Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2013, 14:13
Verwijderd
Fiepje, ik wil je trouwens nog even bedanken dat je me altijd helpt met Candy Crush. <333
Advertentie
Oud 24-10-2013, 14:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Fiepje, ik wil je even uitlachen voor het spelen van Candy Crush.
Oud 24-10-2013, 14:18
Verwijderd
Trimpje, ik wil jou even uitlachen om je trampje.
Oud 24-10-2013, 14:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Welk trampje? Ik heb er meerdere. Een hele troupe van tramps.
Oud 24-10-2013, 14:21
Verwijderd
T'as trop de tramps.
Oud 24-10-2013, 14:21
Verwijderd
Wat een troep is het hier.
Oud 24-10-2013, 14:22
Verwijderd
Kennen jullie Dik Trompje?
Oud 24-10-2013, 14:25
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Kennen jullie Dik Trompje?
Staan twee boeken van in mijn kast.
Oud 24-10-2013, 14:52
Verwijderd
Ik ken niks van Dik Trom

Vandaag is een goede dag Tien km gewandeld, vriendin eindelijk weer eens gesproken, trapleuning eindelijk geverfd en nu nog even een uurtje voor school aan de gang. En dan doe ik lekker niks meer. Vrij
En morgen ga ik de trapleuning verder verven, op kraambezoek bij een vriend van mijn vriend, en 's avonds tutten en naar de Amsterdam Klezmer Band
Oud 24-10-2013, 15:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Yeaaah, m'n nieuwe laptop is er! Effe wennen hoor dat windows 8 en het andere toetsenbord. En ik moet alles natuurlijk opnieuw installeren, dus hoppa, weg met IE en meteen Chrome erop en al m'n bladwijzerbalken instellen enzo. pfffkutwerk.
Oud 24-10-2013, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Oh dus dat gaat nog steeds op. Alsof je nog niet genoeg sporten uitgeprobeerd hebt met de gymlessen zelf.
Ja, alleen je hebt geen gymlessen meer op school .Wij moeten doen: spinning, BMX-en, boxen, squash, voetbal, tennis en nog wat dingen.

Vandaag was zo leuk. Ik denk dat ik weer ga hiphoppen
Oud 24-10-2013, 15:31
Verwijderd
Wij hebben ook geen stopcontact op de badkamer. Ik föhn mijn haren en dan zijn ze vanzelf stijl. Mensen denken altijd dat ik een stijltang gebruik, maar dat is niet zo.
Oud 24-10-2013, 16:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Omg omg omggg hoe föhn je dan!? En hoe stijl je je haar!? (okee jij hebt van jezelf steil haar, maar toch.) ENENNENENENENNE HOE bak je dan TOSTI's terwijl je in bad/op de wc zit!? En hoe luister je radio!?
Mijn kamer is aan de andere kant van de gang en naast de deur zit een stopcontact, snoer is precies lang genoeg om voor de spiegel mijn haar te kunnen föhnen. Steilen doe ik niet, want dat is inderdaad niet nodig. Muziek komt uit mijn telefoon, die ligt op het kastje. En ons bad staat vol met ingepakte spullen van mij, maar als dat niet zo is, gaan we toch nooit in bad. Geen probleem dus!
Citaat:
Fiepje, ik wil je trouwens nog even bedanken dat je me altijd helpt met Candy Crush. <333
Graag gedaan schatje
Citaat:
Fiepje, ik wil je even uitlachen voor het spelen van Candy Crush.
Ik doe het nog enigszins normaal, mijn vader doet echt de hele dag niks anders meer. Die gaat heel vaak te laat weg, omdat hij per se nog een spelletje wil doen :') die speelt achter de pc op zijn telefoon tot hij op de pc een nieuw leven heeft en dan speelt hij daar verder. Godzijdank ben ik niet zo verslaafd.
Oud 24-10-2013, 16:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben nu bij mijn moeder en ik heb haar Bose lekker aanstaan terwijl ik door het huis dans ik wacht op ups, maar goed, tussen 4 en 7 is vast 5 voor 7
Oud 24-10-2013, 16:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jongens, kijk eens naar dit vreselijke bureaubladachtergrondje dat standaard op mijn laptop zit:

loool, appel op je tet. :')
Oud 24-10-2013, 17:38
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Dat is trouwens geen onbekend merk.
Oud 24-10-2013, 18:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat is trouwens geen onbekend merk.
Nou ja, ik kende 't niet en het is niet gigantisch bekend volgens mij. Bij vrijwel alle webshops waar ik heb gezocht werden ze iig niet verkocht.
Oud 24-10-2013, 18:40
Verwijderd
Mijn vorige moederbord was van MSI! Maar toen heb ik er een keer per ongeluk op geniesd en dat vond 'ie niet leuk.
Oud 24-10-2013, 20:14
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Mijn vorige moederbord was van MSI! Maar toen heb ik er een keer per ongeluk op geniesd en dat vond 'ie niet leuk.

Volgens mij heb ik een grafische kaart van MSI in m'n oude desktop zitten.
Oud 24-10-2013, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Oh ik kan jou dus ook om hulp vragen!
Oud 24-10-2013, 21:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kijk nu een programma op de BBC over hoe anime-nerds in Japan een probleem zijn, omdat door hun de bevolkingsgroei te hard daalt. Ze hebben allemaal een geanimeerd computer-vriendinnetje, dus ze batsen te weinig. :')
Oud 24-10-2013, 21:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Over nerds gesproken: Ik heb een nieuwe celebrity crush en die had ik niet zien aankomen en oh boyoh, ik ben een kwijlend hoopje, ookal is hij een rare kleine dwerg met een rare stem.
Oud 24-10-2013, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Oh ik kan jou dus ook om hulp vragen!
Ja. En ik jou ook?

Citaat:
Ik kijk nu een programma op de BBC over hoe anime-nerds in Japan een probleem zijn, omdat door hun de bevolkingsgroei te hard daalt. Ze hebben allemaal een geanimeerd computer-vriendinnetje, dus ze batsen te weinig. :')
Haha ja. Japanners hebben het minste seks van alle volkeren op aarde.
Oud 24-10-2013, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Ja. En ik jou ook?

Haha ja. Japanners hebben het minste seks van alle volkeren op aarde.
Allicht!

En Japanners vind ik zo absurd. Ik weet niet of ik ooit naar Japan zou willen gaan.
Oud 24-10-2013, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Allicht!

En Japanners vind ik zo absurd. Ik weet niet of ik ooit naar Japan zou willen gaan.
Ja. Sowieso denk ik dat Aziaten voor ons, niet-Aziaten, heel moeilijk te begrijpen zijn. Althans, alle Aziaten die ik ken zijn echt heel erg anders dan alle andere mensen die ik ken.
Oud 24-10-2013, 21:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zo, ik lig in bed, zo filmpje aanzetten, voel me niet zo lekker vandaag.
Oud 24-10-2013, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Ja. Sowieso denk ik dat Aziaten voor ons, niet-Aziaten, heel moeilijk te begrijpen zijn. Althans, alle Aziaten die ik ken zijn echt heel erg anders dan alle andere mensen die ik ken.
De stille kracht allezzz
Oud 24-10-2013, 21:59
Martiño
Martiño is offline
Een van mijn beste studiemaatjes was (of nouja is, want ze is niet dood ofzo maar ik zie haar bijna niet meer) Chinees en ik vond haar altijd heel erg normaal in de omgang. Het enige stereotiepe was dat haar ouders een frietkraam hebben en haar moeder vond dat ze een goede man moest vinden die voor haar kon zorgen.
Oud 24-10-2013, 22:01
Verwijderd
Hihi, toch grappig dat het dan stereotiep is voor Chinezen als ze in een supermarkt werken

En verder; laten we hier verder onze date plannen!
Oud 24-10-2013, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Een van mijn beste studiemaatjes was (of nouja is, want ze is niet dood ofzo maar ik zie haar bijna niet meer) Chinees en ik vond haar altijd heel erg normaal in de omgang. Het enige stereotiepe was dat haar ouders een frietkraam hebben en haar moeder vond dat ze een goede man moest vinden die voor haar kon zorgen.
Ja, in Nederland zijn ze natuurlijk niet zo gek, maar als samenleving is het wel zo compleet anders dan wat wij gewend zijn.
Oud 24-10-2013, 22:04
Verwijderd
@Martin: woensdagavond kan ik na mijn werk in Tiel langskomen? Dan ben ik rond half 7 in Den Bosch.
Oud 24-10-2013, 22:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hihi, toch grappig dat het dan stereotiep is voor Chinezen als ze in een supermarkt werken

En verder; laten we hier verder onze date plannen!
Ja, als moderator kan ik het toch niet maken om in het fototopic offtopic te gaan én zo weinig in saai te posten, dus ik sla twee vliegen in een klap.

Maar jij hebt volgende week buiten do/vrij/za (en zondag natuurlijk) geen ruimte? Dat is natuurlijk geen ramp, maar dan wordt het een andere week!
Oud 24-10-2013, 22:06
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
@Martin: woensdagavond kan ik na mijn werk in Tiel langskomen? Dan ben ik rond half 7 in Den Bosch.
Hmmm, dat kunnen we wel doen! Ik moet alleen nog even kijken hoe en wat rondom mijn lastminuteweekendjeweg, ik hoop Johnny ook mee te krijgen maar die stribbelt tegen omdat hij geen geld heeft en mij niet voor de kosten wil laten opdraaien.
Oud 24-10-2013, 22:06
Martiño
Martiño is offline
Maar laten we woensdagavond voorlopig aanhouden
Oud 24-10-2013, 22:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oef, vandaag 8 uur lang op drie kinderen (.5, 4 en 6 jaar) gepast. Hard. Vooral als er twee tegelijk in hun broek kakken/over zichzelf heen kotsen. Wat bij een baby nog begrijpelijk is natuurlijk. Het was heel gezellig maar wel een fulltime bezigheid. Wat een ontopic post dit!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, in Nederland zijn ze natuurlijk niet zo gek, maar als samenleving is het wel zo compleet anders dan wat wij gewend zijn.
Ja, dat is wel zo ja. Het is best bijzonder om daar te zijn en er achter te komen dat het ook op een hele andere manier in elkaar kan zitten en ook daadwerkelijk kan functioneren.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oef, vandaag 8 uur lang op drie kinderen (.5, 4 en 6 jaar) gepast. Hard. Vooral als er twee tegelijk in hun broek kakken/over zichzelf heen kotsen. Wat bij een baby nog begrijpelijk is natuurlijk. Het was heel gezellig maar wel een fulltime bezigheid. Wat een ontopic post dit!
Nieuwe carrière fizzle?
Oud 24-10-2013, 22:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nieuwe carrière fizzle?
Niet echt, ik pas al vier jaar bij dit gezin op
Oud 24-10-2013, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Maar laten we woensdagavond voorlopig aanhouden
Oh, en anders zou dinsdagavond ook wel kunnen
Oud 24-10-2013, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Over nerds gesproken: Ik heb een nieuwe celebrity crush en die had ik niet zien aankomen en oh boyoh, ik ben een kwijlend hoopje, ookal is hij een rare kleine dwerg met een rare stem.
Wie dan?
Oud 24-10-2013, 22:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Niet echt, ik pas al vier jaar bij dit gezin op
En je hebt ze nog steeds niet zindelijk gekregen?
Oud 24-10-2013, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Aziaten altijd juist vrij vertrouwd aanvoelen! Ze lijken in veel dingen op Russen. Vooral Chinezen, want die hebben ook nog 'ns het hele communisme met Rusland gemeen.
Oud 24-10-2013, 22:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En je hebt ze nog steeds niet zindelijk gekregen?
Ja verdomme ze is wel zindelijk maar soms wil ze gewoon dat je meegaat naar de WC, om te helpen, soms alleen om de deur open te doen of gezelschap te houden. Maar ik doe niet mee aan dat spelletje en ze is echt dwars genoeg om dan maar in haar broek te kakken.
Oud 24-10-2013, 23:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wie dan?

Laatst gewijzigd op 24-10-2013 om 23:15.
Oud 24-10-2013, 23:15
Verwijderd
Ik was ook wel op Charlie toen ik It's Always Sunny keek.

Binnenkort maar eens een blikje werpen op de nieuwe seizoenen.
Oud 24-10-2013, 23:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik was ook wel op Charlie toen ik It's Always Sunny keek.

Binnenkort maar eens een blikje werpen op de nieuwe seizoenen.
Bij mij kwam het ineens toen ik Pacific Rim keek. En toen ik 'm de laatste serie z'n liedjes hoorde zingen...wowoweewaaah!
(zie waarderings-topic)

De aflevering van gisteren was trouwens geniaal. Pacific Rim crossover en Charlie is ineens een intellectueel.
Oud 25-10-2013, 00:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wow, ik las net op Youtube de volgende comment:

"There are black people in the Netherlands? I mean I though black people were only in USA, Canada, UK and Germany(though a small pop)"

edit:
Iemand legt serieus uit dat die er al eeuwen zijn in NL en dan is de reactie 'Thanks for saying that without insulting me. I just didn't know'

Srsly, hoe kan je zo kkdom/ignorant zijn?
Ik keek op 't profiel van die pipo en het youtube account is pas in 2012 aangemaakt en er zijn allemaal abonnementen op animeshit en J-pop enzo, maar zelfs als het een heel jong persoon is vind ik die opmerking wel een belediging waard.

Laatst gewijzigd op 25-10-2013 om 00:43.
Oud 25-10-2013, 04:35
Verwijderd
OMG toch nog iemand
Oud 25-10-2013, 08:44
Verwijderd
Citaat:
Mja, Aziaten in Nederland zijn wel anders. Maar wat Sigmund zegt ja, de hele samenleving zit zó anders in elkaar.

Citaat:
Ik vind Aziaten altijd juist vrij vertrouwd aanvoelen! Ze lijken in veel dingen op Russen. Vooral Chinezen, want die hebben ook nog 'ns het hele communisme met Rusland gemeen.
Ja, soms zie ik bij Chinezen ook wel van die communistentrekjes. Een Singaporiaanse kennis van me zei een keer dat 'als je een emmer nodig hebt, je een Chinees moet zoeken'. En de neiging om de hele tijd elkaar terecht te wijzen.

Los van dat zijn Chinezen niet echt proper op zichzelf, ze zijn zwijgzaam (tot ze je toevoegen op facebook en ineens duizendinteressant en gezellig zijn... maar waarom heb je tijdens de hele Olympiade dan iedereen die niet Chinees was met zoveel moeite ontweken?), hun humor is echt héél anders...

Citaat:
Wow, ik las net op Youtube de volgende comment:

"There are black people in the Netherlands? I mean I though black people were only in USA, Canada, UK and Germany(though a small pop)"

edit:
Iemand legt serieus uit dat die er al eeuwen zijn in NL en dan is de reactie 'Thanks for saying that without insulting me. I just didn't know'

Srsly, hoe kan je zo kkdom/ignorant zijn?
Ik keek op 't profiel van die pipo en het youtube account is pas in 2012 aangemaakt en er zijn allemaal abonnementen op animeshit en J-pop enzo, maar zelfs als het een heel jong persoon is vind ik die opmerking wel een belediging waard.
Oeiiii.
Oud 25-10-2013, 09:55
Verwijderd
als je met de fiets de trein in wilt, moet je dan een apart kaartje kopen? ik ben te lui om dadelijk te fietsen naar heerlen. de trein kost minder tijd.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten