Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind mijzelf wel een beetje zielig eigenlijk. Want ik ben dit weekend echt de enige cliënt hier. En dat is saai en ook nog eens onhandig, want er is in het weekend altijd maar 1 hulpverlener en die moet dan binnen blijven om de telefoon aan te kunnen nemen en eventueel de deur open te doen en natuurlijk het pand te bewaken, maar ik kan niet naar buiten zonder dat iemand mijn stoeltje duwt. Ik ben dus heel benieuwd hoe we dat met boodschappen gaan doen. Maar goed.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat weet ik nog niet! Ik heb geen idee wat ik moet doen. Maar hoe dan ook is het stom, want als ik binnenwerk sta ik of ergens waar het wel open is, en dan krijg ik het superkoud, of ik moet binnen werken met enorme groepen mensen die van buiten komen en helemaal zeiknat geregend zijn!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Gordon mag ik ook wel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nahhh ik moet even mijn ei kwijt. Rare hulpverlener hier. Gisteravond vroeg ie me al of ik de boodschappen voor het avondeten wilde doen. Ik snap dat hij niet weg kan, maar echt, als ik zelf boodschappen zou kunnen doen, waarom zou ik dan überhaupt hier nog zijn? Gisteravond is het opgelost omdat er nog anderen aan het werk waren, kon hij snel op en neer rennen. Doet ie potverdorie net weer hetzelfde, of ik de boodschappen voor het hele weekend even wilde doen. Uhhhhh. Wat snap je nu niet? Goed, straks komt een vriendin, ga ik met haar wel de boodschappen doen, maar jeetje, is ie nou echt zo dom?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb je al duidelijk aan hem uitgelegd dat je op het moment gewoon echt geen spierkracht hebt door de pred en dat je graag de boodschappen zou doen als je het zou kunnen? Waarschijnlijk denkt hij dat het helpt als hij je stimuleert&uitdaagt, ofzo. Dat je gewoon even nieuwe spieren moet maken, zoals iemand met krachtverlies door slecht eten & niets uitvoeren. Is natuurlijk ook dom, maargoed.
|
![]() |
|
Neeheehee, de onderburen zijn blijkbaar aan het klussen en boren in de muren en dat maakt echt een ontzettende teringherrie. Doe dat es even niet
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh en om het verhaal nog mooier te maken, maandag ben ik niet hier, maar ook dan zijn er hier hulpverleners die niet weg kunnen, of ik ook meteen voor hen wat in wilde slaan. Ik ben echt nog steeds boos en gefrustreerd en verdrietig. Dat slaat natuurlijk ook weer nergens op, maar ja. Ik had net mijn moeder even aan de telefoon en ze wilde gaan bellen naar hier, maar morgen ben ik nog een dag alleen met diezelfde hulpverlener en ik zou me echt héél ongemakkelijk gaan voelen. Ik wil naar huis ![]() ![]() Ooh, meneer kwam me net het boodschappengeld brengen. Ik mag meer uitgeven dan normaal, joepie, wat is ie toch aardig. Sorry, nu word ik wel erg cynisch. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Alhoewel, misschien in de vriezer.. Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb net heel veel geld uitgegeven ![]()
|
![]() |
|
|