Advertentie | |
|
![]() |
||
Mooie reactie van 'piet' bij een artikel over de 4 beste koffietentjes in Utrecht:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Goeienavond allemaal
![]() ![]() ![]() Overigens snap ik het punt over alle zeur-dingetjes wel, maar ik vind ook dat als er dan eens een "goed" gesprek is, als in, inhoudelijk over 1 onderwerp, er ook heel snel weer iets komt van 'Ja, nu is het wel weer genoeg geweest, want het is stom, het is dit, het is dat.' Zoals over eten, huishouden of computerdingen ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Heel mooi verwoord Kat
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit nog steeds te peinzen wat ik mijn dates van donderdag moet voorschotelen, het vegetarische recept dat ik vroeger gebruikte vind ik nu echt niet meer om over naar huis te schrijven
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, maar dit zit wel een beetje het probleem, mijn eigen groentekeuze is nogal beperkt, kolen, spruiten, bonen en peulvruchten, spinazie en ik heb geen idee hoe ik dat moet kruiden/met wat combineren als er geen vlees of vis bij komt kijken. En courgettes en aubergines bijvoorbeeld, ik lust ze zelf niet en ik weet niet eens hoe ik het zou moeten klaarmaken en ik wil ook niet iets maken waarvan ik geen idee heb
![]() ![]() Maar bloemkool en broccoli in een quiche is misschien een goed idee. Ik heb het topic op E&D al doorgespit. |
![]() |
||
Quintiano, mocht je 4.5u over hebben:
Citaat:
|
Hoera voor oplossingen!
Ik doe even een samenvatting van mijn dag: - Ik werd wakker gebeld door m'n vader, en ik word nooit gebeld en al helemaal niet door m'n vader, dus ik dacht dat er wat aan de hand was, maar nee, hij was in de mediamarkt en wou een laptop voor me kopen. Of nou ja, een chromebook. Ik weigerde, want hij wou het kopen van het geld dat ik nog van m'n opa heb, maar dat is bedoeld voor mijn opa-aandenken. en chromebooks lijken me kut. - Gewerkt en dat was wel ok, maar het was echt belachelijk tering warm binnen waardoor ik me de tering zweette en ik rondliep als tomaatje. Oh en een buschauffeur die vaak langskomt probeerde me te versieren ofzo. ![]() - Heul veul 'It's always sunny in Philadelphia' gekeken en ik ben keihard op Charlie. Vooral nadat ik hem heb horen zingen/piano spelen. - M'n laptop is al 4 keer uitgeslagen omdat nu blijkbaar de kabel ook weer kapot is, dus ik kan niet bewegen. Ik heb geen geld voor een nieuwe, maar ik wil dus ook niet plukken van het opa-memorial-geld. Moeilijkmoeilijkmoeilijjjjk.
|
Nou, Isohunt is ook down.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Chromebook is fijn <3. Hij start sneller op dan m'n telefoon, ik supersnel in het algemeen, accu gaat ziek lang mee. Maar ik weet niet of het echt fijn is als het je enige laptop is, want je kan er verder niets op installeren. Maar goed, daar heb ik dan mijn desktop voor.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Nu was ik ook wel benieuwd en zwanger ga ik toch niet worden en ik heb gisteren zo'n pakje geopend. En natuurlijk, ik vind het lekker ![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|