Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2013, 19:18
Nonny
Nonny is offline
Licht aan de situatie, als het uitzichtloos is, en ik ben in staat tot, misschien wel ja. Als het gewoon is omdat ik niet meer voor mezelf kan zorgen, maar wel gewoon helder ben en nog vrienden/familie heb, nee.

Huil je snel? En als je huilt. waarom dan?
Advertentie
Oud 27-05-2013, 19:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, ik ben een ontzettende jankerd. Ik jank nog om een merci reclame. Boeken, films, series, muziek. Jep.

Wanneer heb jij voor het laatst (bijna) in je broek geplast van het lachen?
Oud 27-05-2013, 19:39
Verwijderd
Ik denk dat jij dat wel weet ^^ Ik ben vaak genoeg naar het toilet moeten rennen iig toen jij hier was!

Heb jij ooit uren gedaverd van schrik en waardoor kwam dat?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Heb jij ooit uren gedaverd van schrik en waardoor kwam dat?
Nee. Nou hoewel, in groep 7 lang lang geleden ben ik een keer aangereden door een auto. Niets ernstig, auto niet stuk, fiets niet stuk, maar ik schrok wel heel erg en toen stopte die auto dus en die man die erin zat ging helemaal tekeer dat het mijn schuld was en dat ik gek was Omstanders gaven mij overigens gelijk en hebben me toen geholpen

Citaat:
oeh goede vraag. Denk niet dat er daarvoor een reden is, ik ben immers toch een beetje verslaafd.
Citaat:
omdat dit voor mij geen bevredigende reactie is op Fizzle haar vraag:
Wat zou voor jou een directe aanleiding zijn om principieel nooit meer op het forum te komen?
Citaat:
Niks, eigenlijk? Althans niks wat ik zo een-twee-drie kan verzinnen.
Vraag van Fizzle vraag ik dan aan Nardin! Of aan de eerstvolgende die reageert natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 22:45
Verwijderd
Wanneer ik onterecht een ban krijg. Of wanneer het héle forum op een meet gevraagd wordt (dus ook mensen met een nickname zoals; Kusjes(#$)! of Habbo-the-best08999383498#*($#$!111!) en ik als enige niet. Wanneer ik weggepest wordt. Of wanneer ik een blind meeting aanga met een forumlid en dat forumlid mij op die meet dronken voert en vervolgens seks met mij gaat hebben en daar een lach-je-rot topic over gaat maken in onzin.

Wat voor kleur heeft jouw outlook inbox?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 22:53
Nonny
Nonny is offline
Haha ik heb even moeten kijken, want ik wissel hem zovaak, jammer dat er geen patroontjes in kunnen xd, maar die van mij is momenteel oranje.

Wat zou voor jou het meest gewenste kind zijn? (met beschrijving van het kind dus)

Laatst gewijzigd op 27-05-2013 om 22:54. Reden: Betere woordkeuze.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2013, 22:56
Verwijderd
Een groene die graag prinsessenjurken draagt. Wtf man wat vraag je nou

Welke vraag of uitspraak liet jou recent wtf'en?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 12:54
Fist
Fist is offline
23 graden en weinig wind. Nu dus niet.

Wat is het eerste dat je doet als je wakker wordt?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 14:59
Verwijderd
Verder liggen

Heb je wel eens gemeet via een forum?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 15:00
Fantôme
Fantôme is offline
Op de klok kijken of ik misschien nog even door mag slapen

Wat vind jij van de gesprekjes bij de kapper?

/te laat. Zal even antwoord geven op biesloak.
Ja, ik heb meerdere malen gemeet via een forum, soms groepsmeets en soms één op één. Maar vooral als tiener. De laatste meet is een jaar of 4 terug geweest denk ik.
Oud 08-06-2013, 16:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hou ervan als een kapper gewoon knipt en niet alles van mijn privéleven hoeft te weten. Ze mag best met me ouwehoeren, maar soms voelt het net of ik in een verhoor zit en daar hou ik niet zo van.

Wat neem jij te eten/drinken als je naar de bios gaat? Zelf eten meenemen is verboden, dus het moet wel iets zijn dat bij de bios te krijgen is.
Oud 08-06-2013, 17:02
Nonny
Nonny is offline
Een bak zoete popcorn, waarvan de helft al op gaat tijdens de voorstukjes :/ en meestal een flesje met koolzuurhoudend drank, omdat ik er dan langer over doen.

Wat is jou favo radio zender en waarom?
Oud 08-06-2013, 17:08
Verwijderd
Ik heb nooit begrepen waarom men überhaupt nog radio luistert. Nooit gedaan, zal het ook nooit doen.

Kip madras of kip siam?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 18:30
Verwijderd
Kip madras absoluut!

Twee weken vakantie naar Amerika of vier weken in Belgie?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 18:42
Elin3
Elin3 is offline
Twee weken Amerika! Daar ben ik nog nooit geweest en sowieso lijkt het me helemaal niks om vier weken lang van huis te zijn (tenzij mijn hele vriendengroep mee gaat, maar die ben ik na vier weken ook wel heel erg zat denk ik). En Amerika lijkt me heel vet

De rest van je leven alleen nog maar kinder/animatie-films kijken of de rest van je leven alleen nog maar Nederlands gesproken (of nagesynchroniseerde) films kijken?
Oud 08-06-2013, 18:59
Takkeling
Takkeling is offline
Dat laatste dan maar, alhoewel ik het kijken van films dan wel flink zou beperken. En van alleen maar kinderfilms kijken word ik op de lange termijn denk ik agressief.

Ben je bekend met het fenomeen tenen lezen?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 19:16
Nonny
Nonny is offline
Nee

Alleen maar klassieke muziek of alleen maar hardcore?
Oud 08-06-2013, 19:33
Verwijderd
Met voorsprong alleen klassieke muziek.

Welke grote waarheid besluit jij bewust niet aan je ouders te vertellen?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2013, 21:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Alles over mijn zus. Alles wat mijn moeder zegt, zeg ik niet tegen mijn vader, en andersom. Ik hoef ook geen onzin over elkaar te horen. Ik ga niet meer in het midden van alle drama zitten. Dus vaak zeg ik gewoon niks tegen niemand

Je gaat een jaar naar het buitenland voor je studie of je werk of whatever. Welk Nederlands voedsel/gebruik/whatever ga jij het meest missen? De Nederlandse taal telt niet mee.
Oud 09-06-2013, 05:06
Marcade
Marcade is offline
Ik zit al ruimschoots 5 jaar in China dus ik kan vanuit mijn eigen ervaring vertellen dat ik gvd. kroketten en frikandellen en patatje oorlog en dergelijke enorm mis. De keren dat ik weer hier in nederland zit vreet ik me dus ook gigantisch vol met die dingen. :-D Daarnaast, snoepgoed, drop, en dergelijke. Side-effect is wel dat ik daardoor wel gezonder eet nu ik hier ben. (voor zover dat gaat dan, in China, waar hygiene niet zo scherp is als in Nederland en een 'verkeerd' restaurant gelijk staat aan schijterij voor een onbepaalde tijd )

..

Als je een figuur uit een sprookje kon zijn, welk figuur uit welk sprookje en waarom?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Ik zit al ruimschoots 5 jaar in China dus ik kan vanuit mijn eigen ervaring vertellen dat ik gvd. kroketten en frikandellen en patatje oorlog en dergelijke enorm mis. De keren dat ik weer hier in nederland zit vreet ik me dus ook gigantisch vol met die dingen. :-D Daarnaast, snoepgoed, drop, en dergelijke. Side-effect is wel dat ik daardoor wel gezonder eet nu ik hier ben. (voor zover dat gaat dan, in China, waar hygiene niet zo scherp is als in Nederland en een 'verkeerd' restaurant gelijk staat aan schijterij voor een onbepaalde tijd )
Gaaf dat je in China zit. Je kon toen ik er was destijds in Shanghai in de Worldexpo wel gewoon een Nederlands kroketje halen. Maar daar zul je vast niet zijn geweest. Met de schijterij ben ik ook bekend

Citaat:
Als je een figuur uit een sprookje kon zijn, welk figuur uit welk sprookje en waarom?
Euuuuuhmmmmmmm. Ik denk iemand die heel aardig is en niemand kwaad doet en een grote persoonlijkheid heeft. Shrek misschien, maar dan wel in mensachtige vorm.

Leuke vraag, blijft staan!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2013, 06:15
Verwijderd
Ik zou iejoor willen zijn, al is winnie the pooh geen sprookje. Anders zou ik assepoester zijn. Praten met dieren, top.

Wie heb je als laatste toegevoegd op Facebook? Of wie jou? Waar ken je diegene van?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2013, 08:14
WolterB
WolterB is offline
Mijn vader, omdat het nogal lullig zou zijn hem niet te accepteren terwijl ik wel andere familieleden van die kant als wederzijdse vrienden heb. Had eigenlijk gehoopt dat hij nooit aan FB zou gaan.

Wat is jouw laatste muzikale ontdekken en op welke manier heb je deze band/artiest ontdekt?
Oud 10-06-2013, 08:15
Nonny
Nonny is offline
Charlotte, meisje van school.

Edit: telaat: Mijn laatste muzikale ontdekking was Maaike Ouboter, via de beste sing/song writer.

Meer haat aan maandag ochtend, vroeg op staan of zondag avond gaan slapen metde gedachte dat het morgen maandag is?
Oud 10-06-2013, 10:17
Verwijderd
Ik vind de daadwerkelijke maandagochtend erger, als dat is wat je bedoelt.

Heb jij een talent/passie/fascinatie waar je eigenlijk ook wel je werk van zou willen maken? (maar dat het dat dus niet is, omdat je er niet goed genoeg in bent, omdat er geen werk van te maken is, omdat je iets anders nog leuker vindt, etc)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2013, 10:37
Verwijderd
Nee, eigenlijk niet. Het werk dat ik doe vind ik fascinerend, ik kan er veel van mezelf in kwijt en krijg er nog veel meer voor terug. Ik leer elke dag bij, ben goed in wat ik doe en ik wil alleen maar beter worden. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit iets anders zou gaan doen.

Wat is de vreemdste versiertruc waarmee jij ooit versied bent? Als je nog nooit bent versierd mag je geen antwoord geven.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2013, 10:43
Verwijderd
Ik lag in het park op mijn buik in de zon. Er kwam een kerel naast mij liggen en zei: 'ik zag dat je wat op je lip hebt zitten. Mag ik dat weglikken?'

Een andere:
De pmmetjes die ik hier regelmatig krijg.
'Hallo, ben jij dat op je avatar? Wat mooi ben je dan. Zin om een beetje te kletsen?'
'Hey, ik ben Job. Zou ik je msn (msn????!!!) mogen?'

Wat is je lievelingsmilkshake?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2013, 11:01
WolterB
WolterB is offline
Om zelf te maken framboos met als goede tweede aardbei

Wat is het meest schokkende dat je ooit voor je ogen hebt zien gebeuren?
Oud 10-06-2013, 11:10
Verwijderd
Dat ik in elkaar geslagen werd. Alhoewel dat niet echt ''voor'' mijn ogen gebeurde.

Ben jij zo iemand die bij het eerste zonnestraaltje meteen met blote benen op een terras moet gaan zitten, of juist niet? M.a.w. hoe gedraag jij als het langzaam zomer wordt?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2013, 11:45
Verwijderd
Niet anders dan bij elk ander seizoen.

Beste film van/met Stallone?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 21:26
Verwijderd
Uh stal-wie?

Wat is de leukste openingszin die jij ooit hebt gehoort?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2013, 19:38
Verwijderd
"Hey Simone" werd er naar mij geschreeuwd en ze keken mij aan. Vervolgens liep ik naar ze toe van: "jullie schreeuwen zo, maar ik heet eigenlijk helemaal geen Simone!". "Hoe heet je dan?"... Vervolgens heerlijk gebarbecued en leuk contact.

Grootste blauwtje ooit?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2013, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Uh stal-wie?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2013, 20:20
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 13-06-2013, 20:26
Verwijderd
De beste film met Stallone is duidelijk Spy Kids 3D: Game Over. Blauwtjes loop ik niet.

Voel jij je expliciet menselijk?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2013, 20:32
Verwijderd
Nee. Het valt alleen op wanneer er iets onmenselijks langskomt. Soms word ik er wel op gewezen dat iets ook maar menselijk is, dan vind ik dat nonsens.

Bruce Willis of Ben Affleck, wie moet er blijven?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2013, 20:35
Verwijderd
Bruce WIllis.

Afgeleide vraag van Para:
Voel je echt mannelijk of vrouwelijk?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2013, 20:44
Miekje*
Miekje* is offline
Soms wel, maar meestal sta ik niet zo stil bij mijn sekse. Ik doe best wel vrouwendingen, hoor, zoals huilen om films en mijn nagels lakken enzo. Ook hou ik best van rokjes en jurkjes als ik daarvoor in the mood ben. Verder voel ik me vrouwelijk als ik mijn vriendje wil verleiden, maar dat is wel logisch, denk ik zo. En als ik ongesteld ben en huilend in een hoekje kruip met een reep chocola voel ik me ook behoorlijk vrouwelijk.

Wat weten heel veel mensen niet van jou?
Oud 14-06-2013, 12:44
Verwijderd
De geit. De geit is geinig. En van het goede formaat. Nieuwsgierig, kan met andere dieren samen. Geitenkaas is bijzonder en niet voor iedereen. Geiten poepen ook vrij praktisch. Ik wou dat ik een paar dwerggeitjes had. Of zo'n megageit van noem je dit nog wel een geit.

Wie zou je erg graag een keer zien (forumer) en ga je nu ook heel brutaal uitnodigen daartoe per pm?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2013, 18:02
Verwijderd
Etmakas denk ik, maar ook weer niet want dan is heel het mysterieuze van haar af.

Waar denk je nu over na?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2013, 18:06
Verwijderd
Je moet d'r nu wel pmen en uitnodigen, anders is het suf dat jij antwoordde.

Ik denk na over hoe mysterieus Kat is, ik heb haar gemeet.

Zou je een relatie kunnen hebben uit praktische overwegingen? Weinig liefde?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2013, 18:08
Verwijderd
Dat zou kunnen, als ik me niet aan die persoon ga ergeren op lang termijn.

Zou je als 65 bent en geen relatie hebt gehad toch nog een beginnen, als je dan iemand tegen zou komen?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2013, 18:13
AzN
AzN is offline
Ja, denk 't wel! Beter (extreem) laat dan nooit .

Welk nieuwsbericht (ooit) heeft de meeste indruk op jou gemaakt?
Oud 14-06-2013, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Je moet d'r nu wel pmen en uitnodigen, anders is het suf dat jij antwoordde.
Nee, dat durf ik niet.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2013, 20:36
Maritt
Maritt is offline
Toch wel dat Obama president is geworden van Amerika. Het is tenslotte een erg machtig land...

Wat is jouw favoriete Disney-sprookje?
Oud 18-06-2013, 21:03
Elin3
Elin3 is offline
Ik wilde "De Kleine Zeemeermin" zeggen, maar het originele verhaal is heel veel mooier dan de Disney-versie, dus ik hou het op "Jungle Book", want daar heb ik hele leuke herinneringen aan. "Als je van beren leren kan"

Wat is het laatste creatieve dat je gedaan/ gemaakt hebt?
Oud 18-06-2013, 21:08
Verwijderd
Eh, verbandjes gescheurd van oude lakens. Lapjes gehaakt van afzetlint en vlaggenreepjes. Maar dat zijn allemaal probeersels. Het laatste echte creatieve dat ik heb gemaakt is een klok van een oude lp, ik zoek alleen nog goeie lijm en een ophangsysteem.

Heb jij veel sfeerverlichting in huis?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2013, 22:24
Miekje*
Miekje* is offline
In huis alsin in mijn eigen kamer: nee. Ik heb kaarsen die nooit aan staan, en als ik het gezellig donker wil hebben, doe ik alleen mijn nachtlampje en bureaulamp aan. Verder hebben we in huis heel veel schemerlampjes en dergelijke, die staan wel vaak aan, voornamelijk in de winter.

Kun jij goed tegen dit warme weer? Wat probeer/doe je om jezelf zo comfortabel mogelijk te voelen?
Oud 18-06-2013, 23:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, want ik ben een enorme koukleum. Ik ben niet een in de zon zitter, want ik verveel me snel. Hoewel, ik heb nu twee boeken van mijn moeder geleend, misschien wordt het nog wat. Ik trek gewoon wat luchtigs aan en geniet ervan dat ik zonder jas naar buiten kan. Zonnebril op en gas d'r op!

In welke houding zit jij het lekkerst? Kleermakerszit of benen over elkaar? Of juist je benen heel ver uit elkaar?
Oud 19-06-2013, 06:34
Takkeling
Takkeling is offline
Ik vind het lekker om in een soort W te zitten, dus een soort van op mijn knieën maar dan met mijn onderbenen links en rechts van mijn lijf en niet eronder. Veel mensen schijnen het pijnlijk te vinden of kunnen het niet eens, maar ik vind het echt een lekkere houding.

Van welke artiest heb je 't meeste cd's?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten