Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2013, 10:22
Verwijderd
Citaat:
En ze kunnen niet eens prinsesje spelen, want dat zijn ze al ^^ (niet dat ieder meisje prinsesje wil spelen, ik kan het van mezelf ook niet echt herinneren, maar toch)
Daar heb ik nog nooit over nagedacht
Advertentie
Verwijderd
Ik heb een lepeltje oploskoffie door mijn bananenmilkshake gegooid, het is goed dat ik gewend ben aan cafeïne uit Cola Zero, anders stuiterde ik nu vast rond. Dat smaakt wel hevig door als je nooit koffie drinkt.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat kan Rutte toch goed lullen.
Oud 30-04-2013, 10:23
Verwijderd
Citaat:
doe ik niet.
Jawel.
Ik huil ook niet, maar misschien kun je je er íets bij voorstellen dat dit een historisch moment is, zeker voor de koningsgezinden onder ons.
Oud 30-04-2013, 10:23
Verwijderd
mijn moeder vond het typerend dat ze bij Rutte niet deden juichen.
Oud 30-04-2013, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Daar heb ik nog nooit over nagedacht
Mja en als ze tiener worden, dan kun je niet eens 's nachts gaan skinnydippen (ook niet iets dat ik heb gedaan) of andere rare dingen doen (dat dan weer wel), want zodra iemand iets van een camera heeft, gaat het de wereld rond. Kijk maar naar Harry.
Oud 30-04-2013, 10:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh, ik verstond ook echt misschien hoor Hoe weet jij zo zeker dat het 'met zijn allen' is dan?
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/04/30/...g-even-wuiven/
Oud 30-04-2013, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Wat kan Rutte toch goed lullen.
Ik moet hem niet, maar hij kan het wel ja. Hij verwoordde ook precies wat ik - als Republikein notabene - zo goed vindt/vond aan Beatrix.
Verwijderd
Citaat:
Jawel.
Ik huil ook niet, maar misschien kun je je er íets bij voorstellen dat dit een historisch moment is, zeker voor de koningsgezinden onder ons.
Een historisch moment is het zeker, maar sommige mensen doen overdreven huilen alsof een dierbaar familielid is dood gegaan. Een beetje een traan wegpikken oke. Maar sommige gaan te ver. Maar ja ieder zijn ding.
Verwijderd
Citaat:
Jawel.
Ik ben zeker niet koningsgezind (niet dat ik er heel veel tegen heb, toch niet tegen het Nederlandse), maar ik ben wel een jankwijf bij sommige dingen en dit valt onder die sommige dingen
Oud 30-04-2013, 10:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik moet hem niet, maar hij kan het wel ja. Hij verwoordde ook precies wat ik - als Republikein notabene - zo goed vind/vond aan Beatrix.
Ik bedoelde meer negatief misschien wel voornamelijk omdat ik hem ook maar niks vind.
Verwijderd
Daar staat ook 'misschien'?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Daar staat ook 'misschien'?
Maar luister het filmpje dan. En kijk naar de mond.
Oud 30-04-2013, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde meer negatief misschien wel voornamelijk omdat ik hem ook maar niks vind.
Oh, haha Nou, ik vond hem net nu dus wel sterk op momenten.
Oud 30-04-2013, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Een historisch moment is het zeker, maar sommige mensen doen overdreven huilen alsof een dierbaar familielid is dood gegaan. Een beetje een traan wegpikken oke. Maar sommige gaan te ver. Maar ja ieder zijn ding.
Ik ga hier verder niet proberen hun gevoelens te verklaren/uit te leggen, maar je bent gewoon nogal kortzichtig
Oud 30-04-2013, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Ik ga hier verder niet proberen hun gevoelens te verklaren/uit te leggen, maar je bent gewoon nogal kortzichtig
Ja, oke je hebt gelijk. Ik zal er niets meer over zeggen verder.
Oud 30-04-2013, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zeker niet koningsgezind (niet dat ik er heel veel tegen heb, toch niet tegen het Nederlandse), maar ik ben wel een jankwijf bij sommige dingen en dit valt onder die sommige dingen
Ja, precies, ik gisteren een beetje toen Bea het in haar speech over Claus had
Oud 30-04-2013, 10:34
Verwijderd
Wel fuck, dat Koningslied uit Kenia klinkt nu al 1000 keer beter!
Oud 30-04-2013, 10:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat lied van die kiddo's is heel tof
Oud 30-04-2013, 10:35
Turk February
Turk February is offline
Ik versta inderdaad duidelijk 'met ze allen.'

Verder moet ik zeggen dat ik er niet zo goed tegen kan dat tuig zo bejubeld te zien worden op het Stadhuis op de Dam.
Oud 30-04-2013, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Maar luister het filmpje dan. En kijk naar de mond.
Hij wil hem niet laden Forum mobiel. Als ze hem nog eens uitzenden zal ik erop letten!
Oud 30-04-2013, 10:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hoorde trouwens ook 'met z'n allen', ook nu ik 't even terugluister.
Oud 30-04-2013, 10:38
Verwijderd
Bea toonde echt wel emotie op haar manier.
Die verslaggevers zeiden van niet.
Oud 30-04-2013, 10:40
Turk February
Turk February is offline
Oh mooi, we hebben weer politieke gevangenen.
Oud 30-04-2013, 10:40
Verwijderd
Die Joanna krijgt weer flink wat sopmomenten.
Oud 30-04-2013, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Ik hoorde trouwens ook 'met z'n allen', ook nu ik 't even terugluister.
Oh, het zal ook best waar zijn. Ik verstond, die ene keer dat ik her zag, misschien. Maakt verder niet heel veel uit, vind het nog steeds wel grappig.
Oud 30-04-2013, 10:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een debiel aandachtsgeilend wijf is dat toch
Oud 30-04-2013, 10:42
Verwijderd
Ah, ze gaan hem vast zo nog eens uitzenden!
Oud 30-04-2013, 10:42
Verwijderd
Weet iemand wat dat getik is op de achtergrond als ze tekenen?
Oud 30-04-2013, 10:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nu hoorde ik 'misschien'
Oud 30-04-2013, 10:44
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat een debiel aandachtsgeilend wijf is dat toch
Inderdaad, maar ik vind 'r zoon ook vreselijk.
Oud 30-04-2013, 10:45
Verwijderd
Ja, ik heb het gehoord. Het is inderdaad 'met z'n allen'.
Verwijderd
Ik stootte mijn teen aan de tafel. hij doet pijn en bloedt.

Maxima heeft echt een mooie kleur jurk.
Verwijderd
Ik ben duidelijk koningsgezind. Ik moest vandaag niet huilen, maar toen Beatrix haar afstandsdoening (?) van de troon aankondigde wel.
Oud 30-04-2013, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Nu hoorde ik 'misschien'
Oh
Oud 30-04-2013, 10:48
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Weet iemand wat dat getik is op de achtergrond als ze tekenen?
fototoestel?
Oud 30-04-2013, 10:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Die Joanna, ik hoop dat ze idd naar Noord-Korea mag. Optyfen met dat domme, aandachtsgeile wicht.
Oud 30-04-2013, 10:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Inderdaad, maar ik vind 'r zoon ook vreselijk.
Dat was een inkoppertje.

Citaat:
Oh
Ik ben er wel nog steeds van overtuigd dat het 'met z'n allen' is, maar ik snap dus dat je ook 'misschien' kan horen
Oud 30-04-2013, 10:50
Verwijderd
Citaat:
fototoestel?
Dat was ook het enige dat ik kon bedenken, maar het klonk alsof iemand éénvingerig zat te typen

Overigens vond ik het ook heel tof dat ze de wassen beelden van Juliana en Wilhelmina lieten neerkijken op de Dam
Oud 30-04-2013, 10:52
Turk February
Turk February is offline
Het heet gewoon het Museumplein.

Gadverdamme, wat walg ik van die onderdanen. Beetje juichen voor de eigenaren van Shell. Ik hoop echt vurig op een scherpschutter die die griezels straks een gepast einde bezorgt.

Goed, ik zal de televisie zo maar weer uit doen.
Oud 30-04-2013, 10:54
Verwijderd
Citaat:

Gadverdamme, wat walg ik van die onderdanen. Beetje juichen voor de eigenaren van Shell. Ik hoop echt vurig op een scherpschutter die die griezels straks een gepast einde bezorgt.

Waarom zit je dan inderdaad te kijken als dit je zo stoort
Oud 30-04-2013, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Oh mooi, we hebben weer politieke gevangenen.
En ze zijn alweer vrij!
Oud 30-04-2013, 10:55
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
En ze zijn alweer vrij!
En ze worden met loeiende sirenes naar het volgende evenement gebracht
Oud 30-04-2013, 10:56
Verwijderd
Citaat:

Mensenkinderen, je kunt ook overdrijven..
Oud 30-04-2013, 10:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De volgende demonstratie zelfs!

Die arrestatie is natuurlijk koren op de molen van dat domme wijf. Heeft ze weer wat te zeiken, net zoals de vorige keer.
Verwijderd
Precies, snel weer verderdemonstreren! Wat zijn we toch een lekker braaf landje.
Verwijderd
Citaat:
Die krijgt nu een orgasme!
Oud 30-04-2013, 10:58
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Mensenkinderen, je kunt ook overdrijven..
Ik overdrijf natuurlijk ook, al vind ik wel wel degelijk een stel immorele viespeuken, die Oranjes. En als ik dat zooitje dan op tv zo toegejuicht zie worden door mensen die het verder niets boeit wat ze allemaal doen, kan ik daar behoorlijk kwaad om worden.
Oud 30-04-2013, 10:59
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
De volgende demonstratie zelfs!

Die arrestatie is natuurlijk koren op de molen van dat domme wijf. Heeft ze weer wat te zeiken, net zoals de vorige keer.
Ja, we leven in een land waar je opgepakt kunt worden om je mening, daar moeten we niet over zeiken.
Oud 30-04-2013, 11:10
Turk February
Turk February is offline
(Sorry hoor, ik ben op het moment niet helemaal voor rede vatbaar. Ik had mezelf nog zo beloofd mezelf dit jaar niet opzettelijk kwaad te laten maken door gewoon de hele dag binnen te blijven met de televisie uit, maar het is weer niet gelukt.)

Regels voor berichten