Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Dat heb ik gisteren al gedaan, nouja tas inapakken, want een half uur is niet handig voor als je dingen niet kunt vinden
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Morgenochtend zou ik nog wat kunnen doen maar ik moet dan eigenlijk werken, zondag wil ik echt naar Goor voor de optocht van het dorpsfeest, maandag t/m vrijdag heb ik van 9:00 tot 22:00 werkverplichtingen in Deventer waarna ik dus om 23:00 een keer thuis ben en volgende week zaterdag wordt mijn allerlaatste "normale" Docter-zaterdag en het zal wel laat worden, zondagochtend om half zeven is mijn broertje hier om me op te halen. Gaat hem dus anders dan vandaag niet worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb echt een hekel aan dat soort dingen uitstellen. Dan nog liever dat ik de dag van te voren veel te laat naar bed ga, maar wel alles klaar heb staan
![]()
|
![]() |
Oh oh oh, wat een fijne extra stress vandaag. Was vandaag m'n google account ineens gehackt. Lekker dan. Al mijn contacten, incl. (ouders van) leerlingen en opdrachtgevers, kregen een gekke mail van me. En een whatsapp-bom aan waarschuwingen, zelfs van mensen die ik al vijf jaar niet gesproken heb. Account was ook verwijderd, maar ik heb hem godzijdank (na een spoedcursus Arabisch) terug kunnen halen, incl. al mijn mailtjes. Oef.
|
![]() |
|
|