Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh, mijn boek over sociolinguistics is echt 't saaiste ding ooit! Dan heb je tig pagina's met bronnen en namen en statistics en dan denk je 'nu komt er vast iets interessants!', MAAR NEE! Dan zijn er ineens nog 80 bladzijdes in dat hoofdstuk!
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nouja, ik zit er ook altijd mee te klooien, hoor. Met een voorwoord en een inleiding en een conclusie en discussie aan het eind, wat een poespas. -------------- Ik vind trouwens ook wel dat opleidingen vooral zijn van: 'je moet nu dit en dit kunnen!!!!1!' En dat is jammer, want je zit op school om te leren en bij mensen die niet zo goed tegen veel druk kunnen, gaat het dan fout ![]()
||
Citaat:
|
Hmja, ik ga geloof ik ook nog maar even niet vooruitdenken over wat mijn schuld is als ik klaar ben met mijn (komende) studie(s)
![]() Oh, FrayneApateIngrid naamzoek! In mijn boekjedingetje over het maken van verslagen staat bij het kopje 'Inleiding': In de inleiding van het verslag komen de volgende punten aan de orde:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En dat is nogal een hele smak als je net van de middelbare school af komt. Natuurlijk mogen ze op middelbare scholen ook wel meer hun best doen om hun leerlingen voor te bereiden op vervolgopleidingen, maar in de praktijk blijkt beide nogal lastig te zijn.
|
Verwijderd
|
Oh. Hier niet. Hier leggen ze alles tot in het extreme uit.
Het vervelende is dat ze bij kunstgeschiedenis er een heel vak voor hebben en dat het verplicht is en ik geen vrijstelling krijg. Dus moet ik naar verhalen luisteren over 'hoi, dit is een bron. Je hebt primaire en secundaire bronnen'. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Succes!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Alsof facebookposts iets zeggen over hoe gelukkig iemand is
![]() Ik heb dat gelukkig afgeleerd, mezelf de hele tijd vergelijken met andere mensen. Je schiet er niks mee op, word je alleen maar ongelukkig van en het wordt toch nooit zoals bij een ander. Je kan beter gewoon naar jezelf kijken en je situatie proberen te verbeteren als iets je niet zint ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En je hebt het ook voor een groot gedeelte zelf in de hand hoe je met dingen omgaat, lijkt me. Ik heb bij mijn eerste studie ook redelijk wat vertraging opgelopen omdat ik een tijdje uit de roulatie lag door een ferme hersenschudding; en niet lang daarna gingen mijn ouders uit elkaar met alle ellende die daar bij hoort. Dat is kut en niet fijn en etcetera; maar dat laat niet weg dat je toch op een gegeven moment weer aan de slag moet; hoe erg je hoofd er misschien niet naar staat. Maar aan de andere kant, als je van jezelf weet dat je bijvoorbeeld snel een emotioneel onstabiel wrak bent, angst hebt voor van alles en nog wat en noem het maar op; dan kan je beter naar een psychiater gaan en je leven afstemmen op het feit dat je misschien simpelweg nog niet klaar bent om een volgende stap te ondernemen; en dan gewoon in kleine stappen proberen te doen wat je eigenlijk het liefst wil doen.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
overigens ben ik ook totaal niet geschikt voor school. Dat hele systeem waar jullie het net over hadden wekt veel frustratie en kont in kribbe-gedrag op. Voor mijn toekomst zou het beter zijn als ik nog een opleiding zou beginnen, maar daar ben ik nu nog niet aan toe.
het ligt wel in de lijn der verwachtingen daar ik in zo'n positieve flow zit sinds ik uit de kast ben. Maar eerst nog even wat persoonlijke dingen opruimen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Hah
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Dat was inderdaad wel interessant om te zien en ik ben inderdaad expres vrijdag nog gegaan, zodat ik Painting Canada nog mee kon pakken. En, nee, dit was mijn eerste keer in het Groninger Museum, maar waarschijnlijk niet de laatste. Ik heb namelijk al gezien dat er in december weer een tentoonstelling komt die me wel interessant lijkt.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|