Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2014, 15:38
Qimm
Qimm is offline
Action geweldig voor dingen als WD40, autolampjes, kwasten, verfrollers, plantenbakken, worteldoek, kaarsen, windlichten, snoep/chips, wc-papier etc.
Kleding vind ik vaak zeer slechte kwaliteit. Behalve de sokken, die vallen best mee. En elektronische zaken heb ik ook geen vertrouwen in.
Oud 14-04-2014, 15:43
Verwijderd
Kleding is ook iets wat ik nooit daar zal kopen. Of in ieder geval niet om 'serieus' aan te doen. Strandjurkjes en zomerdingetjes voor op vakantie dat boeit me dan weer niet.
Oud 14-04-2014, 15:46
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik heb een spijkerbroek van de Action waar niks mis mee is shirtjes, jurkjes en kinderkleding is wel altijd crapkwaliteit.
Oud 14-04-2014, 15:48
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het is sowieso een beetje raar weer vandaag...
April's showers gives may it's flowers!

En Action Ideaal voor goedkope schoolspullen, dingen om te bakken, knutselspul, sokken/onderbroeken, shampoo/wasmiddel, schoonmaakspul, tuindingen, servies en glaswerk Eigenlijk voor alles wel. Ik heb er ook schoenen vandaan. Alsof er iemand gaat zeggen 'hé, jij hebt schoenen van de action ' Dikke prima. En dan is het maar eerder kapot. Dat weet je van tevoren *schouderophaal*
Oud 14-04-2014, 16:13
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik heb een spijkerbroek van de Action waar niks mis mee is shirtjes, jurkjes en kinderkleding is wel altijd crapkwaliteit.
Ik bedenk me net dat ik ook zo'n naadloos (figuurcorrigerend ) hemd heb gekocht daar en die is ook wel prima.
Oud 14-04-2014, 16:25
Verwijderd
Over winkels gesproken, wat is de Kruidvat toch een crapwinkel.
Oud 14-04-2014, 16:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Over winkels gesproken, wat is de Kruidvat toch een crapwinkel.
Och, tis prima voor 'verzorgingsproducten'. En ze hebben er teringgoedkope make-uppies. Essence/Carice/NYC is de shit.
Oud 14-04-2014, 16:47
Verwijderd
Ja ik heb het niet over het assortiment. Maar je moet er altijd zo lang wachten, ik denk weleens dat ze expres in slowmotion de klanten helpen ofzo.
En vandaag had ik iets gepakt dat volgens het bordje dat ervoor hing 2,75 was, maar wat ik toen af ging rekenen veel duurder was. Dus toen was er iemand bijgehaald, en in plaats van dat hij pakt wat ik aanvankelijk bedoelde kwam hij alleen even melden (nadat hij ging kijken) dat het er dan blijkbaar verkeerd stond. Ja, daar heb ik wat aan, kan ik alsnog zelf nog een keer de winkel in.

/zwaar lefeeeeeeeeee
Oud 14-04-2014, 16:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh grutjes, het mag er natuurlijk niet goedkoop uitzien! Wat zullen de buren wel niet denken?
Het valt me op dat je één aspect van mijn argumentatie neemt en erop focust, daarbij het grote plaatje uit het oog verliezend. Bovendien baseer je op deze uitvergrote focus een aanname die wankel en niet per se kloppend is.
Oud 14-04-2014, 17:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja ik heb het niet over het assortiment. Maar je moet er altijd zo lang wachten, ik denk weleens dat ze expres in slowmotion de klanten helpen ofzo.
En vandaag had ik iets gepakt dat volgens het bordje dat ervoor hing 2,75 was, maar wat ik toen af ging rekenen veel duurder was. Dus toen was er iemand bijgehaald, en in plaats van dat hij pakt wat ik aanvankelijk bedoelde kwam hij alleen even melden (nadat hij ging kijken) dat het er dan blijkbaar verkeerd stond. Ja, daar heb ik wat aan, kan ik alsnog zelf nog een keer de winkel in.

/zwaar lefeeeeeeeeee
Och, ik kijk er al niet meer van op als winkelpersoneel langzaam of niet bijster intelligend is. De action hier is echt een kutwinkel qua personeel (ze staan altijd met een hele groep te kutten op de werkvloer en lol te trappen terwijl er een gigantische rij staat en 1 collega zich de tering werkt), maar de spullen zijn zo lekker goedkoop he, dus ik blijf er toch wel komen.
Oud 14-04-2014, 17:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Er zijn wel meer soortvancollega's die zich de tering werken voor de action. Al dan niet in derdewereldlanden. Zonder dat soort personeel kan het spul niet zo goedkoop zijn.
Oud 14-04-2014, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de action zo naar
Citaat:
Action is alleen leuk als je frutsels nodig hebt voor een kunstwerkstuk of surprises die maar 5 euro mogen kosten. Alles wat ik er ooit gekocht heb (op een ding na) is na een week al kapot.
Citaat:
De Action is een beetje een nutteloze winkel, je kan net zo goed je rommel uit China via eBay halen.
Haten op de Action
Oud 14-04-2014, 17:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

dit soort situaties
Oud 14-04-2014, 17:08
Verwijderd
Principes hebben is voor MIETJES
Oud 14-04-2014, 17:09
Verwijderd
Ik heb vandaag zelfs zielig varkensvlees gekocht
Oud 14-04-2014, 17:12
Verwijderd
Wat is zielig varkensvlees? Knort het nog na in de pan?
Oud 14-04-2014, 17:13
Verwijderd
Maar, de Action is toch hoofdzakelijk zo goedkoop doordat ze restpartijen opkopen?
Oud 14-04-2014, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Wat is zielig varkensvlees? Knort het nog na in de pan?
Niet-biologisch Hoewel ik liever sowieso geen varkensvlees eet.

Misschien moet ik maar weer wat documentaires kijken en me inlezen over de materie, want mijn vega-principes vervagen de laatste tijd een beetje.
Oud 14-04-2014, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Niet-biologisch Hoewel ik liever sowieso geen varkensvlees eet.

Misschien moet ik maar weer wat documentaires kijken en me inlezen over de materie, want mijn vega-principes vervagen de laatste tijd een beetje.
Kijk. Waarom eet je liever geen varkensvlees? Ik eet het ook maar heel zelden. Maar ik eet sowieso niet zoveel vlees. Als ik moet koken, is het vrijwel altijd vegetarisch. Wat zijn jouw vega-principes?

Het ging laatst toch over rare beestjes? Kijk:

Oud 14-04-2014, 17:16
Qimm
Qimm is offline
ieeeel een piemel met pootjes HANDJES!!!!
Oud 14-04-2014, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Kijk. Waarom eet je liever geen varkensvlees? Ik eet het ook maar heel zelden. Maar ik eet sowieso niet zoveel vlees. Als ik moet koken, is het vrijwel altijd vegetarisch. Wat zijn jouw vega-principes?

[afbeelding]
Heel kinderachtig, omdat ik varkens lief vind en zielig om op te eten. En ja, zieliger dan koeien en kippen. Hoewel ik kippen ook zelden eet wegens plof.

En omdat het niet het gezondste vlees is.
Oud 14-04-2014, 17:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

[afbeelding]
Tardigrade!!!!
Oud 14-04-2014, 17:17
Qimm
Qimm is offline
Laatst trouwens kei goedkope Durex condooms bij de action gescoord. Ze hebben nu andere verpakkingen dan eerst, dus daarom gingen ze en masse weg. En ik ben nog steeds niet zwanger, dus het waren ook geen productiefoutjes!
Oud 14-04-2014, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Heel kinderachtig, omdat ik varkens lief vind en zielig om op te eten. En ja, zieliger dan koeien en kippen. Hoewel ik kippen ook zelden eet wegens plof.

En omdat het niet het gezondste vlees is.
Ach. Kinderachtig schminderachtig. Als dat voor jou werkt, prima toch àls ik vlees koop, is het vrijwel altijd biologisch. Maar ik moet me daar ook wel eens over inlezen, eigenlijk.
Oud 14-04-2014, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Laatst trouwens kei goedkope Durex condooms bij de action gescoord. Ze hebben nu andere verpakkingen dan eerst, dus daarom gingen ze en masse weg. En ik ben nog steeds niet zwanger, dus het waren ook geen productiefoutjes!
Wij gebruiken geen condooms, maar als we die zouden gebruiken, zou ik dat soort dingen ook doen
Oud 14-04-2014, 17:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

[afbeelding]
Oms
Oud 14-04-2014, 17:49
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Tardigrades zijn niet raar. Voor ieder mens zijn er een miljard tardigrades op aarde en ze leven al 500 miljoen jaar.
Oud 14-04-2014, 18:22
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wie zegt dat ze anders wel geslaagd waren? Bovendien maken 4 leerlingen niet zoveel uit op het totaal, dat is altijd nog beter dan te boek staan als een school waar drank- en drugsbezit niet bestraft wordt.
Bestraffen is prima, maar geen examen laten doen is belachelijk.

En het lijkt me ook niet waarschijnlijk dat je meteen te boek zou staan als een slechte school. Ik zat op een middelbare school met een prima reputatie. Daar werd je de les gelezen als je bier dronk op het schoolplein, en kreeg je eventueel een waarschuwing. Niks aan 't handje. Pubers zijn pubers.
Oud 14-04-2014, 18:23
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Heel kinderachtig, omdat ik varkens lief vind en zielig om op te eten. En ja, zieliger dan koeien en kippen.
Zijn ze ook, want ze zijn slimmer.
Oud 14-04-2014, 20:04
Verwijderd
Je zult toch maar 262 kilo wegen
Oud 14-04-2014, 20:51
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wie weegt er 262 kilo?
Oud 14-04-2014, 20:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
je moedeer
Oud 14-04-2014, 20:59
Verwijderd
Olivia Cruz uit Amerika. Ze was op televisie.
Oud 14-04-2014, 21:08
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
je moedeer
Oud 14-04-2014, 21:08
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Olivia Cruz uit Amerika. Ze was op televisie.
aha vandaar.
Oud 14-04-2014, 21:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Stell dir vor, es ist Krieg, und keiner geht hin
Dann kommt der Krieg zu euch
Wer zu Hause bleibt, wenn der Kampf beginnt
Und läßt andere kämpfen für seine Sache
Der muß sich vorsehen; denn
Wer den Kampf nicht geteilt hat
Der wird teilen die Niederlage
Nicht einmal den Kampf vermeidet
Wer den Kampf vermeiden will; denn
Es wird kämpfen für die Sache des Feinds
Wer für seine eigene Sache nicht gekämpft hat.

"if they gave a war and nobody came" is helemaal niet iets pacifistisch het is Brecht!
Oud 15-04-2014, 01:16
Verwijderd
Trimm, ken je de Britse realityshow Sun, Sex and Suspicious Parents? Het doet me puur in naamgeving denken aan Young, Dumb and Living Off Mum, maar 't is vast minder leuk.
Oud 15-04-2014, 02:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm, ken je de Britse realityshow Sun, Sex and Suspicious Parents? Het doet me puur in naamgeving denken aan Young, Dumb and Living Off Mum, maar 't is vast minder leuk.
Jaaaa, dat was een tijdje terug op RTL5 en ik vond het echt hilarisch en fascinerend. De reacties van die ouders vooral. Dat pubers op vakantie voornamelijk zuipen en willen neuken is niks nieuws, maar dat ouders toekijken en dingen zeg als 'aww, hij wordt al echt een grote jongen he. Wat goed dat hij zo zelfverzekerd is!', terwijl zoonlief al z'n geld uitgeeft in een stripclub is vrij eh...bijzonder.
Oud 15-04-2014, 02:48
Verwijderd
Oh, ik hoopte juist op Wie Trouwt Mijn Zoon-achtige ouders.
Oud 15-04-2014, 09:23
Hazel
Hazel is offline
Hebben jullie je gisteren ook zo geërgerd aan de te overdadig geënsceneerde delen van From Russia With Love? Dat met die paardenworst onder andere... Pff. Bij IHHNNG heb ik me er een stuk minder aan geërgerd. Prachtaflevering was het, vooral die eerste date van Rob. En nu duidelijk is geworden dat Karin in een kringloopwinkel werkt waar haar taak het sorteren van de schoenen is vraag ik me heel erg af wat haar diagnose is.
Oud 15-04-2014, 10:50
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik loop wat achter met FRWL. Maar goeie aflevering van IHHNNG inderdaad
Oud 15-04-2014, 12:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh, ik hoopte juist op Wie Trouwt Mijn Zoon-achtige ouders.
Die zitten er ook bij hoor. Ga nou maar kijken!
Oud 15-04-2014, 12:38
Verwijderd
Die ouders die geschokt zijn, zijn t geinigst wat hadden ze dan verwacht, dat ze heel de vakantie tikkertje op t strand gingen spelen met een lekker koude cola toe?
Oud 15-04-2014, 16:21
Verwijderd

https://www.youtube.com/watch?v=85Vd0NpL32k

Waarom wist ik dit niet
Oud 15-04-2014, 17:53
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dat kende ik ook nog niet!
Oud 15-04-2014, 22:08
Verwijderd
Tiende saaipost van vandaag, ik ben een jubileum!
Oud 15-04-2014, 22:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Woeeeh, gefeliciteerd, Kat!
Oud 15-04-2014, 22:14
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Laten we een feestje bouwen! Ik heb zin in een feestje
Oud 15-04-2014, 22:29
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb ook zin een een feestje Maar ik moet eerst nog even deze tentamenweek en volgende week een hertentamen overleven NOG 10 DAGEN, MENSEN!
Oud 15-04-2014, 22:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb ook zin in een feestje!
Zaterdag is het Record Store Day en ik heb het hele weekend vrij, dus partyparty!!!

Regels voor berichten