Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ja ik heb het niet over het assortiment. Maar je moet er altijd zo lang wachten, ik denk weleens dat ze expres in slowmotion de klanten helpen ofzo.
En vandaag had ik iets gepakt dat volgens het bordje dat ervoor hing 2,75 was, maar wat ik toen af ging rekenen veel duurder was. Dus toen was er iemand bijgehaald, en in plaats van dat hij pakt wat ik aanvankelijk bedoelde kwam hij alleen even melden (nadat hij ging kijken) dat het er dan blijkbaar verkeerd stond. Ja, daar heb ik wat aan, kan ik alsnog zelf nog een keer de winkel in. /zwaar lefeeeeeeeeee |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien moet ik maar weer wat documentaires kijken en me inlezen over de materie, want mijn vega-principes vervagen de laatste tijd een beetje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het ging laatst toch over rare beestjes? Kijk: ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En omdat het niet het gezondste vlees is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Laatst trouwens kei goedkope Durex condooms bij de action gescoord. Ze hebben nu andere verpakkingen dan eerst, dus daarom gingen ze en masse weg. En ik ben nog steeds niet zwanger, dus het waren ook geen productiefoutjes!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En het lijkt me ook niet waarschijnlijk dat je meteen te boek zou staan als een slechte school. Ik zat op een middelbare school met een prima reputatie. Daar werd je de les gelezen als je bier dronk op het schoolplein, en kreeg je eventueel een waarschuwing. Niks aan 't handje. Pubers zijn pubers.
||
Citaat:
|
Stell dir vor, es ist Krieg, und keiner geht hin
Dann kommt der Krieg zu euch Wer zu Hause bleibt, wenn der Kampf beginnt Und läßt andere kämpfen für seine Sache Der muß sich vorsehen; denn Wer den Kampf nicht geteilt hat Der wird teilen die Niederlage Nicht einmal den Kampf vermeidet Wer den Kampf vermeiden will; denn Es wird kämpfen für die Sache des Feinds Wer für seine eigene Sache nicht gekämpft hat. ![]() "if they gave a war and nobody came" is helemaal niet iets pacifistisch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Hebben jullie je gisteren ook zo geërgerd aan de te overdadig geënsceneerde delen van From Russia With Love? Dat met die paardenworst onder andere... Pff. Bij IHHNNG heb ik me er een stuk minder aan geërgerd. Prachtaflevering was het, vooral die eerste date van Rob. En nu duidelijk is geworden dat Karin in een kringloopwinkel werkt waar haar taak het sorteren van de schoenen is vraag ik me heel erg af wat haar diagnose is.
![]()
|
|