Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2014, 18:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Volgende aflevering is over mensen die 9 maanden per jaar in een vastgevoren boot wonen met twee jonge kinderen.
Die aflevering heb ik gezien. Naar buiten gaan kan daar maar met iets van 15 minuten per keer, anders bevries je gewoon. En ze moeten best ver reizen om bij een supermarkt te komen.
Oh ja, en de kindjes leren 'inoektietoet' [sic] spreken op school. In Qikiqtarjuaq.
Oud 26-02-2014, 18:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
In ander nieuws: Ik heb vanmiddag uit een soort van impuls m'n haar geverfd, maar dat had ik eigenlijk niet moeten doen.
Het is nu een beetje lichtroodbruinachtig. Ik vond blond leuker. meh.
Oud 26-02-2014, 18:22
Neko*
Neko* is offline
Ik ben gister in een impuls naar de kapper geweest en ik weet nog steeds niet of ik het nou een verbetering vind. Volgende keer maar weer doen wat ik normaal doe met impulsieve ideeën; stil blijven staan, negeren, en wachten tot ze weer weggaan.
Oud 26-02-2014, 18:31
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Die aflevering heb ik gezien. Naar buiten gaan kan daar maar met iets van 15 minuten per keer, anders bevries je gewoon. En ze moeten best ver reizen om bij een supermarkt te komen.
Oh ja, en de kindjes leren 'inoektietoet' [sic] spreken op school. In Qikiqtarjuaq.
Daar wil ik niet wonen. Mij te koud.
Oud 26-02-2014, 18:36
Verwijderd
Moet je wat meer vreten.
Oud 26-02-2014, 19:33
Verwijderd
killed the topic
Oud 26-02-2014, 19:34
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
In ander nieuws: Ik heb vanmiddag uit een soort van impuls m'n haar geverfd, maar dat had ik eigenlijk niet moeten doen.
Het is nu een beetje lichtroodbruinachtig. Ik vond blond leuker. meh.
Foto!
Oud 26-02-2014, 19:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
killed the topic
Ik was vreten aan 't maken.

Citaat:
Foto!
Mss later.
Oud 26-02-2014, 21:00
Klovorhop
Klovorhop is offline

Het is niet goed voor mijn portemonnee dat ik een dochter heb
Jurkjes <3
Oud 26-02-2014, 21:18
Verwijderd
Ik zat OH WAUW!

En toen las ik 'dochter'.

Het is voor kinderen?
Oud 26-02-2014, 21:24
Qimm
Qimm is offline
Stippels! Hele grote stippels. Super leuk.
Oud 26-02-2014, 21:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind 't ook wel een awesome jurkje. Je dochter heeft maar mazzel.
Oud 26-02-2014, 21:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het gebeurt wel vaker dat ik een plaatje van iets zie en denk 'woaaah, wat een toffe kleren! ' en dat 't dan voor kinderen blijkt te zijn. Ik weet nou niet of dit meer zegt over de makers van die kleren of over mijn smaak, maar vervelend is't wel.
Oud 26-02-2014, 21:29
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik zat OH WAUW!

En toen las ik 'dochter'.

Het is voor kinderen?
Ja, ik had hem zelf ook wel gewild
Oud 26-02-2014, 21:29
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Het gebeurt wel vaker dat ik een plaatje van iets zie en denk 'woaaah, wat een toffe kleren! ' en dat 't dan voor kinderen blijkt te zijn. Ik weet nou niet of dit meer zegt over de makers van die kleren of over mijn smaak, maar vervelend is't wel.
Ik denk het eerste, want veel kindermode is vreselijk vroegoud tegenweurdig. Van die zwarte glimbroekjes voor kleuters, brrr.
Oud 26-02-2014, 21:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ook vervelend: Ik ging net minestrone-maaltijdsoep maken en had een kleeein beetje overschat hoeveel 30 gram pasta is, dus nu heb ik ipv een pan met goedgevulde tomatensoep een pan vol met een beetje natte pasta.

edit:
Ja, ik zie het ook aan de kleren van m'n nichtje. Skinnyjeans en van die wijde shirts waardoor ze een blote schouder heeft. Waar is de tijd gebleven dat kinderen nog rondliepen in grote truien met lelijke disneyprints erop?
Oud 26-02-2014, 21:31
Klovorhop
Klovorhop is offline
Lekker juist
Oud 26-02-2014, 21:57
Verwijderd
Is vroegoud een woord?

Ik denk dat alle ouders kindermode vroegoud vinden.
Oud 26-02-2014, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Laatst met keukenschorten. WAUW FLAMINGO'S! GIEV! 'Kinderschort'. Val dood.
Oud 26-02-2014, 22:05
Verwijderd
Leuk jurkje!

Mijn nichtjes hebben ook kleren aan waarvan ik denk, dat zijn toch geen kinder kleren
Oud 26-02-2014, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Is vroegoud een woord?

Ik denk dat alle ouders kindermode vroegoud vinden.
Die Britse heeft daar een programma over. Juist ja, die Britse, die van sexeducation. Mijn helderheid is een beetje aan stukken geslagen door een griepgevoelhamer en ik ben nogal niet zo heel helder. Ik ga Googlen.

Ik geloof dat het ging over kinderondergoed met Sex me up en van die kreten.
Oud 26-02-2014, 22:10
Verwijderd
Haha, mijn moeder zou nu nog een stuip krijgen als ze een onderbroek van mij met 'Sex me up' erop tegen zou komen.
Oud 26-02-2014, 22:12
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ook vervelend: Ik ging net minestrone-maaltijdsoep maken en had een kleeein beetje overschat hoeveel 30 gram pasta is, dus nu heb ik ipv een pan met goedgevulde tomatensoep een pan vol met een beetje natte pasta.
Zo maakte mijn moeder op haar werk wat te dunne lasagne waarop 1 van de bejaarden vroeg hoe ze de tomatensoep toch zo mooi dik had gekregen
Oud 27-02-2014, 00:29
Verwijderd
Swingen voor de geesteswetenschappers.

Oud 27-02-2014, 06:59
Verwijderd
Toen kinderen rondliepen in grote truien met lelijke Disneyprint waren grote truien met lelijke prints ook de mode.
Oud 27-02-2014, 07:34
Verwijderd
Na vijf keer lezen,begreep ik pas wat jullie bedoelen met vroegoud. Ik las het als vroe-goud.
Oud 27-02-2014, 08:35
Klovorhop
Klovorhop is offline
Die truien hangen nog steeds in bepaalde winkels!
Oud 27-02-2014, 08:35
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik denk dat ik het woord ouwelijk zocht, btw.
Oud 27-02-2014, 08:39
Verwijderd
Sadye is terug
Oud 27-02-2014, 08:46
Neko*
Neko* is offline
Je bent wel wispelturig met je nicknames of niet?
Oud 27-02-2014, 08:47
Verwijderd
Jaja, maar nu kan ik weer jaren vooruit
Oud 27-02-2014, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik het woord ouwelijk zocht, btw.
Oh! Ik dacht dat je juist te volwassen bedoelde. Dat zal me leren een woord niet gewoon op te zoeken.
Oud 27-02-2014, 10:59
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Oh! Ik dacht dat je juist te volwassen bedoelde. Dat zal me leren een woord niet gewoon op te zoeken.
Ja dat bedoel ik ook.
Oud 27-02-2014, 12:51
Verwijderd
Ah. Ouwelijk is oudachtig, bejaard. Eerder te keurig dan te gewaagd.
Oud 27-02-2014, 13:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Ik weet niet of ik hier om moet lachen of dat ik er nachtmerries van moet krijgen.
Oud 27-02-2014, 13:21
Verwijderd
Kijken jullie als je naast iemand zit doe druk bezig is met zijn mobiel mee? Mijn leraar doet dat nu Sneaky.
Oud 27-02-2014, 13:36
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ah. Ouwelijk is oudachtig, bejaard. Eerder te keurig dan te gewaagd.
Hmm. Dat wist ik niet.
Oud 27-02-2014, 14:06
Qimm
Qimm is offline
Geheel in het kader van die discussie zag ik net een kinder t-shirtje hangen met 'Good girls LOVE bad boyss' (ja dubbel 's' voor boys)
Nou, dat vind ik nou niet echt een tekst voor kinderen, überhaupt geen tekst voor op een shirt eigenlijk. Maar al HELEMAAL niet voor kinderen
Oud 27-02-2014, 15:24
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Nouja, ik weet niet of het veel geld is ervoor (dat ligt af van de rest van de specificaties en die heb ik niet bekeken), maar ja, het is vrij weinig. Mijn laptop die ik een jaar of 5 geleden aanschafte had al een groter beeldscherm en ongeveer dezelfde hardeschijf grootte. En die was puur voor als ik niet thuis was. Tegenwoordig gaan hardeschijven eerder richting de TB ivp GB. Maar als je het niet nodig hebt is het natuurlijk prima.
Ik snap niet zo goed wat de beeldschermgrootte te maken heeft in deze discussie. Natuurlijk had je vijf jaar geleden ook laptops met een groter beeldscherm, dat heeft weinig te maken met hoe goed een laptop is, toch? Als ik een groter beeldscherm zou willen zou ik een laptop met een groter beeldscherm uitzoeken, maar dat wil ik niet. Dan wordt het kreng helemaal niet meer te versjouwen.
Maar goed, het is inderdaad wel wat weinig opslagcapaciteit misschien.
Oud 27-02-2014, 15:28
Carn
Carn is offline
Overigens zit er 500 GB in
Oud 27-02-2014, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Geheel in het kader van die discussie zag ik net een kinder t-shirtje hangen met 'Good girls LOVE bad boyss' (ja dubbel 's' voor boys)
Nou, dat vind ik nou niet echt een tekst voor kinderen, überhaupt geen tekst voor op een shirt eigenlijk. Maar al HELEMAAL niet voor kinderen
Toen wij een jaar of zestien waren had je van die zwarte shirtjes met een print van handafdrukken op de borst. Ik snap achteraf ook niet zo goed waarom meisjes vanaf een jaar of twaalf dát naar school droegen.
Oud 27-02-2014, 15:30
Carn
Carn is offline
maar goed, als ik zelf een laptop uit zou zoeken dan zou het voor mij het gebruiksgemak en accuduur het belangrijkste zijn; dus waarschijnlijk een (max) 13" scherm en een combinatie van processor en hardeschijf/ssd die niet te veel stroompjes slurpen.
Oud 27-02-2014, 15:52
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik snap niet zo goed wat de beeldschermgrootte te maken heeft in deze discussie. Natuurlijk had je vijf jaar geleden ook laptops met een groter beeldscherm, dat heeft weinig te maken met hoe goed een laptop is, toch? Als ik een groter beeldscherm zou willen zou ik een laptop met een groter beeldscherm uitzoeken, maar dat wil ik niet. Dan wordt het kreng helemaal niet meer te versjouwen.
Maar goed, het is inderdaad wel wat weinig opslagcapaciteit misschien.
Groter scherm kost meer geld. Jij noemt 3 willekeurige specificaties van de laptop (waaronder scherm grootte) en vraagt of het goedkoop is voor die specificaties. Wat verwacht je dan dat je als antwoord krijgt?
Oud 27-02-2014, 15:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Potver, ik wil naar de winkel voor haarverf en stuff, maar het regent en de winkel waar ik naartoe wil is een kwartier rijden, zwaar lefuuuuh.
Oud 27-02-2014, 16:01
Verwijderd
Ik moet ook naar de winkel en het regent.
Oud 27-02-2014, 16:04
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oud 27-02-2014, 16:09
Verwijderd
Ja dit is echt een serieus probleem. Ik moet ook naar de winkel, ik ga niet als het regent.
Oud 27-02-2014, 16:13
Verwijderd
Ik ben naar de winkel geweest. Het regende. Maar nu heb ik lekker noms
Oud 27-02-2014, 16:15
Verwijderd
Ik weet niet wat ik moet eten. Eigenlijk wil ik chips en alles. Maar ik moet gezond.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten