Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb tot nu toe alleen een snelheidsboete gekregen omdat ik 60 reed waar ik buiten de bebouwde kom op een provinciale weg op de kruisingen maar 50 mocht
![]()
|
Ik bel met Ziggo, want mijn internet doet echt belachelijk stom de laatste dagen. Heb hun hulpstappen al 100x doorlopen en dan is alles oke en dan een uur later niet meer.
Ik ben toch best pissig als ik besluit een 0900 nummer te bellen, maar die mensen zijn zo vriendelijk, je kan ze niet de tyfus schelden ![]()
|
Toen ik dat van het UWV belde werden ze boos maar ik kan vanaf het werk geen 0900 nummers bellen en ik ga echt niet met mijn privé telefoon bellen voor werk terwijl ik daar zelf zit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tevens volgende keer gewoon aan de receptie vragen of ze je willen doorverbinden, die kunnen internationaal en 0900 bellen. |
![]() |
|
Het was niet privé. Mijn werkgever had me niet beter gemeld bij het UWV.
Had via de telefooncentrale een buitenlijn gevraagd maar volgens haar had ik die al.
||
Citaat:
Vorige keer hadden ze trouwens wel m'n modem gereset.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh tip voor de volgende keer: probeer eerst een kabel, niet vergeten wifi uit te zetten op je laptop. Is het dan wel snel, dan weet je direct dat wifi het probleem is en dat scheelt weer telefoontijd. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mijn Xbox loopt via de kabel, dus als die uitvalt en mijn wifi tegelijkertijd zegt dat er heus wel verbinding is zonder dat er iets van een pagina geladen wordt (of dat er geen netwerk is), weet ik ook hoe laat het is. Trek meestal de stekker voor 30 sec eruit, dan heb ik dat in ieder geval vast gedaan ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Een mug heeft me in mijn gezicht gestoken. EN OOK GEWOON 3X. Ik heb nu 3 muggenbulten op een rijtje op mijn wang en het is al sinds gisterenochtend rood. Ik dacht eerst dat mijn kat me per ongeluk had gebitchslapped of iets in die richting, dus het was zonder krabben al rood.
Ik kan er geen foundation ofzo opsmeren, want dat valt op, want het zit natuurlijk in het sproetengebied. En ondanks dat ik het best leuk vind dat dat gebied de laatste tijd nogal groot geworden is, ben ik nu wel een beetje zuur dat ik niks kan doen aan die bizar grote rode plek ![]() /firstworldproblems
||
Citaat:
|
![]() |
|
|