Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
Ik kijk nu een programma op de BBC over hoe anime-nerds in Japan een probleem zijn, omdat door hun de bevolkingsgroei te hard daalt. Ze hebben allemaal een geanimeerd computer-vriendinnetje, dus ze batsen te weinig. :')
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een van mijn beste studiemaatjes was (of nouja is, want ze is niet dood ofzo maar ik zie haar bijna niet meer) Chinees en ik vond haar altijd heel erg normaal in de omgang. Het enige stereotiepe was dat haar ouders een frietkraam hebben en haar moeder vond dat ze een goede man moest vinden die voor haar kon zorgen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar jij hebt volgende week buiten do/vrij/za (en zondag natuurlijk) geen ruimte? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (zie waarderings-topic) De aflevering van gisteren was trouwens geniaal. Pacific Rim crossover en Charlie is ineens een intellectueel. ![]()
|
Wow, ik las net op Youtube de volgende comment:
"There are black people in the Netherlands? I mean I though black people were only in USA, Canada, UK and Germany(though a small pop)" ![]() edit: Iemand legt serieus uit dat die er al eeuwen zijn in NL en dan is de reactie 'Thanks for saying that without insulting me. I just didn't know' Srsly, hoe kan je zo kkdom/ignorant zijn? Ik keek op 't profiel van die pipo en het youtube account is pas in 2012 aangemaakt en er zijn allemaal abonnementen op animeshit en J-pop enzo, maar zelfs als het een heel jong persoon is vind ik die opmerking wel een belediging waard.
Laatst gewijzigd op 25-10-2013 om 00:43. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Los van dat zijn Chinezen niet echt proper op zichzelf, ze zijn zwijgzaam (tot ze je toevoegen op facebook en ineens duizendinteressant en gezellig zijn... maar waarom heb je tijdens de hele Olympiade dan iedereen die niet Chinees was met zoveel moeite ontweken?), hun humor is echt héél anders... Citaat:
![]() |
![]() |
|
|