Ok, ik denk dat bloodyb de laatste wolf is, en wel hierom:
In hangronde 1 is het goed mogelijk dat het een gelijkspel is geworden tussen alle drie (Schrödinger, Snebbeltje en Deus ex machina). In alle drie de rijtjes staat namelijk een wolf. Het is voor wolven niet slim om met z'n tweeën in een rijtje te gaan staan in de eerste ronde, dus is het meest logische dat de laatste wolf erbuiten stond. Dat zijn maar twee mogelijkheden, namelijk Frayne en bloodyb. Maar in hangronde 2 én in hangronde 3 stond Frayne in de goede rijtjes.
In hangronde 2 stond ze onder fizzle, die eruit ging met 7 stemmen tegen 8 van Snebbeltje, en bloodyb stond toen trouwens onder Snebbeltje samen met medewolf sann, dus de uitkomst was zelfs logisch.
In hangronde 3 stond ze onder Sadye, die eruit ging met maar liefst 5(!) stemmen tegen 9 van sann.
Door deze twee rijtjes staat Frayne gewoon veilig, als zij namelijk wolf was geweest dan waren fizzle en sann nooit opgehangen (niet met die rijtjes, anyway).
Dan is er maar 1 persoon over: bloodyb. En ik ga nu vast mijn stem op hem versturen voor de aankomende hangronde, zodat ik het niet vergeet.
Edit: Ook is het logisch in hangronde 4, waar het op papier gelijkspel was. Bloodyb stond onder sann en Snebbeltje ging eruit.
Edit2: ik heb trouwens ook geen flauw idee wat de verrader in godsnaam heeft gedaan, dus ik zou er gigantisch naast kunnen zitten, maar in any case denk ik dat de dood van bloodyb sowieso wel informatie geeft.
Laatst gewijzigd op 04-02-2013 om 20:55.
|