Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2013, 21:41
Verwijderd
Wut, waarom moet die Ruben in z'n broek plassen van de trainer
Advertentie
Oud 05-02-2013, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Ken je permanently surprised cat al?
die met die "wenkbrauwen"? ja, maar die doet me niet zoveel. Grumpy cat wil ik gewoon wekenlang knuffelen <3
Oud 05-02-2013, 21:43
Verwijderd
Oke huh hij weegt nog steeds best wel wat te veel, dan kan ie een week niet sporten en komt hij meteen aan. Dan doe je toch nog steeds iets fout of ben ik nou gek?
Oud 05-02-2013, 21:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
"Wil je mij niet knuffelen, Klaverhap? "

Oud 05-02-2013, 21:44
Verwijderd
Vooral die achter die kussens.
Oud 05-02-2013, 21:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben weer thuis en alles is PRECIES zoals ik het heb achtergelaten 4 dagen geleden een halfvolle vaatwasser en nu dus een aanrecht vol afwas. Ik ben gekke Henkie niet, dus ik laat het gewoon staan. Dan maar ruzie. Kom nou.
Oud 05-02-2013, 21:46
Verwijderd
haha oke die onderste foto is grappig
Oud 05-02-2013, 21:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Omdat dikke mensen er zijn om vernederd te worden, zodat de rest van de mensen zich goed over zichzelf kan voelen. Duh!

Nee maar srsly... Wat?!
Oud 05-02-2013, 21:52
Verwijderd
Citaat:
zeg Quintiano, wat denk jij van de Ouya? Dingetje kost maar 100 dollar; dat is niet veel gezien wat je er allemaal mee kan.
Het lijkt me een fabelachtig iets, mits het door developers opgepikt wordt als valide platform. Zonder games, applicaties of wat voor functionaliteit dan ook naast een community is 't dingske geen lang leven beschoren, vrees ik. Maar het ziet er wel veelbelovend uit en inderdaad, voor $99 kan je moeilijk echt een buil vallen aan zoiets.
Oud 05-02-2013, 21:54
Verwijderd
Citaat:
"Wil je mij niet knuffelen, Klaverhap? "

[afbeelding]

[afbeelding]
*proest* Je zou d'r bijna een witte kat voor kopen. En een permanent marker.
Oud 05-02-2013, 22:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het lijkt me een fabelachtig iets, mits het door developers opgepikt wordt als valide platform. Zonder games, applicaties of wat voor functionaliteit dan ook naast een community is 't dingske geen lang leven beschoren, vrees ik. Maar het ziet er wel veelbelovend uit en inderdaad, voor $99 kan je moeilijk echt een buil vallen aan zoiets.
Uh, tis gewoon Android 4.1 hè Dus applicaties en games genoeg.
Oud 05-02-2013, 22:02
Verwijderd
ik wil ook een personal trainer
Oud 05-02-2013, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Ik had net de aflevering gepauzeerd om hier hetzelfde te komen zeggen
Oud 05-02-2013, 22:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
ergo, voor 100 dollar heb je:
- prima mediaplayer (XBMC komt met een speciale build voor de Ouya)
- grappig gamedingetje
- vast ook wat default apps ala youtube etc

En als je m (legaal) root:
- prima 'internet / uitzendinggemist / etc' ding
- emulators / roms, sky = limit
- support voor controllers
- torrents binnenhalen moet ook prima lukken (doe ik ook met mn tablet, tot tevredenheid
- ding is ook nog eens zuinig

ik zie vooralsnog voornamelijk win maar goed, eerst zien en dan geloven. But the price is right ^_^
Oud 05-02-2013, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel dan ook éckte consoledingskes. Dat XMBC met een build voor dat ding komt is wel sexy
Oud 05-02-2013, 22:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik bedoel dan ook éckte consoledingskes.
Daar heeft t te weinig ballen voor vrees ik ;o Maar voor een glorified mediaplayer is het een kek ding.
Oud 05-02-2013, 22:17
Carn
Carn is offline
oh, OnLive komt ook met een applicatie
Oud 05-02-2013, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Daar heeft t te weinig ballen voor vrees ik ;o Maar voor een glorified mediaplayer is het een kek ding.
Ja, dat laatste zeker! Alleen of het dan nog echt meerwaarde heeft t.o.v. devices die redelijk goedkoper zijn en nagenoeg dezelfde functionaliteit bieden (in het mediaspeler-stramien) betwijfel ik. Daarom zou 't goed zijn als er toffe games op uitkomen, liefst door indie developers. En nou ja, het hoeft geen high end PC-graphics te zijn, als het er maar 'mooi' uit ziet voor de doorsnee persoon. En zo hoog ligt die lat niet, getuige de huidige consoles en waar men mee weg komt, qua graphics
Oud 05-02-2013, 22:23
Carn
Carn is offline
Citaat:
En zo hoog ligt die lat niet, getuige de huidige consoles en waar men mee weg komt, qua graphics
ahem? Genoeg fraais hoor, het zijn vaak de multiplatformgames die wat schril afsteken vergeleken met opgevoerde PC-versies, maar technisch valt er vaak weinig op aan te merken.
Oud 05-02-2013, 22:42
Verwijderd
Test
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png 4_1360107686525.png (222.9 KB, 2x gelezen)
Oud 05-02-2013, 22:57
Verwijderd
Ik wist niet dat mijn oog dit kon!

Laatst gewijzigd op 05-02-2013 om 23:05.
Oud 05-02-2013, 23:15
Verwijderd
Citaat:
ahem? Genoeg fraais hoor, het zijn vaak de multiplatformgames die wat schril afsteken vergeleken met opgevoerde PC-versies, maar technisch valt er vaak weinig op aan te merken.
Ik heb nog geen exclusive gezien waar ik van dacht "Kák!", heurr.
Oud 05-02-2013, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Ik vond dat nogal vernederend.
Oud 05-02-2013, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Ja, zat ik ook heel de tijd te denken. Dan ben ik binnen een maand op mijn streefgewicht ofzo, als Radmilo ook zo met mij tekeer gaat. Hoewel afvallen bij mensen die niet obese zijn wel langzamer gaat denk ik.
Oud 05-02-2013, 23:36
Verwijderd
huhu tekeer gaan met radmilo
Oud 05-02-2013, 23:36
Verwijderd
Ja, ik zag het mezelf typen, maar ik vind hem walgelijk, dus niks daarvan
Oud 05-02-2013, 23:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb nog geen exclusive gezien waar ik van dacht "Kák!", heurr.
tja, wat verwacht je? Als je doelt op 'een beetje PC game van nu ziet er beter uit', sure, maar dat heeft bar weinig met de onderliggende techniek te maken gezien het de afgelopen jaren gewoon een verhaal van incrementeel upgraden is geweest en je niet echt kan spreken van vernieuwingen. Wat ik bedoel is dat voor hardware uit 2005 dit soort dingen verdomd knap gemaakt zijn

Spoiler

Of je de betreffende games/genre's graag speelt; dat is een andere discussie, maar zeggen dat dit grafisch niet indrukwekkend is zou nogal misplaatst zijn. Maar goed, men weet veel meer uit dit soort hardware te persen dan bij de gemiddelde PC (de Crysis-en van deze wereld daargelaten), lang leven statische systemen, dus ben wel benieuwd naar de next-gen! (ook al zijn dat voornamelijk getweakte PCs-in-a-box )
Oud 05-02-2013, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Ik vond dat nogal vernederend.
Ja, met dat wanhopige 'nee toch' dat 'ie bleef herhalen.
Oud 05-02-2013, 23:55
Verwijderd
Ik wil dat ze eerst Snooki vetmesten tot 300 kilo en dat ze daarna moet afvallen, dan mogen zulke onmenselijke fratsen wel van mij. Snookie is toch maar hooguit één derde mens ofzo.
Oud 06-02-2013, 00:01
Verwijderd
MTV heeft weer een pareltje toegevoegd aan hun cv: Geordie Shore! Of is dat late train?
Oud 06-02-2013, 01:04
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hihi, ik had obese zondag gezien en jullie zeggen precies wat ik ook zei, het snorretje van dat zoontje, dat dat broekplassen nergens op slaat en dat ik ook een personal trainer wil
Oud 06-02-2013, 01:25
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Even een voor mezelf. Pak ik twee keer een glas water om medicijnen in te nemen en drink ik het vervolgens leeg, zonder dat ik die pillen in mijn mond douw. Nu met het derde glas die pillen wel ingenomen, maar ik zal vannacht wel mijn nest uit moeten om te pissen
Oud 06-02-2013, 01:29
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh en mijn ik-ga-meer-slapen-plan heeft dus precies 1 dag gewerkt Ik zou om twaalf uur mijn pillen innemen zodat ik moe zou worden en om half twee echt wel in mijn nest zou liggen en dan zou ik elke dag om tien uur opstaan. Maar ik was om twaalf uur nog bij vriendinnetjes en had mijn pillen niet bij me dus ik werd niet moe en was pas om half twee thuis en ik heb nu net mijn pillen op. Dus morgen om tien uur opstaan wordt 'm ook niet. /goedverhaal
Oud 06-02-2013, 01:30
Verwijderd
Citaat:
tja, wat verwacht je? Als je doelt op 'een beetje PC game van nu ziet er beter uit', sure, maar dat heeft bar weinig met de onderliggende techniek te maken gezien het de afgelopen jaren gewoon een verhaal van incrementeel upgraden is geweest en je niet echt kan spreken van vernieuwingen. Wat ik bedoel is dat voor hardware uit 2005 dit soort dingen verdomd knap gemaakt zijn
Wie heeft 't dan over de onderliggende technieken? Ik niet, hoor. 't Zal me jeuken wat er allemaal onder ligt. En knap, als in met beperkte middelen zoveel mogelijk bereiken, is één, aantrekkelijk voor iemand die een PC gewend is, da's een heel ander verhaal. Ik begrijp dan ook niet zo goed waar je heen wilt.

Citaat:
Of je de betreffende games/genre's graag speelt; dat is een andere discussie, maar zeggen dat dit grafisch niet indrukwekkend is zou nogal misplaatst zijn. Maar goed, men weet veel meer uit dit soort hardware te persen dan bij de gemiddelde PC (de Crysis-en van deze wereld daargelaten), lang leven statische systemen, dus ben wel benieuwd naar de next-gen! (ook al zijn dat voornamelijk getweakte PCs-in-a-box )
Tsja, nu kan ik wel engines gaan opnoemen maar dat zullen dan ook wel de uitzonderingen zijn
Oud 06-02-2013, 02:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vond die Ruben wel beter afgevallen dan Danny vorig seizoen. Hij zag er na zijn kilo's eraf stukken beter uit, minder oud ofzo.
Oud 06-02-2013, 05:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wie weet er een goeie image/video-viewer (flv) die ik kan implementeren op mijn website? Als ie Youtube aan zou kunnen is dat helemaal geniaal. Quintiano/Carn naamzoek.

Want gvd, mijn imageviewer beschrijvingen zijn vernaggeld in FireFox18

Edit: oh, laat maar, de nieuwe Firefox18 ondersteunde MooTools1.2 niet meer en nu heb ik 1.4 gedownload /savvy technerd. Brb, ff solliciteren bij Microsoft.

Laatst gewijzigd op 06-02-2013 om 06:17.
Oud 06-02-2013, 07:47
Verwijderd
OMG Belarus en België zijn ZO slecht dit jaar.
Oud 06-02-2013, 07:50
Verwijderd
Citaat:
O mijn god die man schreef een brief. En dan heeft ie zo'n kladblok en dat leunt dan op zijn buik. En toen dacht ik 'Goh, das handig. Dan kun je je buik als tafel gebruiken!'
Wij vrouwen kunnen dat ook, met tetten en een goeie push up ^^

Citaat:
Ik ben ook aan het kijken. Wendy van Dijk heeft een beetje een sturgeon face gekregen.
Ik vond haar een beetje ziekelijk mager in dat roze hemdje zonder mouwen. Beetje eng.

Citaat:
*proest* Je zou d'r bijna een witte kat voor kopen. En een permanent marker.

Citaat:
Ik heb er een gehad, de kosten zijn niet lief. 49 euro per uur. En je moet minstens 3 maanden minstens 2 keer per week trainen, dus dat maakt het lieve bedragje van 1176 dat je mag ophoesten. Bovenop de kosten van het centrum waar je de trainer vindt, die ook nog eens zo'n 55 euro per maand zijn.

Citaat:
Ik vond die Ruben wel beter afgevallen dan Danny vorig seizoen. Hij zag er na zijn kilo's eraf stukken beter uit, minder oud ofzo.
Ik vond ook dat zijn veloverschot behoorlijk meeviel eigenlijk. Maar dat is ook iets wat je niet kunt voorspellen. Ik ken een meid die hetzelfde gewicht heeft verloren als ik en waar eigenlijk geen verschil is te zien aan haar borsten of aan hangende huid. En ik ken ook mensen die minder kwijt zijn dan ik en veel drastischer hangend vel hebben en bijna geen boobies meer.

Ik hoop wel dat hij nu niet in een gat valt. Hij heeft zichzelf doelen gesteld, dat is heel positief, maar ik vrees een klein beetje voor andere kandidaten, als er niet meer intensief met je om wordt gegaan en zeker als je alleen zou wonen, hoe snel sluipt dan je oude patroon er weer in, als er niemand is om je te motiveren? Nou ja we zullen zien.
Oud 06-02-2013, 08:02
Verwijderd
Wat is dat meisje van Oekraïne MOOI. Maar serieus. Kijk dan:

Spoiler

Mmmmmmmmm
Oud 06-02-2013, 08:10
Verwijderd
IJsland.
Oud 06-02-2013, 08:54
Miekje*
Miekje* is offline
Oooohhhh, heb je het over het songfestival? Heb ik dat gemist, gisteravond?
Oud 06-02-2013, 08:55
Verwijderd
@Mutant op zich kan McDonalds in verre landen nog vaak wel een belevenis kan zijn omdat het dus níet overal hetzelfde is. In sommige landen wordt het beschouwd als het toppunt van decadentie
Toen ik in Shanghai was zijn we bij een pizza hut geweest omdat we behoefte hadden aan eten zonder oestersaus, daar hadden ze dus allemaal erg Chinese pizza's, met inktvisjes erop en zonder kaas enzo. En er zat alsnog oestersaus op, want koken zonder oestersaus is voor een Shanghaise kok als koken zonder zout voor een Europese.
Oud 06-02-2013, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Oooohhhh, heb je het over het songfestival? Heb ik dat gemist, gisteravond?
nee dat is in mei ofzo!
Oud 06-02-2013, 09:02
Verwijderd
Citaat:
@Mutant op zich kan McDonalds in verre landen nog vaak wel een belevenis kan zijn omdat het dus níet overal hetzelfde is. In sommige landen wordt het beschouwd als het toppunt van decadentie
Toen ik in Shanghai was zijn we bij een pizza hut geweest omdat we behoefte hadden aan eten zonder oestersaus, daar hadden ze dus allemaal erg Chinese pizza's, met inktvisjes erop en zonder kaas enzo. En er zat alsnog oestersaus op, want koken zonder oestersaus is voor een Shanghaise kok als koken zonder zout voor een Europese.

En ja, dat kan ik me wel voorstellen ^^ Maar als die foto niet op een site over Gran Canaria had gestaan, had het tot me door moeten dringen dat er een berg en een zee te zien zijn voor ik beseft zou hebben dat het niet gewoon hier ergens in België was
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wie weet er een goeie image/video-viewer (flv) die ik kan implementeren op mijn website? Als ie Youtube aan zou kunnen is dat helemaal geniaal. Quintiano/Carn naamzoek.

Want gvd, mijn imageviewer beschrijvingen zijn vernaggeld in FireFox18

Edit: oh, laat maar, de nieuwe Firefox18 ondersteunde MooTools1.2 niet meer en nu heb ik 1.4 gedownload /savvy technerd. Brb, ff solliciteren bij Microsoft.
flash is passéeeeeeeee!
Carn
Carn is offline
Citaat:
@Mutant op zich kan McDonalds in verre landen nog vaak wel een belevenis kan zijn omdat het dus níet overal hetzelfde is. In sommige landen wordt het beschouwd als het toppunt van decadentie .
Nou, misschien in Ethiopië, ik denk dat dat allemaal wel meevalt
Oud 06-02-2013, 09:07
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
nee dat is in mei ofzo!
Ik dacht al! Anders had ik het ook al wel in de krant gelezen, enzo.
Oud 06-02-2013, 09:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wie heeft 't dan over de onderliggende technieken? Ik niet, hoor. 't Zal me jeuken wat er allemaal onder ligt. En knap, als in met beperkte middelen zoveel mogelijk bereiken, is één, aantrekkelijk voor iemand die een PC gewend is, da's een heel ander verhaal. Ik begrijp dan ook niet zo goed waar je heen wilt.

Tsja, nu kan ik wel engines gaan opnoemen maar dat zullen dan ook wel de uitzonderingen zijn
Je hoeft alleen maar te zeggen "Carn, je hebt gelijk, het ziet er goed uit!" .

Nou, zoveel zijn er niet hoor, met moeite op 1 hand te tellen.
Oud 06-02-2013, 09:19
Verwijderd
Gisteravond bleek dat we nog maar koffie hadden voor één keer koffie en omdat mijn vriendje moest werken hadden we gezegd dat hij die dan maar moest nemen en nu kom ik uit bed en heeftie toch geen koffie gedronken en voor mij laten staan. Echte liefde!
Ik vraag me nu wel af wat voor zombie hij vanochtend op zijn werk was, hij kan echt niks zonder koffie
Oud 06-02-2013, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Nou, misschien in Ethiopië, ik denk dat dat allemaal wel meevalt
Ja, dat specifiek zal wel mee vallen, maar het kan dus best heel anders zijn dan je gewend bent en dus grappig om een keer te zien.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten