Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2015, 19:18
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
En eigenlijk wil ik alweer even klagen over het dienstrooster wat we moeten maken op het werk voor het weekend rond kerst en oud en nieuw. Al mijn collega's komen met excuses als 'ik weet nog niet wat ik ga doen met de feestdagen', dat is toch juist makkelijk. Dan kies je nu wat je gaat doen en geef je die andere dag op dat je beschikbaar bent. Of 'als het mooi weer is wil ik gaan wandelen', ja dan ga je hier in de buurt wandelen, dan is er niets aan de hand. Mijn teamleider dreigt nu om gewoon mensen aan te wijzen als ze zelf geen dag kiezen en eigenlijk hoop ik ook dat die dag eindelijk eens een keer doet. En dan komt mijn collega met 'jij hebt makkelijk praten want je bent op vakantie' uh, alle dagen die ik thuis ben, heb ik opgegeven als beschikbaar, inclusief eerste kerstdag die niemand wil.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
Waarom wordt zoiets een paar weken voor kerst gepland?
Advertentie
Oud 07-12-2015, 19:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik heb gek genoeg alleen de eerste week last van mn darmen gehad. Maar ik kots gewoon alles er compleet uit.

En ja we doen eigenlijk nooit echt cadeautjes, maar mijn moeder had ineens dingen gehaald. Ik heb hele leuke fotolijstjes, mooie kaarsen (<3) en rummikub gekregen. super leuke dingen! En gisteren hebben we gewoon lekker en gezellig met zn allen gegeten. Heb jij nog leuke dingen gedaan/gekregen?
Oh, dat is minder, daar zal dat ook niet voor helpen denk ik

Leuk Ik heb lekkere douchegel, fijne handcreme en leuke sokken gekregen met Sinteradmin hier en had al een leuke uil-deurstopper gedobbeld met collega's maar we gaan komende zaterdag nog sinterklaas vieren (dobbelen) met het roeiploegje van m'n vriend en de 19e vieren we met vrienden sinterkerstennnieuw inclusief foute kersttruien
Oud 07-12-2015, 19:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Waarom wordt zoiets een paar weken voor kerst gepland?
Omdat blijkbaar niemand het belangrijk vindt of zin heeft om het te regelen denk ik Ik roep al sinds oktober dat het geregeld moet worden ofzo.
Oud 07-12-2015, 19:20
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Oh, dat is minder, daar zal dat ook niet voor helpen denk ik

Leuk Ik heb lekkere douchegel, fijne handcreme en leuke sokken gekregen met Sinteradmin hier en had al een leuke uil-deurstopper gedobbeld met collega's maar we gaan komende zaterdag nog sinterklaas vieren (dobbelen) met het roeiploegje van m'n vriend en de 19e vieren we met vrienden sinterkerstennnieuw inclusief foute kersttruien
Leukleuk!
Oud 07-12-2015, 19:21
Verwijderd
Antibiotica is zo kut. Ik had er 3 kuren van paar maanden terug.
Oud 07-12-2015, 19:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Antibiotica is zo kut. Ik had er 3 kuren van paar maanden terug.
Is het bij jou toen wel helemaal goedgekomen?

Ik heb echt zoveel antibiotica gehad afgelopen jaar en ik en de mensen van de longpoli waren ook echt helemaal blij toen ik zelf weer een luchtweginfectie kon genezen zonder antibiotica
Oud 07-12-2015, 19:24
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik had hiervoor echt nog nooit antibiotica gehad, maar dat is nu wel even flink ingehaald. ik geloof dat dit de 8e maand antibiotica is.
Oud 07-12-2015, 19:24
Kikaa*
Kikaa* is offline
Grapje, 10e.
Oud 07-12-2015, 19:25
Kikaa*
Kikaa* is offline
En ik heb een kuur die normaal gesproken voor drie dagen gegeven wordt, dus ik krijg mijn maanden antibiotica serieus in doosjes van drie.
Oud 07-12-2015, 19:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh, wow
Oud 07-12-2015, 19:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Slik je azytromycine? Ik kreeg toen ook voor zes weken in doosjes met zes pillen ofzo waar ik drie dagen mee kon doen. En moest toen beginnen met dubbele dosis en later afbouwen en toen had de apotheek bedacht dat ik de rest later wel op kon halen maar dat was midden in een vakantie dus dat kon niet en toen hebben ze me in één keer een mega hoeveelheid meegegeven
Oud 07-12-2015, 19:27
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Slik je azytromycine? Ik kreeg toen ook voor zes weken in doosjes met zes pillen ofzo waar ik drie dagen mee kon doen. En moest toen beginnen met dubbele dosis en later afbouwen en toen had de apotheek bedacht dat ik de rest later wel op kon halen maar dat was midden in een vakantie dus dat kon niet en toen hebben ze me in één keer een mega hoeveelheid meegegeven
Ja! Ik krijg gelukkig wel alles in één keer mee. Maar goed, dat komt misschien omdat ze weten dat ik er inmiddels wel tegen kan.
Oud 07-12-2015, 19:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ja! Ik krijg gelukkig wel alles in één keer mee. Maar goed, dat komt misschien omdat ze weten dat ik er inmiddels wel tegen kan.
Die krijg ik ook vaak en is er één die ik over het algemeen wel goed verdraag.

Ze hadden toen bedacht dat het voor mij handig was omdat ik dan wist wanneer ik van dosis moest wisselen maar dat ging ff niet op. Leuk bedacht wel.
Oud 07-12-2015, 19:29
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik vind dit naast het infuus ook het fijnste wat er is.
Oud 07-12-2015, 19:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik vind dit naast het infuus ook het fijnste wat er is.
Dat scheelt dan weer, als het toch nodig is. En hopen dat je je er beter door gaat voelen natuurlijk.
Oud 07-12-2015, 19:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Volgens Facebook is het vandaag drie jaar geleden dat ik mijn ski's kocht
Oud 07-12-2015, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Is het bij jou toen wel helemaal goedgekomen?

Ik heb echt zoveel antibiotica gehad afgelopen jaar en ik en de mensen van de longpoli waren ook echt helemaal blij toen ik zelf weer een luchtweginfectie kon genezen zonder antibiotica
Opzich wel. Alleen loop ik niet 100% zoals voorheen.
Oud 07-12-2015, 20:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh, nou dat is lekker dan
Oud 07-12-2015, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Oh, nou dat is lekker dan
Merk t alleen bij 'veel' lopen.
Ik moet nog maar eens naar de huisarts ervoor, controle. Ik heb een nieuwe sinds n maand of 3.
Oud 07-12-2015, 21:22
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Heeft iemand nog wat leuks te vertellen voordat alles met mijn gezeik onder gespamd wordt?
Mag best hoor! Daar zijn wij ook wel een beetje voor.

Maar ik heb net de twee konijnenhuiden die ik nog in mijn vriesvak had schoongemaakt om te looien. Dus die liggen nu in de alcohol. Ik heb een tijdje geleden een gaaf muurschild gemaakt van een konijnenvel en een kleedje voor op mijn kruk van een andere en mijn huisgenoot vond het muurschild heel gaaf en vroeg toen of ik er voor hem ook eens één wilde maken. En nu is hij volgende week jarig, dus dat leek me wel een goede gelegenheid En nu heb ik weer ruimte in mijn vriesvak, hiephoi!
Oud 07-12-2015, 21:32
Durian
Durian is offline
But if I had a million dollars, I'd buy a damn brewery and turn the planet into alcoholics
Oud 07-12-2015, 21:32
Durian
Durian is offline
If I had one wish, I'd ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 07-12-2015, 22:48
Miekje*
Miekje* is offline
Note to self: niet nog even snel de afwas opruimen voor het slapen gaan. Mes in mijn vinger
Oud 08-12-2015, 00:16
Not for Sale
Not for Sale is offline
Beter dan een vinger in je mes.

Nee wacht zo ging ie niet
Oud 08-12-2015, 01:15
Verwijderd
Citaat:
Beter dan een vinger in je mes.

Nee wacht zo ging ie niet

Ik wilde dat ook posten.
Oud 08-12-2015, 04:24
Not for Sale
Not for Sale is offline
Ha!
Oud 08-12-2015, 06:20
Not for Sale
Not for Sale is offline
Wajoo supermistig hier. Reed net naar huis, zicht was nog geen 30 meter
Oud 08-12-2015, 07:28
Elin3
Elin3 is offline
Verslapen 7.50u wakker terwijl ik 8.04u de trein had willen hebben.
Oud 08-12-2015, 08:50
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Deze keer viel het verwijderen van mijn verstandskies echt 100% mee. In tegenstelling tot vorige keer ging het super snel, eerst tandvlees opengesneden, toen wel heel lang boren toen in tweeën gebroken en toen er uitgehaald. Ik was echt verbaasd. Binnen twintig minuten (inclusief praatje en verdoven) stond ik weer buiten.
Oud 08-12-2015, 09:13
Elin3
Elin3 is offline
Fijn Jazz!
Oud 08-12-2015, 12:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb besloten vier dagen te gaan werken en dat voelt als een opluchting dan ben ik ook klaar met mijn reïntegratie.
Oud 08-12-2015, 12:59
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb besloten vier dagen te gaan werken en dat voelt als een opluchting dan ben ik ook klaar met mijn reïntegratie.
Oud 08-12-2015, 13:16
Verwijderd
Ik ben ook net bij de tandarts geweest. En nu heb ik een vrije middag. Ik ga niet meer naar school tot half 6
Oud 08-12-2015, 13:22
Abby.
Abby. is offline
Mijn domper dan omtrent Sinterklaas. Ik doe mee met Pakjesavondvooriedereen (was vorig jaar zeer geslaagd), maar ik heb niks gekregen
Oud 08-12-2015, 13:24
WolterB
WolterB is offline
Stom is dat. Als je niets geeft, doe dan niet mee...
Oud 08-12-2015, 13:25
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mijn domper dan omtrent Sinterklaas. Ik doe mee met Pakjesavondvooriedereen (was vorig jaar zeer geslaagd), maar ik heb niks gekregen
Wat is de bedoeling van Pakjesavondvooriedereen?
Oud 08-12-2015, 13:27
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Koop een lootje voor het goede doel. Verras de willekeurige Nederlander die je getrokken hebt met een zelfgeschreven gedichtje en een cadeautje van max. € 5,-. Op pakjesavond ontvang je zelf een persoonlijke verrassing van jouw eigen mysterieuze goedheiligman. Een lot kost €2,00 en dit jaar zamelen wij geld in voor Stichting de Vrolijkheid. De opbrengst gaat naar het organiseren van een programma voor vluchtelingen op 5 december. Hoe meer geld we ophalen, hoe mooier het wordt. Doe je ook mee?
Oud 08-12-2015, 13:28
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Stom is dat. Als je niets geeft, doe dan niet mee...
Dat ja. Doet me denken aan Mean/Doux/whatever een aantal jaar geleden met Sint op DK.

Citaat:
Wat is de bedoeling van Pakjesavondvooriedereen?
Je koopt een lootje op internet voor het goede doel en vult een vragenlijst in, dan krijg je een lootje van iemand ergens in Nederland (en iemand anders jouw lootje) en dan stuur je een gedicht + cadeautje naar die persoon.
Oud 08-12-2015, 13:30
Elin3
Elin3 is offline
Wat lullig dat je dan niets ontvangt
Oud 08-12-2015, 13:31
df
df is offline
Jazz vanavond samen eten?
Oud 08-12-2015, 13:33
Abby.
Abby. is offline
Ja, gewoon erg flauw Doe dan niet mee, inderdaad.
Oud 08-12-2015, 13:38
Miekje*
Miekje* is offline
Wat stom, Abs
Oud 08-12-2015, 13:39
Abby.
Abby. is offline
Ik had trouwens iemand die op z'n vragenlijst alleen maar dingen had ingevuld als:
Vertel iets over jezelf: geen werk, geen vrouw, geen kinderen
Slechte eigenschap: door arbeidsongeschiktheid kom ik aan weinig activiteiten toe
Verliefd verloofd getrouwd?: niet bepaald happy single

Pff (en stiekem: )
Oud 08-12-2015, 13:42
Miekje*
Miekje* is offline
Zwaaaaaar leven!
Oud 08-12-2015, 13:53
Elin3
Elin3 is offline
OK. Ex van mijn huisgenootje staat ineens voor de deur met grote boodschappentassen in z'n handen. Die komt hier blijkbaar koken Dat had ik even gemist
Oud 08-12-2015, 14:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Naw abs! Misschien is de post vertraagd.

Het was supergezellig met mijn schoonmoeder hier!
Oud 08-12-2015, 16:52
Durian
Durian is offline
goedemiddag
Oud 08-12-2015, 18:40
-Marleen
-Marleen is offline
Goedemiddag ik ben blij
Oud 08-12-2015, 18:43
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
goedeavond marleen, waarom ben je zo blij