Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2013, 00:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jongens, pas hadden we het hier in het saaitopic over een jong, brits ventje wat goed kon zingen. Wie was dat?
Conor Maynard!

Nee, geen idee
Oud 19-03-2013, 07:42
Verwijderd
Goedemorgen!
Oud 19-03-2013, 07:52
Verwijderd
Hallo!
Oud 19-03-2013, 08:56
Verwijderd
Goeiemorgen!

Naar Kat <3
Oud 19-03-2013, 09:11
Verwijderd
Mijn vriendje had voor vanochtend ontbijtjes besteld <3
Oud 19-03-2013, 09:12
Verwijderd
*zwaait vanuit Antwerpen*
Oud 19-03-2013, 09:13
Verwijderd
over een uur op school zijn voor 4 uur kunst praktijk examen. 4 uur te lang. ik weet niet eens wat ik moet maken.
Oud 19-03-2013, 09:28
Verwijderd
Citaat:
*zwaait vanuit Antwerpen*
Je gaat vandaag proberen te regelen dat je ook NL'er mag blijven?
Oud 19-03-2013, 09:42
Verwijderd
Waarom eigenlijk, Muut?
Oud 19-03-2013, 09:47
Verwijderd
Is het normaal dat als je niet zoveel ervaring hebt met nagels lakken het op je nagelriemen en je complete teen terecht komt? Of is dat weer iets voor een motorisch debieltje zoals ik?
Oud 19-03-2013, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Is het normaal dat als je niet zoveel ervaring hebt met nagels lakken het op je nagelriemen en je complete teen terecht komt? Of is dat weer iets voor een motorisch debieltje zoals ik?
Heel herkenbaar Ik vind het dan het makkelijkste om het eerst goed te laten drogen, en dan tijdens het douchen (als je huid wat weker is) het er af te krabben.
Oud 19-03-2013, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Je gaat vandaag proberen te regelen dat je ook NL'er mag blijven?
idd. Ik heb me net aangemeld bij het consulaat. Al heb ik gisteren die nieuwe regels nog eens gelezen en die zouden toch geen betrekking hebben op mij. Ik heb een id, dus. Maar we zullen zien wat ze zeggen, ik ben een heel uitzonderlijk geval omdat ik beide nationaliteiten door geboorte heb.

Citaat:
Waarom eigenlijk, Muut?
Handig. Het is niet onwaarschijnlijk dat ik ooit nog terug in Nederland ga wonen.

Citaat:
Heel normaal, ik ben een expert in lakken bij mezelf en anderen, links, rechts, vingers en tenen en ook mij gebeurt het wel eens. Mensen met wat minder training hebben het er wat vaker naasthangen, zie ik ook bij ons ma en die is ook geen noob wat betreft lakken.
Oud 19-03-2013, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Heel herkenbaar Ik vind het dan het makkelijkste om het eerst goed te laten drogen, en dan tijdens het douchen (als je huid wat weker is) het er af te krabben.
ah goede tip. want ik had net met een wattenstaafje met remover zitten priegelen en toen moest die hele teen weer opnieuw
Citaat:
idd. Ik heb me net aangemeld bij het consulaat. Al heb ik gisteren die nieuwe regels nog eens gelezen en die zouden toch geen betrekking hebben op mij. Ik heb een id, dus. Maar we zullen zien wat ze zeggen, ik ben een heel uitzonderlijk geval omdat ik beide nationaliteiten door geboorte heb.

Handig. Het is niet onwaarschijnlijk dat ik ooit nog terug in Nederland ga wonen.

Heel normaal, ik ben een expert in lakken bij mezelf en anderen, links, rechts, vingers en tenen en ook mij gebeurt het wel eens. Mensen met wat minder training hebben het er wat vaker naasthangen, zie ik ook bij ons ma en die is ook geen noob wat betreft lakken.
oke

ik heb net op vera camilla d'r site een handig iets gezien, een soort stick met remover waarmee je wat meer priegelrandjes kan weghalen. Goede
Oud 19-03-2013, 10:11
Verwijderd
Daar zijn speciale stiften voor idd. Een beetje als een witte stift of een inktuitwisser voor vulpen.
Oud 19-03-2013, 10:38
Verwijderd
poging 3 is gelukt, ik geef er een 7 voor. Heel schattig en sexy hoor die rode teentjes
Oud 19-03-2013, 11:15
Verwijderd
Ik moet wat extra info aanleveren omdat ik zo uitzonderlijk ben en omdat mijn id al 6 jaar vervallen is, maar er is geen reden dat ik geen Nederlander meer zou zijn

En sowieso geen botte Belgen die bij voorbaat roepen dat iets onmogelijk is omdat ze het nog nooit hebben gezien. En volgens mij had ik nog de liefste uit het hele stel ook
Oud 19-03-2013, 11:39
Verwijderd
Het schiet lekker op! Het plafond gedeeltelijk opnieuw gedaan, het randje bij de zoldertrap opnieuw gedaan en al twee muren van anderhalve meter breed geverfd. Nu broodjes en koffie en dan ga ik weer lekker verder. Ik vind het zo leuk om te doen
Oud 19-03-2013, 11:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik word er een beetje moe van dat ik niks terug hoor van mijn sollicitaties. Ondertussen is het huis weer een teringzooi, waarschijnlijk onder het mom dat ik toch niks beters te doen heb, maar tijdens de 3 weken dat ik weg was, kon hij prima zelf opruimen en ik weet niet hoe ik subtiel kan zeggen dat hij geen debiel is en ik geen werkster. Zonder als mijn moeder te klinken en zonder oorlog te ontketenen.
En ik heb gister maar weer Byte-X op mijn nagels gesmeerd en uitgerekend nu zit er een haakje aan mijn nagel
Oud 19-03-2013, 13:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Okee, anders staan er ineens even 10 brandweerlieden dramatisch te doen voor je raam. Iets in de flat naast me, maar ze konden niks vinden en zijn nu weer weg. Whut?
Oud 19-03-2013, 13:10
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het schiet lekker op! Het plafond gedeeltelijk opnieuw gedaan, het randje bij de zoldertrap opnieuw gedaan en al twee muren van anderhalve meter breed geverfd. Nu broodjes en koffie en dan ga ik weer lekker verder. Ik vind het zo leuk om te doen
Ik word echt helemaal vrolijk van jouw verbouwposts
Oud 19-03-2013, 13:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Firefox sluit zomaar ineens af met de melding 'sorry, er liep wat vast '

Er liep helemaal niks vast, maar het zal allemaal wel weer
Oud 19-03-2013, 14:25
Verwijderd
home sweet home

een lege school is echt eng.
Oud 19-03-2013, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Ik word echt helemaal vrolijk van jouw verbouwposts
waarom?

Ik schrik stiekem wel een beetje van de kleur. We hebben eerst alles wit getext, helemaal wit. En nu gaat daar 'Monaco' van flexa overheen. Ook wit-achtig, maar wat warmer dan gewoon wit. Maar ja, naast alle spierwitte muren lijkt die ene Monaco-geverfde muur echt vies-geel. En nu weet ik wel dat dat zometeen niet meer is, maar het is wel elke keer een beetje een / momentje: 'bah, wat een vieze hier-is-dertig-jaar-gerookt-kleur'
Terwijl we op de muren in ons appartement precies dezelfde kleur hebben en dat is eht heul mooi.
Oud 19-03-2013, 14:29
Verwijderd
En nu de monteur weg is, kan ik eindelijk heel oncharmant op de grond gaan liggen om het plintje en stukje muur onder de verwarming te verven
Oud 19-03-2013, 14:34
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Vies verhaal
Spoiler
Oud 19-03-2013, 15:37
Verwijderd
Kwam het in ferme stralen of was het meer een kabbelend beekje? En hoe was de consistentie van het geheel? Aroma goed verzorgd?
Oud 19-03-2013, 15:44
Verwijderd
Oke, zoetjes in mijn koffie was geen goed idee. Er lagen geen suikerzakjes meer, dus dacht ik: twee zoetjes moet ook wel werken. Maar iew, wat ongelofelijk zoet
Oud 19-03-2013, 15:59
Verwijderd
Als ik denk aan publiekelijk kotsen denk, denk ik aan een vriend van mijn broer die ooit werd omschreven als goulashfontein.
Oud 19-03-2013, 17:03
Verwijderd

Wat is Andrew Eldritch eigenlijk ook een knapperd.
Oud 19-03-2013, 17:06
Verwijderd
Zo, mijn eigen mail als vrijwilliger maar meteen de deur uit gedaan. Ik ben er vroeg bij, ik heb al 3 jaar dit gedaan, vorig jaar belden ze zelfs hoe het kwam dat ik me niet had opgegeven, grote kans dat ik gewoon mijn voorkeurnacht krijg! *duimt*
Oud 19-03-2013, 17:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[afbeelding]

Dit zou volgens mij best wel handig zijn als ik online rondloop ^^
Muut, ik heb 't plaatje gezien hoor. Sarcasme of niet, je hoeft gewoon niet bij alles in de verdediging te schieten.
Hier, neem deze:

Oud 19-03-2013, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Kwam het in ferme stralen of was het meer een kabbelend beekje? En hoe was de consistentie van het geheel? Aroma goed verzorgd?
Waarom, Quintiano, waarom?!

Citaat:
Als ik denk aan publiekelijk kotsen denk, denk ik aan een vriend van mijn broer die ooit werd omschreven als goulashfontein.
Goulashfontein.
Oud 19-03-2013, 17:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Btw, ik heb net de 2ehands fiets opgehaald bij de vreemde christelijke basisschool, en zoals ik al door de berichtjes had vermoed betrof het een allochtone oudere man en geen creepazoid.
De fiets is roestig, maar fietst als een tiet. en dat voor 20 euro! Heyoooo!
Oud 19-03-2013, 17:11
Verwijderd
Op onzin maakt men zich zorgen trimm! Ook daar even melden hoor
Oud 19-03-2013, 17:17
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Wat is Andrew Eldritch eigenlijk ook een knapperd.

Hoewel hij er vandaag de dag minder florisant bij staat.
Oud 19-03-2013, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Goulashfontein Het scheelde niet veel of ik had me verslikt.
Oud 19-03-2013, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Waarom, Quintiano, waarom?!
Precies dit :trollface: {insert Gordon-schuddebuiklach}
Oud 19-03-2013, 17:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Op onzin maakt men zich zorgen trimm! Ook daar even melden hoor
Done! Ik dacht dat 't niemand interesseerde. Lief van ze hoor.
Oud 19-03-2013, 17:26
Verwijderd
iemand zit gigantisch te trollen op facebook. ik heb 3 vriendschapverzoekken van een spiderdog, katy kat en hipsterkat. ik weet denk ik ook wie erachter zit.
Oud 19-03-2013, 17:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Lorelei! Hoe is het met u, schone dame?
Goed hoor. Ik ben afgelopen weekend verhuisd. En op dit moment zou ik naar AH moeten gaan om boodschappen te doen maar ik heb geen zin.
Oud 19-03-2013, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Muut, ik heb 't plaatje gezien hoor. Sarcasme of niet, je hoeft gewoon niet bij alles in de verdediging te schieten.
Hier, neem deze:

[afbeelding]
Ik ben aan het oefenen voor het ww-spel, vorige keer was ik verdacht omdat ik nooit in de verdediging schoot ^^

Maar ik denk dan dat ik wartaal aan het typen ben ofzo en dat niemand me begrijpt *eenheelzwaarlevenheeft*

Ik ben best wel moe van vandaag.
Oud 19-03-2013, 17:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Als iemand je niet begrijpt zegt er heus wel iemand 'Yo Muut, ik begrijp je niet!'.
Oud 19-03-2013, 18:18
Verwijderd
Ik zal er aan denken

Overigens, de smartphone heeft zijn nut vandaag bewezen. Ik had geen terugreis opgezocht (ik ben met de bus naar Antwerpen gegaan en dan naar Berchem, maar er rijden zat bussen en trams tussen Berchem en de plek waar je weer naar Turnhout kunt, dus ik maakte me daar geen zorgen over. Nieuwe overwinning ook wel, niet iets helemaal uitpluizen voor ik iets ga doen ) en toen ik buiten kwam, heb ik mijn Nokia OV app aangezwengeld. Lijn 32 vertrekt op die plek naar F. Rooseveldplaats over 6 minuten.
Oud 19-03-2013, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Oud 19-03-2013, 18:21
Verwijderd
ik ben zoooooo moe de laatste paar dagen. Ik slaap meer dan ik wakker ben. En nu ga ik weer.
Oud 19-03-2013, 18:35
Carn
Carn is offline
http://kotaku.com/5991228/this-amazi...reservoir-dogs awesomesauce.
Oud 19-03-2013, 18:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik ben zoooooo moe de laatste paar dagen. Ik slaap meer dan ik wakker ben. En nu ga ik weer.
van meer slapen wordt je niet perse fitter
Oud 19-03-2013, 19:00
Verwijderd
Ik had me voorgenomen om vanavond te gaan opruimen maar ik heb geen zinnn
Oud 19-03-2013, 19:07
Verwijderd
Fitter schmitter.

Ik heb sinds vorige week allemaal dingen uitgezocht over gezond eten en nu snap ik precies hoe dat moet Ik snap niet dat ik dat nooit eerder gedaan heb, want van al die calorieën en milligrammen en tabellen met macro- en microvoedingsstoffen gaat de autist in mij jubelen van vreugde. Ik heb nu ook een keukenweegschaal die tot op de gram nauwkeurig is en alles.

Tevens ben ik erachter gekomen dat ik consequent te weinig ijzer eet en heeft mijn lenigheidsroutine als gevolg gehad dat ik veel minder brak wakker word. Ik sliep al kankergoed sinds ik gestopt ben met roken en een beter matras heb maar nu al helemaal <3 Vroeger had ik altijd last van m'n schouders als ik op mijn zij sliep.

Mijn einddoel is dat ik mijn dagelijkse leven in zo'n soort schema heb, alleen dan uitgebreider. Efficiënt zijn is leuk.

Laatst gewijzigd op 19-03-2013 om 19:24.
Oud 19-03-2013, 19:16
Verwijderd
Als ik vroeger zin had om gezond doen dan ging ik een eindje hardlopen of 'voor de leuk' een vechtsport uitproberen of een nieuwe salade bedenken. Dat klinkt verstandiger, maar op de lange termijn had ik er niet zoveel aan. Nu is het alsof ik plotsklaps de formule achter gezond eten begrijp.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten