Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2013, 12:53
Verwijderd
Ik had het niet over je pad
Advertentie
Oud 26-05-2013, 12:54
Miekje*
Miekje* is offline
Oh Ik wel.
Oud 26-05-2013, 12:54
Verwijderd
Dat snapte ik
Oud 26-05-2013, 13:01
Miekje*
Miekje* is offline
Oké, mijn nieuwe plant gaat dus Bob heten. Mijn vriendje heeft de naam verzonnen.
Oud 26-05-2013, 13:16
Verwijderd
Zo heet mijn broertje.

Zondag weer eens alleen winkelen met mijn beste vriendin in Maastricht, zonder andere mensen erbij. dat hebben wel lang niet meer gedaan. heb er zin in.
Oud 26-05-2013, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Awwwwww Bewonderenswaardig geduld. Ik had na drie pogingen een walkthrough opgezocht en ben er toen in één keer doorheen gewandeld met de aanbevolen invulnerability scrolls + teleport potions + seeds.
Ik vond de draak makkelijker te verslaan dan de walvis met al mijn acid raintjes en health potions en weet ik waar ik allemaal op heb geklikt. Ik doe maar wat. Ik vind het leuk om 2 dagen te kijken hoe mijn lollipops groeien en dan een beter zwaard te kopen of faster candies.
Oud 26-05-2013, 14:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat zijn hangdagen toch vervelend eigenlijk, ik word er hartstikke lethargisch van
Oud 26-05-2013, 14:10
Miekje*
Miekje* is offline
Ik wil eigenlijk heel graag van alles gaan doen, maar ik weet niet wat. Het weer is niet geweldig, maar misschien ga ik straks toch even wandelen met mijn hondje.
Oud 26-05-2013, 16:01
Verwijderd
Dit plaatje is voor sann, omdat ze zo'n kutweek heeft.

Oud 26-05-2013, 16:03
Verwijderd
ze gaan flikken Maastricht komend weekend opnemen, en ik ben daar dan.
Oud 26-05-2013, 16:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

[afbeelding]
Oud 26-05-2013, 16:16
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

Dank
Oud 26-05-2013, 16:20
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
ze gaan flikken Maastricht komend weekend opnemen, en ik ben daar dan.
Enig idee waar ze het opnemen en hoe laat en zo? Misschien ga ik ook maar een kijkje nemen.
Oud 26-05-2013, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Enig idee waar ze het opnemen en hoe laat en zo? Misschien ga ik ook maar een kijkje nemen.
Ze zijn vandaag begonnen met opnemen. Ik zal de krant zoeken, waar het instond.
Oud 26-05-2013, 16:48
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb al gegeten, want geen lunch op. Zelfgemaakte groentensoep, scrambled eggs en brood met kaas
Oud 26-05-2013, 16:49
Verwijderd
Wij gaan pasta uit de oven eten ik heb er echt superveel zin in.
Oud 26-05-2013, 16:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
[afbeelding]

Phoebe LP naamzoek, vind jij dit eng?
Mwah. Nu niet. In een film wel. En het ziet eruit als Paranormal Activity en dat zijn absoluut geen films voor mij
Oud 26-05-2013, 16:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Toch maar even onder de douche gestapt en de afwas gedaan (nee, niet tegelijkertijd en ook niet allebei onder de douche). Voelt de dag toch een heel klein beetje minder doelloos en hangerig
Oud 26-05-2013, 17:02
Verwijderd
Godver, ik ben mijn sleutels kwijt
Oud 26-05-2013, 17:10
Verwijderd
Citaat:
uitpakken gaat sneller dan inpakken, echt waar! veel plezier en geniet ervan!
Je had gelijk! Was ook een stuk minder vervelend om te doen!

Citaat:
Klopt, dat inpakken duurde bij ons een half jaar. Je hebt zoveel spullen waarvan je niet meer weet dat je ze hebt.

Veel plezier in het nieuwe huisje!
Dankjewel!

Citaat:
Succes ik haat verhuizen. En dan niet zozeer het verhuizen zelf, maar al je teringzooi in- en uitpakken. Je hebt alles 10x in je klauwen.

Ik ga werken. 200% woehoe!
Dankje!

Nou, het zit er op! Alles staat op zijn plek, alle dozen zijn uitgepakt. Zo'n heerlijk gevoel, we hoeven echt helemaal niks meer te doen! Hulde voor de hulptroepen
Oud 26-05-2013, 17:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
REMINDER: There will be no new episode airing tonight. Watch a preview of the next episode of Game of Thrones, airing June 2, only on HBO.
Muuuuuh
Oud 26-05-2013, 17:24
Miekje*
Miekje* is offline
voor Lieveheersbeest!
Oud 26-05-2013, 17:24
Verwijderd
Waarom niet
Oud 26-05-2013, 17:28
Verwijderd
Citaat:
voor Lieveheersbeest!
Dankjewel!
Oud 26-05-2013, 17:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Waarom niet
Ik weet het niet
Oud 26-05-2013, 17:33
Verwijderd
Ik kan niet meer en ik moet nog zo veel.
Oud 26-05-2013, 17:41
Verwijderd
*Quis aai*
Oud 26-05-2013, 17:45
Verwijderd
vind uitpakken altijd het leukst van verhuizen, lekker rommelen enzo. nieuwe plekjes zoeken voor je spulletjes. Hou ik van. Vind verhuizen sowieso best leuk.
Oud 26-05-2013, 17:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Misschien toch maar even een pauze inlassen dan.
Oud 26-05-2013, 17:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Inlassen? Inlasten?
Oud 26-05-2013, 17:57
Macrador
Macrador is offline
inlassen
Oud 26-05-2013, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Aww Ik wilde je nog bedanken voor je lieve kaartje en wens je heel veel succes met alles. Even doorzetten nog, komt goed!
Oud 26-05-2013, 18:30
Verwijderd
heb net m'n wenkbrauwen lopen harsen met hema harsstrips. Omg wat een heeeeerlijk gevoel echt <3
Oud 26-05-2013, 18:37
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Nu heb je geen wenkbrauwen meer?
Oud 26-05-2013, 18:58
Verwijderd
Hallo, ik snap het opstellen van de formule van de grafiek door de toppen van parabolen f met parameter p niet. Kan iemand me dat uitleggen? Ik snap wel hoe het moet, maar niet hoe het werkt, ofzo, terwijl ik tegelijkertijd weet dat het niet zo moeilijk te begrijpen moet zijn.

O ik snap het al!
Oud 26-05-2013, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Misschien toch maar even een pauze inlassen dan.
Pauzes helpen niet (meer). Ik werk door op wilskracht, op momenten dat ik die heb dan. Morgen weer inleveren bij mn begeleider en dan heb ik weer een dag een beetje adem te halen en dan nog een eindsprint. De verdediging in juni wordt echt een eitje vergeleken met dit schrijfproces.

Citaat:
Aww Ik wilde je nog bedanken voor je lieve kaartje en wens je heel veel succes met alles. Even doorzetten nog, komt goed!
Dankje. Ja het komt goed maar de weg er naar toeoeoeoeoe...
Oud 26-05-2013, 19:48
Verwijderd
Oh en ik heb inmiddels zo vaak gevloekt en getierd dat ik er hierna echt nooit meer intrap, dat ik nooit meer een opleiding ga volgen en dat dit het maar gewoon moet zijn, maar toen kwam iemand ermee dat ik over x jaar vast heel geschikt ben om rechter te worden (we hadden het over uitdaging in je werk en bla) en nu is dat zaadje in mijn hoofd geplant en heb ik al opgezocht hoe dat werkt en zo... daar is natuurlijk ook een opleiding voor. Soms haat ik mezelf.
Oud 26-05-2013, 20:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Pauzes helpen niet (meer). Ik werk door op wilskracht, op momenten dat ik die heb dan. Morgen weer inleveren bij mn begeleider en dan heb ik weer een dag een beetje adem te halen en dan nog een eindsprint. De verdediging in juni wordt echt een eitje vergeleken met dit schrijfproces.
Hm ja, ik ken het, soms moet je maar gewoon doorbuffelen om iets af te krijgen. Succes!

Citaat:
Oh en ik heb inmiddels zo vaak gevloekt en getierd dat ik er hierna echt nooit meer intrap, dat ik nooit meer een opleiding ga volgen en dat dit het maar gewoon moet zijn, maar toen kwam iemand ermee dat ik over x jaar vast heel geschikt ben om rechter te worden (we hadden het over uitdaging in je werk en bla) en nu is dat zaadje in mijn hoofd geplant en heb ik al opgezocht hoe dat werkt en zo... daar is natuurlijk ook een opleiding voor. Soms haat ik mezelf.
Herkenbaar ja. Ondanks veel stress de afgelopen jaren heb ik best veel zin om weer te gaan studeren in september (en gestrest, maar dat terzijde )
Oud 26-05-2013, 20:17
Verwijderd
Ik vond studiestress veel fijner en leuker dan werkstress
Oud 26-05-2013, 20:21
Verwijderd
Ik kan me niet zo goed voorstellen wat werkstress is, geloof ik.
Oud 26-05-2013, 20:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ook niet. Of misschien is dat wel gewoon hetzelfde als vrijwilligerswerkstress, in dat geval weet ik er alles van
Oud 26-05-2013, 20:24
Verwijderd
Maar misschien ook wel. Ik geloof dat ik dat alleen nog maar heb gehad toen een cliënt vrijwel constant eptileptische aanvallen had en er een shitload aan medicatie erbij kreeg en heel vreemd gedrag ging vertonen. Toen was ik echt heel gestresst. Maar dat is niet wat jullie bedoelen, denk ik. Ik hoef ook (nog) geen stukken te schrijven voor mijn werk, misschien scheelt at wel.
Oud 26-05-2013, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vond studiestress veel fijner en leuker dan werkstress
Oh ik vind werkstress vele male relaxter. Of nouja beter gezegd: ik ervaar voor werk niet snel stress (wel drukte), en voor studie wel. Het wordt echt een walhalla straks, gewoon vijf dagen in de week een beetje mn ding doen, geen cijfers meer, geen avonden en weekenden vol huiswerk, veel meer samenwerken, hmmmmm.
Oud 26-05-2013, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Oh ik vind werkstress vele male relaxter. Of nouja beter gezegd: ik ervaar voor werk niet snel stress (wel drukte), en voor studie wel. Het wordt echt een walhalla straks, gewoon vijf dagen in de week een beetje mn ding doen, geen cijfers meer, geen avonden en weekenden vol huiswerk, veel meer samenwerken, hmmmmm.
Ik ervaar nu meer stress, terwijl ik minder uren bezig ben dan tijdens mijn studie. Maar toen was ik 'lekker bezig', nu heb ik heel veel kopzorgen omtrent werk (en niet over gebrek aan banen) en haal ik er bovendien veel minder voldoening uit.
Oud 26-05-2013, 20:51
Verwijderd
Ik vond studeren een stuk leuker/meer voldoening geven, maar ik heb dan ook (nog) geen baan op niveau.
Oud 26-05-2013, 20:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb nooit stress
Oud 26-05-2013, 20:59
Verwijderd
Ik heb een gaaf idee voor als de mini van mijn schoonzusje geboren wordt! Een koffertje bedrukken en daar allemaal logeerspulletjes in doen voor als de mini wat groter is en komt logeren bij zijn peetoom (mijn vriend wordt Mini's peetoom). Pyjama, tandenborstel, pantoffeltjes, schone onderbroek, voorleesboekje, knuffel - dat soort spul. Ik vond het wel een goed idee
Oud 26-05-2013, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Ik vond studeren een stuk leuker/meer voldoening geven, maar ik heb dan ook (nog) geen baan op niveau.
In zekere zin geldt dat misschien ook wel voor mij.
Oud 26-05-2013, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een gaaf idee voor als de mini van mijn schoonzusje geboren wordt! Een koffertje bedrukken en daar allemaal logeerspulletjes in doen voor als de mini wat groter is en komt logeren bij zijn peetoom (mijn vriend wordt Mini's peetoom). Pyjama, tandenborstel, pantoffeltjes, schone onderbroek, voorleesboekje, knuffel - dat soort spul. Ik vond het wel een goed idee
Super leuk idee!
Oud 26-05-2013, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Ik ervaar nu meer stress, terwijl ik minder uren bezig ben dan tijdens mijn studie. Maar toen was ik 'lekker bezig', nu heb ik heel veel kopzorgen omtrent werk (en niet over gebrek aan banen) en haal ik er bovendien veel minder voldoening uit.
En is de druppel er nog niet, die je richting ander werk doet bewegen?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten