Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wanneer ik onterecht een ban krijg. Of wanneer het héle forum op een meet gevraagd wordt (dus ook mensen met een nickname zoals; Kusjes(#$)! of Habbo-the-best08999383498#*($#$!111!) en ik als enige niet. Wanneer ik weggepest wordt.
![]() Wat voor kleur heeft jouw outlook inbox? |
![]() |
|
Haha ik heb even moeten kijken, want ik wissel hem zovaak, jammer dat er geen patroontjes in kunnen xd, maar die van mij is momenteel oranje.
Wat zou voor jou het meest gewenste kind zijn? (met beschrijving van het kind dus)
You have to take the stairs. Laatst gewijzigd op 27-05-2013 om 22:54. Reden: Betere woordkeuze. |
![]() |
|
Op de klok kijken of ik misschien nog even door mag slapen
![]() Wat vind jij van de gesprekjes bij de kapper? /te laat. Zal even antwoord geven op biesloak. Ja, ik heb meerdere malen gemeet via een forum, soms groepsmeets en soms één op één. Maar vooral als tiener. De laatste meet is een jaar of 4 terug geweest denk ik.
|
Ik hou ervan als een kapper gewoon knipt en niet alles van mijn privéleven hoeft te weten. Ze mag best met me ouwehoeren, maar soms voelt het net of ik in een verhoor zit en daar hou ik niet zo van.
Wat neem jij te eten/drinken als je naar de bios gaat? Zelf eten meenemen is verboden, dus het moet wel iets zijn dat bij de bios te krijgen is.
|
Twee weken Amerika! Daar ben ik nog nooit geweest en sowieso lijkt het me helemaal niks om vier weken lang van huis te zijn (tenzij mijn hele vriendengroep mee gaat, maar die ben ik na vier weken ook wel heel erg zat denk ik). En Amerika lijkt me heel vet
![]() De rest van je leven alleen nog maar kinder/animatie-films kijken of de rest van je leven alleen nog maar Nederlands gesproken (of nagesynchroniseerde) films kijken?
|
Alles over mijn zus. Alles wat mijn moeder zegt, zeg ik niet tegen mijn vader, en andersom. Ik hoef ook geen onzin over elkaar te horen. Ik ga niet meer in het midden van alle drama zitten. Dus vaak zeg ik gewoon niks tegen niemand
![]() Je gaat een jaar naar het buitenland voor je studie of je werk of whatever. Welk Nederlands voedsel/gebruik/whatever ga jij het meest missen? De Nederlandse taal telt niet mee.
|
Ik zit al ruimschoots 5 jaar in China dus ik kan vanuit mijn eigen ervaring vertellen dat ik gvd. kroketten en frikandellen en patatje oorlog en dergelijke enorm mis.
![]() .. Als je een figuur uit een sprookje kon zijn, welk figuur uit welk sprookje en waarom? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Leuke vraag, blijft staan! |
![]() |
|
Mijn vader, omdat het nogal lullig zou zijn hem niet te accepteren terwijl ik wel andere familieleden van die kant als wederzijdse vrienden heb. Had eigenlijk gehoopt dat hij nooit aan FB zou gaan.
Wat is jouw laatste muzikale ontdekken en op welke manier heb je deze band/artiest ontdekt?
|
Charlotte, meisje van school.
Edit: telaat: Mijn laatste muzikale ontdekking was Maaike Ouboter, via de beste sing/song writer. Meer haat aan maandag ochtend, vroeg op staan of zondag avond gaan slapen metde gedachte dat het morgen maandag is?
|
Verwijderd
|
Ik vind de daadwerkelijke maandagochtend erger, als dat is wat je bedoelt.
Heb jij een talent/passie/fascinatie waar je eigenlijk ook wel je werk van zou willen maken? (maar dat het dat dus niet is, omdat je er niet goed genoeg in bent, omdat er geen werk van te maken is, omdat je iets anders nog leuker vindt, etc) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, eigenlijk niet. Het werk dat ik doe vind ik fascinerend, ik kan er veel van mezelf in kwijt en krijg er nog veel meer voor terug. Ik leer elke dag bij, ben goed in wat ik doe en ik wil alleen maar beter worden. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit iets anders zou gaan doen.
Wat is de vreemdste versiertruc waarmee jij ooit versied bent? Als je nog nooit bent versierd mag je geen antwoord geven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik lag in het park op mijn buik in de zon. Er kwam een kerel naast mij liggen en zei: 'ik zag dat je wat op je lip hebt zitten. Mag ik dat weglikken?'
Een andere: De pmmetjes die ik hier regelmatig krijg. 'Hallo, ben jij dat op je avatar? Wat mooi ben je dan. Zin om een beetje te kletsen?' 'Hey, ik ben Job. Zou ik je msn (msn????!!!) mogen?' Wat is je lievelingsmilkshake? |
![]() |
|
Om zelf te maken framboos met als goede tweede aardbei
![]() Wat is het meest schokkende dat je ooit voor je ogen hebt zien gebeuren?
|
Soms wel, maar meestal sta ik niet zo stil bij mijn sekse. Ik doe best wel vrouwendingen, hoor, zoals huilen om films en mijn nagels lakken enzo. Ook hou ik best van rokjes en jurkjes als ik daarvoor in the mood ben. Verder voel ik me vrouwelijk als ik mijn vriendje wil verleiden, maar dat is wel logisch, denk ik zo. En als ik ongesteld ben en huilend in een hoekje kruip met een reep chocola voel ik me ook behoorlijk vrouwelijk.
Wat weten heel veel mensen niet van jou?
|
Verwijderd
|
De geit. De geit is geinig. En van het goede formaat. Nieuwsgierig, kan met andere dieren samen. Geitenkaas is bijzonder en niet voor iedereen. Geiten poepen ook vrij praktisch. Ik wou dat ik een paar dwerggeitjes had. Of zo'n megageit van noem je dit nog wel een geit.
Wie zou je erg graag een keer zien (forumer) en ga je nu ook heel brutaal uitnodigen daartoe per pm? |
![]() |
|
Ik wilde "De Kleine Zeemeermin" zeggen, maar het originele verhaal is heel veel mooier dan de Disney-versie, dus ik hou het op "Jungle Book", want daar heb ik hele leuke herinneringen aan. "Als je van beren leren kan"
![]() Wat is het laatste creatieve dat je gedaan/ gemaakt hebt?
|
Verwijderd
|
Eh, verbandjes gescheurd van oude lakens. Lapjes gehaakt van afzetlint en vlaggenreepjes. Maar dat zijn allemaal probeersels. Het laatste echte creatieve dat ik heb gemaakt is een klok van een oude lp, ik zoek alleen nog goeie lijm en een ophangsysteem.
Heb jij veel sfeerverlichting in huis? |
![]() |
|
In huis alsin in mijn eigen kamer: nee. Ik heb kaarsen die nooit aan staan, en als ik het gezellig donker wil hebben, doe ik alleen mijn nachtlampje en bureaulamp aan. Verder hebben we in huis heel veel schemerlampjes en dergelijke, die staan wel vaak aan, voornamelijk in de winter.
Kun jij goed tegen dit warme weer? Wat probeer/doe je om jezelf zo comfortabel mogelijk te voelen?
|
Ja, want ik ben een enorme koukleum. Ik ben niet een in de zon zitter, want ik verveel me snel. Hoewel, ik heb nu twee boeken van mijn moeder geleend, misschien wordt het nog wat. Ik trek gewoon wat luchtigs aan en geniet ervan dat ik zonder jas naar buiten kan. Zonnebril op en gas d'r op!
In welke houding zit jij het lekkerst? Kleermakerszit of benen over elkaar? Of juist je benen heel ver uit elkaar?
|
![]() |
Ik vind het lekker om in een soort W te zitten, dus een soort van op mijn knieën maar dan met mijn onderbenen links en rechts van mijn lijf en niet eronder. Veel mensen schijnen het pijnlijk te vinden of kunnen het niet eens, maar ik vind het echt een lekkere houding.
![]() Van welke artiest heb je 't meeste cd's? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat is het mooiste moment dat jij in je leven hebt meegemaakt Nonny | 15 | 21-05-2013 16:38 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 16:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
ARTistiek |
[op verzoek van 2 forummers, nogmaals Mi casa es en fuego Bor | 1 | 19-08-2002 09:18 |