Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2012, 22:02
Verwijderd
Citaat:
ik ben een poging aan het doen om 800 cds te sorteren.
Clicketyclick!
Spoiler
Advertentie
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee weet ik Maar het is zo'n lekker OH JA DAT HEB IK OOK!!11!! topic waardoor iedereen zich beter voelt en ik kan niet meedoen /zmenalles
True dat is wel heel fijn. Maar doe maar niet zm en alles, we zijn net blij dat je er weer bent Bovendien, dat geeft zo'n rotzooi.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jongens, ik heb nog een seksvraag.

Hoe zien jullie seks, over het algemeen? En daar bedoel ik mee: als lustding, liefdesding, me-time-ding, etc?
Nou ja, het is natuurlijk lust. Dat sowieso. Ik zie het ook niet als 'samensmelting van twee lichamen' ofzo, het is heel vaak ook niet romantisch. Dus, lust.
Overigens is het soms ook wel echt een liefdesding hoor en ik heb het ook echt wel eens uit liefde gedaan (oei, dat klink alsof het tegen mijn zin was, maar jullie snappen wat ik bedoel ).
Oud 01-08-2012, 22:03
Verwijderd
Citaat:
ik heb geen suiker in huis Nee, nog druk shit aan het opruimen enzo. Moet nog paar dingen even bijverven, wat deurkozijnen doen, etc etc. Maar alles is compleet iig.
Wat een kutbuurman ben je

Nice
Oud 01-08-2012, 22:03
Carn
Carn is offline
Ik doe niet meer aan Mp3s En ik wil gewoon naar mijn collectie kunnen kijken, while fondling my ballz.
Oud 01-08-2012, 22:04
Verwijderd
Citaat:
True dat is wel heel fijn. Maar doe maar niet zm en alles, we zijn net blij dat je er weer bent Bovendien, dat geeft zo'n rotzooi.
Geniet er niet te lang van, over 36 uur ben ik van plan weer beter te zijn Maar zm laat ik achterwege
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Hoe zien jullie seks, over het algemeen? En daar bedoel ik mee: als lustding, liefdesding, me-time-ding, etc?
Liefdesding. Wat is een me-time-ding? Dat je het alleen maar doet voor je eigen plezier? Dat lijkt me niet erg tof.
Verwijderd
Citaat:
Ik doe niet meer aan Mp3s En ik wil gewoon naar mijn collectie kunnen kijken, while fondling my ballz.
Oh, je hebt 't over 800 stuks optische media? Of een andere digitale vorm waar je hoesjes voor aan het uitzoeken bent voor in je gallery?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als ik het alleen voor mezelf zou doen, zou ik wel masturberen.
Oud 01-08-2012, 22:05
Verwijderd
Citaat:

Eigenlijk heb ik hier voor mezelf niet eens echt een antwoord op.

Eigenlijk hoop/verwacht ik dat ik zo iemand ben die rond haar 30e pas in het reine komt met zichzelf en haar lichaam/seksualiteit. (en ja, wat een braakzin :')).
Dat hoor je vrij vaak, dat dat voor vrouwen soms wat langer duurt.
Verwijderd
Citaat:

Als alledrie-ding, I suppose.
Carn
Carn is offline
Ik vraag me overigens af wat mijn bovenburen van me denken so far, ik heb vanavond gedraaid:
Dissection
Katy Perry
Testament
Benighted
Kanye West
Mahumodo
Verwijderd
Oh ik vatte het me-time op als masturberen
Oud 01-08-2012, 22:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Carn en Katy Perry wtf.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh ik vatte het me-time op als masturberen
Oh, het lag niet aan mij
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Als je iemand aardig lijkt te vinden, meteen afspreken irl. Schijnt de grootste kans op te leveren dat het iets wordt. Als je eerst een half jaar chat, kun je elkaar al bijna beter niet meer ontmoeten... Maar goed dat je er in elk geval een beetje mee bezig bent. En vergeet niet: zat jongens die zo zijn zoals jij, en ook zat jongens die er heel goed mee kunnen omgaan zoals jij bent/je ontwikkeling is.
Ik heb met Stefenootje ook een jaar gechat voor ik afsprak, en dat ging ook prima Vantevoren wel het idee van "straks is ze alleen op msn leuk en irl niet", maar uiteindelijk bleek er geen verschil. Het voordeel van lang chatten is wel dat je elkaar beter kent en daardoor dus meer van elkaar weet en meer aanknopingspunten hebt. Dus ik zeg: de gulden middenweg! Niet te lang (geen 3 jaar chatten en dan pas afspreken) maar ook niet al na 1 week.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:

Dat hangt van de persoon af met wie het gebeurt.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, je hebt 't over 800 stuks optische media? Of een andere digitale vorm waar je hoesjes voor aan het uitzoeken bent voor in je gallery?
CD's inderdaad. En ik heb er nogal wat, en alles stond ooit alfabetisch maar daar is niet veel meer van over.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb trouwens wel het idee, dat áls ik ooit weer seks met iemand zou hebben, ik er echt FUCKING goed in zou zijn. Maar echt FUCKING.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb trouwens wel het idee, dat áls ik ooit weer seks met iemand zou hebben, ik er echt FUCKING goed in zou zijn. Maar echt FUCKING.
Hoi

Oud 01-08-2012, 22:08
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Alledrie, beetje afhankelijk van het moment. Maar liefde en lust kan ik vrij goed scheiden (voor een vrouw )
Citaat:
Nou ja, het is natuurlijk lust. Dat sowieso. Ik zie het ook niet als 'samensmelting van twee lichamen' ofzo, het is heel vaak ook niet romantisch. Dus, lust.
Overigens is het soms ook wel echt een liefdesding hoor en ik heb het ook echt wel eens uit liefde gedaan (oei, dat klink alsof het tegen mijn zin was, maar jullie snappen wat ik bedoel ).
Citaat:
Liefdesding. Wat is een me-time-ding? Dat je het alleen maar doet voor je eigen plezier? Dat lijkt me niet erg tof.
Mja, sommige mensen zijn erg egoïstisch wat seks betreft . Mijn ex, bijvoorbeeld.
Citaat:
Eigenlijk heb ik hier voor mezelf niet eens echt een antwoord op.

Eigenlijk hoop/verwacht ik dat ik zo iemand ben die rond haar 30e pas in het reine komt met zichzelf en haar lichaam/seksualiteit. (en ja, wat een braakzin :')).
Dat hoor je vrij vaak, dat dat voor vrouwen soms wat langer duurt.
Oh, dat kan ook.

En bij mij is het echt wel een liefdesding. En niks meer dan dat. Als mijn vriend en ik in een liefdevolle bui zijn (ja god, hoe moet ik het anders noemen, we zijn dan niet echt geil ofzo) dan gebeurd het gewoon . Niks geen gekkigheid, heel fijn.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Als je iets doet moet je 't ook goed doen he.
Carn
Carn is offline
hey ik ben over de 90.000 scrobbles heen op last.fm Dit jaar gaat het gebeuren!
Verwijderd
Citaat:
Oud 01-08-2012, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, als ik het gevoel had gehad dat hij iig z'n best deed, dan was 't minder erg geweest, maar omg... Nou ja, ik ga 't er niet eens meer over hebben, want dat heb ik in het verleden al gedaan en liever denk ik er niet meer aan.
Ja, vandaar ook mijn nuancering. Je sprak vanuit een hoogst subjectieve positie - niet alleen omdat je zelf niet zoveel met seks hebt, maar ook doordat je nare ervaringen hebt. Dus zoals ik met groots plezier aseksualiteit verdedig als het gesimplificeerd wordt tot iets dat 't niet is, zoals 'niemand kunnen krijgen' of 'frigide zijn', zo moet ik ook mijn geliefde toeters en bellen gaan verdedigen als ze gezien worden als slechts een uitbreiding op 'erin, eruit en omdraaien'. Zelfs als het positief bedoeld is.

Beide uitingen maken namelijk de schaal waarop seks zich afspeelt (veel) kleiner, en dat is niet wenselijk.
Oud 01-08-2012, 22:10
Miekje*
Miekje* is offline
Toen ik klaar was met mijn ex, (klaar alsin; de avond dat ik het uit maakte) hadden we ook al een tijdje geen seks gehad. En hij wou een 'afscheidswip'. God, echt . Dat kan ik dus echt niet, hè. Ik vraag me nog steeds af waarom ik die jongen ooit leuk gevonden heb.
Oud 01-08-2012, 22:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
hey ik ben over de 90.000 scrobbles heen op last.fm Dit jaar gaat het gebeuren!
Netjes! Ik zit pas op 15.000, maar ik luister ook vaak op niet-scrobble-apparaten.

En ik heb pas m'n CD-collectie weer ge-heralfabetiseerd, maar ik heb er maar 250, dus dat is niet zo moeilijk. En ik had 't grotendeels wel bijgehouden.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Toen ik klaar was met mijn ex, (klaar alsin; de avond dat ik het uit maakte) hadden we ook al een tijdje geen seks gehad. En hij wou een 'afscheidswip'. God, echt . Dat kan ik dus echt niet, hè. Ik vraag me nog steeds af waarom ik die jongen ooit leuk gevonden heb.
hij had vast een bovengemiddeld intellect maar wist dat niet te combineren met sociale onhandigheid!
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als je iets doet moet je 't ook goed doen he.
True ik ben er altijd goed in.
Oud 01-08-2012, 22:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Netjes! Ik zit pas op 15.000, maar ik luister ook vaak op niet-scrobble-apparaten.

En ik heb pas m'n CD-collectie weer ge-heralfabetiseerd, maar ik heb er maar 250, dus dat is niet zo moeilijk. En ik had 't grotendeels wel bijgehouden.
Hehe, ik merk dat sinds ik werk mn plays ook omlaag gaan, gezien @ work gewoon de radio aanstaat
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb met Stefenootje ook een jaar gechat voor ik afsprak, en dat ging ook prima Vantevoren wel het idee van "straks is ze alleen op msn leuk en irl niet", maar uiteindelijk bleek er geen verschil. Het voordeel van lang chatten is wel dat je elkaar beter kent en daardoor dus meer van elkaar weet en meer aanknopingspunten hebt. Dus ik zeg: de gulden middenweg! Niet te lang (geen 3 jaar chatten en dan pas afspreken) maar ook niet al na 1 week.
Dat is ook een beetje mijn plan ja

Overigens chat je met zoveel mensen op zo'n site (of in mijn geval, op 2 sites) dat ik nogal eens vergeet met wie ik nou eigenlijk praat. Moet ik meestal eerste het hele gesprek terug scrollen om erachter te komen wie de beste jongen ook alweer is
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
hij had vast een bovengemiddeld intellect maar wist dat niet te combineren met sociale onhandigheid!
Nee. Hij was gewoon raar.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik geloof dat mijn laatste vriendje dat ook wel wilde, maar hij heeft dan weer niet de ballen om dat te zeggen. Hij heeft me ook gevraagd friends with benefits te worden via een webcomic :')
Wat ik heb afgeslagen trouwens, het is verdorie niet voor niks mijn ex
Oud 01-08-2012, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk vind ik het ook wel chill om eerst even te zien wat voor vlees je in de kuip hebt door middel van chat. Antwoorden, vragen, zinsopbouw, woordkeus, etcetera. Daaruit is mijn ervaring dat je best aardig iemand kan 'lezen', tot op zekere hoogte. En het is een snel shitfilter; iemand die aangeeft te soppen op het partijprogramma van de PVV valt vrij snel af. Een venster sluiten is snel, safe en simpel.
Oud 01-08-2012, 22:14
Verwijderd
Is geen kritiek trouwens, hoor, Trimmeke.
Qimm
Qimm is offline
Citaat:

lust en liefde zijn (pour moi) de beste redenen al dan niet in combinatie met elkaar
Het is een geweldige manier van ontladen en een geweldige manier van liefhebben, en een geweldige manier van inspanning, hoewel ik er met weer als vandaag niet zo'n trek in heb, al dat geplak.
Heb nooit moeite gehad met seks/intimiteiten. Hoewel ik er ver van perfect uitzie en me dit ook realiseer heb ik daar echt geen boodschap aan. Als het heerschap mij aantrekkelijk vindt, vóel ik me dat ook.
Wel was ik een latertje. Eerste vriendje, zoen en keer op mijn 19e. Geen idee hoeveel invloed dit heeft gehad tho

/2cts
Verwijderd
Citaat:
Ja ok, dat kan natuurlijk ook, maar een verschil met datingsites is wel dat jullie elkaar al lang van dit forum kenden. Als je op een datingsite zit met het doel afspraakjes te hebben met leuke mensen/een partner te vinden, is het schijnbaar tijdverspilling om te lang te zitten mailen/chatten met die wildvreemden. M.a.w. als je afspreekt weet je binnen vijf minuten of het de moeite waard is. Maar goed, dat heb ik ook maar van horen zeggen en lezen!
Verwijderd
Ik was ook wel in voor een afscheidswip /man.
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn huidige vriendje en ik zaten echt avonden/nachten met elkaar op msn, voordat we iets kregen. En op school durfden we niks tegen elkaar te zeggen . Dan aten we maar een beetje dom te glimlachen enzo.
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk vind ik het ook wel chill om eerst even te zien wat voor vlees je in de kuip hebt door middel van chat. Antwoorden, vragen, zinsopbouw, woordkeus, etcetera. Daaruit is mijn ervaring dat je best aardig iemand kan 'lezen', tot op zekere hoogte. En het is een snel shitfilter; iemand die aangeeft te soppen op het partijprogramma van de PVV valt vrij snel af. Een venster sluiten is snel, safe en simpel.
Oh man, Noedel en ik zijn echt geweldig goed in msn'en, het is LACHEN GIEREN BRULLEN.

Dus ik was ook wel een beetje bang dat het irl kut met peren zou worden, en we alleen een olijk msn-duo zouden blijken.
Oud 01-08-2012, 22:15
Carn
Carn is offline
Zeg; Ik wil zo'n ding. Maar dan goedkoper. Wie weet wat?
Oud 01-08-2012, 22:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind jullie schattig, Noedel en Ste
Oud 01-08-2012, 22:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee he

Overigens herinner ik me ook ineens iets! Ik heb wel een kans gehad! De tweede jongen waar ik anderhalve week wat mee heb gezoend enzo vond mij heel erg leuk (eerlijk gezegd vond ik hem alleen al daarom niet leuk meer, hoe stom het ook klinkt) en hij kapte het na die anderhalve week af (omdat hij per se zo snel van mij wilde weten wat ik voor hem voelde en of ik verliefd was, ja echt). Een paar weken later kreeg ik een smsje van hem waarin hij voorstelde om samen te experimenteren, of ik daar in voor was. Nou euh als hij me ook maar een beetje kende had hij dat smsje niet verstuurd.
Verwijderd
Citaat:
Oh man, Noedel en ik zijn echt geweldig goed in msn'en, het is LACHEN GIEREN BRULLEN.
Nou poe hee, Gaastraatje-in-wording

Citaat:
Dus ik was ook wel een beetje bang dat het irl kut met peren zou worden, en we alleen een olijk msn-duo zouden blijken.
Dat heb ik maar één keer gehad. Maar goed, toen was ik zelf nog zonder borsthaar.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zeg; Ik wil zo'n ding. Maar dan goedkoper. Wie weet wat?
Dát is handig! En duur, inderdaad
IKEA?
Verwijderd
Citaat:

Onderzoek.
Oud 01-08-2012, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Ja ok, dat kan natuurlijk ook, maar een verschil met datingsites is wel dat jullie elkaar al lang van dit forum kenden. Als je op een datingsite zit met het doel afspraakjes te hebben met leuke mensen/een partner te vinden, is het schijnbaar tijdverspilling om te lang te zitten mailen/chatten met die wildvreemden. M.a.w. als je afspreekt weet je binnen vijf minuten of het de moeite waard is. Maar goed, dat heb ik ook maar van horen zeggen en lezen!
Het was bij ons ook wel een beetje belachelijk lang voordat we echt afspraken hoor, dat geef ik toe.
De drempel was, zoals ik al zei, wel best hoog geworden. Diegene is echt een msn-persoon voor je geworden, en dan moet je ineens irl praten en alles, dat is best apart.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind jullie schattig, Noedel en Ste
Ik ook .
Citaat:
Nee he

Overigens herinner ik me ook ineens iets! Ik heb wel een kans gehad! De tweede jongen waar ik anderhalve week wat mee heb gezoend enzo vond mij heel erg leuk (eerlijk gezegd vond ik hem alleen al daarom niet leuk meer, hoe stom het ook klinkt) en hij kapte het na die anderhalve week af (omdat hij per se zo snel van mij wilde weten wat ik voor hem voelde en of ik verliefd was, ja echt). Een paar weken later kreeg ik een smsje van hem waarin hij voorstelde om samen te experimenteren, of ik daar in voor was. Nou euh als hij me ook maar een beetje kende had hij dat smsje niet verstuurd.
Jawel .

En omg .
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
...
Beide uitingen maken namelijk de schaal waarop seks zich afspeelt (veel) kleiner, en dat is niet wenselijk.
Oh, ik snap je hoor. Ik snap heel goed dat hoe ik het heb beleefd absoluut niet normaal was en dat het er in een normale relatie heel anders aan toe zou gaan. Ik wou gewoon even het tegenovergestelde noemen van de toeters en bellen.

Citaat:
Tsja, zulk soort stomme dingen gebeuren omdat je jong bent en niet beter weet. Of mss wel beter weet, maar te onzeker bent om er iets aan te doen en je hoopt dat 't wel goedkomt.
Gelukkig heb je nu iemand die niet zo'n douchebag is.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dát is handig! En duur, inderdaad
IKEA?
Die van de Ikea zijn niet heel veel goedkoper, en ook nog eens oer en oerlelijk. En verder heb ik al genoeg Ikea zut nu ;o

Regels voor berichten