Advertentie | |
|
![]() |
||
O sjezus, via fb kom ik op een site waar kunst verkocht wordt tegen schappelijke prijzen.
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Wat een stomme site, CR. Alleen de olieverfschilderijtjes met water/schepen op pagina 2 (of 3?) vind ik wel leuk. Nietszeggend en niet origineel, maar wel leuk.
-------------- En jongens, wat heb ik toch een verschrikkelijke wijvenklas ![]() En ik heb nog steeds geen stage en mag dus volgende week gezellig naar school ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was vannacht bij een middernachtelijke concert in de schouwburg. "Jeroen Willems zingt Jacques Brel". Op aanraden van Absinthe, die had het vaker gezien en vroeg of ik mee ging. Nou ja dikke prima, geen idee wat ik erbij moest voorstellen. Maar het was echt SUPERLEUK. En we zaten echt tussen de crème de la crème van het Nederlands Filmfestival. Allemaal bekende Nederlanders en alles, overal waar je keek
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En ze verdienen gewoon graag, zie de hoge kosten voor goldmembership (waar je nauwelijks extra functionaliteit voor terugkrijgt) en de hoge hoeveelheid advertorials e.d. die je ziet, terwijl ze aan de andere kant nauwelijks iets uitgeven (ze laten alles door vrijwilligers en stagiairs doen, deelnemers van de mr. gay verkiezing moeten bijvoorbeeld verplicht deelnemen aan allerlei activiteiten, maar moeten wel alles zelf betalen etc etc) en ontzettend gemakzuchtig en amateuristisch bezig zijn.
|
Verwijderd
|
Laatst ging ik achter de computer van m'n moeder zitten, voor het eerst sinds heel lange tijd (en maak je maar geen illusies, mijn mams speelt o.a. WoW en Diablo III, dus dat is wel een éckte machine in plaats van een Marktplaats/mailcomputertje) en werd geconfronteerd met Verdana 32pt (ok, misschien overdrijf ik een beetje) als default system font. "Eh, mam? Wordt 't niet eens tijd voor een leesbrilletje?" Dat werd dan weer niet gewaardeerd
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga me opgeven voor Flirt je Stijf om kwart voor Vijf en dan wil ik flirten met sann en hang ik een lulverhaal op dat ze in het hotel werkte waar ik overnachtte en dan moet ze zeggen NEE JE BENT TE LELIJK IK GA NIET MET JE ETEN en dan krijgt ze €75,- van Timur en Ramon en kunnen we daarvan gaan zuipen
![]() |
![]() |
|
Ik ben een paar dagen bij mijn moeder en zojuist werd het lokale sufferdje bezorgd, met daarin een adviesrubriek "Vraag het aan Fiena! Interieurverzorgster, huisvrouw, moeder, eega en ervaringsdeskundige" (boeketreeks klaverhap naamzoek
![]() Daarnaast staat de rubriek Grootje Weet Het Beter, waarin Grootje weet dat als je iets gekneusd hebt je het getroffen lichaamsdeel rust moet geven (o rly?) en je verveling kunt tegengaan door meubels te verplaatsen ( ![]()
|
|