Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Doe wat je niet laten kunt, maar ik wil alleen maar zeggen dat je jezelf er niet populair mee maakt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jaren geleden had Topdrop eens een top 10 gemaakt met wie er tot dan toe het meeste had gepost in de wsz-reeks.
Ik stond toen op nummer 10, maar inmiddels zijn we weer wat jaren verder, zijn er een aantal regulars weg, en post ik (nog steeds) vrij veel, dus soms denk ik weleens dat ik op 1 moet staan nu ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Stel je eens voor, vertel meer over jezelf, dan zie ik wel weer verder. Nu denk ik alleen maar 'eeh, ik heb niet met je geknikkerd, vriend!'
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() een lachje doet altijd wonders toch ![]() hoe noem je een slimme belg? klik hier voor het antwoord |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hiero |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vind het wel bijzonder, altijd meelezen in een kletstopic. Alsof je elke zaterdagavond in de kroeg een vast groepje mensen af gaat zitten luisteren! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
2. Hoe oud ben je? 3. Wat is je haarkleur? 4. Welke kleur ogen heb je? 5. Wat is je cupmaat? 6. Post eens een foto! Meer nieuw vleesch! ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Meepraten mag/kan best hoor, nieuwe mensen kunnen heel leuk zijn en we bijten heus niet. Als je heel bijdehand gaat doen wijzen we (lees: ik) je wel op je plek. ![]() vertel eens wat over jezelf, Sanni.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|