Advertentie | |
|
![]() |
|
De benzinedief voor wie de politie in oktober een fatale filefuik op de A2 creëerde start een procedure waarmee hij wil afdwingen dat de agenten die de fuik opzetten, alsnog worden vervolgd. Dat zegt de advocaat Gerald Roethof van de benzinedief vrijdagavond in het televisieprogramma Nieuwsuur.
De benzinedief zegt vanuit zijn cel dat de agenten in zijn ogen buiten het boekje hebben gehandeld. "Ik ben geen moordenaar, en ik wens ook niet als moordenaar weggestopt te worden. Als de agenten dat nooit gedaan hadden, dan was er niemand overleden." Roethof stelt dat de betreffende agenten veel te ver zijn gegaan. "Zij hebben een situatie gecreëerd, waarbij ze mijn cliënt opgejaagd hebben, in paniek gebracht hebben, een file gecreëerd hebben. Op een totaal verkeerde manier zijn ze mijn cliënt hard blijven volgen, tot kort voor de file. Als dan zo iemand op die file klapt, na wat er gebeurd is, dan is het uiteindelijk de overheid geweest die de situatie gecreëerd heeft." ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Haha
"Project Clean-X Haren" Inmiddels is er op facebook een initiatief gestart om Haren morgen weer schoon te vegen: "Vannacht hebben we allemaal toegekeken hoe het dorp Haren werd afgebroken. Iedereen heeft op TV kunnen toekijken. Toekijken is te makkelijk! Morgen is het tijd om Nederland te laten zien hoe een probleem in iets moois kan veranderen, namelijk de oplossing. Project Clean-X zal morgen laten zien dat er niets is dat anderen sneller kunnen afbreken dan dat wij het weer met elkaar kunnen opbouwen." :') Alsof de mensen van Haren nu niet genoeg drukte hebben ervaren, krijgen ze morgen wéér duizenden mensen op visite. Ditmaal met goede bedoelingen, maar ik denk dat de Harense bewoners ze kunnen missen als kiespijn ![]()
|
Trusten, noedel!
Ik slaap voorlopig nog niet, want mijn bovenburen flikken het WEER om pas na 1 uur hun feestje te beginnen. Net was het echt doodstil, en nu hoor ik echt keiharde bassen van debiele tyfusmuziek. Val lekker dood! Ik weet zeker dat ik straks ook weer dronken mensen voor m'n raam heb, of debiele wijven hoor die met hun hakjes de brandtrap af willen lopen die eindigt bij mijn raam. En een zee van peuken voor m'n deur. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ah, dan is het maar goed dat ik even specificeerde. Mijn eerste ingeving was een vrij oprecht 'goed tijdstip voor ontbijt'.
Ik zag trouwens de link die je postte, met deze man. Zo he, die komt er wel. Low-poly wizard indeed ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En nu ga ik slapen, want ik moet morgen weer werken. Kutkermis, bah, heb echt geen zin.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je ziet onder de 3D'ers zelden mensen die zo'n begrip hebben van kleurtheorie. Ik wil heel graag dat 'ie samen gaat werken met een getalenteerde schrijver en een goede programmeur en dat ze het budget en de creatieve vrijheid krijgen om samen een game te maken. Daar zouden nog 'ns goede dingen van komen, oeioeioei. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|