Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het was bij het concert van Newton Faulkner, een Britse sing and songwriter. Het is echt van die muziek dat het muisstil hoort zodat je helemaal mee gaat in de muziek.Ik was haast in staat om mijn glas op iemand kapot te slaan want ik keek zo lang er naar uit.
![]()
|
Was t een fijne show? Ik was die avond bij Dave Hause geloof ik. Of was dat de avond dat dinges in de Melkweg speelde? Same story iig: semiacoustische set en mensen die er doorheen lulden. Schijnt typisch Nederlands te zijn. Gdvrdmm. Heb wel eens er wat van gezegd en mensen doen dan zo agressief dat ik ze meteen wil slaan
![]()
|
Verwijderd
|
Een tijd terug was ik in Duitsland bij een concert van Mumford and Sons en daar was een f andere idioot die constant door de aankondiging van nummers en de accoustische nummers heen schreeuwde. Echt zó vervelend. Ik word daar ook een beetje gestoord van. Of een concert met gedeeltelijk zitplaatsen, maar de sfeer en de ruimte was gewoon zo dat niet iedereen kon zitten, daar was het op ingericht. Kinderen die constant langsrenden waren het gevolg. Moeder werd nog boos ook toen mijn moeder er iets van zei. Ja kut, neem je kinderen dan niet mee op tweede kerstdag naar een avondvullend programma waar vantevoren heel duidelijk beschreven stond dat niet iedereen zou kunnen zitten
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyway, ik heb duizent verhalen van concerten die werden verpest door praters. Of muilers. Of agressieve dansers. Of alledrie. Het is eigenlijk het rustigst bij de bands/artiesten waar een wat ouder publiek op afkomt.
|
Oh ja OT:
Ruzie in de ex-collega vriendinnengroep, omdat een paar ervan zich als arrogante prinsesjes hebben gedragen. We hadden een tijd geleden al gepland dat we met z'n allen zouden gaan high-tea'en als verjaardagscadeautje voor 1 van hun en dat zou komende zaterdag gebeuren. Ik had speciaal vrij gevraagd en keek er wel naar uit, maar de jarige (tof wijf) had netjes gezegd dat ze pas niet zo lief behandeld was door de rest van de groep en dat ze dat niet waardeerde, maar er wel over wou praten, en nu doet degene die het georganiseerd had (het prinsesje) vrij kinderachtig en gaat het hele gebeuren niet door. Zonder het de jarige te laten weten ook. Fucking raar. en dat zijn dan volwassen mensen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dat mijn vriend onlangs een jong bosuiltje binnen kreeg bij de vogelopvang, die het onwetende dierenambulancepersoneel uit een boom had geplukt
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik las laatst dat nijlganzen hun nest in een boom maken en dat de jongen zich vrijwel direct naar beneden laten vallen om op de grond verder te leven, hoe bizar is dat ![]() Wat ik niet zo waardeer, is dat ik telkens op de examenchat terechtkom als ik naar het forum wil gaan. De link naar het forum is ineens daardoor vervangen of zo, enorm irritant ![]()
||
Citaat:
Ik waardeer mijn persoonlijk begeleidster niet. Ze is gewoon... niet zo slim en dat is verder prima, maar daar heb ik niets aan. Ze haalt oude diagnoses uit de sloot, schrijft de naam van mijn ziekte 3 keer op een andere manier, maar geen enkele is goed (ze hoeft het alleen maar over te schrijven) en de doseringen van mijn medicijnen schrijft ze ook niet goed over (ze maakt van milligrammen, microgrammen en propt ergens nog een 0 erbij). En als ik haar verbeter krijg ik een 'ja maar'-antwoord... En ik waardeer mezelf dan niet omdat ik niet durf te zeggen dat ik niets aan haar heb.
||
![]() |
Citaat:
![]() Offtopic: Maar de geur van de vogel zou niet uit moeten maken toch, vogels hebben amper reukvermogen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat: