Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee, op school doen ze er vrij weinig mee. Volgens hun ligt het altijd aan jezelf, maar ik ben al sinds januari aan het zoeken. Mailtjes die ik stuurde zijn nooit aangekomen bij dierenklinieken, zonder dat ik het wist! Ik vroeg me al af waarom ik maar van niemand hoorde... En nu stress ik hem dus, want als ik nu geen stage krijg, dan mag ik aan het einde van dit jaar niet op voor mijn Proeve, en dan blijf ik zitten, en en en
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar we houden de moed erin! Ik heb alleen nog maar alle praktijken gehad in Rotterdam, waar ik er van eentje nog niks gehoord heb. En alle praktijken in deze omgeving zaten ook allemaal vol. Misschien hebben de praktijken in Delft nog wel een plekje voor me over ![]() En dankjewel, Uomi!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Er is hier een hele doos met hardloopshirts aangekomen en ik mocht er ook een, dus het is zeker niet lullig. Toen ik tien jaar geleden op een gesloten jeugdafdeling zat, wilde ik héél graag naar huis. Maar dat mocht ik niet. En ik bleef maar zeuren. Toen mocht ik een half dagje naar huis en zou ik daarna nog een week op de afdeling zijn zodat ze goede nazorg konden regelen enzo en zou ik dan naar huis mogen. Dus ik ging die middag naar huis, maar nam toen de benen. De politie ging me zoeken en bracht me terug op de afdeling. Een van mijn groepsgenootjes zei 'wat hoorde ik nou'? en begon toen heel hard te zingen 'eeeeeen weeeeeeee..... gaan nog niet naar huis! Nog lange niet, nog lange niet.... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ladieda ik denk dat ik zo maar naar huis moet gaan. Het gaat nu wel, maar ik ben eigenlijk behoorlijk kapot. En vanochtend nogal heftig gesprek met de psych. Dus uhm ja. Misschien moet ik nu even voor mezelf zorgen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Oke. Ik heb ook een interview doorgewerkt vandaag en dat in een bestandje gezet. Dan kan ik maandag proberen de boel te ordenen en misschien al wat stukjes schrijven
![]()
|
Verwijderd
|
Hmm, vanochtend vroeg (05:10, jftr) wilde ik mijn handdoek op de handdoekhouder (?) zwiepen en daarbij stootte ik per ongeluk een glas van m'n wasbak, *pats* op de grond in duisentmiljard stukken. Ik dacht "Fuck it, dat zien we vanmiddag wel!" Voorzichtig liep ik met blote voeten de dagelijkse routine af te werken. Nu zag ik zojuist hoeveel glas er wel niet lag. En ook waar allemaal. Het is een godswonder dat m'n voeten nog heel zijn
![]() |
![]() |
|
Zo, heel Delft afgebeld. Een mail gestuurd, en één kliniek morgen terugbellen. En de mail is naar een kliniek waar een docente van mij werkt, dus dat is best wel eng
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|