Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2013, 16:33
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Hoe zit je op schema San? Ik bedoel, hoeveel minuten rennen steeds?
Advertentie
Oud 10-10-2013, 16:59
Verwijderd
Yes, eindelijk weer eens op een normaal tijdstip thuis, dus meteen sportkleren aangetrokken en dadelijk weer eens absen
Oud 10-10-2013, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Hoe zit je op schema San? Ik bedoel, hoeveel minuten rennen steeds?
Week 7 deze week (die ik eigenlijk vorige week al zou doen, maar m'n collegas pakten weer op bij zes dus toen was ik lui en ging met hun mee doen ) Vandaag was 5-1-6-2-7-2-8. Eind deze week 10-2-10-2-12 en begin volgende week 2x 15 dus het begint weer een beetje ergens op te lijken Behalve dat ik vandaag dus niet vooruit te branden was en misselijk en WEEKDIER. Boehhh Maar goed, eergister had ik een superlekker rondje, dus komt wel weer goed

Citaat:
Yes, eindelijk weer eens op een normaal tijdstip thuis, dus meteen sportkleren aangetrokken en dadelijk weer eens absen
Wh00p, welkom terug
Oud 10-10-2013, 17:44
Verwijderd
Nou, ik heb duidelijk heel wat conditie en spierkracht verspeeld de afgelopen weken Het was ZWAAR! En dan te bedenken dat ik maar gewoon begonnen ben met level 1, omdat ik level 3 (waar ik eigenlijk zou moeten starten) wat te hoog gegrepen vond en onhandig omdat ik die nog nooit gedaan had.

Maar stiekem ben ik ook een beetje trots dat ik mezelf weer eens zo ver gekregen heb
Oud 10-10-2013, 18:03
Verwijderd
Kent iemand ook Sixpack in Six weeks? Of is dat gewoon Abs? ik heb nog steeds een knieblessure maar wil alvast nadenken over wat nu en ik heb op de pakezel alleen nog die (twee levels) en Killer Buns & Thighs. Geen idee ook of die Sixpack in Six weeks echt maar uit twee levels bestaat...
Oud 10-10-2013, 18:44
Verwijderd
Nee ik denk niet dat dat hetzelfde is als killerabs Absinthe. Van killerabs zijn sowieso 3 levels, en wordt nergens aangegeven hoe vaak je welk level moet doen of hoeveel weken het duurt.
Maar of het wat is weet ik niet. Anders gewoon eens proberen?
Oud 10-10-2013, 18:45
Verwijderd
Ja, misschien maar doen. Maar dan wel even opzoeken hoe het met die levels zit.
Oud 10-10-2013, 19:56
Verwijderd
Net terug van fitness/revalidatie en ik ben godverdomme een keer een avond pijnvrij! En ik kan met iedere arm al 2 x 20 een of andere stang naar me toe trekken (soort roeien maar dan met een arm). Weliswaar op ''weerstand 1'', maar dan nog, drie weken geleden lukte 1 x 10 nog maar net. En mn theepot is nu niet meer te zwaar,, fuck yeah. Nu nog suuuuuuuuuper veel geduld hebben totdat o.a. computerwerk ook geen pijn meer veroorzaakt en mn wervels een keer zonder gekraak recht blijven zitten, maar he, Rome is ook niet in een dag gebouwd.
Oud 10-10-2013, 20:16
Verwijderd
Oud 11-10-2013, 10:00
Verwijderd
Hm ik heb echt lekkere spierpijn vandaag
Oud 11-10-2013, 10:09
WolterB
WolterB is offline
Ik ook

Gisteren een nieuwe poging gedaan voor level 2 en met wat aanpassingen moet het toch wel lukken denk ik. Alle gekken springoefeningen in deel 2 vervangen door de oefeningen uit level 1
Merk wel dat ik wel het gevoel heb weer terug bij af te zijn
Oud 11-10-2013, 11:45
Verwijderd
14/90 Te makkelijk zo'n rustdag. Vanaf morgen gooi ik het schema om trouwens, dan wordt het

Workout 3
Evy
Workout 4
Evy
Workout 3
Evy
Workout 4

Loop ik weer netjes 3 dagen per week en geen laffe rustdagen
Oud 11-10-2013, 11:55
WishfulDreaming
Klinkt goed
Oud 11-10-2013, 13:55
Neko*
Neko* is offline
cardio 2, 31/90. Ik dacht tijdens de eerste oefeningen nog "dit valt toch best mee??" maar tijdens de laatste oefening van het circuit was ik al dood. DOOD. Mijn kuiten brandden op een gegeven moment zo erg dat ik even pauze gezet had, water gedronken en even gestrekt had want die konden gewoon niet meer verder. Uiteindelijk wel afgemaakt, dus nou ja. Nu ga ik douchen, want ik ben een hoopje zweet geworden.
Oud 11-10-2013, 13:56
Neko*
Neko* is offline
Oh zelfs 32/90 want gister was mijn rustdag al. Practicum en sporten gaat niet samen, dat trek ik echt niet. Dus dan toch maar proberen om op zondag wel te sporten. Ook al ben ik het weekend weer bijna niet thuis.
Oud 11-10-2013, 16:00
WishfulDreaming
Ik hoop dat ik vanavond tijd heb, eerst sushi eten met collega's, anders doe ik*morgen workout 3 eén 4, kan mij het schelen!
Oud 11-10-2013, 16:00
WishfulDreaming
Neko wat is de laatste oefening??
Oud 11-10-2013, 17:58
Neko*
Neko* is offline
Iets waar jouw knieën niet blij mee gaan zijn! Burpees. Op handen en voeten (als kikker), in plank springen, terug naar kikker springen, opstaan en nog een keer springen. En dat herhalen dus.

Ik vind het trouwens wél prettig dat het dit keer 8 moves van maar 30 seconden zijn. Ze zegt ook op een gegeven moment 'you can do anything for 30 seconds', en zo is het ook wel een beetje. Het is zo over, zeg maar. En dan krijg je weer iets nieuws, wat ook weer zó over is. En nog een keer. En nog een keer.....
Oud 11-10-2013, 18:31
Verwijderd
Oh natuurlijk ja, die stomme burpees (haha, het is vast geen toeval dat autocorrect hier Hitlers van maakt ) zijn natuurlijk de boosdoener voor mijn arme knietjes geweest

Laatst gewijzigd op 11-10-2013 om 18:57.
Oud 11-10-2013, 18:52
WishfulDreaming
Oohh ja die zitten ook in ripped, doe ik zonder de laatste sprong meestal
Oud 11-10-2013, 18:57
Verwijderd
Ik deed alleen die hollow man van de laatste Ripped niet Advanced, de rest wel En ik voel er nu al anderhalve week de gevolgen van, nondendju.
Oud 11-10-2013, 21:55
WolterB
WolterB is offline
Ik heb vandaag samen met iemand anders geshred

13/30 overigens
Oud 12-10-2013, 08:35
WishfulDreaming
Citaat:
Ik hoop dat ik vanavond tijd heb, eerst sushi eten met collega's, anders doe ik*morgen workout 3 eén 4, kan mij het schelen!
Kon het idd niet opbrengen, maar dan vandaag 3 en morgen 4 en cardio, want dan ben ik toch alleen thuis
Oud 12-10-2013, 10:53
Verwijderd
15/90. Leuke workout wel, workout 3 maar ik mis een beetje dingen van ZOMFG DAT LUKT ME NOOIT DEBIEL WIJF Ik heb morgen wel een beetje spierpijn denk ik, maar ik vond eigenlijk alles behoorlijk goed te doen
Oud 12-10-2013, 11:17
Neko*
Neko* is offline
Exact wat ik dus vind. Met workout 5 en 6 heb ik dat nog steeds. Best leuke oefeningen en zo, maar écht onmogelijk zijn ze niet. Maar ach, wie weet wordt het daarna nog weer beter.
Oud 12-10-2013, 11:38
Verwijderd
Hahahaha met die push ups in een brug, of hoe heet het komt dat wel goed denk ik Hahahaha met een been omhoog ook nog Level 12 kijken geeft wel goede hoop
Oud 12-10-2013, 11:40
Verwijderd

Zo dus en dan opdrukken, joepie
Oud 12-10-2013, 11:43
Verwijderd
Maar verder lijkt 't best doable Ik heb wel zin om 'm even te gaan proberen eigenlijk
Oud 12-10-2013, 11:43
Verwijderd
Even kijken naar 11.
Oud 12-10-2013, 11:46
Verwijderd
Single leg mountainclimbers in warming up Oke, zin innnn.
Oud 12-10-2013, 11:48
WolterB
WolterB is offline
Ik word daar een beetje depressief van
Oud 12-10-2013, 11:50
Verwijderd
Opdrukken en 1 been kruisen (scorpion push ups ), burpees met dumbells Ok, ok, het wordt nog wel uitdagend
Oud 12-10-2013, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Nee man, fucking awesome, ik ben straks een of andere godin
Oud 12-10-2013, 12:07
WishfulDreaming
25/90, in mn cooldown kwamen er buren langs die even wilden praten, zzzzzz sorry voor mn zweethoofd
Oud 12-10-2013, 12:10
Verwijderd
Hahahaha oke 11 wordt de hel, dit slaat nergens op
Oud 13-10-2013, 09:54
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Citaat:
Nee man, fucking awesome, ik ben straks een of andere godin
Die instelling krijg jij ook nog wel als je het shredden gehad hebt.
Oud 13-10-2013, 10:31
Verwijderd
Wii fit: 22 minuten aerobics en 8 minuten yoga
Oud 13-10-2013, 10:41
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Die instelling krijg jij ook nog wel als je het shredden gehad hebt.
Lijkt me iets behoorlijk mis als ik me een godin voel
Oud 13-10-2013, 16:10
Neko*
Neko* is offline
Ik had het over de instelling, niet de inhoud.
Oud 13-10-2013, 18:36
WishfulDreaming
26/90, helaas ging de tweede workout vandaag niet door, weer eens heftige koppijn dan maar rustdagje skippen.
Oud 14-10-2013, 18:37
WishfulDreaming
27/90 en 28/90 want een rustdag had ik vrijdag al.

En YES YES YES laatste cardio 1, ik besloot de running man maar weer te proberen en HET LUKTE 1 MINUUT alledrie de keren! Zelfde snelheid als filmpje maar dan minder beweging (kleinere ruimte tussen benen zeg maar), dus yeah dat is voor mij megagoed en ik ben trots
Oud 14-10-2013, 18:38
Verwijderd
Ik heb gisteren verzaakt (ik moest hardlopen, maar het regende VET HARD en toen besloot ik dat ik helemaal niks hoefde te doen ) ik ben nu een paper aan het schrijven en moet nog twee artikelen uitlezen, dan work-out 4 en douchen en dan ben ik vast fit genoeg om de rest van de avond door te schrijven

En lekker bezig Liek
Oud 14-10-2013, 18:41
WishfulDreaming
Merci
En ja zat al te denken, twordt de komende tijd niet echt hardloopseizoen! Ja kou is wel lekker, maar regen en sneeuw straks, brrrrrr
Oud 14-10-2013, 18:43
WishfulDreaming
Offtopic: ik had gister en vandaag weer je wrap avocado kipfilet lekkahh alleen stink ik daarna drie dagen naar ui en ik hou helemaal niet van ui
Oud 14-10-2013, 18:43
Verwijderd
Hmja, ik had daar nog niet zo over nagedacht Van te voren weerbericht goed bekijken en op basis daarvan bepalen op welke dagen ik ga hardlopen denk ik maar
Oud 14-10-2013, 18:47
Verwijderd

WOENSDAGNACHT IT IS
Oud 14-10-2013, 18:51
Carn
Carn is offline
och, dat beetje regen, prima te doen
Oud 14-10-2013, 18:55
Verwijderd
Oud 14-10-2013, 18:55
Verwijderd
Maar oke, als Carn er doorheen bikkelt moet ik ook maar
Oud 14-10-2013, 19:52
Verwijderd
16/90, vond 'm niet zo denderend, maar wel prima te doen, behalve dat door je knieen en weer opstaan met gewichtjes gestrekt boven je hoofd En dat gestrekt liggen met benen en rug een stukje van de vloer vind ik ook ZWAAR. Maar beide volgehouden, dus waar zeur ik over

Ik heb wel het idee dat m'n benen honderd keer meer getraind worden bij body revolution dan bij shred en ripped, maar misschien komt dat ook gewoon omdat ze inmiddels een stuk dunner zijn dan toen ik begon (EEN HALF FUCKING JAAR GELEDEN WAAR BLIJFT DE TIJD ) en ik de spieren door m'n benen voel
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten