Advertentie | |
|
![]() |
|
Toch maar even onder de douche gestapt en de afwas gedaan (nee, niet tegelijkertijd en ook niet allebei onder de douche). Voelt de dag toch een heel klein beetje minder doelloos en hangerig
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nou, het zit er op! Alles staat op zijn plek, alle dozen zijn uitgepakt. Zo'n heerlijk gevoel, we hoeven echt helemaal niks meer te doen! Hulde voor de hulptroepen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
![]() O ik snap het al! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en ik heb inmiddels zo vaak gevloekt en getierd dat ik er hierna echt nooit meer intrap, dat ik nooit meer een opleiding ga volgen en dat dit het maar gewoon moet zijn, maar toen kwam iemand ermee dat ik over x jaar vast heel geschikt ben om rechter te worden (we hadden het over uitdaging in je werk en bla) en nu is dat zaadje in mijn hoofd geplant en heb ik al opgezocht hoe dat werkt en zo... daar is natuurlijk ook een opleiding voor. Soms haat ik mezelf.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Maar misschien ook wel. Ik geloof dat ik dat alleen nog maar heb gehad toen een cliënt vrijwel constant eptileptische aanvallen had en er een shitload aan medicatie erbij kreeg en heel vreemd gedrag ging vertonen. Toen was ik echt heel gestresst. Maar dat is niet wat jullie bedoelen, denk ik. Ik hoef ook (nog) geen stukken te schrijven voor mijn werk, misschien scheelt at wel.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een gaaf idee voor als de mini van mijn schoonzusje geboren wordt! Een koffertje bedrukken en daar allemaal logeerspulletjes in doen voor als de mini wat groter is en komt logeren bij zijn peetoom (mijn vriend wordt Mini's peetoom). Pyjama, tandenborstel, pantoffeltjes, schone onderbroek, voorleesboekje, knuffel - dat soort spul. Ik vond het wel een goed idee
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: