Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, ik heb duidelijk heel wat conditie en spierkracht verspeeld de afgelopen weken
![]() Maar stiekem ben ik ook een beetje trots dat ik mezelf weer eens zo ver gekregen heb ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kent iemand ook Sixpack in Six weeks? Of is dat gewoon Abs? ik heb nog steeds een knieblessure maar wil alvast nadenken over wat nu en ik heb op de pakezel alleen nog die (twee levels) en Killer Buns & Thighs. Geen idee ook of die Sixpack in Six weeks echt maar uit twee levels bestaat...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Net terug van fitness/revalidatie en ik ben godverdomme een keer een avond pijnvrij!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ook
![]() Gisteren een nieuwe poging gedaan voor level 2 en met wat aanpassingen moet het toch wel lukken denk ik. Alle gekken springoefeningen in deel 2 vervangen door de oefeningen uit level 1 ![]() Merk wel dat ik wel het gevoel heb weer terug bij af te zijn ![]()
|
cardio 2, 31/90. Ik dacht tijdens de eerste oefeningen nog "dit valt toch best mee??" maar tijdens de laatste oefening van het circuit was ik al dood. DOOD. Mijn kuiten brandden op een gegeven moment zo erg dat ik even pauze gezet had, water gedronken en even gestrekt had want die konden gewoon niet meer verder. Uiteindelijk wel afgemaakt, dus nou ja. Nu ga ik douchen, want ik ben een hoopje zweet geworden.
![]() ![]()
|
Iets waar jouw knieën niet blij mee gaan zijn! Burpees. Op handen en voeten (als kikker), in plank springen, terug naar kikker springen, opstaan en nog een keer springen. En dat herhalen dus.
Ik vind het trouwens wél prettig dat het dit keer 8 moves van maar 30 seconden zijn. Ze zegt ook op een gegeven moment 'you can do anything for 30 seconds', en zo is het ook wel een beetje. Het is zo over, zeg maar. En dan krijg je weer iets nieuws, wat ook weer zó over is. En nog een keer. En nog een keer..... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
27/90 en 28/90 want een rustdag had ik vrijdag al.
En YES YES YES laatste cardio 1, ik besloot de running man maar weer te proberen en HET LUKTE 1 MINUUT alledrie de keren! Zelfde snelheid als filmpje maar dan minder beweging (kleinere ruimte tussen benen zeg maar), dus yeah dat is voor mij megagoed en ik ben trots ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb gisteren verzaakt (ik moest hardlopen, maar het regende VET HARD en toen besloot ik dat ik helemaal niks hoefde te doen
![]() ![]() En lekker bezig Liek ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
16/90, vond 'm niet zo denderend, maar wel prima te doen, behalve dat door je knieen en weer opstaan met gewichtjes gestrekt boven je hoofd
![]() ![]() ![]() Ik heb wel het idee dat m'n benen honderd keer meer getraind worden bij body revolution dan bij shred en ripped, maar misschien komt dat ook gewoon omdat ze inmiddels een stuk dunner zijn dan toen ik begon (EEN HALF FUCKING JAAR GELEDEN ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|