn moeder baarde een kind, en ik ging het opvoeden. Hij had rossig haar en heette Joris.
Oud 19-06-2013, 16:48
PlApPeRdEpLaP
PlApPeRdEpLaP is offline
Ik zat in een witte kamer, zonder meubels. Ikzelf had ook witte kleding. Toen vielen er een paar vissen, twee kwasten, een tafel en een paraplu naar beneden. Ik hoorde een stem, en die zei dus dat ik met die voorwerpen moest zien te ontsnappen.

Ik weet niet hoe ik het deed, maar ik ontsnapte. Ik kwam in een soort rare regenboogtunnel met hele vreemde (misvormde) mensen. Die mensen zeiden allemaal een cijfer ofzo tegen me, en dat snapte ik niet. Toen kwam ik ij een kluisdeur aan het eidne van de tunnel, ik vulde de cijfers in, en werd wakker.
Oud 21-06-2013, 08:59
Verwijderd
Ik droomde dat ik met koor een jubileum had en we gingen naar een gebouwtje om het te vieren. Tegenover dat gebouwtje was een gracht. ik had een vis bij me. Dory van Nemo, maar dan rond en zo groot als een bonker. Samen met een vriendin die ook bij het koor zat gingen we hem bevrijden en in de gracht doen. De gracht was smerig bruin en las ze zwom zag je een blauw balletje.
en toen werd ik wakker.
Oud 22-06-2013, 12:42
Verwijderd
Ik werd drie keer in mijn knie geschoten en had een 'echte' pijnsensatie.
Oud 22-06-2013, 15:06
Verwijderd

over dit nummer.

Verder over J, maar dat zijn allemaal flarden en losse beelden. Voorspelbaaaaaaar
Oud 22-06-2013, 20:13
Verwijderd
We hadden opeens overburen met een huis met veel ramen en in elk raam zat een kat. Het waren er 12. Toen gingen 3 pistolen af en alle katten knalden uitelkaar.
Voor ik wakker werd, liep Minoes nog door het beeld. Zij was de enige levende kat.
Oud 24-06-2013, 20:31
Verwijderd
We reden ergens bij station moerwijk, we kregen een lift van een paar studenten in een zeer luxe auto, beetje limousine-achtig, ijsblauw met felblauwe ramen. Ik liet me zwanger neuken door één van die gasten. Ik wist niet eens zijn naam. De zwangerschapstest zei dat ik zwanger was. Er stond een uiltje op.
We reden naar hun studentenwoning in scheveningen. Daar brachten we sam ergens naar turnen. Die avond zou ons mexicaanse feestje zijn maar we waren vergeten boodschappen te doen. We gingen naar ons Droomhuis, maar het was een beetje anders. Nog ouder, de zolder was een enorme toren. Er lagen allemaal spullen van ons die we inpakte, maar dat ging heel traag. Ineens kwam er een delegatie familie de trap op. Het bleek dat de mevrouw was overleden en ik was heel blij dat ik niet de betreffende kamer in was gelopen. De makelaar was er ook, hij schonk geen aandacht aan ons. Wij voelden ons enigszins betrapt. later beklaagde anne zich aan een van de familieleden over de stijl van de makelaar. Een vrouw zei dat ze het dom vond dat anne niet even een hand aan hem had gegeven, dat het onze eigen schuld was.
Koffers, tassen, bakjes, alles vulden we met onze troep. Er lag zoveel. Ons feestje was allang begonnen en we hadden nog steeds geen boodschappen. Ook was ik mijn telefoon vergeten, maakte me zorgen om sam die me ws al vaak had geprobeerd te bellen waar we bleven. Samen met een familielid van de dooie sjouwde anne een tv naar beneden, zo'n grote grijze breedbeeld.
Ik dacht nog, oh ja, ik kan makkelijk met J. afspreken maandag, word toch niet meer ongesteld. Misschien kunnen we zelfs abortion play gaan doen.
Oud 01-07-2013, 09:46
Verwijderd
veel chaos en dit nummer:

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten