Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2016, 23:30
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ervoor gebruikte ik Samsung Allshare. Maar die begon kut te doen (geen nieuwe dingen toevoegen). Toen serviio aangeraden gekregen.

Ik ook niet. Maar het is wel heel fijn, vooral met films. En audio op pc afspelen en film op tv kan. Maar dan heb je lag en moet ik dat weer fixen. Meh.
Van Lag nog nooit last gehad, zelfs als ik geluid van TV uit de pc laat komen gaat dat (na de instellingen goedzetten in de software) vlekkeloos
Oud 29-04-2016, 23:34
Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
Is er ergens een nachtbrakers topic? het is weer zover..
Oud 29-04-2016, 23:37
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
JA DAT WEET IK BLIJKBAAR HEEFT NIEMAND DAARVAN GEHOORD
Jawel hoor. Ik maak wel eens slastampppot
Oud 29-04-2016, 23:48
Verwijderd
Over vijf uur moet ik in de tuin staan heuh , weltrusten
Oud 30-04-2016, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Van Lag nog nooit last gehad, zelfs als ik geluid van TV uit de pc laat komen gaat dat (na de instellingen goedzetten in de software) vlekkeloos
Ja, maar ik bedoel op PC film afspelen tegelijk met streamen op TV puur voor de audio.
Oud 30-04-2016, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Is er ergens een nachtbrakers topic? het is weer zover..
Wie ben jij?
Oud 30-04-2016, 00:56
Smaug
Smaug is offline
Haaaaai
Oud 30-04-2016, 00:59
Verwijderd
Walvis
Oud 30-04-2016, 01:00
Smaug
Smaug is offline
Citaat:
Walvis
Nemo
Oud 30-04-2016, 01:02
Verwijderd
Ariel
Oud 30-04-2016, 02:20
Smaug
Smaug is offline
Bij schoonouders op de bank zuipen. Mooi
Oud 30-04-2016, 02:26
Verwijderd
Ge bent zelf meui
Oud 30-04-2016, 02:27
Verwijderd
Rechtop slapen werkt niet. Maar dan kots ik iig niet.
Oud 30-04-2016, 05:32
Verwijderd
En we zijn weer wakker Ik denk nu vijf uur werken, daarna weer aan het bier, anders overleef ik deze dag niet.
Oud 30-04-2016, 07:43
Verwijderd
Wat doe je voor werk?
Oud 30-04-2016, 07:48
Verwijderd
Goedemorgen!

Zometeen rijles
Oud 30-04-2016, 07:53
Verwijderd
WOEHOE penelope! Je kunt het!
Oud 30-04-2016, 08:19
Verwijderd
Pfffffff. Iedereen die ontslag heeft genomen of ontslag kreeg bij mijn werkgever hoefde zijn/haar opzegtermijn niet uit te doen. Nu zijn we met te weinig en moet ik dat wel doen. Nu hadden we onderling afgesproken dat ik wel minder zou werken omdat ik al een andere job heb, maar deelt mijn collega/manager drie dagen van 9 uur in. Als ik vraag of ik ook minder kan werken wordt ze heel emotioneel en boos ofzo, deelt ze me superweinig in en geeft een andere collega vrijwillig zijn vrije dag op. Ik bedank haar, ze zegt dat ik mijn andere collega maar moet bedanken en dat ze het helemaal beu is. Ik zeg haar om me dan toch dat eerste rooster te geven, dat ik wel gewoon tot het uiterste zal gaan en zien hoe ik dat trek, wil ze het er helemaal niet meer over hebben en heeft ze een mail gestuurd naar de baas. Zij kunnen mij aanklagen omdat ik een andere job doe tegelijkertijd terwijl ik nog een contract met hen heb en als ze dat doen gaat dat me superveel geld kosten. Ik ben deze situatie echt kotsbeu en wil het liefst keihard wegrennen.
Oud 30-04-2016, 08:20
Verwijderd
ik ben uitgeput en wil me het liefst focussen op mijn nieuwe (tijdelijke) baan omdat ik me daar in wil ontplooien. wat een kutsituatie.
Oud 30-04-2016, 08:23
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Op wat? Een 20 jaar oude packardbell?
Ik loop ook nog weleens tegen problemen aan bij het kijken van - overigens legale - online HD-video, en dat dan op machines uit 2009 en 2010/2011. Ik denk alleen dat dat eerder compatibiliteits/optimaliseringsproblemen zijn, dan dat ze het echt niet aan kunnen, want het is dan vaak in elke browser weer anders.
Oud 30-04-2016, 08:29
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Pfffffff. Iedereen die ontslag heeft genomen of ontslag kreeg bij mijn werkgever hoefde zijn/haar opzegtermijn niet uit te doen. Nu zijn we met te weinig en moet ik dat wel doen. Nu hadden we onderling afgesproken dat ik wel minder zou werken omdat ik al een andere job heb, maar deelt mijn collega/manager drie dagen van 9 uur in. Als ik vraag of ik ook minder kan werken wordt ze heel emotioneel en boos ofzo, deelt ze me superweinig in en geeft een andere collega vrijwillig zijn vrije dag op. Ik bedank haar, ze zegt dat ik mijn andere collega maar moet bedanken en dat ze het helemaal beu is. Ik zeg haar om me dan toch dat eerste rooster te geven, dat ik wel gewoon tot het uiterste zal gaan en zien hoe ik dat trek, wil ze het er helemaal niet meer over hebben en heeft ze een mail gestuurd naar de baas. Zij kunnen mij aanklagen omdat ik een andere job doe tegelijkertijd terwijl ik nog een contract met hen heb en als ze dat doen gaat dat me superveel geld kosten. Ik ben deze situatie echt kotsbeu en wil het liefst keihard wegrennen.
Citaat:
ik ben uitgeput en wil me het liefst focussen op mijn nieuwe (tijdelijke) baan omdat ik me daar in wil ontplooien. wat een kutsituatie.
Oud 30-04-2016, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Jemig, wat een kutsituatie... Hoe lang moet je nog?
Oud 30-04-2016, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Kan dat ook beetje grote databases aan zonder er een puinhoop van te maken?
Als in ca 5400 films, 41.000 afleveringen en 83.000 muziekbestanden?

Hm, dat is beetje jammer
Pro van Servio: Het is sneller en de database is beter dan die GB's aan pleurismeuk die Plex creëert en niet nodig is.
Con: De transcoder is gewoon volledig ruk vergeleken met die van Plex.
Oud 30-04-2016, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Op wat? Een 20 jaar oude packardbell?
In ieder geval iets waarbij er geen offloading naar de grafische kaart gedaan wordt maar pure software rendering, dán schiet het niet op nee.
Oud 30-04-2016, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Ik loop ook nog weleens tegen problemen aan bij het kijken van - overigens legale - online HD-video, en dat dan op machines uit 2009 en 2010/2011. Ik denk alleen dat dat eerder compatibiliteits/optimaliseringsproblemen zijn, dan dat ze het echt niet aan kunnen, want het is dan vaak in elke browser weer anders.
Klopt, en dan kan je ook nog gezeik hebben met je videokaartdrivers of een missend onderdeel van OpenML/DirectX/Whatever in combinatie met een browser en al dan niet flash.
Oud 30-04-2016, 09:11
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Pfff

Wat is je nieuwe (tijdelijke) baan?
Oud 30-04-2016, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Jemig, wat een kutsituatie... Hoe lang moet je nog?
Volgende week gaat mijn opzegtermijn in. Die is 6 weken. Ik moet zo beginnen en hoopte de directeur voordien te spreken maar krijg hem niet te pakken. Volgensmij is hij nu met mijn manager aan het bellen. Ik zie er huizenhoog tegenop om zo te beginnen met werken.
Oud 30-04-2016, 09:26
Verwijderd
Pffff ik heb van een of andere idioot een Adobe Reader .pdf gekregen en dat krijg ik niet omgezet naar iets waar niet meer in gehobby'd kan worden en dat gaat niet zoals ik vind dat het moet gaan. Kan iemand helpennnn?
Oud 30-04-2016, 09:27
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Oh man, wat klinkt dat klote
Oud 30-04-2016, 09:28
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Pro van Servio: Het is sneller en de database is beter dan die GB's aan pleurismeuk die Plex creëert en niet nodig is.
Con: De transcoder is gewoon volledig ruk vergeleken met die van Plex.
De database loop ik ook tegenaan ja. is inmiddels 136GB en groeit alleen maar verder
Oud 30-04-2016, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Pffff ik heb van een of andere idioot een Adobe Reader .pdf gekregen en dat krijg ik niet omgezet naar iets waar niet meer in gehobby'd kan worden en dat gaat niet zoals ik vind dat het moet gaan. Kan iemand helpennnn?
Doe maar ff sturen.
Oud 30-04-2016, 09:42
Verwijderd
Citaat:
WOEHOE penelope! Je kunt het!
Dank je! Het ging veel beter dan gisteren. Ik heb redelijk goed gereden
Oud 30-04-2016, 09:47
Verwijderd
Goed zo! ben ja al lang aan het lessen?
Oud 30-04-2016, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Volgende week gaat mijn opzegtermijn in. Die is 6 weken. Ik moet zo beginnen en hoopte de directeur voordien te spreken maar krijg hem niet te pakken. Volgensmij is hij nu met mijn manager aan het bellen. Ik zie er huizenhoog tegenop om zo te beginnen met werken.
Misschien valt het mee, kop op! Ik weet niet hoe ze zijn, maar het zal toch niet zo idioot zijn dat ze je gaan aanklagen?
Oud 30-04-2016, 09:48
Verwijderd
Hoii
Oud 30-04-2016, 09:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ooit komt het goed hoor Peno! Zelfs bij mij
Oud 30-04-2016, 09:56
Verwijderd
Ach nou ja, ik heb een jaar gelest met twee lessen per week. Mijn werd aangeraden om automaat te gaan rijden omdat ik de auto nooit onder controle zou krijgen. Ik heb er echt heel erg lang over gedaan om de auto te snappen en daarna had ik niet genoeg rust/keek ik niet genoeg vooruit. Uiteindelijk ben ik de eerste keer gezakt voor mijn examen en de tweede keer geslaagd. Anderhalve maand later jakkerde ik over de snelweg van Luxemburg naar Frankrijk en nu cross ik overal naar toe en het maakt me geen reet uit waar ik ben. Komt helemaal goed.
Oud 30-04-2016, 09:58
Verwijderd
U heeft mail terug, Enilorac
Oud 30-04-2016, 10:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je gaat nog steeds aan kop met je sieraad, Enilorac!
Oud 30-04-2016, 10:40
Verwijderd
Als het weer zo blijft ga ik straks sportennn
Oud 30-04-2016, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Je gaat nog steeds aan kop met je sieraad, Enilorac!
Weet ik! Nog maar 20 minuten
Er is een idee om het vijf keer te laten maken met o.a. oud goud van mijn oma, zodat mijn zussen en mam ook eentje hebben. En anders ben ik aan het overwegen om het als verrassing aan mam te geven. Maar eerst maar eens winnen
Oud 30-04-2016, 10:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zou leuk zijn

