Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2016, 23:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg, mijn katten zijn eindelijk elkaar aan het vermaken. Rood is echt al de hele dag aan het vervelen, op schoot, van schoot, naast me zitten en zijn poot in mijn gezicht duwen, maar dan weglopen als ik hem aai. Ik heb hem eerder vanavond opgetild, hem aangekeken en gezegd "Ik hou van je, maar laat me alsjeblieft 5 minuten met rust, ffs", maar dat werkte natuurlijk niet

En hij is zo cute, dus ik kan hem ook niet te lang weerstaan
Oud 06-08-2016, 15:28
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Vanmorgen stapten we in de auto, zegt m'n huisgenoot: 'ik heb echt al superlang geen boetes meer gehad!'

Auto geparkeerd, eenmaal binnen in een winkel (50 m van de auto) realiseren we ons dat we geen parkeergeld hebben betaald en snellen naar de auto terug. Daar is net een parkeerwachter klaar met het uitschrijven van een bon -_- hij had geen genade met ons helaas.
Komen we verzuurd weer thuis, ligt er een rekening te wachten voor een boete voor 15 km te hard rijden midden in de nacht ergens.

Dat is even 166 eurootjes bij elkaar
Oud 06-08-2016, 17:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ah, de goden verzocht
Oud 06-08-2016, 17:29
bloodyb
bloodyb is offline
Zonde van het geld.
Oud 06-08-2016, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Vanmorgen stapten we in de auto, zegt m'n huisgenoot: 'ik heb echt al superlang geen boetes meer gehad!'

Auto geparkeerd, eenmaal binnen in een winkel (50 m van de auto) realiseren we ons dat we geen parkeergeld hebben betaald en snellen naar de auto terug. Daar is net een parkeerwachter klaar met het uitschrijven van een bon -_- hij had geen genade met ons helaas.
Komen we verzuurd weer thuis, ligt er een rekening te wachten voor een boete voor 15 km te hard rijden midden in de nacht ergens.

Dat is even 166 eurootjes bij elkaar
Ik vind het heel naar maar moet ook een beetje grinniken. Sorry.

Mijn laatste boete was voor fietsen zonder licht, om half vier 's nachts in 2013 denk ik.
Oud 06-08-2016, 17:32
Verwijderd
Terwijl ik lampjes bij had maar ze niet aan had. Belangrijk detail.
Oud 08-08-2016, 16:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb één keer een verkeersboete gehad, dat was voor fietsen zonder licht.
Oud 08-08-2016, 16:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb tot nu toe alleen een snelheidsboete gekregen omdat ik 60 reed waar ik buiten de bebouwde kom op een provinciale weg op de kruisingen maar 50 mocht
Oud 08-08-2016, 21:11
Verwijderd
Ik heb nog nooit een verkeersboete gehad tfu tfu tfu
Oud 08-08-2016, 21:15
Verwijderd
Ik één keer, omdat ik ergens geparkeerd had zonder te betalen. Twee minuten naar binnen bij de apotheek kostte me zestig euro.
Oud 09-08-2016, 07:15
Verwijderd
Ik heb er ooit een gehad voor fietsen zonder achterlicht. Hij was ergens onderweg uit gegaan. Super lullig
Oud 10-08-2016, 16:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik bel met Ziggo, want mijn internet doet echt belachelijk stom de laatste dagen. Heb hun hulpstappen al 100x doorlopen en dan is alles oke en dan een uur later niet meer.

Ik ben toch best pissig als ik besluit een 0900 nummer te bellen, maar die mensen zijn zo vriendelijk, je kan ze niet de tyfus schelden
Oud 10-08-2016, 16:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En gefikst
Oud 10-08-2016, 16:26
Verwijderd
Hebben ze je modem gereset?

Ik vraag me af in welk callcenter je terechtkomt vanuit jouw plekkie, in Zwolle zit er één maar in Zuid-Limburg ook.
Oud 10-08-2016, 16:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vaak vind je met Google wel een alternatief voor een 0900 nummer.
Oud 10-08-2016, 16:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Toen ik dat van het UWV belde werden ze boos maar ik kan vanaf het werk geen 0900 nummers bellen en ik ga echt niet met mijn privé telefoon bellen voor werk terwijl ik daar zelf zit.
Oud 10-08-2016, 16:33
Verwijderd
0900 is spotgoedkoop tegenwoordig.
Oud 10-08-2016, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Toen ik dat van het UWV belde werden ze boos maar ik kan vanaf het werk geen 0900 nummers bellen en ik ga echt niet met mijn privé telefoon bellen voor werk terwijl ik daar zelf zit.
Hoe kom je erbij dat het UWV iets voor je werk is? Daar zit je werkgever ook gewoon mee opgescheept. Het is privé.

Tevens volgende keer gewoon aan de receptie vragen of ze je willen doorverbinden, die kunnen internationaal en 0900 bellen.
Oud 10-08-2016, 16:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het was niet privé. Mijn werkgever had me niet beter gemeld bij het UWV.

Had via de telefooncentrale een buitenlijn gevraagd maar volgens haar had ik die al.
Oud 10-08-2016, 16:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hebben ze je modem gereset?

Ik vraag me af in welk callcenter je terechtkomt vanuit jouw plekkie, in Zwolle zit er één maar in Zuid-Limburg ook.
Nee, ik had 2 frequenties aanstaan en moest er eentje uitzetten. Tot nu toe werkt het als een zonnetje.

Vorige keer hadden ze trouwens wel m'n modem gereset.
Oud 10-08-2016, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Het was niet privé. Mijn werkgever had me niet beter gemeld bij het UWV.

Had via de telefooncentrale een buitenlijn gevraagd maar volgens haar had ik die al.
Dan moet de werkgever het oplossen. Het lefuh iz so swaaaar. Of je miept niet als een cheap ass Nederlander en belt gewoon ff. Het is echt geen wonder dat Nederlanders internationaal gezien niet zo ver komen als ik dit soort dingen lees.
Oud 10-08-2016, 16:56
Verwijderd
Moeilijk doen is een recht lijkt het wel soms.
Oud 10-08-2016, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik had 2 frequenties aanstaan en moest er eentje uitzetten. Tot nu toe werkt het als een zonnetje.

Vorige keer hadden ze trouwens wel m'n modem gereset.
Dat is normaal, twee frequenties. Hebben ze nu 802.11a uitgezet? Ik gok van wel, dat is juist de snelle band. Ik ben blij dat ik er voor gekozen heb om mijn eigen wifi te blijven doen.

Oh tip voor de volgende keer: probeer eerst een kabel, niet vergeten wifi uit te zetten op je laptop. Is het dan wel snel, dan weet je direct dat wifi het probleem is en dat scheelt weer telefoontijd.
Oud 10-08-2016, 17:01
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Dat is normaal, twee frequenties. Hebben ze nu 802.11a uitgezet? Ik gok van wel, dat is juist de snelle band. Ik ben blij dat ik er voor gekozen heb om mijn eigen wifi te blijven doen.

Oh tip voor de volgende keer: probeer eerst een kabel, niet vergeten wifi uit te zetten op je laptop. Is het dan wel snel, dan weet je direct dat wifi het probleem is en dat scheelt weer telefoontijd.
Of ze laten je alsnog alle stappen doorlopen omdat dat volgens het protocol moet.
Oud 10-08-2016, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Of ze laten je alsnog alle stappen doorlopen omdat dat volgens het protocol moet.
Ze zijn behoorlijk veranderd bij ziggo wat dat betreft, of ze hebben een vlaggetje achter mijn naam gezet
Oud 10-08-2016, 17:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Ik had een 2.4 en een 5 ghz en de 5 is nu uit.

Mijn Xbox loopt via de kabel, dus als die uitvalt en mijn wifi tegelijkertijd zegt dat er heus wel verbinding is zonder dat er iets van een pagina geladen wordt (of dat er geen netwerk is), weet ik ook hoe laat het is. Trek meestal de stekker voor 30 sec eruit, dan heb ik dat in ieder geval vast gedaan en meestal lost dat het ook wel tijdelijk op.
Oud 10-08-2016, 19:12
Verwijderd
Wij hebben de laatste weken gedoe met de tv door ziggo. Sommige zenders doen het niet. Nou ja er is geluid en blokjes beeld. Maar het zijn elke dag andere zzenders
Oud 10-08-2016, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Wij hebben de laatste weken gedoe met de tv door ziggo. Sommige zenders doen het niet. Nou ja er is geluid en blokjes beeld. Maar het zijn elke dag andere zzenders
Hoe weet je dat het door ziggo komt? Al aan de kabels gedraaid.
Oud 10-08-2016, 20:32
Megatron
Megatron is offline
Citaat:

Rare 'oplossing' inderdaad. Wat bedoel je met 'eigen wifi blijven doen'? Wat voor alternatief biedt Ziggo, dat zij jouw shit beheren en dat je zelf geen access hebt?
Oud 10-08-2016, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Hoe weet je dat het door ziggo komt? Al aan de kabels gedraaid.
Ja, vanalles al geprobeerd
Oud 10-08-2016, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Rare 'oplossing' inderdaad. Wat bedoel je met 'eigen wifi blijven doen'? Wat voor alternatief biedt Ziggo, dat zij jouw shit beheren en dat je zelf geen access hebt?
Eigen access points.
Oud 11-08-2016, 11:13
Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Kennen jullie het woord 'bespreken' in de betekenis van 'reserveren'? Dus dat je bijvoorbeeld zegt 'zullen we het restaurant maandag of dinsdag bespreken'.
Nooit van gehoord.
Oud 11-08-2016, 11:31
Abby.
Abby. is offline
Ik ken het meer als "een tafel bespreken". In een restaurant dus. Maar zelf zeg ik dat eigenlijk nooit.
Oud 11-08-2016, 12:17
Mort'n
Mort'n is offline
Citaat:
Ik bel met Ziggo, want mijn internet doet echt belachelijk stom de laatste dagen. Heb hun hulpstappen al 100x doorlopen en dan is alles oke en dan een uur later niet meer.

Ik ben toch best pissig als ik besluit een 0900 nummer te bellen, maar die mensen zijn zo vriendelijk, je kan ze niet de tyfus schelden
heb precies tzelfde. 2weken na dit gebeuren wil ie niet meer aan en moet je weer 2weken wachten op een monteur. Zit je dan zonder internet en tv. En zeurende leraren over je huiswerk
Oud 11-08-2016, 19:49
aumgn
aumgn is offline
Hier in mijn nieuwe crib ook geen internet, omdat Ziggo niet weet welke aansluiting er bij welk adres hoort.
Oud 11-08-2016, 21:57
Mr Soija
Mr Soija is offline
Ziggo zuigt dus?
Oud 12-08-2016, 00:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Pretty much, maar het is de enige provider met die internetsnelheid voor die prijs. Sommige providers bieden die snelheid niet eens aan.
Oud 12-08-2016, 05:34
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Ziggo zuigt dus?
Nah, in mijn geval had iedere provider last gehad denk ik. Klantenservice is erg snel en vriendelijk.
Oud 16-08-2016, 07:10
Verwijderd
Zijn alle ziggo problemen opgelost?
Oud 16-08-2016, 11:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh ja hoor, toen al
Oud 16-08-2016, 13:44
aumgn
aumgn is offline
BAM moet een nieuwe kabel komen graven. de komende maand moet ik het nog maar op mijn mobiele bundel overleven.
Oud 17-08-2016, 03:23
Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
Verveling
Oud 17-08-2016, 06:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Damn, een paar weken geleden begon ik met werken rond deze tijd en nu vind ik het allejezusvroeg
Oud 17-08-2016, 13:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Een mug heeft me in mijn gezicht gestoken. EN OOK GEWOON 3X. Ik heb nu 3 muggenbulten op een rijtje op mijn wang en het is al sinds gisterenochtend rood. Ik dacht eerst dat mijn kat me per ongeluk had gebitchslapped of iets in die richting, dus het was zonder krabben al rood.
Ik kan er geen foundation ofzo opsmeren, want dat valt op, want het zit natuurlijk in het sproetengebied. En ondanks dat ik het best leuk vind dat dat gebied de laatste tijd nogal groot geworden is, ben ik nu wel een beetje zuur dat ik niks kan doen aan die bizar grote rode plek
/firstworldproblems
Oud 17-08-2016, 13:31
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Een mug heeft me in mijn gezicht gestoken. EN OOK GEWOON 3X. Ik heb nu 3 muggenbulten op een rijtje op mijn wang en het is al sinds gisterenochtend rood. Ik dacht eerst dat mijn kat me per ongeluk had gebitchslapped of iets in die richting, dus het was zonder krabben al rood.
Ik kan er geen foundation ofzo opsmeren, want dat valt op, want het zit natuurlijk in het sproetengebied. En ondanks dat ik het best leuk vind dat dat gebied de laatste tijd nogal groot geworden is, ben ik nu wel een beetje zuur dat ik niks kan doen aan die bizar grote rode plek
/firstworldproblems
Heb je geen bedwantsen? Die laten ook rijtjes bultjes achter.
Oud 17-08-2016, 13:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oud 17-08-2016, 13:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Weet ik veel, het gedraagt zich allemaal als een muggenbult en ik heb ze alleen op mijn wang en omfg hoe kom je aan bedwantsen?!
Oud 17-08-2016, 13:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, Google vertelt me dat ik ontzettende jeuk zou moeten hebben, maar dat heb ik al niet meer sinds ik het kreng heb opengekrabd, goddank
Oud 17-08-2016, 14:28
ecnelis
ecnelis is offline
Dan zie je zwarte pitjes op je matras!
Oud 17-08-2016, 14:29
ecnelis
ecnelis is offline
Een huisgenoot was zo doodsbang voor bedwantsen dat ik speciaal voor haar met een jampotje met daarin een beestje naar de ggd ben gefietst het was een stofluis. De biologie-afdeling van de ggd is wel een documentaire waard, wat een eigenaardige afdeling
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten