Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ik heb net op vera camilla d'r site een handig iets gezien, een soort stick met remover waarmee je wat meer priegelrandjes kan weghalen. Goede ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet wat extra info aanleveren omdat ik zo uitzonderlijk ben en omdat mijn id al 6 jaar vervallen is, maar er is geen reden dat ik geen Nederlander meer zou zijn
![]() En sowieso geen botte Belgen die bij voorbaat roepen dat iets onmogelijk is omdat ze het nog nooit hebben gezien. En volgens mij had ik nog de liefste uit het hele stel ook ![]() |
![]() |
|
Ik word er een beetje moe van dat ik niks terug hoor van mijn sollicitaties. Ondertussen is het huis weer een teringzooi, waarschijnlijk onder het mom dat ik toch niks beters te doen heb, maar tijdens de 3 weken dat ik weg was, kon hij prima zelf opruimen en ik weet niet hoe ik subtiel kan zeggen dat hij geen debiel is en ik geen werkster. Zonder als mijn moeder te klinken en zonder oorlog te ontketenen.
En ik heb gister maar weer Byte-X op mijn nagels gesmeerd en uitgerekend nu zit er een haakje aan mijn nagel ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik schrik stiekem wel een beetje van de kleur. We hebben eerst alles wit getext, helemaal wit. En nu gaat daar 'Monaco' van flexa overheen. Ook wit-achtig, maar wat warmer dan gewoon wit. Maar ja, naast alle spierwitte muren lijkt die ene Monaco-geverfde muur echt vies-geel. En nu weet ik wel dat dat zometeen niet meer is, maar het is wel elke keer een beetje een ![]() ![]() Terwijl we op de muren in ons appartement precies dezelfde kleur hebben en dat is eht heul mooi. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Btw, ik heb net de 2ehands fiets opgehaald bij de vreemde christelijke basisschool, en zoals ik al door de berichtjes had vermoed betrof het een allochtone oudere man en geen creepazoid.
De fiets is roestig, maar fietst als een tiet. en dat voor 20 euro! Heyoooo!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik denk dan dat ik wartaal aan het typen ben ofzo en dat niemand me begrijpt ![]() Ik ben best wel moe van vandaag. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zal er aan denken
![]() Overigens, de smartphone heeft zijn nut vandaag bewezen. Ik had geen terugreis opgezocht (ik ben met de bus naar Antwerpen gegaan en dan naar Berchem, maar er rijden zat bussen en trams tussen Berchem en de plek waar je weer naar Turnhout kunt, dus ik maakte me daar geen zorgen over. Nieuwe overwinning ook wel, niet iets helemaal uitpluizen voor ik iets ga doen ![]() ![]() |
![]() |
|
http://kotaku.com/5991228/this-amazi...reservoir-dogs awesomesauce.
|
Verwijderd
|
Fitter schmitter.
Ik heb sinds vorige week allemaal dingen uitgezocht over gezond eten en nu snap ik precies hoe dat moet ![]() ![]() Tevens ben ik erachter gekomen dat ik consequent te weinig ijzer eet en heeft mijn lenigheidsroutine als gevolg gehad dat ik veel minder brak wakker word. Ik sliep al kankergoed sinds ik gestopt ben met roken en een beter matras heb maar nu al helemaal <3 Vroeger had ik altijd last van m'n schouders als ik op mijn zij sliep. Mijn einddoel is dat ik mijn dagelijkse leven in zo'n soort schema heb, alleen dan uitgebreider. Efficiënt zijn is leuk. Laatst gewijzigd op 19-03-2013 om 19:24. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik vroeger zin had om gezond doen dan ging ik een eindje hardlopen of 'voor de leuk' een vechtsport uitproberen of een nieuwe salade bedenken. Dat klinkt verstandiger, maar op de lange termijn had ik er niet zoveel aan. Nu is het alsof ik plotsklaps de formule achter gezond eten begrijp.
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|