Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2013, 18:38
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, dat wist ik, maar die lui hebben toch 5k personeeltjens ontslagen wegens tits up gaan onlangs?
Ja, de shit heeft daar behoorlijk de fan geraakt. Ze hebben nu de boel verkocht, maar het zou me niets verbazen als de boel binnenkort failliet gaat.

Nu Apple nog.
Advertentie
Oud 21-10-2013, 18:39
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Volgens mij deden al mijn werk-/opdrachtgevers dit weekend een wedstrijdje "Wie kan Minke de meeste stress bezorgen?"
Ben wel benieuwd wat er nu weer gebeurd is?
Oud 21-10-2013, 18:39
Verwijderd
Ja aan contact gezocht te zien kennen ze Kik wel, ik dan weer niet! Zou het bedacht zijn door iemand die gewoon graag wou dat tieners "kik me" gingen zeggen?
Oud 21-10-2013, 18:41
Verwijderd
Vandaag ook zei iemand "maar ja, toen hadden we nog geen BlackBerrys". Ik heb niet nagevraagd over welk jaar hij het had verder. Maar hij gebruikte BlackBerry als synoniem voor smartphone.
Oud 21-10-2013, 18:42
Vowel
Vowel is offline
Wij wisten niet wat Tinder was, maar de eerste hit op Google kon dat goed uitleggen:
"IF YOU haven't heard of Tinder yet, you're either in a relationship or living under a rock."

Oud 21-10-2013, 18:45
Verwijderd
Mijn nichtje (14 maanden) kan nog niet zo goed praten. Dus als ze iets wil, wijst ze ernaar en zegt ze "die!" Tijdens het eten kost dat te veel tijd en wijst ze gewoon telkens als ze een hap wil zwijgend en met dwingend gestrekt armpje naar haar bord

Volgens mij zijn er totaal de verkeerde mensen online nu voor dit verhaal, maar goed
Oud 21-10-2013, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Ja, de shit heeft daar behoorlijk de fan geraakt. Ze hebben nu de boel verkocht, maar het zou me niets verbazen als de boel binnenkort failliet gaat.
Mhm. Nou ja, good riddance. Niet innoveren is sterven

Citaat:
Nu Apple nog.
Woord omhoog, broeder
Oud 21-10-2013, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Mijn nichtje (14 maanden) kan nog niet zo goed praten. Dus als ze iets wil, wijst ze ernaar en zegt ze "die!" Tijdens het eten kost dat te veel tijd en wijst ze gewoon telkens als ze een hap wil zwijgend en met dwingend gestrekt armpje naar haar bord

Volgens mij zijn er totaal de verkeerde mensen online nu voor dit verhaal, maar goed
ik ken dit! Vond het bij de eerste ook briljant. Bij nummer 2 t/m 5 al vrij gewoon
Oud 21-10-2013, 18:50
Verwijderd
Citaat:
ik ken dit! Vond het bij de eerste ook briljant. Bij nummer 2 t/m 5 al vrij gewoon
Ze kijkt er ook zo dictatoriaal bij! Frons, grote ogen, duckface mondje
Oud 21-10-2013, 18:54
Carn
Carn is offline
Mooie reactie van 'piet' bij een artikel over de 4 beste koffietentjes in Utrecht:

Citaat:
piet oktober 21, 2013 om 13:53
woon hartje stad utrecht
zijn de laatste tijd wel 30 koffiecafees geopend
ik blijf bij de oploskoffie van lidl corona
goed goedkoop,,en lekker thuis met krantje
Oud 21-10-2013, 18:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
Weet je hoe het bedrijf heet dat Blackberry's maakt? RIM. Dit is geen grap. Het bedrijf heet serieus RIM.
Nee, het bedrijf heette Research In Motion Ltd. en tegenwoordig heet het Blackberry Ltd.
Oud 21-10-2013, 18:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nee, het bedrijf heette Research In Motion Ltd. en tegenwoordig heet het Blackberry Ltd.
Weet ik óóóóóók wel! (nou ja goed, dat laatste niet)
Oud 21-10-2013, 18:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
Bestaat dat nog, Blackberry?
mjah, onder consumenten is de populariteit behoorlijk gezakt maar het schijnt bij bedrijven en sommige overheden wel populair te zijn wegens de encrypted out of the box muik.
Oud 21-10-2013, 19:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
Weet ik óóóóóók wel! (nou ja goed, dat laatste niet)
RIM is natuurlijk wel grappig. Net als de legendarische voetbalwedstrijd NIG-GER.
Oud 21-10-2013, 19:01
Carn
Carn is offline
Hi my neem is Carn and eim calling from ze Nefferlands, I am looking for RIM Jobs
Oud 21-10-2013, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Hi my neem is Carn and eim calling from ze Nefferlands, I am looking for RIM Jobs
Oud 21-10-2013, 19:05
Carn
Carn is offline
ha!
Oud 21-10-2013, 19:05
Verwijderd
Oud 21-10-2013, 20:03
Carn
Carn is offline
Het lijken net badguys uit een film, maar het zijn toch Taiwanese special forces. Met een kogelwerend masker.

Oud 21-10-2013, 20:06
Verwijderd
waarom hebben ze links een ander masker dan rechts
Oud 21-10-2013, 20:07
Carn
Carn is offline
volgens mij hebben die juist een helm op in plaats van een masker.
Oud 21-10-2013, 20:09
Verwijderd
ohja. Zodat je ze in hun gezicht of achterhoofd kunt schieten, maar nooit allebei
Oud 21-10-2013, 20:37
Verwijderd
http://www.pixartheory.com/

tof
Oud 21-10-2013, 20:54
Verwijderd
Goeienavond allemaal . Ik heb net gestuurd en besloten dat we best wel veel kans hebben om te winnen zaterdag bij onze eerste wedstrijd . Dat vind ik leuk en wou ik delen. Ook al is er net een discussie over geweest dat je geen post meer mag maken die op zichzelf staan ... Maar het is in ieder geval positief.

Overigens snap ik het punt over alle zeur-dingetjes wel, maar ik vind ook dat als er dan eens een "goed" gesprek is, als in, inhoudelijk over 1 onderwerp, er ook heel snel weer iets komt van 'Ja, nu is het wel weer genoeg geweest, want het is stom, het is dit, het is dat.' Zoals over eten, huishouden of computerdingen ofzo.
Oud 21-10-2013, 20:57
Verwijderd
Is het jullie ook al opgevallen dat al voor de 3e dag achterelkaar volle maan is?
Oud 21-10-2013, 20:57
Verwijderd
En verder; ik ben begonnen aan mijn knitten. maar ik moest weg, dus ik ben nog maar bij het eerste lapje.
Oud 21-10-2013, 20:58
Verwijderd
Welke kleur?
Oud 21-10-2013, 21:00
Verwijderd
Blauw want dat is de enige wol die ik over had
Oud 21-10-2013, 21:01
Verwijderd
Blauw is mooi.
Oud 21-10-2013, 21:27
Verwijderd
Heel mooi verwoord Kat heel subtiel en voorzichtig. Ik erger me ook vaak aan zeurposts van mensen die weinig om handen lijken te hebben en daarom de hele tijd hier alles wat ze meemaken posten. Jammergenoeg kan ik dingen niet op de manier zoals jij hebt gedaan verwoorden nog, dus dan zeg ik maar niets. Gaaf dat jij dat wel op deze manier doet en initiatief neemt om zo'n discussie te starten.

Citaat:
[afbeelding]

Dit lijkt me best lekker zitten
hmmm mij helemaal niet. Die rughouding is de juiste maar ik vind dat kut zitten.
Oud 21-10-2013, 21:48
Verwijderd
Ik zit nog steeds te peinzen wat ik mijn dates van donderdag moet voorschotelen, het vegetarische recept dat ik vroeger gebruikte vind ik nu echt niet meer om over naar huis te schrijven En Miekje kan roepen wat ze wil dat ik geen moeite moet doen, maar dat wil ik toch! Na! Het noodplan staat klaar, maar ik hoop nog op een briljante ingeving. Ik eet nu wel zelf vaker zonder vlees of vis, maar dat is meestal een omelet en dat is niet veel beter dan het vroegere recept
Oud 21-10-2013, 22:03
Verwijderd
Quiche misschien? Dat mislukt niet gauw, kan heel makkelijk vega, is altijd lekker en ziet er mooi uit salade erbij ofzo.
Oud 21-10-2013, 22:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Is het jullie ook al opgevallen dat al voor de 3e dag achterelkaar volle maan is?
Het is altijd 3 dagen volle maan schat
Oud 21-10-2013, 22:23
Verwijderd
Ja, maar dit zit wel een beetje het probleem, mijn eigen groentekeuze is nogal beperkt, kolen, spruiten, bonen en peulvruchten, spinazie en ik heb geen idee hoe ik dat moet kruiden/met wat combineren als er geen vlees of vis bij komt kijken. En courgettes en aubergines bijvoorbeeld, ik lust ze zelf niet en ik weet niet eens hoe ik het zou moeten klaarmaken en ik wil ook niet iets maken waarvan ik geen idee heb Vandaar dat ik ook niet met quorn of vleesvervanger wil gaan werken, want nooit gehad en geen idee. Een salade kan ik niet eens maken want ik lust zelf alleen tomaten rauw

Maar bloemkool en broccoli in een quiche is misschien een goed idee. Ik heb het topic op E&D al doorgespit.
Oud 21-10-2013, 22:24
Verwijderd
Wie heeft er trouwens al eens cranberrysaptoestand gedronken?
Oud 21-10-2013, 22:39
Carn
Carn is offline
een van de fijnste liedjes in een 7/8ste die ik ken <3

Oud 21-10-2013, 22:53
Carn
Carn is offline
Quintiano, mocht je 4.5u over hebben:

Citaat:
The Ellen Page-starring movie/game hybrid Beyond: Two Souls was often as much fun to watch as it was to play. And now, thanks to Gamebillstudio, you can go ahead and watch the whole thing, even if you don't own a PS3. They've distilled the essence of the game's story into a two-part, 4.5-hour movie.

Oud 21-10-2013, 22:55
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik. Zo zuur, niet te zuipen. Wel goed als je blaasontsteking hebt.
Oud 22-10-2013, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Ben wel benieuwd wat er nu weer gebeurd is?
Meerdere dingen, niet heel boeiend verder. Maar het lijkt nu allemaal opgelost En daarmee is ook mijn hoofdpijn eindelijk verdwenen <3
Oud 22-10-2013, 01:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoera voor oplossingen!

Ik doe even een samenvatting van mijn dag:
- Ik werd wakker gebeld door m'n vader, en ik word nooit gebeld en al helemaal niet door m'n vader, dus ik dacht dat er wat aan de hand was, maar nee, hij was in de mediamarkt en wou een laptop voor me kopen. Of nou ja, een chromebook. Ik weigerde, want hij wou het kopen van het geld dat ik nog van m'n opa heb, maar dat is bedoeld voor mijn opa-aandenken. en chromebooks lijken me kut.
- Gewerkt en dat was wel ok, maar het was echt belachelijk tering warm binnen waardoor ik me de tering zweette en ik rondliep als tomaatje. Oh en een buschauffeur die vaak langskomt probeerde me te versieren ofzo.
- Heul veul 'It's always sunny in Philadelphia' gekeken en ik ben keihard op Charlie. Vooral nadat ik hem heb horen zingen/piano spelen.
- M'n laptop is al 4 keer uitgeslagen omdat nu blijkbaar de kabel ook weer kapot is, dus ik kan niet bewegen. Ik heb geen geld voor een nieuwe, maar ik wil dus ook niet plukken van het opa-memorial-geld. Moeilijkmoeilijkmoeilijjjjk.
Oud 22-10-2013, 02:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou, Isohunt is ook down.
Oud 22-10-2013, 03:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ach, er zijn duizenden 'winkels' die een veel groter aanbod hebben. Ik was vroegah een fervent isohunt-gebruiker, maar op bijv. kickass kan ik veel vaker vinden wat ik zoek.
Oud 22-10-2013, 03:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mjawel, maar het is toch weer een beetje jammer allemaal.
Oud 22-10-2013, 04:14
Verwijderd
Trimm in welke Starbucks werk jij nou? Leiden? Rotterdam?
Oud 22-10-2013, 05:37
Verwijderd
Citaat:
Gezoet en verdund cranberrysap is lekker. Puur&ongezoet niet.
Oud 22-10-2013, 06:45
Verwijderd
Citaat:
Quintiano, mocht je 4.5u over hebben:

[filmpje]
[filmpje]

Zoals reeds gezegd in Games; de kans dat ik mijn principes ga verloochenen en tóch een PS4 aanschaf wordt groter en groter Tempting the dark side is, young padawan
Oud 22-10-2013, 07:21
Verwijderd
Chromebook is fijn <3. Hij start sneller op dan m'n telefoon, ik supersnel in het algemeen, accu gaat ziek lang mee. Maar ik weet niet of het echt fijn is als het je enige laptop is, want je kan er verder niets op installeren. Maar goed, daar heb ik dan mijn desktop voor.
Oud 22-10-2013, 07:37
Carn
Carn is offline
Citaat:

Zoals reeds gezegd in Games; de kans dat ik mijn principes ga verloochenen en tóch een PS4 aanschaf wordt groter en groter Tempting the dark side is, young padawan
Beyond is een PS3 game
Oud 22-10-2013, 07:52
Verwijderd
Citaat:
Ik. Zo zuur, niet te zuipen. Wel goed als je blaasontsteking hebt.
Citaat:
Gezoet en verdund cranberrysap is lekker. Puur&ongezoet niet.
Ik had zwangere kennissen wel eens horen klagen over dat smerige cranberryspul dat ze moesten drinken tegen blaasontsteking. Dus toen mijn moeder laatst een 'gezondheids'pakketje binnen kreeg en daar 3 pakjes cranberrysap in zaten, moest ik een beetje gniffelen, want ik zag het al aankomen natuurlijk. Twee weken later kreeg ik de resterende pakjes, want het was het smerigste dat ze ooit had gedronken

Nu was ik ook wel benieuwd en zwanger ga ik toch niet worden en ik heb gisteren zo'n pakje geopend. En natuurlijk, ik vind het lekker Het is overigens inderdaad wel verdund en gezoet en ik proef ook waar het puur te ver zou gaan ^^ Ik ben nu het tweede pakje aan het drinken.

Citaat:
Hier ook

Citaat:
Ach, er zijn duizenden 'winkels' die een veel groter aanbod hebben. Ik was vroegah een fervent isohunt-gebruiker, maar op bijv. kickass kan ik veel vaker vinden wat ik zoek.
PM alsjeblieft, België is ook hevig op jacht en mijn mogelijkheden worden stuk voor stuk afgeslacht momenteel.
Oud 22-10-2013, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Beyond is een PS3 game
Dat zal toch vast wel backwards compatible zijn? Of een port/remake van komen?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten