Jezus, wat een kutnacht

Ik was supermoe gisteravond, maar er was weer lawaai buiten, dus ik bleef wat langer op (in de hoop dat het lawaai rond een uur of 11/12 vanzelf ophield). Toch maar op bed na 11'en, klaar om te slapen als om 11.40 de hel losbarst en er 3 brandweerwagens en 3 politieauto's met loeiende sirenes onder m'n raam staan. Toch er maar even uit en op het balkon een verdieping hoger met twee buren gekeken wat er aan de hand was. Allemaal een beetje vaag, ze kwamen niet echt in actie (dus met die brand zou het wel meevallen), tot er aan de overkant van de straat een deur werd ingeramd en na een tijdje iemand in een wit laken gewikkeld naar buiten werd gedragen, in een politiebusje geduwd en afgevoerd (internet vertelt mij nu dat het ging om een psychotische man). Inmiddels voelde ik me steeds slechter, dus maar weer op bed gegaan. Toen nog een hele tijd wakker gelegen door misselijkheid en weer het feestgedruis verderop. Om 2 uur had ik er toch echt wel genoeg van, dus de politie gebeld (uiteraard zetten ze de muziek uit precíes op het moment dat ik ze aan de telefoon had). En daarna natuurlijk nog een hele tijd wakker gelegen. Bleh