Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2012, 20:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Kun jij niet even live verslag doen, jij woont er vlakbij
Maar ik ben niet zo debiel geweest om erheen te gaan Ik zit lekker op m'n bank
Oud 21-09-2012, 20:48
Noedelhap
Noedelhap is offline

Die crackhoofden :')
Oud 21-09-2012, 20:58
Verwijderd
Oud 21-09-2012, 21:11
Verwijderd
Goodbye Yellow Brick Road van Elton John vind ik tamelijk awesome
Oud 21-09-2012, 21:12
Verwijderd
Ik vind Elton John sowieso underrated door leeftijdsgenoten
Oud 21-09-2012, 21:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hou erg van Tiny Dancer <3
Oud 21-09-2012, 21:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik hou erg van Tiny Dancer <3
Ja idd, van de Almost Famous soundtrack
Oud 21-09-2012, 21:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Precies! Veel prachtige nummers op die soundtrack trouwens
Oud 21-09-2012, 21:36
Verwijderd
ik vind het ook leuk om eerst naar een oud optreden te kijken en dan naar een optreden van niet lang geleden, en dan horen hoe z'n stem is veranderd zonder in kwaliteit te veranderen
Oud 21-09-2012, 21:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 21-09-2012, 22:14
Verwijderd
Citaat:
ik vind het ook leuk om eerst naar een oud optreden te kijken en dan naar een optreden van niet lang geleden, en dan horen hoe z'n stem is veranderd zonder in kwaliteit te veranderen
Mmh, hij haalt Goodbye Yellow Brick Road niet meer met z'n oude falsetto heurrr Maar goed, dan noem ik ook wel meteen een nummer
Oud 21-09-2012, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Mmh, hij haalt Goodbye Yellow Brick Road niet meer met z'n oude falsetto heurrr
nee maar hij kan nu weer andere dingen!
Oud 21-09-2012, 22:22
Verwijderd

Toch wel een beetje tragisch Maar goed, dat neemt natuurlijk niet weg dat-ie wonderbaarlijke dingen gemaakt en gezongen heeft.
Oud 21-09-2012, 22:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
De benzinedief voor wie de politie in oktober een fatale filefuik op de A2 creëerde start een procedure waarmee hij wil afdwingen dat de agenten die de fuik opzetten, alsnog worden vervolgd. Dat zegt de advocaat Gerald Roethof van de benzinedief vrijdagavond in het televisieprogramma Nieuwsuur.

De benzinedief zegt vanuit zijn cel dat de agenten in zijn ogen buiten het boekje hebben gehandeld. "Ik ben geen moordenaar, en ik wens ook niet als moordenaar weggestopt te worden. Als de agenten dat nooit gedaan hadden, dan was er niemand overleden."

Roethof stelt dat de betreffende agenten veel te ver zijn gegaan. "Zij hebben een situatie gecreëerd, waarbij ze mijn cliënt opgejaagd hebben, in paniek gebracht hebben, een file gecreëerd hebben. Op een totaal verkeerde manier zijn ze mijn cliënt hard blijven volgen, tot kort voor de file. Als dan zo iemand op die file klapt, na wat er gebeurd is, dan is het uiteindelijk de overheid geweest die de situatie gecreëerd heeft."

Oud 21-09-2012, 22:39
Macrador
Macrador is offline
Wat een faalhazen in deze wereld. Steel eens gewoon eerst niks.
Oud 21-09-2012, 22:55
Verwijderd
Citaat:
De benzinedief voor wie de politie in oktober een fatale filefuik op de A2 creëerde start een procedure waarmee hij wil afdwingen dat de agenten die de fuik opzetten, alsnog worden vervolgd. Dat zegt de advocaat Gerald Roethof van de benzinedief vrijdagavond in het televisieprogramma Nieuwsuur.

De benzinedief zegt vanuit zijn cel dat de agenten in zijn ogen buiten het boekje hebben gehandeld. "Ik ben geen moordenaar, en ik wens ook niet als moordenaar weggestopt te worden. Als de agenten dat nooit gedaan hadden, dan was er niemand overleden."

Roethof stelt dat de betreffende agenten veel te ver zijn gegaan. "Zij hebben een situatie gecreëerd, waarbij ze mijn cliënt opgejaagd hebben, in paniek gebracht hebben, een file gecreëerd hebben. Op een totaal verkeerde manier zijn ze mijn cliënt hard blijven volgen, tot kort voor de file. Als dan zo iemand op die file klapt, na wat er gebeurd is, dan is het uiteindelijk de overheid geweest die de situatie gecreëerd heeft."

het was een vrij buitenproportionele maatregel en een gedeelte van de schuld valt absoluut bij de politie te leggen.
Oud 21-09-2012, 23:13
Verwijderd
Hmm, waarom heb ik Opera Mobile niet eerder geprobeerd?
Oud 21-09-2012, 23:27
Verwijderd
Wat is dat toch voor idiote hype met die facebookfeestjes?
Oud 21-09-2012, 23:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het regent <3
Oud 21-09-2012, 23:58
Macrador
Macrador is offline
Wat nodig je me nu uit voor Gouda X, kutje.
Oud 22-09-2012, 00:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha

"Project Clean-X Haren"

Inmiddels is er op facebook een initiatief gestart om Haren morgen weer schoon te vegen: "Vannacht hebben we allemaal toegekeken hoe het dorp Haren werd afgebroken. Iedereen heeft op TV kunnen toekijken. Toekijken is te makkelijk! Morgen is het tijd om Nederland te laten zien hoe een probleem in iets moois kan veranderen, namelijk de oplossing. Project Clean-X zal morgen laten zien dat er niets is dat anderen sneller kunnen afbreken dan dat wij het weer met elkaar kunnen opbouwen."

:') Alsof de mensen van Haren nu niet genoeg drukte hebben ervaren, krijgen ze morgen wéér duizenden mensen op visite. Ditmaal met goede bedoelingen, maar ik denk dat de Harense bewoners ze kunnen missen als kiespijn
Oud 22-09-2012, 00:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
En idd LP, dat meen je toch niet he Straks komen er in Gouda ook weer rellen.
Oud 22-09-2012, 00:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dit. Doe eens niet.

Serieus, wat een mongool paupergedoe, dat hele Project X. Ik eis Euthenasie voor alle aanwezigen.
Oud 22-09-2012, 00:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Er zijn tot nu toe slechts 20 aanhoudingen verricht :') Way to go, ME.

Ik mag hopen dat al die raddraaiers die met hun lelijke grafkop volop in beeld kwamen, worden opgepakt.

Oke, ik ga nu écht slapen. Doei.
Oud 22-09-2012, 00:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Trusten, noedel!

Ik slaap voorlopig nog niet, want mijn bovenburen flikken het WEER om pas na 1 uur hun feestje te beginnen. Net was het echt doodstil, en nu hoor ik echt keiharde bassen van debiele tyfusmuziek. Val lekker dood!
Ik weet zeker dat ik straks ook weer dronken mensen voor m'n raam heb, of debiele wijven hoor die met hun hakjes de brandtrap af willen lopen die eindigt bij mijn raam. En een zee van peuken voor m'n deur.
Oud 22-09-2012, 00:22
Macrador
Macrador is offline
Het is van facebookgeflikkerd denk ik.
Oud 22-09-2012, 00:22
Verwijderd
Meh.
Oud 22-09-2012, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Haha

"Project Clean-X Haren"

Inmiddels is er op facebook een initiatief gestart om Haren morgen weer schoon te vegen: "Vannacht hebben we allemaal toegekeken hoe het dorp Haren werd afgebroken. Iedereen heeft op TV kunnen toekijken. Toekijken is te makkelijk! Morgen is het tijd om Nederland te laten zien hoe een probleem in iets moois kan veranderen, namelijk de oplossing. Project Clean-X zal morgen laten zien dat er niets is dat anderen sneller kunnen afbreken dan dat wij het weer met elkaar kunnen opbouwen."

:') Alsof de mensen van Haren nu niet genoeg drukte hebben ervaren, krijgen ze morgen wéér duizenden mensen op visite. Ditmaal met goede bedoelingen, maar ik denk dat de Harense bewoners ze kunnen missen als kiespijn
Ja, ik postte 't net ook al op Onzin. Morgen weer een feestje!
Oud 22-09-2012, 00:24
Verwijderd
De livestream is overgegaan op een aflevering van Ovide Wát.
Oud 22-09-2012, 00:25
Verwijderd
wakker!
Oud 22-09-2012, 00:27
Verwijderd
Wakker. Al of nog?
Oud 22-09-2012, 00:30
Verwijderd
nog, maar het is natuurlijk ook nog niet zo laat.
Oud 22-09-2012, 00:35
Verwijderd
Het is nog vroeg
Oud 22-09-2012, 00:35
Verwijderd
ik zou eigenlijk al lang moeten instorten omdat ik om 05.45 op was en maar 3 uur heb geslapen maar goed.
Oud 22-09-2012, 00:36
Verwijderd
Ah, dan is het maar goed dat ik even specificeerde. Mijn eerste ingeving was een vrij oprecht 'goed tijdstip voor ontbijt'.

Ik zag trouwens de link die je postte, met deze man. Zo he, die komt er wel. Low-poly wizard indeed
Oud 22-09-2012, 00:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Citaat:
En idd LP, dat meen je toch niet he Straks komen er in Gouda ook weer rellen.
Citaat:
Dit. Doe eens niet.

Serieus, wat een mongool paupergedoe, dat hele Project X. Ik eis Euthenasie voor alle aanwezigen.
Ik heb gewoon iedereen aangeklikt, op een paar na ik ga natuurlijk zelf ook niet, ik vind het wel supergrappig.

En nu ga ik slapen, want ik moet morgen weer werken. Kutkermis, bah, heb echt geen zin.
Oud 22-09-2012, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gewoon iedereen aangeklikt, op een paar na ik ga natuurlijk zelf ook niet, ik vind het wel supergrappig.

En nu ga ik slapen, want ik moet morgen weer werken. Kutkermis, bah, heb echt geen zin.
Het is fucking kansloos en je werkt er aan mee
Verwijderd
Citaat:
Ah, dan is het maar goed dat ik even specificeerde. Mijn eerste ingeving was een vrij oprecht 'goed tijdstip voor ontbijt'.

Ik zag trouwens de link die je postte, met deze man. Zo he, die komt er wel. Low-poly wizard indeed
postte ik die? Hij is geweldig Mocht hij zichzelf op google zoeken gaan, hoi, je bent geweldig
Verwijderd
zijn inzending voor de benelux beeldverhalen prijs een tijd terug was ook heel erg tof.
Oud 22-09-2012, 00:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het is fucking kansloos en je werkt er aan mee
Ik ben ook kansloos!
Oud 22-09-2012, 00:47
Verwijderd
Dat is geen excuus!
Oud 22-09-2012, 00:49
Verwijderd
wat heb jij nu voor vreemde nick?
Oud 22-09-2012, 00:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat is geen excuus!
Sorry?

Ik ga godver echt slapen nu hoor!
Oud 22-09-2012, 00:54
Verwijderd
Citaat:
postte ik die? Hij is geweldig Mocht hij zichzelf op google zoeken gaan, hoi, je bent geweldig
Jazeker! Of nouja, posten. Liken op Facebook. Ik kwam erop via jou, dat is het vooral.

Je ziet onder de 3D'ers zelden mensen die zo'n begrip hebben van kleurtheorie. Ik wil heel graag dat 'ie samen gaat werken met een getalenteerde schrijver en een goede programmeur en dat ze het budget en de creatieve vrijheid krijgen om samen een game te maken. Daar zouden nog 'ns goede dingen van komen, oeioeioei.
Oud 22-09-2012, 00:54
Verwijderd
Citaat:
wat heb jij nu voor vreemde nick?

En andere vage breakcore
Citaat:
Sorry?

Ik ga godver echt slapen nu hoor!
Om er aan mee te werken
Oud 22-09-2012, 00:56
Verwijderd
Citaat:
Jazeker! Of nouja, posten. Liken op Facebook. Ik kwam erop via jou, dat is het vooral.

Je ziet onder de 3D'ers zelden mensen die zo'n begrip hebben van kleurtheorie. Ik wil heel graag dat 'ie samen gaat werken met een getalenteerde schrijver en een goede programmeur en dat ze het budget en de creatieve vrijheid krijgen om samen een game te maken. Daar zouden nog 'ns goede dingen van komen, oeioeioei.
Voeg hem toe op facebook en stel het voor ! Hij is vriendelijk!
Oud 22-09-2012, 00:56
Verwijderd
Hebben jullie ook weleens maanden verminderd eetlust?
Oud 22-09-2012, 00:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hebben jullie ook weleens maanden verminderd eetlust?
Nee, had ik dat maar.
Jij wel dan? Lijkt me dat dat bij jou niet een heel goed iets is.
Oud 22-09-2012, 01:00
Verwijderd
Er valt niet echt een pijl op mijn eetlust te trekken.
Oud 22-09-2012, 01:05
Verwijderd
Citaat:
Nee, had ik dat maar.
Jij wel dan? Lijkt me dat dat bij jou niet een heel goed iets is.
Nee, niet echt een goed teken he?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten