| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik ben gister in een impuls naar de kapper geweest en ik weet nog steeds niet of ik het nou een verbetering vind. Volgende keer maar weer doen wat ik normaal doe met impulsieve ideeën; stil blijven staan, negeren, en wachten tot ze weer weggaan.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Het gebeurt wel vaker dat ik een plaatje van iets zie en denk 'woaaah, wat een toffe kleren!
' en dat 't dan voor kinderen blijkt te zijn. Ik weet nou niet of dit meer zegt over de makers van die kleren of over mijn smaak, maar vervelend is't wel.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Ook vervelend: Ik ging net minestrone-maaltijdsoep maken en had een kleeein beetje overschat hoeveel 30 gram pasta is, dus nu heb ik ipv een pan met goedgevulde tomatensoep een pan vol met een beetje natte pasta.
![]() edit: Ja, ik zie het ook aan de kleren van m'n nichtje. Skinnyjeans en van die wijde shirts waardoor ze een blote schouder heeft. Waar is de tijd gebleven dat kinderen nog rondliepen in grote truien met lelijke disneyprints erop?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik geloof dat het ging over kinderondergoed met Sex me up en van die kreten. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Geheel in het kader van die discussie zag ik net een kinder t-shirtje hangen met 'Good girls LOVE bad boyss' (ja dubbel 's' voor boys)
Nou, dat vind ik nou niet echt een tekst voor kinderen, überhaupt geen tekst voor op een shirt eigenlijk. Maar al HELEMAAL niet voor kinderen
|
|
||
|
Citaat:
Maar goed, het is inderdaad wel wat weinig opslagcapaciteit misschien.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
maar goed, als ik zelf een laptop uit zou zoeken dan zou het voor mij het gebruiksgemak en accuduur het belangrijkste zijn; dus waarschijnlijk een (max) 13" scherm en een combinatie van processor en hardeschijf/ssd die niet te veel stroompjes slurpen.
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|