Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2013, 05:40
Verwijderd
Wat doe jij zo vroeg wakker?
Advertentie
Oud 20-12-2013, 05:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Laat, voor mij is het laat ik heb straks een afspraak en ik wist vrijwel zeker dat mijn nieuwe ritme dat niet zou waarderen, dus nu haal ik een nachtje door. Maar ik heb net Kruimeltje gekeken (op videoband ) en ik luister nu naar cd's die ik op mijn 14e samenstelde.
Oud 20-12-2013, 05:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En waarom ben jij wakker, heb je geen vakantie nog?
Oud 20-12-2013, 05:45
Verwijderd
Nee, vandaag is nog kerstviering. Maar ik houd er zo van om vroeg op te staan. <3 Dan is de wereld nog zo stil.
Oud 20-12-2013, 05:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee, vandaag is nog kerstviering. Maar ik houd er zo van om vroeg op te staan. <3 Dan is de wereld nog zo stil.
Raar mens ben je toch
Oud 20-12-2013, 05:50
Verwijderd
Citaat:
Raar mens ben je toch
Ahhh ik wist dat je dit ging zeggen!

Of je ochtendmens bent of niet heeft iets te maken met een spulleke in je hersens en je ritme. Na tien uur 's avonds gaat mijn organisme gewoon uit.
Oud 20-12-2013, 05:54
Verwijderd
Dus het is niet raar en houd uw commentaren voor uw eiges!
Oud 20-12-2013, 05:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb geen ritme
Oud 20-12-2013, 05:59
Verwijderd
Dan ga je ongetwijfeld jong dood aan iets verschrikkelijks! En dan laat je een zuipende man achter met een bierbuik en zes kinderen met ADHD en verschillende stoornissen in het autistisch spectrum! En dan blijf je de rest van je korte leven werken als afwisselend blaadjesprikker bij de gemeente of lopendebandmedewerker in een fabriek! Want er kan toch niks komen van jouw leven als je geen ritme hebt!
Verwijderd
Kut het is al zeven uur!
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dan ga je ongetwijfeld jong dood aan iets verschrikkelijks! En dan laat je een zuipende man achter met een bierbuik en zes kinderen met ADHD en verschillende stoornissen in het autistisch spectrum! En dan blijf je de rest van je korte leven werken als afwisselend blaadjesprikker bij de gemeente of lopendebandmedewerker in een fabriek! Want er kan toch niks komen van jouw leven als je geen ritme hebt!
Ja, je kan je overal wel druk om maken
Oud 20-12-2013, 06:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Kut het is al zeven uur!
Pas! Ik moet me nog 2 uur vermaken.
Oud 20-12-2013, 06:00
Verwijderd
Citaat:
Pas! Ik moet me nog 2 uur vermaken.
Maar ik moet over een kwartier weg, dus beter ga ik mijn haar föhnen en me opmaken.
Oud 20-12-2013, 06:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, dat is wel snel ja have fun met de kerstviering en alles!
Oud 20-12-2013, 06:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga zo maar eens ontbijten, denk ik. Maar wat!
Oud 20-12-2013, 06:26
Verwijderd
Citaat:
Wat een onhaalbaar doel.
Altijd streven naar het onhaalbare!

Maar het lijkt me niet zo moeilijk. Een kwestie van (vertrouwen op) een goede routine en improvisatievermogen. Wat dat betreft is dit doel niet veel anders dan doel #134: altijd alles bij me hebben wat ik nodig heb. Daar was ik in een middagje mee klaar, want daarvoor hoefde ik alleen te bedenken dat je voor de meeste scenario's genoeg hebt aan sleutels, telefoon, geld en gezond verstand.
Oud 20-12-2013, 06:46
Verwijderd
Daarvoor had ik o.a. altijd een schroevendraaier bij me, vitaminepillen, ductape, een schaakset, een mes en een zakflesje wodka. Het maakte wel indruk als je er toevallig iets van nodig had, maar praktisch was anders. Nu neem ik nog steeds te veel mee, maar het scheelt nutteloze afwegingen als je wat sneller voldoet aan 'heb ik alles'.

Deze wordt wel moeilijker, want spijtig genoeg ben ik geen ochtendmens en doen de slaapstofjes in mijn hersenen voor de rest ook maar wat.
Oud 20-12-2013, 06:58
Verwijderd
Altijd klaar zijn voor vertrek doe ik wel eens 24 uur als ik oproepdienst heb. Het kost energie.
Oud 20-12-2013, 07:11
Verwijderd
Ik ben altijd te vroeg klaar, want ik ben een ochtendmens en geen avondmens. Dus ik ben altijd wel aangekleed en gedoucht.

Laatst gewijzigd op 20-12-2013 om 07:17.
Oud 20-12-2013, 07:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga maar eens een eitje bakken
Oud 20-12-2013, 07:28
Verwijderd
Citaat:
Ik ben altijd te vroeg klaar, want ik ben een ochtendmens en geen avondmens. Dus ik ben altijd wel aangekleed en gedoucht.
Ook 's avonds?
Oud 20-12-2013, 07:29
Verwijderd
Citaat:
Ook 's avonds?
Tot ik naar bed ga ja, maar meestal heb ik wel een joggingbroek aan. Die zit wat lekkerder voor op de bank dan een spijkerbroek.
Oud 20-12-2013, 07:30
Verwijderd
Citaat:
Altijd streven naar het onhaalbare!

Maar het lijkt me niet zo moeilijk. Een kwestie van (vertrouwen op) een goede routine en improvisatievermogen. Wat dat betreft is dit doel niet veel anders dan doel #134: altijd alles bij me hebben wat ik nodig heb. Daar was ik in een middagje mee klaar, want daarvoor hoefde ik alleen te bedenken dat je voor de meeste scenario's genoeg hebt aan sleutels, telefoon, geld en gezond verstand.
vergeet je goede humeur niet!!1!
Ik denk dat ik me bij etma aansluit over de onhaalbaarheid van dit doel.

De keren dat ik niet open doe trouwens is als ons huis een bende is. En dat is eigenlijk altijd. Ik fantaseer soms om als doel de te hebben dat ons huis altijd klaar is om bezoek te ontvangen maar ik trek de haalbaarheid van dat doel sterk in twijfel.
Oud 20-12-2013, 07:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg, ik heb de nacht doorgehaald omdat ik bang was dat ik me zou verslapen voor mijn afspraak van half 10, word ik net afgebeld omdat ze ziek is

Nou ja, dan ga ik zo wel direct naar de apotheek en boodschappen doen.
Oud 20-12-2013, 08:01
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben nog maar heel even aan het genieten van kippevelmuziek, voordat ik mezelf 3 uur lang in een laboratorium op moet sluiten
Oud 20-12-2013, 08:07
Verwijderd
Ik heb vandaag vrij en het is tijd dat ik begin aan de duisent dingen die ik vandaag moet doen!
Oud 20-12-2013, 08:29
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Een boog?
Huwelijksboog! Met groen en papieren roosjes.
Oud 20-12-2013, 08:36
Verwijderd
Citaat:
Moet jij niet in je trouwjurk ergens zitten stralen? Veel plezier vandaag! Ik weet niet meer waar je trouwt, anders was ik wel even komen gluren
Oud 20-12-2013, 08:39
Verwijderd
Ooh trouw je vandaag Neko? Veel plezier!
Oud 20-12-2013, 08:42
Verwijderd
Citaat:
Roosjes

O je gaat trouwen, Gefeliciteerd alvast en veel plezier
Oud 20-12-2013, 08:43
Verwijderd
Oud 20-12-2013, 08:44
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Onderdeel van mijn meest recente set (niet-nieuwjaar-gerelateerde) persoonlijke doelen is 'altijd klaar zijn voor vertrek'. De deur opendoen neem ik daarin automatisch ook mee.
Eén van de gouden regels van een zekere huishoudgoeroe is ook: Always be dressed to shoes.
Ik kan daar met m'n hoofd niet bij Je gaat toch niet de hele dag met schoenen aan je voeten zitten zitten in je eigen huis.
Eén van haar andere gouden regels is trouwens: shine your sink!
Daar is dan een routine voor met bleek, en toegegeven, de gootsteen gaat er echt indrukwekkend van glimmen.

Gefeliciteerd!
Oud 20-12-2013, 08:54
Qimm
Qimm is offline
fijne dag neko!
Net, geheel in lijn met het topic, in pyjama, ontploft haar en verkrachte panda ogen de deur open gedaan voor de DPD-meneer.
Oud 20-12-2013, 08:56
Verwijderd
ik ga tussen 10:45 en 13:45 een bezorger aan de deur krijgen en ben op zich wel van plan om voor die tijd echte kleding aan te trekken.
Oud 20-12-2013, 08:58
Qimm
Qimm is offline
Ik wist niet dat hij vandaag überhaupt al kwam
Oud 20-12-2013, 09:00
Verwijderd
Kijken of er iets op school te doen is. Anders kom ik meteen naar huis, want mijn vader moet weg en ze komen een deur leveren. Dus iemand moet thuis zijn.
Oud 20-12-2013, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Ik wist niet dat hij vandaag überhaupt al kwam
Deze bezorger brengt mij de pas waarmee ik kan inloggen op huisartsenposten enzo, dus het is een goed georganiseerd ding, ze willen wel zeker weten dat ik thuis ben
Oud 20-12-2013, 09:12
Neko*
Neko* is offline
Dank, jullie allen!

En @ingegerd; ik trouw pas om 3u, dus ik heb nog alle tijd! Of nouja. Een uurtje of zo, tot de kapper komt.
Oud 20-12-2013, 09:15
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Daarvoor had ik o.a. altijd een schroevendraaier bij me, vitaminepillen, ductape, een schaakset, een mes en een zakflesje wodka. Het maakte wel indruk als je er toevallig iets van nodig had
Dan was je een soort Bugs Bunny.
Oud 20-12-2013, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Dank, jullie allen!

En @ingegerd; ik trouw pas om 3u, dus ik heb nog alle tijd! Of nouja. Een uurtje of zo, tot de kapper komt.
Dat hoeft niks te zeggen, mijn schoonzusje trouwde om 15.00 en zat om 09.30 al opgemaakt en al op de bank bij mijn schoonouders. Maar die gingen ook nog eerst foto's maken.
Oud 20-12-2013, 09:16
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik ga gewoon verhuizen, wat dacht je daar van?
Wel veel moeite voor een vervelende huisgenoot
Oud 20-12-2013, 09:23
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Deze bezorger brengt mij de pas waarmee ik kan inloggen op huisartsenposten enzo, dus het is een goed georganiseerd ding, ze willen wel zeker weten dat ik thuis ben
Dat is ook wel iets wat echt goed moet komen, ik had 'slechts' auto onderdelen besteld
Oud 20-12-2013, 09:27
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Dat hoeft niks te zeggen, mijn schoonzusje trouwde om 15.00 en zat om 09.30 al opgemaakt en al op de bank bij mijn schoonouders. Maar die gingen ook nog eerst foto's maken.
Wij doen ook wel een aantal foto's maken voor de tijd, voornamelijk die met de gasten. De rest van de foto's gaan we pas maken als er daadwerkelijk sneeuw ligt.
Oud 20-12-2013, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Wij doen ook wel een aantal foto's maken voor de tijd, voornamelijk die met de gasten. De rest van de foto's gaan we pas maken als er daadwerkelijk sneeuw ligt.
Echt? Dus het kan zijn dat je pas met pasen foto's hebt? Haha, ik vind dat wel grappig

Ik heb vanavond teamuitje en ik heb geen idee wat we gaan doen. Ik ben benieuwd. En gisteren was een goede dag, want ik zat op school en werd op niemand boos/heb met niemand ruzie gemaakt. Ik ben trots op mezelf.
Oud 20-12-2013, 09:47
Hazel
Hazel is offline
Ik ben wel benieuwd naar je jurk Neko!
Oud 20-12-2013, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Eén van de gouden regels van een zekere huishoudgoeroe is ook: Always be dressed to shoes.
Ik kan daar met m'n hoofd niet bij Je gaat toch niet de hele dag met schoenen aan je voeten zitten zitten in je eigen huis.
Eén van haar andere gouden regels is trouwens: shine your sink!
Daar is dan een routine voor met bleek, en toegegeven, de gootsteen gaat er echt indrukwekkend van glimmen.

Gefeliciteerd!
Doe ik altijd! Maar niet vanwege een huishoudgoeroe, maar omdat ik anders droge voeten krijg.
Oud 20-12-2013, 12:36
Verwijderd
Trouwjurken zijn altijd leuk om te zien.
Oud 20-12-2013, 12:40
Verwijderd
De kerstviering was slecht georganiseerd. We zouden een film gaan kijken, maar de leraar die voor een film zou zorgen is al twee dagen niet op school, dus er was geen film. Alle leraren de school afgezicht voor een film, dus na een half uur konden we beginnen
Oud 20-12-2013, 12:57
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
De kerstviering was slecht georganiseerd. We zouden een film gaan kijken, maar de leraar die voor een film zou zorgen is al twee dagen niet op school, dus er was geen film. Alle leraren de school afgezicht voor een film, dus na een half uur konden we beginnen
Welke film hebben jullie uiteindelijk gekeken?
Oud 20-12-2013, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Welke film hebben jullie uiteindelijk gekeken?
21
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten