Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2013, 00:04
Verwijderd
Oh goed nieuws, Maaike. sluit na 22.00 ook aan
Advertentie
Oud 17-07-2013, 00:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nounou, dat wordt me 't feestje wel!
Oud 17-07-2013, 00:24
Verwijderd

Schop me eens naar bed jongens Ik vroeg me de afgelopen maanden af hoe ik 'vroeger' zo'n verneukt ritme had, maar een weekje vakantie en ik weet het weer
Oud 17-07-2013, 00:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Slapen, trut!

Ik ging gister ook weer om 6 uur naar bed.
Oud 17-07-2013, 00:37
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik sluit me aan bij de nachtbrakersclub. Ik heb mijn kat net haar levende speeltje afgepakt.
Oud 17-07-2013, 00:38
Lorelei
Lorelei is offline
Zeg, waren jullie van plan in Nijmegen te blijven slapen en zo? En vooral: bij mij? xD
Oud 17-07-2013, 00:43
Maaike.
Maaike. is offline
Om 2 uur rijdt er nog een trein naar ede/utrecht! En als ik die niet haal/van plan ben te halen dan is het helaas de ochtendtrein, maar we'll see.
Oud 17-07-2013, 06:03
Verwijderd
Goedemorgen schatteboutjes!

// Op zich zou ik best de vierdaagse willen lopen. Alleen heb ik nooit zin om er voor te trainen en begin ik er dan ook maar niet aan
Oud 17-07-2013, 08:20
Verwijderd
Citaat:
Zeg, waren jullie van plan in Nijmegen te blijven slapen en zo? En vooral: bij mij? xD
Ja, ik heb je bed al gedibst
Oud 17-07-2013, 08:23
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Goedemorgen schatteboutjes!

// Op zich zou ik best de vierdaagse willen lopen. Alleen heb ik nooit zin om er voor te trainen en begin ik er dan ook maar niet aan
Intrigerend.
Oud 17-07-2013, 08:25
Verwijderd
Oke, Vierdaagse Feesten in combinatie met werken de volgende dag is duidelijk niet het beste idee geweest.
Oud 17-07-2013, 08:34
Verwijderd
Citaat:
Intrigerend.
Nu voel ik me wel hard op mijn nummer gezet hoor, druif

Het is trouwens 'indrigerend'.
Oud 17-07-2013, 08:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Intrigerend.
Oud 17-07-2013, 08:39
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er heel erg voor om weer naar huis te gaan, maar dat hangt ook een beetje van Carn af.
Oud 17-07-2013, 08:40
Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen dames en heren,

Vandaag komt mijn broertje hierheen. Vetcool. Kan ik grote zus spelen en zo
Oud 17-07-2013, 08:40
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ben er heel erg voor om weer naar huis te gaan, maar dat hangt ook een beetje van Carn af.
Ok. Nja. er is bijna altijd wel iets te regelen maar als ik opeens 4 logees of zo heb, dan moet ik wel even gaan kijken hoe dat gaat passen
Oud 17-07-2013, 08:42
Verwijderd
Oh hey er is gewoon een nachtnet tussen Nijmegen en Utrecht. Ik heb Nijmegen onderschat
Oud 17-07-2013, 08:43
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh hey er is gewoon een nachtnet tussen Nijmegen en Utrecht. Ik heb Nijmegen onderschat
Oud 17-07-2013, 08:45
Lorelei
Lorelei is offline
Ik wilde zeggen "Andersom trouwens niet".. maar nu blijken er opeens treinen te gaan van utrecht naar nijmegen om kwart voor 4 en zo. Sinds wanneer is dat nou weer
Oud 17-07-2013, 08:47
Verwijderd
Je zocht gewoon altijd een excuus om te blijven slapen
Oud 17-07-2013, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde zeggen "Andersom trouwens niet".. maar nu blijken er opeens treinen te gaan van utrecht naar nijmegen om kwart voor 4 en zo. Sinds wanneer is dat nou weer
In de zomer is er altijd meer nachtnet. Tussen Den Bosch en Tilburg ook ineens weer wel. Dus kunnen we naar Boulevard
Oud 17-07-2013, 09:05
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
In de zomer is er altijd meer nachtnet. Tussen Den Bosch en Tilburg ook ineens weer wel. Dus kunnen we naar Boulevard
Oh, ja, wanneer is dat?
Oud 17-07-2013, 09:10
Verwijderd
1 t/m 11 augustus. De donderdagavonden gaan mij alleen niet lukken dit jaar, want op vrijdag moet ik werken om 7u en dat is een slecht idee Maaaarrr... Jeroen Kant staat weer op het festivalplein en er zijn ook wel twee grotere voorstellingen die ik zou willen zien
Oud 17-07-2013, 09:13
Verwijderd
Is een werkgever verplicht om de pauzes door te betalen?
Oud 17-07-2013, 09:13
Lorelei
Lorelei is offline
Oei. Ik kan alleen 11 andere dagen ben ik op vakantie
Oud 17-07-2013, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet altijd hoor Anders had ik dat wel gemerkt, ik hoor elke trein.
Oud 17-07-2013, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Uit m'n hoofd: koffiepauzes wel, lunhpauze niet.
Oud 17-07-2013, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Oei. Ik kan alleen 11 andere dagen ben ik op vakantie
Oei. Waar ga je heen?
En de 11e is een zondag geloof ik hè? Ik vind het best hoor, hopelijk is er dan een beetje een leuke eindshow op het plein ofzo.
Oud 17-07-2013, 09:19
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oei. Waar ga je heen?
En de 11e is een zondag geloof ik hè? Ik vind het best hoor, hopelijk is er dan een beetje een leuke eindshow op het plein ofzo.
Frankrijk.

Ja, is een zondag. Gezellig
Oud 17-07-2013, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Uit m'n hoofd: koffiepauzes wel, lunhpauze niet.
Nee, afhankelijk van je cao en/of contract. En voor jongeren geldt vaak nog wat anders geloof ik.
Oud 17-07-2013, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop dat dit om een bijbaantje gaat

Nee, maar dan ga ik inderdaad uit van een lunchpauze. Als jij naar het toilet gaat, even een kop koffie met een collega drinkt of zoiets, dan telt dat uiteraard neit als pauze.
Oud 17-07-2013, 09:24
Verwijderd
Oh ik zie dat voor de horeca geldt dat alles onder de 15 minuten niet als pauze geldt en doorbetaald moet worden, alles boven de 15 minuten wel. Dat wist ik helemaal niet
Oud 17-07-2013, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Frankrijk.

Ja, is een zondag. Gezellig
Dat is altijd fijn

En leuk! Martiño naamzoek!
Oud 17-07-2013, 09:28
Verwijderd
Ik wil nooit meer een baan waarbij dit soort zaken nodig zijn om me druk om te maken
Oud 17-07-2013, 09:31
Verwijderd
Voor mij persoonlijk maakt het ook geen klap uit maar 'mijn' rookbeleid t.o.v. de parttimers kan dan eigenlijk niet door de beugel
Oud 17-07-2013, 09:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben er heel erg voor om weer naar huis te gaan
Idem! Maar dat moet prima lukken aldus de NS, ze gaan nog om 00:42, 1:40 en 2:40.
Oud 17-07-2013, 09:39
Verwijderd
Okee, bedankt!

En, ja, gewoon een bijbaantje.
Oud 17-07-2013, 09:45
Verwijderd
Ok dan vind ik het al wat minder spannend. Het is ook niet bedoeld als sneer of zo, het werkt alleen zo veel relaxter als je zowel vanuit de werkgever als jezelf als werknemer niet zo op de tijd hoeft te letten, linksom of rechtsom.
Oud 17-07-2013, 09:51
Verwijderd
Ja snap ik, maar vroeger kregen we op acht uur werken een halfuur pauze doorbetaald. Ik zag in de nieuwe personeelshandleiding dat dat tegenwoordig niet meer is, dus ik vroeg me af hoe het zat. En nouja, zeker met dit weer zijn die pauzes hard nodig.
Oud 17-07-2013, 09:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jezus, wat een kutnacht Ik was supermoe gisteravond, maar er was weer lawaai buiten, dus ik bleef wat langer op (in de hoop dat het lawaai rond een uur of 11/12 vanzelf ophield). Toch maar op bed na 11'en, klaar om te slapen als om 11.40 de hel losbarst en er 3 brandweerwagens en 3 politieauto's met loeiende sirenes onder m'n raam staan. Toch er maar even uit en op het balkon een verdieping hoger met twee buren gekeken wat er aan de hand was. Allemaal een beetje vaag, ze kwamen niet echt in actie (dus met die brand zou het wel meevallen), tot er aan de overkant van de straat een deur werd ingeramd en na een tijdje iemand in een wit laken gewikkeld naar buiten werd gedragen, in een politiebusje geduwd en afgevoerd (internet vertelt mij nu dat het ging om een psychotische man). Inmiddels voelde ik me steeds slechter, dus maar weer op bed gegaan. Toen nog een hele tijd wakker gelegen door misselijkheid en weer het feestgedruis verderop. Om 2 uur had ik er toch echt wel genoeg van, dus de politie gebeld (uiteraard zetten ze de muziek uit precíes op het moment dat ik ze aan de telefoon had). En daarna natuurlijk nog een hele tijd wakker gelegen. Bleh
Oud 17-07-2013, 10:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
En ik kreeg volgens Ziggo gratis sneller internet, NOU IK MERK ER NIKS VAN
Oud 17-07-2013, 10:05
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Volgens mij wordt dat vaak geleidelijk aan doorgevoerd.
Oud 17-07-2013, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Idem! Maar dat moet prima lukken aldus de NS, ze gaan nog om 00:42, 1:40 en 2:40.
Naar Utrecht of ook naar Tilburg?
Oud 17-07-2013, 10:21
Carn
Carn is offline
tillybrough
Oud 17-07-2013, 10:23
Verwijderd
Oh, dan heb ik scheel gekeken. Moooooiiii.
Oud 17-07-2013, 10:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga vandaag denk ik maar wat huisvrouwenpunten ga verdienen. Afwassen, keuken schoonmaken, was doen en muffins bakken.
Oud 17-07-2013, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Ik ga vandaag denk ik maar wat huisvrouwenpunten ga verdienen. Afwassen, keuken schoonmaken, was doen en muffins bakken.
Jij bakt zoooo-veel! Hoe kan het dat je je figuur behoudt!?
Oud 17-07-2013, 10:48
Verwijderd
Uitdelen
Oud 17-07-2013, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Nu voel ik me wel hard op mijn nummer gezet hoor, druif

Het is trouwens 'indrigerend'.
Ben je in de war met "indringend"? Intrigeren is nieuwsgierigheid opwekken, indrigeren is geen woord.
Oud 17-07-2013, 10:57
Verwijderd
Hier is het indrigerend Overblijfsel van iets ofzo, ik krijg ook elke keer jeuk als ik het zie staan, maar het is iets als liev&sagt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten