Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
- prima mediaplayer (XBMC komt met een speciale build voor de Ouya) - grappig gamedingetje - vast ook wat default apps ala youtube etc En als je m (legaal) root: - prima 'internet / uitzendinggemist / etc' ding - emulators / roms, sky = limit - support voor controllers - torrents binnenhalen moet ook prima lukken (doe ik ook met mn tablet, tot tevredenheid - ding is ook nog eens zuinig ik zie vooralsnog voornamelijk win ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
Spoiler
Of je de betreffende games/genre's graag speelt; dat is een andere discussie, maar zeggen dat dit grafisch niet indrukwekkend is zou nogal misplaatst zijn. Maar goed, men weet veel meer uit dit soort hardware te persen dan bij de gemiddelde PC (de Crysis-en van deze wereld daargelaten), lang leven statische systemen, dus ben wel benieuwd naar de next-gen! (ook al zijn dat voornamelijk getweakte PCs-in-a-box ![]()
|
Even een
![]() ![]()
|
Oh en mijn ik-ga-meer-slapen-plan heeft dus precies 1 dag gewerkt
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wie weet er een goeie image/video-viewer (flv) die ik kan implementeren op mijn website? Als ie Youtube aan zou kunnen is dat helemaal geniaal. Quintiano/Carn naamzoek.
Want gvd, mijn imageviewer beschrijvingen zijn vernaggeld in FireFox18 ![]() Edit: oh, laat maar, de nieuwe Firefox18 ondersteunde MooTools1.2 niet meer en nu heb ik 1.4 gedownload /savvy technerd. Brb, ff solliciteren bij Microsoft.
Laatst gewijzigd op 06-02-2013 om 06:17. |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ik hoop wel dat hij nu niet in een gat valt. Hij heeft zichzelf doelen gesteld, dat is heel positief, maar ik vrees een klein beetje voor andere kandidaten, als er niet meer intensief met je om wordt gegaan en zeker als je alleen zou wonen, hoe snel sluipt dan je oude patroon er weer in, als er niemand is om je te motiveren? Nou ja we zullen zien. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Mutant op zich kan McDonalds in verre landen nog vaak wel een belevenis kan zijn omdat het dus níet overal hetzelfde is. In sommige landen wordt het beschouwd als het toppunt van decadentie
![]() Toen ik in Shanghai was zijn we bij een pizza hut geweest omdat we behoefte hadden aan eten zonder oestersaus, daar hadden ze dus allemaal erg Chinese pizza's, met inktvisjes erop en zonder kaas enzo. En er zat alsnog oestersaus op, want koken zonder oestersaus is voor een Shanghaise kok als koken zonder zout voor een Europese. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, dat kan ik me wel voorstellen ^^ Maar als die foto niet op een site over Gran Canaria had gestaan, had het tot me door moeten dringen dat er een berg en een zee te zien zijn voor ik beseft zou hebben dat het niet gewoon hier ergens in België was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nou, zoveel zijn er niet hoor, met moeite op 1 hand te tellen.
|
Verwijderd
|
Gisteravond bleek dat we nog maar koffie hadden voor één keer koffie en omdat mijn vriendje moest werken hadden we gezegd dat hij die dan maar moest nemen en nu kom ik uit bed en heeftie toch geen koffie gedronken en voor mij laten staan. Echte liefde!
![]() Ik vraag me nu wel af wat voor zombie hij vanochtend op zijn werk was, hij kan echt niks zonder koffie ![]() |
![]() |
|
|