Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2012, 12:34
Verwijderd
Pheebs, je bent online he ? Potje AoE?
Advertentie
Oud 10-05-2012, 12:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg ik doe net die cd erin wel de verkeerde, want uitbreiding. Ja, prima, ik ga wel eerst nog roken
Oud 10-05-2012, 12:36
Verwijderd
Pfffffff.

Oke
Oud 10-05-2012, 13:00
Verwijderd
Soms hoor ik een liedje voor de zestienduizendste keer en versta ik ineens de tekst zo raar is dat. Net had ik dat met Bouncer.
Oud 10-05-2012, 13:06
Verwijderd
Volgens mijn infoboekje moeten de voetnoten trouwens doorgenummerd worden. Dus dat worden er lekker VEEL straks. Ook staat er als indicatie dat het er gemiddeld vijf per pagina moeten zijn :')
Ik heb er nu 39, bij bijna 9 pagina's tekst. Niet eens expres gedaan!
Oud 10-05-2012, 13:06
Verwijderd
BOElEND HE
Oud 10-05-2012, 13:11
Verwijderd
Ik heb net een nieuw hardloopshirt gekregen . Ach, misschien helpt het?
Oud 10-05-2012, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Soms hoor ik een liedje voor de zestienduizendste keer en versta ik ineens de tekst zo raar is dat. Net had ik dat met Bouncer.
Ik had dat ook met Bouncer

naja, het was meer dat ik eerst nooit op de tekst heb gelet en toen ineens wel
Oud 10-05-2012, 13:25
Verwijderd
Fffuu het lijkt wel of ik hier op m'n werk 0.1mbit upstream heb, for fuck's sake
Oud 10-05-2012, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Ik had al minstens een week bounce bounce bounce bounce bouncer meegezongen voordat het begon te dagen dat het liedje gaat over een uitsmijter. Ik weet niet waar ik dacht dat het over ging, een stuiterbal ofzo
Oud 10-05-2012, 13:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Lekker dan.
Oud 10-05-2012, 14:02
Verwijderd
Goeiemiddag!
Oud 10-05-2012, 14:03
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb nog steeds geen stageeeee . De stress begint nu wel heel hoog op te lopen.
Verwijderd
*Miekje masseer*

Komt wel goed
Verwijderd
Helpen ze je op school niet met het zoeken naar een stageplek? En als het zo moeilijk is, dan zul je toch nog wel niet de enige zonder stageplek zijn, wel?
Oud 10-05-2012, 14:10
Miekje*
Miekje* is offline
Nee, op school doen ze er vrij weinig mee. Volgens hun ligt het altijd aan jezelf, maar ik ben al sinds januari aan het zoeken. Mailtjes die ik stuurde zijn nooit aangekomen bij dierenklinieken, zonder dat ik het wist! Ik vroeg me al af waarom ik maar van niemand hoorde... En nu stress ik hem dus, want als ik nu geen stage krijg, dan mag ik aan het einde van dit jaar niet op voor mijn Proeve, en dan blijf ik zitten, en en en . Het is zo oneerlijk als je altijd alles goed doet en zo hard je best doet en dan dit krijgt!
Oud 10-05-2012, 14:12
Martiño
Martiño is offline
Nooit mailen, altijd bellen. Het laat zien dat je initiatief toont en zo weet je zeker dat je bericht is aangekomen.
Oud 10-05-2012, 14:12
Verwijderd
Citaat:
*grinnik* Ik hoop dat 't als grap bedoeld is, dan zou ik daar smakelijk om kunnen lachen, dat soort kutgeintjes. Ik kan me ook nog goed heugen dat broerlief een liedje voor me zong toen ik pas uit het ziekenhuis kwam, herstellende van een gefixete klaplong: "Klap eens in je longen, blij blij blij.."
Oud 10-05-2012, 14:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, op school doen ze er vrij weinig mee. Volgens hun ligt het altijd aan jezelf, maar ik ben al sinds januari aan het zoeken. Mailtjes die ik stuurde zijn nooit aangekomen bij dierenklinieken, zonder dat ik het wist! Ik vroeg me al af waarom ik maar van niemand hoorde... En nu stress ik hem dus, want als ik nu geen stage krijg, dan mag ik aan het einde van dit jaar niet op voor mijn Proeve, en dan blijf ik zitten, en en en . Het is zo oneerlijk als je altijd alles goed doet en zo hard je best doet en dan dit krijgt!
He bah zeg Wat balen! Maar misschien komt het gewoon allemaal goed op het laatste moment! Ik doe dit trouwens ook altijd, als één ding niet goedgaat de enórme gevolgen proberen te begrijpen (als ik het nu niet doe, moet ik het volgend jaar doen, maar dan schuift vanalles weer op en oneeee dan kan ik niet op tijd afstuderen en en en!). Maar echt handig is dat niet Je kan er altijd wel íets op vinden
Oud 10-05-2012, 14:14
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nooit mailen, altijd bellen. Het laat zien dat je initiatief toont en zo weet je zeker dat je bericht is aangekomen.
Ja, dat weet ik nu ook, ja . Maar ik ben helemaal geen held in bellen, en mailen ging toe nu toe altijd goed. En heel veel praktijken zeggen trouwens: 'ehhh, ik heb even geen tijd, stuur maar een mailtje!' En dan probeer ik altijd nog te bellen op een tijdstip dat ze geen spreekuur hebben, ofzo... Dus vaak maakt het niet eens uit, in mijn geval.
Oud 10-05-2012, 14:16
Verwijderd
Miekje, ik ga voor je hopen dat het goed komt Want dat gebeurt vast wel.
Oud 10-05-2012, 14:17
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
He bah zeg Wat balen! Maar misschien komt het gewoon allemaal goed op het laatste moment! Ik doe dit trouwens ook altijd, als één ding niet goedgaat de enórme gevolgen proberen te begrijpen (als ik het nu niet doe, moet ik het volgend jaar doen, maar dan schuift vanalles weer op en oneeee dan kan ik niet op tijd afstuderen en en en!). Maar echt handig is dat niet Je kan er altijd wel íets op vinden
Tot nu toe heb ik ook wel geluk gehad met dingen op het laatste moment doen, enzo . Maar ik vrees ervoor, want mijn stageplaatsen zijn al ongelofelijk zeldzaam...

Maar we houden de moed erin! Ik heb alleen nog maar alle praktijken gehad in Rotterdam, waar ik er van eentje nog niks gehoord heb. En alle praktijken in deze omgeving zaten ook allemaal vol. Misschien hebben de praktijken in Delft nog wel een plekje voor me over . Ofzo.

En dankjewel, Uomi!
Oud 10-05-2012, 14:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Tot nu toe heb ik ook wel geluk gehad met dingen op het laatste moment doen, enzo . Maar ik vrees ervoor, want mijn stageplaatsen zijn al ongelofelijk zeldzaam...

Maar we houden de moed erin! Ik heb alleen nog maar alle praktijken gehad in Rotterdam, waar ik er van eentje nog niks gehoord heb. En alle praktijken in deze omgeving zaten ook allemaal vol. Misschien hebben de praktijken in Delft nog wel een plekje voor me over . Ofzo.

En dankjewel, Uomi!
Goed zo, positief blijven! Het komt vast allemaal goed lieve Miekje, succes!
Oud 10-05-2012, 14:20
Miekje*
Miekje* is offline
Hoi, wat een steun van iedereen . Ik vind dat erg lief.

En nu ga ik maar weer eens bellen.
Oud 10-05-2012, 14:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goed zo
Oud 10-05-2012, 14:37
Verwijderd
Citaat:
*grinnik* Ik hoop dat 't als grap bedoeld is, dan zou ik daar smakelijk om kunnen lachen, dat soort kutgeintjes. Ik kan me ook nog goed heugen dat broerlief een liedje voor me zong toen ik pas uit het ziekenhuis kwam, herstellende van een gefixete klaplong: "Klap eens in je longen, blij blij blij.."

Er is hier een hele doos met hardloopshirts aangekomen en ik mocht er ook een, dus het is zeker niet lullig.

Toen ik tien jaar geleden op een gesloten jeugdafdeling zat, wilde ik héél graag naar huis. Maar dat mocht ik niet. En ik bleef maar zeuren. Toen mocht ik een half dagje naar huis en zou ik daarna nog een week op de afdeling zijn zodat ze goede nazorg konden regelen enzo en zou ik dan naar huis mogen. Dus ik ging die middag naar huis, maar nam toen de benen. De politie ging me zoeken en bracht me terug op de afdeling. Een van mijn groepsgenootjes zei 'wat hoorde ik nou'? en begon toen heel hard te zingen 'eeeeeen weeeeeeee..... gaan nog niet naar huis! Nog lange niet, nog lange niet.... Ik kon hem wel de nek omdraaien.
Oud 10-05-2012, 14:45
Verwijderd
Kriebel, hoe gaat het met jou ?
Oud 10-05-2012, 14:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ladieda ik denk dat ik zo maar naar huis moet gaan. Het gaat nu wel, maar ik ben eigenlijk behoorlijk kapot. En vanochtend nogal heftig gesprek met de psych. Dus uhm ja. Misschien moet ik nu even voor mezelf zorgen Dat is wel een goed excuus toch om weg te mogen?
Oud 10-05-2012, 14:47
Verwijderd
Ja. Als je kapot bent moet je gewoon gaan
Oud 10-05-2012, 14:50
Verwijderd
Citaat:

Er is hier een hele doos met hardloopshirts aangekomen en ik mocht er ook een, dus het is zeker niet lullig.

Toen ik tien jaar geleden op een gesloten jeugdafdeling zat, wilde ik héél graag naar huis. Maar dat mocht ik niet. En ik bleef maar zeuren. Toen mocht ik een half dagje naar huis en zou ik daarna nog een week op de afdeling zijn zodat ze goede nazorg konden regelen enzo en zou ik dan naar huis mogen. Dus ik ging die middag naar huis, maar nam toen de benen. De politie ging me zoeken en bracht me terug op de afdeling. Een van mijn groepsgenootjes zei 'wat hoorde ik nou'? en begon toen heel hard te zingen 'eeeeeen weeeeeeee..... gaan nog niet naar huis! Nog lange niet, nog lange niet.... Ik kon hem wel de nek omdraaien.
Heerlijk, zulke acties
Oud 10-05-2012, 14:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke. Ik heb ook een interview doorgewerkt vandaag en dat in een bestandje gezet. Dan kan ik maandag proberen de boel te ordenen en misschien al wat stukjes schrijven
Oud 10-05-2012, 14:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wakker gebeld worden met een kater
Oud 10-05-2012, 14:53
Verwijderd
Naar Flakkee moeten reizen met een kater

Naja geen kater, maar wel kkbrak.
Oud 10-05-2012, 14:53
Martiño
Martiño is offline
Wat hebben jullie gedaan dan?
Oud 10-05-2012, 14:55
Verwijderd
Hmm, vanochtend vroeg (05:10, jftr) wilde ik mijn handdoek op de handdoekhouder (?) zwiepen en daarbij stootte ik per ongeluk een glas van m'n wasbak, *pats* op de grond in duisentmiljard stukken. Ik dacht "Fuck it, dat zien we vanmiddag wel!" Voorzichtig liep ik met blote voeten de dagelijkse routine af te werken. Nu zag ik zojuist hoeveel glas er wel niet lag. En ook waar allemaal. Het is een godswonder dat m'n voeten nog heel zijn
Oud 10-05-2012, 15:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Naar Flakkee moeten reizen met een kater

Naja geen kater, maar wel kkbrak.
Mja, tis meer kkbrakheid idd
Oud 10-05-2012, 15:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb trouwens een profielbericht gekregen van ene Mike:

"dit is mijn eerste berichtje op dit forum"

Nou, thanks for the info, dude! Waarom ie dat op mijn profiel post is me een RAADSEL.
Oud 10-05-2012, 15:03
Verwijderd
Ik had daarnet een hele bioscoopzaal voor mezelf
Oud 10-05-2012, 15:06
Verwijderd
Oh, dat is zo gaaf

Ik heb samen met een vriendin Pan's Labyrinth gekeken in een lege zaal. Toen er ergens halverwege een medewerker binnen kwam schrokken we ons helemaal kapot
Oud 10-05-2012, 15:11
Verwijderd
Toffe film, Pan's Labyrinth Mijn leegste zaal ooit was met 4 man. Ik met 'n vriendin en twee random strangers. We keken naar Wallace & Gromit
Oud 10-05-2012, 15:13
Verwijderd
Ja, ik vond het ook een toffe film
Oud 10-05-2012, 15:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik had daarnet een hele bioscoopzaal voor mezelf
Ha, ja dat had ik laatst ook (of nouja, voor ons twee dan). Best fijn
Oud 10-05-2012, 15:15
Verwijderd
Ik was echt helemaal in mijn eentje
Oud 10-05-2012, 15:16
Verwijderd
En ik vond het een verademing, geen krakende zakjes en chipjes, geen Grolsch-plops, geen geklets tussendoor, geen domme mensen die om uitleg vragen bij de buurman omdat ze iets niet begrijpen, geen gelach op verkeerde momenten... <3
Oud 10-05-2012, 15:18
Verwijderd
Citaat:
En ik vond het een verademing, geen krakende zakjes en chipjes, geen Grolsch-plops, geen geklets tussendoor, geen domme mensen die om uitleg vragen bij de buurman omdat ze iets niet begrijpen, geen gelach op verkeerde momenten... <3
<3
Martiño
Martiño is offline
Wel bijzonder ja. Welke bios was het?
Martiño
Martiño is offline
Oh, en hoe laat kom je morgen?
Oud 10-05-2012, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Wel bijzonder ja. Welke bios was het?
De Euroscoop in Tilburg.

Citaat:
Oh, en hoe laat kom je morgen?
Ehm, maakt me niet zoveel uit. Zeg jij maar hoe laat ik welkom ben, ik kan sowieso wel rond een uurtje of 6, maar weet niet wanneer jij thuis bent enzo?
Oud 10-05-2012, 15:24
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, heel Delft afgebeld. Een mail gestuurd, en één kliniek morgen terugbellen. En de mail is naar een kliniek waar een docente van mij werkt, dus dat is best wel eng . Ze is wel op wangerschapsverlof nu, maar ik krijg er goed van langs, dat weet ik nu al.
Oud 10-05-2012, 15:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De Euroscoop in Tilburg.

Ehm, maakt me niet zoveel uit. Zeg jij maar hoe laat ik welkom ben, ik kan sowieso wel rond een uurtje of 6, maar weet niet wanneer jij thuis bent enzo?
6 uur is prima, we moeten om 8 uur bij de Verkadefabriek zijn, dus dan kunnen we op ons gemak eten.

Regels voor berichten