Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2013, 21:34
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ach, superpositief kan je moeilijk ELKE dag zijn, als het bij vlagen kut met je gaat.
True

Citaat:
Ik bedoelde ook in het algemeen!
Zo begreep ik het ook!
Oud 18-04-2013, 01:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat stom Snebbel, sterkte!
Oud 18-04-2013, 08:25
Verwijderd
Vrij, maar omdat ik weer naar een arts moet, la la laaaaaaaaaa, pfffff.
En daarna ook nog eens het laatste college OOIT! Dat is ergens ook wel weer fijn want ik heb er wel genoeg van, maar damn, na meer dan anderhalf jaar met z'n zevenen vind ik het wel even slikken dat we elkaar nu niet meer op regelmatige basis gaan zien. Straks echt vijf dagen in de week werken, dat wordt nog wat.
Oud 18-04-2013, 17:40
Verwijderd
Geen warm water
Oud 23-04-2013, 20:06
O RLY
O RLY is offline
Ik zit maar te wachten en te wachten op een belangrijk mailtje, DRIE DAGEN LANG.

Oud 23-04-2013, 20:08
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja eerst was het bericht van ja gewoon weg. Gewoon wég. Nu lijkt het erop alsof eigenlijk alleen de naan wijzigt en het zelfs goedkoper wordt
Volgens mij was het eerst al vrij helder dat er gewoon een nieuw merk voor in de plaats komt.
Oud 24-04-2013, 05:52
Verwijderd
Volgens mij niet.
Oud 24-04-2013, 12:56
Paulien Mol
Paulien Mol is offline
CANDY CRUSH SAGA :angry: :angry: :angry:
Oud 24-04-2013, 19:52
Miekje*
Miekje* is offline
Dat een klasgenote van me een subwoofer achterin heeft liggen waar je spontaan hartritmestoornissen van krijgt. En dat ik bij haar in de auto zat, vanmiddag.
Oud 24-04-2013, 21:32
mikey8686
mikey8686 is offline
dat mn shag op is ((
Oud 25-04-2013, 20:12
Miekje*
Miekje* is offline
Dat ik me de afgelopen tijd echt heel erg somber voel Bwuh. Rot op zeg, ik moet bijna examen doen en het is lente, flikker lekker op met je somberheid!
Oud 25-04-2013, 20:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat ik me de afgelopen tijd echt heel erg somber voel Bwuh. Rot op zeg, ik moet bijna examen doen en het is lente, flikker lekker op met je somberheid!
Aww, knuffels en thee en chocola voor Miekje!
Oud 26-04-2013, 08:27
Verwijderd
Ik blijf hopen op een hoax, maar ik vrees:

http://www.snopes.com/photos/signs/sciencetest.asp
Oud 28-04-2013, 17:54
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Mijn baas vindt het nogal moeilijk om kritiek te geven zonder me volledig af te zeiken. Me no like. :@
Oud 03-05-2013, 07:16
Verwijderd
Laat en moe naar je bed strompelen om daar een dampende hoop kattenkots aan te treffen gewoon echt MIDDEN op het bed.
Oud 03-05-2013, 08:15
Verwijderd
En een dierenwinkel in vlammen opgegaan

http://www.westkustmagazine.be/index...lzaak-in-de-as
Oud 03-05-2013, 10:25
Miekje*
Miekje* is offline
Beestjes levend verbrand De rillingen lopen over mijn rug als ik zoiets hoor/lees Ik hoor dan altijd de desbetreffende beestjes gillen in mijn hoofd.
Oud 03-05-2013, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Beestjes levend verbrand De rillingen lopen over mijn rug als ik zoiets hoor/lees Ik hoor dan altijd de desbetreffende beestjes gillen in mijn hoofd.
Hier nog een. Als mens kun je nog proberen te vluchten, een raam in te slaam, er uit te springen, whatever. Maar als je in een kooitje zit
Oud 03-05-2013, 16:37
pixie
pixie is offline
Ik
Haat
De
NS
Oud 04-05-2013, 08:52
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Gisteravond weer erg benauwd omdat mijn ademhalingsspieren ook niet meer optimaal willen meewerken. Gelukkig bleef saturatie ok, maar het voelt wel heel naar en ik kon alleen maar plat liggen
Oud 04-05-2013, 15:48
Verwijderd
Dat ik soms tegen dingen aanloop die ik vorig jaar heb gemist. MCA is blijkbaar vandaag een jaar dood.
Oud 06-05-2013, 20:43
O RLY
O RLY is offline
Mensen die ouwenhoeren tijdens een optreden. 18 euro betalen voor een ticket voor een uitverkocht concert om vervolgens er constant door heen te lullen.

Oud 06-05-2013, 20:52
pixie
pixie is offline
Ja, ultieme haat voor dat soort mensen!!
Oud 06-05-2013, 21:07
O RLY
O RLY is offline
Het was bij het concert van Newton Faulkner, een Britse sing and songwriter. Het is echt van die muziek dat het muisstil hoort zodat je helemaal mee gaat in de muziek.Ik was haast in staat om mijn glas op iemand kapot te slaan want ik keek zo lang er naar uit. Tivoli staat bij mij echt bekent om zijn kutpubliek ,3 van 4 keer dat ik in Tivoli zaten mensen te ouwehoeren. De vierde keer waarschijnlijk ook maar toen trad er een death metal groep op dus heb je er minder snel last van enzo.
Oud 06-05-2013, 21:16
pixie
pixie is offline
Was t een fijne show? Ik was die avond bij Dave Hause geloof ik. Of was dat de avond dat dinges in de Melkweg speelde? Same story iig: semiacoustische set en mensen die er doorheen lulden. Schijnt typisch Nederlands te zijn. Gdvrdmm. Heb wel eens er wat van gezegd en mensen doen dan zo agressief dat ik ze meteen wil slaan
Oud 06-05-2013, 22:24
Verwijderd
Een tijd terug was ik in Duitsland bij een concert van Mumford and Sons en daar was een f andere idioot die constant door de aankondiging van nummers en de accoustische nummers heen schreeuwde. Echt zó vervelend. Ik word daar ook een beetje gestoord van. Of een concert met gedeeltelijk zitplaatsen, maar de sfeer en de ruimte was gewoon zo dat niet iedereen kon zitten, daar was het op ingericht. Kinderen die constant langsrenden waren het gevolg. Moeder werd nog boos ook toen mijn moeder er iets van zei. Ja kut, neem je kinderen dan niet mee op tweede kerstdag naar een avondvullend programma waar vantevoren heel duidelijk beschreven stond dat niet iedereen zou kunnen zitten
Oud 07-05-2013, 01:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het was bij het concert van Newton Faulkner, een Britse sing and songwriter. Het is echt van die muziek dat het muisstil hoort zodat je helemaal mee gaat in de muziek.Ik was haast in staat om mijn glas op iemand kapot te slaan want ik keek zo lang er naar uit. Tivoli staat bij mij echt bekent om zijn kutpubliek ,3 van 4 keer dat ik in Tivoli zaten mensen te ouwehoeren. De vierde keer waarschijnlijk ook maar toen trad er een death metal groep op dus heb je er minder snel last van enzo.
Geloof me, dat gebeurt niet alleen in de Tivoli. Ik maak het echt mee bij 95% van de concerten waar ik heenga, en ik kom in aardig wat verschillende zalen. Mensen zijn gewoon mongool en denken dat ze alleen op de wereld zijn.
Anyway, ik heb duizent verhalen van concerten die werden verpest door praters. Of muilers. Of agressieve dansers. Of alledrie. Het is eigenlijk het rustigst bij de bands/artiesten waar een wat ouder publiek op afkomt.
Oud 07-05-2013, 01:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja OT:

Ruzie in de ex-collega vriendinnengroep, omdat een paar ervan zich als arrogante prinsesjes hebben gedragen. We hadden een tijd geleden al gepland dat we met z'n allen zouden gaan high-tea'en als verjaardagscadeautje voor 1 van hun en dat zou komende zaterdag gebeuren. Ik had speciaal vrij gevraagd en keek er wel naar uit, maar de jarige (tof wijf) had netjes gezegd dat ze pas niet zo lief behandeld was door de rest van de groep en dat ze dat niet waardeerde, maar er wel over wou praten, en nu doet degene die het georganiseerd had (het prinsesje) vrij kinderachtig en gaat het hele gebeuren niet door. Zonder het de jarige te laten weten ook. Fucking raar. en dat zijn dan volwassen mensen.
Oud 07-05-2013, 11:37
Takkeling
Takkeling is offline
Ik waardeer niet dat ik niet kan kiezen wat ik met mijn toekomst wil.
Oud 07-05-2013, 19:14
Verwijderd
Je hoeft ook helemaal niet te kiezen, toch? Gewoon doen wat je op 't moment het leukst vindt en dan wijst het zich vanzelf.
Oud 07-05-2013, 20:17
Carn
Carn is offline
niet perse vandaag, maar dit gedeelte in Guacamelee is een vingerbreker

Oud 07-05-2013, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Of alledrie. Het is eigenlijk het rustigst bij de bands/artiesten waar een wat ouder publiek op afkomt.
Nou, ik ben een keer bij een concert geweest van de Gang of Four waar wat van die 40+-tantes de hele tijd aan het gillen waren. Toen het concert was afgelopen werden ze boos op ons omdat we niet lang genoeg klapten, want "als je niet klapt moet je niet naar een concert gaan." Sterf.
Oud 08-05-2013, 16:50
Miekje*
Miekje* is offline
Dat mijn vriend onlangs een jong bosuiltje binnen kreeg bij de vogelopvang, die het onwetende dierenambulancepersoneel uit een boom had geplukt Ja, en die konden ze natuurlijk niet meer terugzetten, want nu rook hij naar mensen en ze wisten niet meer uit welke boom het beest kwam. Stelletje amateurs. Ongelooflijk dat ze mensen op de dierenambu laten rijden die er de ballen verstand van hebben
Oud 08-05-2013, 16:53
pixie
pixie is offline

Wat een sukkels inderdaad.

Ik kan het niet zo waarderen dat ik pasta ga eten met champignons en de champignons rook en nou suuuuupertrek heb in biefstuk met champignons.
Oud 08-05-2013, 16:56
Miekje*
Miekje* is offline
Ja. En hun verdediging was: 'Het is een uil en hij zit overdag in een boom, daar is vast iets mis mee!'
Oud 08-05-2013, 16:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat ik vandaag zou horen of ik was aangenomen, maar dat ze nog steeds niet gebeld heeft
Oud 10-05-2013, 09:11
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Dat mijn vriend onlangs een jong bosuiltje binnen kreeg bij de vogelopvang, die het onwetende dierenambulancepersoneel uit een boom had geplukt Ja, en die konden ze natuurlijk niet meer terugzetten, want nu rook hij naar mensen en ze wisten niet meer uit welke boom het beest kwam. Stelletje amateurs. Ongelooflijk dat ze mensen op de dierenambu laten rijden die er de ballen verstand van hebben
Wat ongelofelijk stom. Terwijl bosuilen er juist om bekend staan dat ze al vroeg hun nest verlaten en lekker hun boom gaan verkennen (en er dan uitkukelen en weer omhoog moeten klimmen en zo), dat is juist zo leuk aan ze!
Ik las laatst dat nijlganzen hun nest in een boom maken en dat de jongen zich vrijwel direct naar beneden laten vallen om op de grond verder te leven, hoe bizar is dat

Wat ik niet zo waardeer, is dat ik telkens op de examenchat terechtkom als ik naar het forum wil gaan. De link naar het forum is ineens daardoor vervangen of zo, enorm irritant
Oud 10-05-2013, 11:22
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Wat ik niet zo waardeer, is dat ik telkens op de examenchat terechtkom als ik naar het forum wil gaan. De link naar het forum is ineens daardoor vervangen of zo, enorm irritant
Direct forum.scholieren.com in je adresbalk typen?

Ik waardeer mijn persoonlijk begeleidster niet. Ze is gewoon... niet zo slim en dat is verder prima, maar daar heb ik niets aan. Ze haalt oude diagnoses uit de sloot, schrijft de naam van mijn ziekte 3 keer op een andere manier, maar geen enkele is goed (ze hoeft het alleen maar over te schrijven) en de doseringen van mijn medicijnen schrijft ze ook niet goed over (ze maakt van milligrammen, microgrammen en propt ergens nog een 0 erbij). En als ik haar verbeter krijg ik een 'ja maar'-antwoord...

En ik waardeer mezelf dan niet omdat ik niet durf te zeggen dat ik niets aan haar heb.
Oud 10-05-2013, 11:59
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
Tering, wat dom.

Offtopic: Maar de geur van de vogel zou niet uit moeten maken toch, vogels hebben amper reukvermogen.
Oud 10-05-2013, 12:01
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
Je hoeft ook helemaal niet te kiezen, toch? Gewoon doen wat je op 't moment het leukst vindt en dan wijst het zich vanzelf.
Je hebt gelijk, is ook zo. Ik vergeet dat alleen heel vaak.
Oud 10-05-2013, 13:38
Verwijderd
Citaat:

Ik waardeer mijn persoonlijk begeleidster niet. Ze is gewoon... niet zo slim en dat is verder prima, maar daar heb ik niets aan. Ze haalt oude diagnoses uit de sloot, schrijft de naam van mijn ziekte 3 keer op een andere manier, maar geen enkele is goed (ze hoeft het alleen maar over te schrijven) en de doseringen van mijn medicijnen schrijft ze ook niet goed over (ze maakt van milligrammen, microgrammen en propt ergens nog een 0 erbij). En als ik haar verbeter krijg ik een 'ja maar'-antwoord...

En ik waardeer mezelf dan niet omdat ik niet durf te zeggen dat ik niets aan haar heb.
Dat ze doseringen niet goed schrijft lijkt me nogal... slecht. Oke, dat je spelfouten maakt is irritant enzo, maar doseringen
Oud 10-05-2013, 13:45
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Dat ze doseringen niet goed schrijft lijkt me nogal... slecht. Oke, dat je spelfouten maakt is irritant enzo, maar doseringen
Juh, gelukkig mag ze niets voorschrijven en wordt alles kant-en-klaar uit de apotheek aangeleverd En ik weet gelukkig ook heel goed wat ik slik dus als er iets niet klopt dan zeg ik dat direct, maar ik vraag me af hoe dat met de minder helder denkenden hier gaat.
Oud 10-05-2013, 19:23
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ja, dat zou ik mezelf dan moeten aanleren, maar dat kost meer tijd dan sch - pijltje naar beneden - enter - klik op het groene vlak, dus vandaar dat ik dat tot nu toe niet gedaan heb...

Sterkte trouwens jij!
Oud 10-05-2013, 20:28
Verwijderd
of je typt een paar keer forum.scholieren.com en dan kun je straks for typen
Oud 10-05-2013, 20:46
Verwijderd
Of je zet een link in je favorietenbalk.
Oud 11-05-2013, 16:56
Verwijderd
Ik kon gewoon vandaag niet de hele dag bij een wedstrijd blijven . Oke, het waren lange stukken fietsen, maar ik heb nog nooit eerder problemen gehad met lange stukken fietsen, juist omdat ik dan best rechtop zit . Ik baal er echt van dat ik nu weer met pijn zit en naar huis moet gaan omdat ik het gewoon niet volhoud.
Oud 11-05-2013, 20:34
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik kon gewoon vandaag niet de hele dag bij een wedstrijd blijven . Oke, het waren lange stukken fietsen, maar ik heb nog nooit eerder problemen gehad met lange stukken fietsen, juist omdat ik dan best rechtop zit . Ik baal er echt van dat ik nu weer met pijn zit en naar huis moet gaan omdat ik het gewoon niet volhoud.
Nare boel Frayne! Is er al iets meer duidelijk over wat er aan de hand is, of is het een gevolg van de Pfeiffer?
Oud 13-05-2013, 13:18
Verwijderd
Ik waardeer het niet dat het al de hele dag regent terwijl ik gepland had om de tuin om te spitten en graszaad te halen en te zaaien.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten