Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heeft nog wel even geduurd op het open stuk. Ik ben wel op Admin verschenen. 28 mei maakte ik mijn eerste post weer. Maar echt op het forum hangen, dat was te veel ofzo, het leven ging door en ik lag in het ziekenhuis en daarna was ik bij mijn ouders en bestond mijn leven uit online comics lezen en rondjes wandelen door de tuin. Dat is niet bepaald spannend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Onderweg naar mijn ouders die in Verweggistan wonen bedacht ik dat ik mijn medicijnen was vergeten. Ik vreesde dat ik of vandaag nog op en neer naar huis moest, of tweede kerstdag terug naar huis (ik heb altijd wat reserve pillen) maar vriendinnetje die sleutel van mijn huis heeft gaat vanavond ook naar Verweggistan en neemt mijn pillen mee
![]()
|
Verwijderd
|
de link die trimmie hier laatst postte, wat een TOPSITE!!! Ik heb er vorige keer m'n complete artistieke verslag mee geschreven en het slaapt gewoon heerlijk met een oerwoud, regenwoud, baarmoeder, kerk of japanse tempelgeluiden om je heen
![]() ![]() www.mynoise.net |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik waardeer deze vakantie. Ik voel me voor het eerst in maanden fit op willekeurige momenten van de dag. Sinds kerst voorbij is, is het een grote ''niks moet, alles mag''-bende, wat neerkomt op heel lang in bed liggen, heel langzaam brunchen en wat ommetjes maken door Amsterdam en koffieleuten met deze en gene. En oud&nieuw wordt denk ik alsnog heel gezellig, omdat er twee goede vrienden komen, en mijn broer, dat vind ik echt super leuk, en we hebben ook nog kaartjes voor een leuk feestje weten te bemachtigen. ![]() ![]() ![]() ![]() Ik waardeer ook dat een truitje dat na twee keer voorzichtig wassen totaal uitgelubberd en lelijk was heb mogen retourneren, ook al had ik de bon niet meer. Nu kan ik fijn iets nieuws uitzoeken in de voorjaarscollectie. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik waardeer deze dag heel erg:
- gezellig gewinkeld met mijn moeder, - een jurkje gekocht in de uitverkoop waar ik al heel lang verliefd op was maar hij was veel te duur en daarom had ik hem nooit gepast, maar nu was hij voor 50% en het was de allerlaatste en dan ook nog eens in mijn favoriete kleur en mijn maat, en hij past meer dan perfect - spontaan besluiten sushi te gaan eten met lieveheersman - trots zijn op mezelf omdat ik weer begonnen ben met sporten en ondanks de verschrikkelijke spierpijn voel ik me super goed |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
(waarderingstopic) The Suicide File DeadNation | 98 | 07-06-2006 08:30 | |
Muziek |
Horse the band waarderingstopic Ymir | 20 | 18-01-2006 21:59 | |
Films, TV & Radio |
WAARDERINGSTOPIC: twin peaks. netram | 19 | 29-03-2004 16:43 | |
Muziek |
Herwaarderingstopic: Deftones - Around the fur. Stevill | 90 | 09-03-2004 12:33 | |
Muziek |
(waarderingstopic) Carry On-A Life Less Plagued DeadNation | 59 | 24-12-2003 14:29 |