Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het lijkt me niet zo moeilijk. Een kwestie van (vertrouwen op) een goede routine en improvisatievermogen. Wat dat betreft is dit doel niet veel anders dan doel #134: altijd alles bij me hebben wat ik nodig heb. Daar was ik in een middagje mee klaar, want daarvoor hoefde ik alleen te bedenken dat je voor de meeste scenario's genoeg hebt aan sleutels, telefoon, geld en gezond verstand. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Daarvoor had ik o.a. altijd een schroevendraaier bij me, vitaminepillen, ductape, een schaakset, een mes en een zakflesje wodka. Het maakte wel indruk als je er toevallig iets van nodig had, maar praktisch was anders. Nu neem ik nog steeds te veel mee, maar het scheelt nutteloze afwegingen als je wat sneller voldoet aan 'heb ik alles'.
Deze wordt wel moeilijker, want spijtig genoeg ben ik geen ochtendmens en doen de slaapstofjes in mijn hersenen voor de rest ook maar wat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat ik me bij etma aansluit over de onhaalbaarheid van dit doel. De keren dat ik niet open doe trouwens is als ons huis een bende is. En dat is eigenlijk altijd. Ik fantaseer soms om als doel de te hebben dat ons huis altijd klaar is om bezoek te ontvangen maar ik trek de haalbaarheid van dat doel sterk in twijfel. |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan daar met m'n hoofd niet bij ![]() Eén van haar andere gouden regels is trouwens: shine your sink! Daar is dan een routine voor met bleek, en toegegeven, de gootsteen gaat er echt indrukwekkend van glimmen. Gefeliciteerd! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb vanavond teamuitje en ik heb geen idee wat we gaan doen. Ik ben benieuwd. En gisteren was een goede dag, want ik zat op school en werd op niemand boos/heb met niemand ruzie gemaakt. Ik ben trots op mezelf. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |