Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2012, 21:27
Verwijderd
En welterusten, CR!
Advertentie
Oud 27-04-2012, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Ik zoek toch m'n bed maar op. Slaap lekker allen!
Slaap lekker! En niet te veel muizenissen, zou mijn moeder dan zeggen
Oud 27-04-2012, 21:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat voor concert was dat?
Een concert van klasgenoten. In het derde jaar moet je zelf een concert organiseren. En deze twee meisjes vonden het een goed idee om ook nog zelf te spelen. Dus dat is dan best ingewikkeld met organiseren, dus ik moest allemaal dingen regelen waar ik eigenlijk niets van wist.
Oud 27-04-2012, 21:44
Verwijderd
Ik heb hollands got talent gekeken en robert ten brink was irritanter dan gordon.
Oud 27-04-2012, 21:46
Verwijderd
tot vanacht houseparty bij achterburen met slechte muziek.
Oud 27-04-2012, 21:47
Verwijderd
ik wil nog veven melden dat de examenstunt zo leuk was, en ik mocht meehelpen
Oud 27-04-2012, 21:49
Verwijderd
En ik snap niet waarom ze dan drie matige zangeressen en een aardige zanger hebben en dan een matige zangeres door laten, en dan ook drie echt goede dansers hebben waarvan ze er maar 1 door laten. Doe dan 2 van die dansers en geen zangeresje
Oud 27-04-2012, 21:50
Verwijderd
En nu ga ik naar bed!
Oud 27-04-2012, 21:55
Verwijderd
Ik vind mijzelf wel een beetje zielig eigenlijk. Want ik ben dit weekend echt de enige cliënt hier. En dat is saai en ook nog eens onhandig, want er is in het weekend altijd maar 1 hulpverlener en die moet dan binnen blijven om de telefoon aan te kunnen nemen en eventueel de deur open te doen en natuurlijk het pand te bewaken, maar ik kan niet naar buiten zonder dat iemand mijn stoeltje duwt. Ik ben dus heel benieuwd hoe we dat met boodschappen gaan doen. Maar goed.
Oud 27-04-2012, 21:56
Verwijderd
Gelukkig krijg ik wel wat bezoek
Oud 27-04-2012, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb hollands got talent gekeken en robert ten brink was irritanter dan gordon.
Word.

Sowieso snap ik mensen die Gordon nog steeds haten niet. Gordon is superleuk. Robert ten Brink is gewoon een oubollige vent die ze moeten weghalen uit het programma.
Oud 27-04-2012, 22:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja ik vind Robert ten Brink ook zo vreselijk. Bijna net zo erg als Wendy van Dijk.

Bij Britains got talent hebben ze Ant en Dec <3 maar die zijn ook echt niet te evenaren.
Oud 27-04-2012, 22:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mmm Jude Law bij Graham Norton

Nog even afkijken (want dit kan ik niet uitzetten) en dan echt naar bed.
Oud 27-04-2012, 22:43
Verwijderd
Iets met honger
Oud 27-04-2012, 22:45
Verwijderd
ik ga kijken of ik nog wat te freten kan finden hier
Oud 27-04-2012, 22:56
Verwijderd
ik vind gewoon toastjes hier in de kast. En laten we nou net vandaag salades hebben gekocht bij de lunch vanwege een afscheid en laat één van die salades nou nog niet op zijn! nomnomnomnom
Oud 28-04-2012, 02:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Robert ten Brink was altijd wel tof als presentator van Weekend Miljonairs of Lingo. Maar hij moet op zijn leeftijd niet meer gaan HGT'en, nu is ie stoffig geworden.
Oud 28-04-2012, 06:40
Verwijderd
Hij is gewoon pijnlijk ongrappig steeds, en wordt in zijn flauwheid telkens in beeld gebracht tijdens de audities.
Oud 28-04-2012, 07:10
Verwijderd
Ik ga vandaag werkgeschikte zomer/lentekleren kopen. Is er iets gaafs in de mode of koop ik gewoon een donkere linnen broek en een paar bloesjes met korte mouwen?
Oud 28-04-2012, 07:13
Verwijderd
Ik moet vandaag werken. Het regent kei- en keihard.
Oud 28-04-2012, 07:15
Verwijderd
Maar vanmiddag zou het droog moeten worden!
Oud 28-04-2012, 07:15
Verwijderd
Citaat:
Ik moet vandaag werken. Het regent kei- en keihard.
Moet je ook buiten werken?
Oud 28-04-2012, 07:18
Verwijderd
Dat weet ik nog niet! Ik heb geen idee wat ik moet doen. Maar hoe dan ook is het stom, want als ik binnenwerk sta ik of ergens waar het wel open is, en dan krijg ik het superkoud, of ik moet binnen werken met enorme groepen mensen die van buiten komen en helemaal zeiknat geregend zijn!
Oud 28-04-2012, 07:27
Verwijderd
Hmm, als ik zo op Buienradar kijk, ziet het er voor het oosten beter uit dan voor het westen. Nu regent het nog, maar met een beetje geluk is het droog zodra ik weg moet.
Oud 28-04-2012, 07:27
Verwijderd
Dat is fijn.

Oud 28-04-2012, 07:28
Verwijderd
Citaat:
Die tvshow?
Ja die australische serie uit de jaren negentig.
Oud 28-04-2012, 08:18
Verwijderd
Citaat:
Hij is gewoon pijnlijk ongrappig steeds, en wordt in zijn flauwheid telkens in beeld gebracht tijdens de audities.
Mee eens. Sowieso vind ik het superirritant dat de camera van links naar rechts schiet tijdens een auditie. En Robert, met z'n verlepte poffertjesporem, is een treurwilg in de nadagen van z'n carrière.

En Gordon mag ik ook wel
Oud 28-04-2012, 08:55
Verwijderd
poffertjesporum?
Oud 28-04-2012, 09:14
Verwijderd
Nahhh ik moet even mijn ei kwijt. Rare hulpverlener hier. Gisteravond vroeg ie me al of ik de boodschappen voor het avondeten wilde doen. Ik snap dat hij niet weg kan, maar echt, als ik zelf boodschappen zou kunnen doen, waarom zou ik dan überhaupt hier nog zijn? Gisteravond is het opgelost omdat er nog anderen aan het werk waren, kon hij snel op en neer rennen. Doet ie potverdorie net weer hetzelfde, of ik de boodschappen voor het hele weekend even wilde doen. Uhhhhh. Wat snap je nu niet? Goed, straks komt een vriendin, ga ik met haar wel de boodschappen doen, maar jeetje, is ie nou echt zo dom?
Oud 28-04-2012, 09:24
Verwijderd
Heb je al duidelijk aan hem uitgelegd dat je op het moment gewoon echt geen spierkracht hebt door de pred en dat je graag de boodschappen zou doen als je het zou kunnen? Waarschijnlijk denkt hij dat het helpt als hij je stimuleert&uitdaagt, ofzo. Dat je gewoon even nieuwe spieren moet maken, zoals iemand met krachtverlies door slecht eten & niets uitvoeren. Is natuurlijk ook dom, maargoed.
Oud 28-04-2012, 09:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Neeheehee, de onderburen zijn blijkbaar aan het klussen en boren in de muren en dat maakt echt een ontzettende teringherrie. Doe dat es even niet (overigens heb ik heul veul geboord tijdens mijn verhuizing, maar dat laten we voor het gemak maar even buiten beschouwing he )
Oud 28-04-2012, 10:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeiemorgen, na meer dan 10 uur slapen voel ik me een stuk beter!
Oud 28-04-2012, 10:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb trek in crackertjes met brie
Oud 28-04-2012, 10:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
*brie stuurt* Crackers heb ik niet.
Oud 28-04-2012, 10:58
Verwijderd
goeiemorgen , ik ben hartstikke gesloopt, gisternacht nog een feest gehad met wat vrienden die wilde vieren dat het de laatse schooldag was, voor de examens. was erg gezellig.
Oud 28-04-2012, 11:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
*brie stuurt* Crackers heb ik niet.
Met alleen brie kan ik zo weinig hè maar toch bedankt voor het gebaar.
Oud 28-04-2012, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Heb je al duidelijk aan hem uitgelegd dat je op het moment gewoon echt geen spierkracht hebt door de pred en dat je graag de boodschappen zou doen als je het zou kunnen? Waarschijnlijk denkt hij dat het helpt als hij je stimuleert&uitdaagt, ofzo. Dat je gewoon even nieuwe spieren moet maken, zoals iemand met krachtverlies door slecht eten & niets uitvoeren. Is natuurlijk ook dom, maargoed.
Ik weet niet hoe ik het hem nog op een andere manier zou moeten uitleggen. Donderdag is hij nog met me gaan wandelen. Ze bieden me hier elke avond aan om naar buiten te gaan, de rolstoel te duwen, omdat ik anders dagen niet buiten kom als ik geen bezoek heb. Ik durfde er zelf steeds niet goed om te vragen dus hebben ze afgesproken dat ze dat mij elke avond aanbieden. Hoe kun je dan nog niet snappen dat ik niet de boodschappen kan doen?

Oh en om het verhaal nog mooier te maken, maandag ben ik niet hier, maar ook dan zijn er hier hulpverleners die niet weg kunnen, of ik ook meteen voor hen wat in wilde slaan.

Ik ben echt nog steeds boos en gefrustreerd en verdrietig. Dat slaat natuurlijk ook weer nergens op, maar ja. Ik had net mijn moeder even aan de telefoon en ze wilde gaan bellen naar hier, maar morgen ben ik nog een dag alleen met diezelfde hulpverlener en ik zou me echt héél ongemakkelijk gaan voelen.
Ik wil naar huis . Ik wil gewoon weer alles zelf kunnen en niet afhankelijk zijn en al helemaal niet afhankelijk zijn van mensen die ik niet mag .

Ooh, meneer kwam me net het boodschappengeld brengen. Ik mag meer uitgeven dan normaal, joepie, wat is ie toch aardig. Sorry, nu word ik wel erg cynisch.
Oud 28-04-2012, 11:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zeg gewoon "Joh, ik lig hier niet voor mijn plezier hoor, en al helemaal niet km jouw boodschappen te doen"

En daarbij is het niet jouw probleem dat dat niet geregeld is. Er bestaat ook zoiets als thuisbezorgen.
Oud 28-04-2012, 11:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Geroosterd brood?
Oud 28-04-2012, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Zeg gewoon "Joh, ik lig hier niet voor mijn plezier hoor, en al helemaal niet km jouw boodschappen te doen"

En daarbij is het niet jouw probleem dat dat niet geregeld is. Er bestaat ook zoiets als thuisbezorgen.
Ik weet dat je gelijk hebt, maar dat durf ik dan toch niet. Ik ga straks met mijn bezoek wel die boodschappen doen en voor de rest blijf ik op mijn kamer zo lang hij hier is. Maar ik ga in ieder geval niet meer gemaakt vriendelijk zitten doen. Gewoon zakelijk, kortaf en verder niets.
Oud 28-04-2012, 11:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Geroosterd brood?
Ik heb ook geen brie in huis

Alhoewel, misschien in de vriezer..
Citaat:
Ik weet dat je gelijk hebt, maar dat durf ik dan toch niet. Ik ga straks met mijn bezoek wel die boodschappen doen en voor de rest blijf ik op mijn kamer zo lang hij hier is. Maar ik ga in ieder geval niet meer gemaakt vriendelijk zitten doen. Gewoon zakelijk, kortaf en verder niets.
Kun je niet tegen een andere verpleger zeggen dat hij dat aan je vraagt? Eentje waar je gewoon mee kunt praten? Dan leg je gewoon uit dat je heus wel snapt dat er niet zomaar iemand weg kan, maar dat jij ook niet zomaar daar zit en je bezoek voor jou komt, en niet om boodschappen te doen. En je bent daar toch niet de enige?
Oud 28-04-2012, 11:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh, ik heb toch ook crackers! *stuurt* Asjeblief

Citaat:
Ik wil naar huis . Ik wil gewoon weer alles zelf kunnen en niet afhankelijk zijn en al helemaal niet afhankelijk zijn van mensen die ik niet mag .
Ik ka het me zo goed voorstellen. Voor mij is de afhankelijkheid van anderen (zonder daarvoor te kiezen) ook één van de ergste dingen, terwijl ik natuurlijk nog veel meer zelf kan dan jij. Het sucks echt dat je niet even zelf iets kan gaan doen als je dat wilt en dan ook nog met zo'n flapdrol om moet gaan die dat duidelijk niet begrijpt.
Oud 28-04-2012, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook geen brie in huis

Alhoewel, misschien in de vriezer..

Kun je niet tegen een andere verpleger zeggen dat hij dat aan je vraagt? Eentje waar je gewoon mee kunt praten? Dan leg je gewoon uit dat je heus wel snapt dat er niet zomaar iemand weg kan, maar dat jij ook niet zomaar daar zit en je bezoek voor jou komt, en niet om boodschappen te doen. En je bent daar toch niet de enige?
Ja dat ga ik komende week wel doen. En op dit moment ben ik wel de enige en dat is ook het hele probleem. Over het algemeen gaat iedereen hier in het weekend naar huis.
Oud 28-04-2012, 11:42
Verwijderd
En nu ga ik stoppen met negatief doen, kost me alleen maar heel veel energie. Vriendinnetje komt zo en dan gaan we samen lunchen
Oud 28-04-2012, 11:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gezellig
Oud 28-04-2012, 12:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oké, ik ga nu naar de AH, want ik móét brie
Oud 28-04-2012, 13:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb net een broodje brie gegeten
Oud 28-04-2012, 13:47
Verwijderd
Ik huppelde even bij de WE binnen voor een oranje shirtje (geslaagd voor 4,95 ) en kwam ein-de-lijk en mooi zwart colbertje tegen. 39,95. Joepie. Nu ben ik blij!
Oud 28-04-2012, 14:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik huppelde even bij de WE binnen voor een oranje shirtje (geslaagd voor 4,95 ) en kwam ein-de-lijk en mooi zwart colbertje tegen. 39,95. Joepie. Nu ben ik blij!

Ik heb net heel veel geld uitgegeven Of nou ja. Voor mijn doen dan.

Regels voor berichten