Mijn gouden sieraden zijn allemaal gestolen
Oud 30-04-2016, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Goed zo! ben ja al lang aan het lessen?
Ik heb nu 16 lessen gehad. Ik mag alleen nog niet schakelen en remmen.
Oud 30-04-2016, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Zou leuk zijn

Mijn gouden sieraden zijn allemaal gestolen
Dat is kut! Bij een inbraak?

Citaat:
Ik heb nu 16 lessen gehad. Ik mag alleen nog niet schakelen en remmen.
Net begonnen dus
Oud 30-04-2016, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Ooit komt het goed hoor Peno! Zelfs bij mij
Jaa uiteindelijk lukt het iedereen ik pik het minder snel op dab de meeste, maar het komt er wel. Ik doe er liever iets langer over zodat ik het fatsoenlijk kan, dan snel afrijden met veel fouten
Oud 30-04-2016, 10:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Dat is kut! Bij een inbraak?
Ja

Citaat:
Jaa uiteindelijk lukt het iedereen ik pik het minder snel op dab de meeste, maar het komt er wel. Ik doe er liever iets langer over zodat ik het fatsoenlijk kan, dan snel afrijden met veel fouten
Ik deed er ook heel lang over en ben uiteindelijk van rijschool en plaats veranderd maar zover hoeft het niet te komen. Gewoon rustig aan. 16 lessen is ook helemaal nog niet zoveel.
Oud 30-04-2016, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Ik deed er ook heel lang over en ben uiteindelijk van rijschool en plaats veranderd maar zover hoeft het niet te komen. Gewoon rustig aan. 16 lessen is ook helemaal nog niet zoveel.
Dat hoop ik ook niet. Maar het ligt ook aan de rijschool. Deze heeft geduld en dat is super fijn. Als die me ging pushen was ik niet eens tot hier gekomen.
Oud 30-04-2016, 11:02
Macrador
Macrador is offline
Een van mijn vrienden heeft gisteren voor de derde keer zijn examen niet gehaald. Vind het raar want hij is echt niet lomp of slecht, maar het wil echt niet lukken.
Oud 30-04-2016, 11:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kreeg op een gegeven moment heel erg faalangst doordat ik steeds zakte terwijl ik best kon rijden.

Het verotte is dat ik nu ook met andere dingen faalangst heb
Oud 30-04-2016, 11:27
Carn
Carn is offline
Citaat:
Een van mijn vrienden heeft gisteren voor de derde keer zijn examen niet gehaald. Vind het raar want hij is echt niet lomp of slecht, maar het wil echt niet lukken.
och, een vriend van me haalde het pas bij de derde keer, en dat is een figuur die altijd ontzettend goed is in alles, en ik ken ook een jongen die (toentertijd) super onveilig reed en het wel in een keer haalde; er valt niet echt een peil op te trekken.

Regels voor berichten