Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, maar ik heb wel ooit gezegd 'oh geen twee?' toen ik maar 1 gebakken ei kreeg. Ik was 6 en ik had altijd bij iedereen 2 eieren zien verschijnen, dus dat klopte niet in mijn hoofd ^^ Ik heb daar toen een tirade over gekregen van die moeder, daar lust een hond geen brood van. Sindsdien heb ik nooit meer iets durven vragen over eten als het niet in mijn hoofd klopte
![]() Maar dat zou ik niet gedurfd hebben en die is ook wel een stukje ouder, neem ik aan? Ik heb tot mijn 12e ofzo moeten eten wat de tafel draagt en op zijn minst moeten proeven. Al zou je wel een probleem krijgen met de sla bij mij naar binnen te werken omdat me dat gewoon niet lukt. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en wij moesten daar ook niet mee aankomen. als je een beetje laat liggen boeit het mij niet hoor, ik ben niet zo van alles opeten regeltje, maar zeggen dat iets VIES is vind ik gewoon van de ratten besnuffeld. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik haatte ranja (nog steeds overigens), vooral oranje en groen. Roze vind ik lekker met bruiswater. Toen we een schoolreis hadden met de hogeschool en we in een of ander studentenhotel in Duitsland ranja kregen, heb ik steen en been geklaagd. De docente die bij ons was zei dat ik op vakantie ook niet zou zeuren, ik heb geantwoord dat ik niet op vakantie ging naar oorden waar ze ranja serveren.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Omg zo lief <3 Ik moest vandaag werken en dat liep ontzettend uit waardoor ik pas om 11 uur klaar was (ik heb zo'n fijne collega's <3) en toen kwam ik in osn nieuwe huis en waren mijn schoonouders daar al helemaal bezig met ramen wassen en kasten maken en dergelijke. Supergezellig, dat sowieso. Ik had het wel een beetje gehad en kon maar moeilijk motivatie vinden om verder te gaan met plintjes leggen en toen belde mijn moeder. Met heel erg kut nieuws over mijn tante-met-kanker. En dat was wel kut. En toen kwam alles er een beetje uit, de drukte van de verhuizing en de spanning of het wel goed zou gaan en dat mijn moeder er niet bij kon zijn, want di eheft het nog helemaal niet gezien nadat het helemaal witgetext is en dus eigenlijk nog helemaal niks. En daar baalden we allebei echt heel veel van (want mijn moeder is fantastisch
![]() ![]() ![]() En ik hoorde net dat de operatie van mijn tante geslaagd is ![]() ![]() Lekker onsamenhangende post maar puh ik doe het toch ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 12-04-2013 om 20:42. |
![]() |
|
Wel verdorie, ik word natuurlijk direct weer gestraft voor het ongezonde suikerrijke eten van vandaag. Darmen, wat heb je eraan?
![]() On the upside: ik kijk The Jane Austen Book Club en die is lekker stom <333
|
|