Advertentie | |
|
![]() |
|
Wij hebben juist uren gepraat, alle twijfels en bezwaren uitgesproken en daarna vastgesteld dat we ondanks de bezwaren en twijfels toch graag een relatie wilde. En ik ben sinds dien alleen maar blijer geworden met dat besluit
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() We hebben nu vier keer gedate en ze legde uit waarom ze even wilde wachten met seks. Ik zei dat ik er geen probleem mee had omdat ik haar leuk vind. Toen vroeg ze of ik volgend weekend wil blijven slapen. ![]() Dit wordt wel iets. ![]() |
![]() |
|
Ik geloof niet dat wij zo'n gesprek hebben gehad. We hebben veel gesprekken over hoe het loopt tussen ons, we hadden veel gesprekken over samenwonen toen dat een kwestie was, we bespreken alles, maar niet hoe we ons noemen. Het was gewoon wel duidelijk op een gegeven moment.
Mijn ex heeft ons liedje opgezet toen we op het balkon zaten en heel casual aan het scharrelen waren en vroeg of ik wilde dat hij mijn vriendje was. Heel lief was dat. Hij heeft zich echt veranderd in onze lange afstandsrelatie ergens. Ons Break up gesprek was ook zo emotioneel en impulsief. Mijn vriendje daarvoor vroeg op msn wat het nu was nadat we seks gehad hadden als goede vrienden. Mijn eerste vriendinnetje heb ik per sms gevraagd of ze mijn meisje wilde zijn. Mijn eerste vriendje en ik hadden geen Gesprek, het ontstond gewoon ergens nadat we voor het eerst gezoend hadden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ja, dat doet toch bijna iedereen wel? Het gaat toch niet zo van "hoi, dit wordt onze derde date, ik wil er verder geen druk op zetten maar ik ga vanaf vandaag rekenen als relatie, het is maar dat je het weet!"
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik gebruikte het nog in toen ik nog in Amsterdam woonde kan ik me herinneren, in 2009 heel specifiek nog want ik weet met wie ik toen een relatie had
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had "onbeperkt" smsen, wat neerkwam op 1000 smsjes per maand. Die 1000 haalde ik sommige maanden wel
![]() MSN was handig als bijvoorbeeld mijn mattie in Rotterdam dezelfde voetbalwedstrijd als ik aan het kijken was, met de laptop op schoot of zo. Tegenwoordig zou je daar whatsapp op je mobiel voor gebruiken. SMS was op het werk of onderweg elkaar de hele dag onzinberichten sturen. Wederom vervangen door whatsapp ![]() |
![]() |
|
In de middelbare schooltijd zat ik heel veel op MSN. Pas toen ik ging studeren kocht ik een smartphone en kon ik eindelijk whatsappen. Facebook messenger begon toen MSN ook al wel te verdringen met de opkomst van de smartphone voor jongeren.
|
Ik dacht dat een groot probleem van MSN was dat het opging in skype. Die overzetting was in ieder geval bij mij nogal brak en heel skype was niet de beste keuze om het te vervangen, werkte in dat opzicht matiger dan MSN.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vind 't gezellig met hem, maar ik ben niet hoteldebotel ofzo. Als hij nu zou zeggen dat 't over is zou ik dat niet vreselijk vinden. En wat doe ik met die jongen wat je normaal in een niet-verliefde situatie niet doet?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je twijfelt constant aan hoe je op hem overkomt en of je te veel of te weinig aandacht geeft of vraagt. En elke keer als je bij hem geweest bent kom je hier helemaal giechelig posten hoe leuk het was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik weet het soms niet zo goed met mezelf. Als hij dan vanochtend zegt "het liefs wil ik je altijd bij me hebben", dan wil ik het liefst wegrennen. En dan ga ik twijfelen aan mezelf. Ik heb dat nog nooit gevoeld, dat ik het liefst altijd bij iemand wilde zijn. Ook niet toen ik 4 jaar samenwoonde met Mephisto. Ook toen was ik heel blij dat we heel erg ons eigen leven hadden.
Dus dat heb ik ook gezegd tegen hem, in het begin al. Maar ik krijg soms een beetje het gevoel dat ik abnormaal ben, óf dat het een taboe is om dat te voelen, dat je niet de godganse tijd bij iemand wil zijn, maar ongeveer de helft van de tijd. ![]() Ik vind het lastig.
|
Tigerly, als jij dat voelt dan is het echt. En dan mag je dat gewoon voelen. Jezelf dwingen om ergens blij mee te zijn terwijl het in werkelijkheid te veel van het goede is voor je lijkt me ook niet gezond.
|
![]() |
Tigerly niet doen! Is helemaal niet raar! Ik heb nu een aantal jaar een relatie en mijn partner en ik wilde gaan samenwonen. We gingen het eerst een poosje proberen, en na een week heb ik hem 'eruit gezet' omdat ik het niet trok om zoveel samen te zijn. En nu LAT-en we gewoon lekker verder
![]() |
![]() |
|
Mijn vader en zijn vriendin moeten er volgens mij ook niet aan denken om samen in één huis te wonen, maar ze zijn wel hartstikke gek op elkaar. Voor hun werkt een beetje afstand heel erg goed
![]()
|
Dat heb ik hem ook gezegd, dat het op geen enkele manier iets afdoet aan wat ik voor hem voel en dat het juist wat mij betreft op een positieve manier bijdraagt aan het verlangen.
Misschien op een rustig moment er maar weer eens rustig over hebben.
|
Hai, je kent me niet maar ik ga me er toch mee bemoeien. Mijn vriend wil het liefst altijd de hele tijd constant elke dag om me heen geplakt zitten maar dat werkt averechts voor mij. Ik vind het fijn om bij hem te zijn, maar vooral als ik hem even niet zie en dan ga missen. Dan heb je elkaar ook wee wat te vertellen en dan is er ruimte om je eigen ding te doen zoals je t zelf graag doet. Dat is bij mij toch altijd anders als ik samen ben..
|
![]() |
|
Nou ja, dat lijkt mij dus eigenlijk heel erg gezond, dat je dat voelt (dat ik dat voel). Alleen verschillen hij en ik daarin van elkaar. Dus daar moeten we het dan maar even over hebben.
Ik vind het vooral belangrijk om te weten of hij het jammer vindt dat hij me minder vaak ziet dan hij zou willen, of dat hij het moeilijk vindt. Maar ik wil ook dat hij heel goed weet dat het niet met hem te maken heeft, dat ik niet graag bij hem zou zijn, maar dat het juist positief gaat bijdragen aan de tijd die we wel bij elkaar zijn als ik mijn eigen gang kan gaan een gedeelte van de tijd. Ik beet vanochtend ook bijna zijn hoofd er af (ik hield me in) toen hij vroeg "wat ik precies allemaal ging doen" vandaag. Ik weet dat het interesse is en niets anders, maar ik schiet meteen in een kramp, omdat ik het voel als een inbreuk op 'mijn tijd'.
|
|