Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2015, 11:45
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Pasfoto's laten maken is altijd weer zo een deceptie hé.
Zeg dat! Zeker nu je je oren vrij moet houden! Op mijn laatste foto sta ik als een soort rare Orthodoxe Jood met flaporen! En die staat ook op mijn Zuid Afrikaans scooterrijbewijs.
Oud 04-11-2015, 17:51
Abby.
Abby. is offline
Ik heb GoT zowaar een seizoen lang volgehouden. De spanning wordt goed opgebouwd, er zit één sublieme acteur in (Peter Dinklage) maar verder vond ik het steeds meer gezever en ergerde ik me kapot aan vele personages en vooral verhaallijnen. Toen ben ik afgehaakt. De hype heb ik sowieso nooit begrepen.
Oud 04-11-2015, 20:12
Regenboog
Regenboog is offline
- hallo ik kom urine brengen want ik heb blaasontsteking
+ Oh, heb je pijn bij t plassen?
- Nee, maar ik heb wel steken in mn buik die ik altijd heb met blaasontsteking
+ Moet je steeds naar de wc? Heb je aandrang om te plassen?
- Nee, maar ik heb wel steken. En meestal heb ik dan pas na 3 weken pijn bij het plassen, dus ik kom nu alvast.
+ Oh nou ik denk dat je geen blaasontsteking hebt.
- Ok, en nu?
+ Nu gaan we testen.

...

+ Ja, hoi, je hebt een blaasontsteking
- Aha!

Oud 04-11-2015, 20:15
Cootje01
Cootje01 is offline
Citaat:
- hallo ik kom urine brengen want ik heb blaasontsteking
+ Oh, heb je pijn bij t plassen?
- Nee, maar ik heb wel steken in mn buik die ik altijd heb met blaasontsteking
+ Moet je steeds naar de wc? Heb je aandrang om te plassen?
- Nee, maar ik heb wel steken. En meestal heb ik dan pas na 3 weken pijn bij het plassen, dus ik kom nu alvast.
+ Oh nou ik denk dat je geen blaasontsteking hebt.
- Ok, en nu?
+ Nu gaan we testen.

...

+ Ja, hoi, je hebt een blaasontsteking
- Aha!

Beterschap, heb zelf wel vaker blaasontsteking gehad en is niet fijn
Oud 04-11-2015, 20:16
Ieke
Ieke is offline
Als het herkenbaar is voor een vrouw die het vaker gehad heeft hoef je de urine niet eens te testen volgens de nieuwe richtlijn.
Oud 04-11-2015, 20:20
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Als het herkenbaar is voor een vrouw die het vaker gehad heeft hoef je de urine niet eens te testen volgens de nieuwe richtlijn.
Idd, dat had ik de laatste keer zo
Oud 04-11-2015, 20:22
Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Beterschap, heb zelf wel vaker blaasontsteking gehad en is niet fijn
Och, zoals gezegd: ik heb er meestal amper last van. En zeker nu ik precies weet wanneer t aan de hand is, ben ik er ruim op tijd bij
Citaat:
Nou, daar doen ze dan nog niet aan bij mijn HA blijkbaar

Ik kon wel mn pillen ophalen bij de machine van de apotheek buiten openingstijden
Oud 04-11-2015, 20:41
Miekje*
Miekje* is offline
Ik had vroeger heel vaak blaasontsteking, maar eigenlijk bijna nooit meer zolang ik maar genoeg cranberries blijf eten
Oud 04-11-2015, 20:47
Regenboog
Regenboog is offline
Ik vind granberrys niet zo lekker.

Ik heb t nu al meer dan een jaar niet gehad gok ik. Ik weet ook meestal precies waarom ik t weer gekregen heb. Meestal luiigheid na de sex
Oud 04-11-2015, 20:51
Miekje*
Miekje* is offline
Foei, Regenboog! Altijd netjes even gaan plassen na het batsen!
Oud 04-11-2015, 21:11
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb in m'n 27 jaar nog nooit een blaasontsteking gehad. En ik plas echt niet altijd na de seks.
Oud 04-11-2015, 21:13
Cootje01
Cootje01 is offline
Citaat:
Ik heb in m'n 27 jaar nog nooit een blaasontsteking gehad. En ik plas echt niet altijd na de seks.
Dan 2 x seks achter elkaar
Oud 04-11-2015, 21:15
Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Foei, Regenboog! Altijd netjes even gaan plassen na het batsen!
Dat doe ik ook altijd!
Citaat:
Als je t een keer gehad hebt, dan blijf je er gevoelig voor.
Oud 04-11-2015, 21:15
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik heb GoT zowaar een seizoen lang volgehouden. De spanning wordt goed opgebouwd, er zit één sublieme acteur in (Peter Dinklage) maar verder vond ik het steeds meer gezever en ergerde ik me kapot aan vele personages en vooral verhaallijnen. Toen ben ik afgehaakt. De hype heb ik sowieso nooit begrepen.
Dit ja. Plus Masie Williams
De verhaallijnen zijn echt machtig voorspelbaar, de personages echt vrij oninteressant. En de random hoeveelheid seks en naaktheid trek ik ook slecht, niet omdat ik tegen naaktheid en seksscenes ben, maar omdat ze maar half in het verhaal lijken te passen.
Oud 04-11-2015, 21:16
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Dat doe ik ook altijd!

Als je t een keer gehad hebt, dan blijf je er gevoelig voor.
Ja maar ik geloof dat ik geen vrouwen meer ken die nooit een blaasontsteking hebben, en een beste hoeveelheid heeft er ook echt heel vaak last van
Oud 04-11-2015, 21:17
Regenboog
Regenboog is offline
Wees gezegend en maak veel kinderen zeg ik dan maar!
Oud 04-11-2015, 21:20
zoef de haas
zoef de haas is offline
Daar wacht ik nog even mee Alhoewel ik niet helamaal snap wat veel kinderen maken met weinig blaasontstekingen van doen heeft.
Oud 04-11-2015, 22:22
Regenboog
Regenboog is offline

Ik bedoelde meer van geef je goeie genen door
Oud 04-11-2015, 23:03
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
De verhaallijnen zijn echt machtig voorspelbaar, de personages echt vrij oninteressant. En de random hoeveelheid seks en naaktheid trek ik ook slecht, niet omdat ik tegen naaktheid en seksscenes ben, maar omdat ze maar half in het verhaal lijken te passen.
Ja, helemaal mee eens. Ik kan prima tegen naakt, maar wel functioneel graag Als in functioneel dat het bijdraagt aan het verhaal
En Masie Lewis is Arya? Die is ook wel prima ja.
Oud 04-11-2015, 23:41
Tigerly
Tigerly is offline
Volgens mij is de clue bij het naakt in GoT juist dat er niet moeilijk over gedaan wordt. Dat wanneer een scène in een bordeel is je ook echt naakt ziet en wanneer er een incestueuze relatie is dat dat niet alleen gesuggereerd wordt maar ze het laten zien en dat wanneer je met een bloedmooie wildling in een grot beland waar toevallig een warme bron is, ze laten zien wat wij allemaal willen zien omdat we ook allemaal onze ravenkleding uit zouden trekken en er bovenop zouden springen.
Oud 04-11-2015, 23:45
Tigerly
Tigerly is offline
En ja er zijn tig verhaallijnen en honderden personages, maar het is goed geconstrueerd (doorgaans) en het maakte juist dat ik me er meer in wilde verdiepen om alle lijnen te volgen.

En dat er maar 1,5 goede acteur in zit is natuurlijk kletskoek.
Oud 04-11-2015, 23:50
Macrador
Macrador is offline
Tigerly liefde voor je post enzo
Oud 05-11-2015, 00:01
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ah ja dat zie ik er dus echt niet in maar ik ben sowieso heel slecht met high end fantasy zoals dit. Had er wellicht door alle verhalen in mijn hoofd al iets anders bij gecreëerd en dit strookt daar niet mee, dus ik kan er ook niets mee ofzo. Ik kan bijvoorbeeld ook niets met de LotR films
Oud 05-11-2015, 00:02
Macrador
Macrador is offline
Zoef ik vind je stom nu.
Oud 05-11-2015, 00:02
Macrador
Macrador is offline
Wat nu? Want ik wil wel nog die 3fm kater hap.
Oud 05-11-2015, 00:03
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ah ja dat zie ik er dus echt niet in maar ik ben sowieso heel slecht met high end fantasy zoals dit. Had er wellicht door alle verhalen in mijn hoofd al iets anders bij gecreëerd en dit strookt daar niet mee, dus ik kan er ook niets mee ofzo. Ik kan bijvoorbeeld ook niets met de LotR films
Owwwww, maar dat verklaart een hoop! Je houdt gewoon ook niet van het genrrrrrrre!
Oud 05-11-2015, 00:06
zoef de haas
zoef de haas is offline
Wel in boeken. En dat zeg ik ook altijd als mensen verbaasd waren dat ik nooit een aflevering GoT had gezien, maar nee dit is echt een aanrader zo goed alles, dit moest ik zien!
Oud 05-11-2015, 00:08
Tigerly
Tigerly is offline
Dat heb ik dus met alle Scifi-films/series die met 'Star' beginnen.

Jaaaaaaaaaaa vil me maar stomme Trekkies en weetikveelwatten!!
Oud 05-11-2015, 00:16
zoef de haas
zoef de haas is offline
Jaaaaaa dat heb ik ook precies zo
Oud 05-11-2015, 00:17
Tigerly
Tigerly is offline
Nooit begrepen.

En daar kan ik nog wel een schaapje bovenop doen trouwens: Guardians of The galaxy. Gaaaaaaaaaaaaaap.
Oud 05-11-2015, 00:17
Tigerly
Tigerly is offline
Een schaapje ook.
Oud 05-11-2015, 00:30
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Volgens mij is de clue bij het naakt in GoT juist dat er niet moeilijk over gedaan wordt. Dat wanneer een scène in een bordeel is je ook echt naakt ziet en wanneer er een incestueuze relatie is dat dat niet alleen gesuggereerd wordt maar ze het laten zien en dat wanneer je met een bloedmooie wildling in een grot beland waar toevallig een warme bron is, ze laten zien wat wij allemaal willen zien omdat we ook allemaal onze ravenkleding uit zouden trekken en er bovenop zouden springen.
Citaat:
En ja er zijn tig verhaallijnen en honderden personages, maar het is goed geconstrueerd (doorgaans) en het maakte juist dat ik me er meer in wilde verdiepen om alle lijnen te volgen.

En dat er maar 1,5 goede acteur in zit is natuurlijk kletskoek.
Je bent zelf kletskoek
Ook als er niet moeilijk gedaan wordt over naakt, vind ik dat prima. Mijn huisgenoot vond vroeger altijd dat ik nogal vaak films uitkoos waar zoveel seks in zat maar in GoT lijkt het er haast om te gaan. Nou ja, wat ik net al zei dus. En meerdere verhaallijnen is ook niet erg, als het maar goeie zijn, en de meeste vind ik dus crap.

En ja, echt hoor. Tuurlijk zijn er meer acteurs wel ok. Maar minstens de helft vind ik echt om te huilen.
Oud 05-11-2015, 00:31
Abby.
Abby. is offline
Oh ja, ik hou dus niet echt van het genre dat is wellicht ook handig om te vermelden. Maar hey, ik heb het een kans gegeven.
Oud 05-11-2015, 00:32
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Nooit begrepen.

