Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Pfffffff. Iedereen die ontslag heeft genomen of ontslag kreeg bij mijn werkgever hoefde zijn/haar opzegtermijn niet uit te doen. Nu zijn we met te weinig en moet ik dat wel doen. Nu hadden we onderling afgesproken dat ik wel minder zou werken omdat ik al een andere job heb, maar deelt mijn collega/manager drie dagen van 9 uur in. Als ik vraag of ik ook minder kan werken wordt ze heel emotioneel en boos ofzo, deelt ze me superweinig in en geeft een andere collega vrijwillig zijn vrije dag op. Ik bedank haar, ze zegt dat ik mijn andere collega maar moet bedanken en dat ze het helemaal beu is. Ik zeg haar om me dan toch dat eerste rooster te geven, dat ik wel gewoon tot het uiterste zal gaan en zien hoe ik dat trek, wil ze het er helemaal niet meer over hebben en heeft ze een mail gestuurd naar de baas. Zij kunnen mij aanklagen omdat ik een andere job doe tegelijkertijd terwijl ik nog een contract met hen heb en als ze dat doen gaat dat me superveel geld kosten. Ik ben deze situatie echt kotsbeu en wil het liefst keihard wegrennen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Con: De transcoder is gewoon volledig ruk vergeleken met die van Plex. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach nou ja, ik heb een jaar gelest met twee lessen per week. Mijn werd aangeraden om automaat te gaan rijden omdat ik de auto nooit onder controle zou krijgen. Ik heb er echt heel erg lang over gedaan om de auto te snappen en daarna had ik niet genoeg rust/keek ik niet genoeg vooruit. Uiteindelijk ben ik de eerste keer gezakt voor mijn examen en de tweede keer geslaagd. Anderhalve maand later jakkerde ik over de snelweg van Luxemburg naar Frankrijk en nu cross ik overal naar toe en het maakt me geen reet uit waar ik ben. Komt helemaal goed.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er is een idee om het vijf keer te laten maken met o.a. oud goud van mijn oma, zodat mijn zussen en mam ook eentje hebben. En anders ben ik aan het overwegen om het als verrassing aan mam te geven. Maar eerst maar eens winnen ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik kreeg op een gegeven moment heel erg faalangst doordat ik steeds zakte terwijl ik best kon rijden.
Het verotte is dat ik nu ook met andere dingen faalangst heb ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|