![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Ja doe ik. Ik baal er soms ook echt van dat ik mensen zo irritant kan vinden.
Als ik 50ct zou krijgen voor elke keer dat mijn collega naar open deuren vraagt door zinnen te beginnen met "Hey Dag, even een snelle check...." "Hey Dag, even dubbelcheck..." of "Ik hoor wat je zegt, maar..." dan zou ik echt schathemeltje rijk zijn inmiddels. *nipt aan kamillethee*
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik hoop wel dat inmiddels duidelijk is, dat het niet gaat om wat het goede antwoord is, maar omdat het een zoveelst voorbeeld is van dat hij zo iets sufs niet gewoon zelf oplost. Er is namelijk geen goed antwoord. Het dondert niet of je nou op zo'n koker schrijft of op een sticker.
![]() Laten we er over ophouden. Ik was gewoon aan 't overreacten. ![]() Maar nu zit ik op mijn bank, met koffie en chocola, dus nu kan niemand me de pis nog lauw maken! ![]()
|
![]() |
Ik heb een collega waar ik een soort van teamleider (maar niet helemaal) van ben die steeds de grootste plannen heeft die soms leuk zijn, maar vaak niet bepaald te realiseren. Hij doet er vervolgens niks voor (want dat hoort meer bij mijn takenpakket) maar komt, als ik mijn best heb gedaan om zoveel mogelijk van zijn wilde plannen toch voor elkaar te krijgen, met de mededeling dat ie het toch liever "een beetje simpel houdt". Ugh
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
On a side note, eigen bedrijfje loopt ook nog steeds best aardig. Laatste half jaar altijd wel een lopende opdracht gehad en een leuk centje erbij kunnen verdienen. Met zwarte cijfers het nieuwe jaar in ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ken ook mensen die les van hem krijgen, die veranderen bijna als vanzelf in kleine divaatjes ![]() ![]() En OMG wat een verhaal... |
![]() |
|
Over de subjectiviteit van recenseren gesproken. De voorstelling krijgt een vernietigende 1-sterren kritiek van Trouw, gelukkig onderuitgeschoffeld door een waterval aan superlatieven en 4-sterrenverhalen.
En ik haat het als critici op de man gaan spelen. Uit een cast van 12 een zwakke schakel pikken. Ook grappig: in het Trouw-artikel noemt de journaliste een bepaalde acteur een houten Klaas terwijl anderen zijn rol een meesterwerk noemen. Hoe dan ook: ik ben trots. ![]()
Laatst gewijzigd op 26-11-2015 om 21:18. |
![]() |
|
Ik heb gisteravond een kritieke bug in onze software gevonden waardoor de helft van de users vastzit
![]() ![]()
|
|