En daar kan ik nog wel een schaapje bovenop doen trouwens: Guardians of The galaxy. Gaaaaaaaaaaaaaap.
Die laatste vond ik dan wel weer prima. Neemt zichzelf tenminste ook niet zo serieus. GoT wel, vermoeiend.
Oud 05-11-2015, 00:32
Macrador
Macrador is offline
Zo veel seks kan ik me niet herinneren.
Oud 05-11-2015, 00:33
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Zo veel seks kan ik me niet herinneren.
Haha, zie je, dus het waren ook nog eens totaal onbeduidende, weinig indrukwekkende seksscènes
Oud 05-11-2015, 00:36
Macrador
Macrador is offline
Ja of het zat er gewoon in en was niet puur om de seks. De seksscenes die ik me kan herinneren hadden ook een punt.
Zoals homoseksualiteit, incest, verkrachting,...
Oud 05-11-2015, 00:39
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ja of het zat er gewoon in en was niet puur om de seks. De seksscenes die ik me kan herinneren hadden ook een punt.
Zoals homoseksualiteit, incest, verkrachting,...
Ik kan me herinneren dat er zelfs een term voor bestond. "Sexposition" of zoiets. Waar je in andere series scènes hebt die een "Exposition" zijn om personages te introduceren, gebeurde dat bij GoT adhv een seksscène
#ookmaarvancarngehoordooit
Oud 05-11-2015, 00:40
Macrador
Macrador is offline
Het enige wat ik echt slecht vond was de sand snake verhaallijn.
Oud 05-11-2015, 00:43
Abby.
Abby. is offline
Ik weet niet meer welke dat was of misschien was dat pas toen ik al niet meer keek.
Oud 05-11-2015, 00:44
Macrador
Macrador is offline
Dat was in het laatste seizoen dus dat heb je vast gemist.
Oud 05-11-2015, 00:46
Abby.
Abby. is offline
Het nieuwe seizoen van Penoza is ook een partijtje heel erg jammer trouwens Ik was echt dol op doe serie, maar ze draven nu behoorlijk door. Nieuwe schrijvers (zelfs een toneelschrijver die ik best hoog heb zitten aan het hoofd) bakken er echt helemaal niks van. Zwaar over de top en ongeloofwaardig, een hoeveelheid subplots waar je duizelig van wordt en die ook totaal niet boeiend zijn en er kloppen gewoon dingen echt niet. Zo stom
Oud 05-11-2015, 00:46
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Dat was in het laatste seizoen dus dat heb je vast gemist.
Dan sowieso ja
Oud 05-11-2015, 01:06
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Dat heb ik dus met alle Scifi-films/series die met 'Star' beginnen.

Jaaaaaaaaaaa vil me maar stomme Trekkies en weetikveelwatten!!
Oh okee maar heb je Galaxy Quest gezien?
Citaat:
Serieus, gaap? Waarom? Zoveel entertainment en het heeft ook geen ruk met ruimte of scifi te maken
Oud 05-11-2015, 01:08
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik vind granberrys niet zo lekker.

Ik heb t nu al meer dan een jaar niet gehad gok ik. Ik weet ook meestal precies waarom ik t weer gekregen heb. Meestal luiigheid na de sex
Cran....
Oud 05-11-2015, 07:42
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik vind het eerste seizoen best fantastisch, maar daarna merkte ik steeds vaker dat ik andere series interessanter vond en de boel op ging sparen om later te kijken. Het is best goed, maar kan er niet zo lyrisch over zijn als bijna iedereen is
Oud 05-11-2015, 07:54
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Oh okee maar heb je Galaxy Quest gezien?
Die was fantastisch
Oud 05-11-2015, 13:37
Regenboog
Regenboog is offline
Ik dacht dat ik alleen een nieuw(e) aanrecht en kraan zou krijgen, maar blijkbaar krijg ik ook heel nieuw tegelwerk, een nieuwe net weggewerkte stortbak en een nieuwe wcbril
Oud 05-11-2015, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Nee het naakt zit erin omdat het Amerikanen en Britten shockeert.
Oud 05-11-2015, 16:49
Verwijderd
Zoals Youp ooit zo: ik kan ook niet schelden maar dan komen er minder mensen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten