Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zeg al heel mijn leven strijdbeugels maar blijkt dat het ze stijgbeugels heten. Ik vond strijdbeugels wel een logische namen want die dingen uitgevonden door de nomadische Hunnen en zij lusten er wel pap van.
|
Dat er een verschil is tussen liefde en 'Limerence', en dat ik voornamelijk last schijn te hebben van 't tweede.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic; Ik leerde over het bestaan van het Japanse verschijnsel 'love hotels'. Die zien er zo uit:
Spoiler
WAAROM HEBBEN WIJ DIE NIET ![]() Laatst gewijzigd op 28-04-2013 om 16:11. Reden: Gebroken link. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Tja, net zoals die mensen die random zwarte Suzuki Swifts gingen bekladden na de aanslag met Koninginnedag een aantal jaren geleden, of die dreigmailtjes gingen verzenden naar andere mensen die Karst T. heten, ondanks dat Karst T. overleed tijdens de aanslag.
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Een Afrikaanse civetkat ziet er zo uit:
![]() Ze schijnen als huisdier gehouden te worden en zijn makkelijk tam te krijgen als je ze zelf opvoedt. Ik wil er ook wel een. ![]() Verder heb ik ontdekt dat er tot in de 18e eeuw een gigantische zeekoeiensoort leefde, de Stellers-zeekoe (skelet van 7,5 meter). 27 jaar na de eerste ontdekking is de soort volledig uitgeroeid door mensen die zijn spek aten en zijn huid gebruikten als bootbekleding. De zeekoeien waren ook heel makkelijk te vangen, want als er eentje een harpoen in zijn lijf kreeg, zwommen de anderen niet weg maar gingen ze hem proberen te redden en dan werden zij natuurlijk ook gevangen. ![]() |
![]() |
|
![]() |
De stuitklierolie van aalscholvers is anders dan bij andere vogels; het werkt in feite minder goed. Daardoor zijn hun veren minder waterdicht en kunnen ze beter duiken. En daarom ook zitten aalscholvers vaak in deze houding:
![]() want in tegenstelling tot andere vogels moeten zij hun veren laten drogen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je als laatst ontdekt en/of geleerd? Verwijderd | 228 | 24-08-2018 10:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
De Kantine |
Wat heb jij als laatst ontdekt en/of geleerd? #2 Verwijderd | 110 | 08-07-2007 15:53 | |
De Kantine |
Wat heb jij als laatst ontdekt en/of geleerd? Verwijderd | 500 | 21-05-2007 21:12 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |