Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2016, 18:48
Pluis
Pluis is offline
Ik heb gezeurd om een datum. We waren het namelijk al wel eens over dat we vriendje/vriendinnetje waren, maar we wisten niet precies per wanneer. Dus hebben we retrospectief een datum geprikt waarop we dan officieel verkering hadden
Oud 11-12-2016, 21:38
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Dat klinkt logischer ja.

Tigerly naamzoek: http://reductress.com/post/im-not-re...-for-the-dick/
Oud 11-12-2016, 22:35
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik heb gezeurd om een datum. We waren het namelijk al wel eens over dat we vriendje/vriendinnetje waren, maar we wisten niet precies per wanneer. Dus hebben we retrospectief een datum geprikt waarop we dan officieel verkering hadden
Dat hebben wij ook gedaan.
Oud 11-12-2016, 23:07
Elin3
Elin3 is offline
Wij hebben juist uren gepraat, alle twijfels en bezwaren uitgesproken en daarna vastgesteld dat we ondanks de bezwaren en twijfels toch graag een relatie wilde. En ik ben sinds dien alleen maar blijer geworden met dat besluit
Oud 11-12-2016, 23:21
Verwijderd
Tering wat rationeel dat kan ik echt niet als ik verliefd ben, ik ben dan echt zo'n lekkere emotionele trut. Dan is er echt geen plaats voor ratio.
Oud 11-12-2016, 23:31
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Tering wat rationeel dat kan ik echt niet als ik verliefd ben, ik ben dan echt zo'n lekkere emotionele trut. Dan is er echt geen plaats voor ratio.
Gelukkig ben ik niet verliefd.
Oud 12-12-2016, 01:59
zion_temp
zion_temp is offline
Citaat:
Waarom zou je dan in godsnaam een relatie willen met iemand?
Oud 12-12-2016, 02:05
zion_temp
zion_temp is offline
Citaat:
Lekker man, ik ben misschien ook een klein beetje verliefd aan het worden.

We zijn gisteren met een vriend van mij en een vriendin van haar wat gaan drinken. Mijn vriend heeft haar vriendin lekker aan de praat gehouden en wij hebben heel chill gepraat, gedanst en gezoend. Echt een fijne avond.

Komende nacht feestje en als ik morgen niet helemaal gesloopt ben gaan we nog iets leuks doen. Misschien museumpje pakken o.i.d.
Vanavond zijn we nog naar de film geweest en hebben we een drankje gedaan. Was weer heel leuk.

We hebben nu vier keer gedate en ze legde uit waarom ze even wilde wachten met seks. Ik zei dat ik er geen probleem mee had omdat ik haar leuk vind. Toen vroeg ze of ik volgend weekend wil blijven slapen.

Dit wordt wel iets.
Oud 12-12-2016, 05:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik geloof niet dat wij zo'n gesprek hebben gehad. We hebben veel gesprekken over hoe het loopt tussen ons, we hadden veel gesprekken over samenwonen toen dat een kwestie was, we bespreken alles, maar niet hoe we ons noemen. Het was gewoon wel duidelijk op een gegeven moment.
Mijn ex heeft ons liedje opgezet toen we op het balkon zaten en heel casual aan het scharrelen waren en vroeg of ik wilde dat hij mijn vriendje was. Heel lief was dat. Hij heeft zich echt veranderd in onze lange afstandsrelatie ergens. Ons Break up gesprek was ook zo emotioneel en impulsief.
Mijn vriendje daarvoor vroeg op msn wat het nu was nadat we seks gehad hadden als goede vrienden.
Mijn eerste vriendinnetje heb ik per sms gevraagd of ze mijn meisje wilde zijn.
Mijn eerste vriendje en ik hadden geen Gesprek, het ontstond gewoon ergens nadat we voor het eerst gezoend hadden.
Oud 12-12-2016, 07:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja hallo, ik en minder malen?!

Ik heb geprobeerd tot nu toe emotioneel vrij afstandelijk te blijven, want in mijn hoofd is het zo dat hij me na een tijdje toch niet meer boeiend vind en dan is het allemaal niet zo pijnlijk.
Dus ik ben benieuwd hoe hij het ziet.
Dat zijn precies het soort dingen die je kwijt kan in "het gesprek"
Oud 12-12-2016, 07:32
Verwijderd
Citaat:
Haha, dit ja

Maar ehh aan de posts te lezen is HO ongeveer wat je in het woordenboek ziet als je verliefd opzoekt.
Oud 12-12-2016, 07:34
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof niet dat wij zo'n gesprek hebben gehad. We hebben veel gesprekken over hoe het loopt tussen ons, we hadden veel gesprekken over samenwonen toen dat een kwestie was, we bespreken alles, maar niet hoe we ons noemen. Het was gewoon wel duidelijk op een gegeven moment.
Mijn ex heeft ons liedje opgezet toen we op het balkon zaten en heel casual aan het scharrelen waren en vroeg of ik wilde dat hij mijn vriendje was. Heel lief was dat. Hij heeft zich echt veranderd in onze lange afstandsrelatie ergens. Ons Break up gesprek was ook zo emotioneel en impulsief.
Mijn vriendje daarvoor vroeg op msn wat het nu was nadat we seks gehad hadden als goede vrienden.
Mijn eerste vriendinnetje heb ik per sms gevraagd of ze mijn meisje wilde zijn.
Mijn eerste vriendje en ik hadden geen Gesprek, het ontstond gewoon ergens nadat we voor het eerst gezoend hadden.
Wow MSN, hoe lang is dat geleden?
Oud 12-12-2016, 07:34
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wij hebben juist uren gepraat, alle twijfels en bezwaren uitgesproken en daarna vastgesteld dat we ondanks de bezwaren en twijfels toch graag een relatie wilde. En ik ben sinds dien alleen maar blijer geworden met dat besluit
Citaat:
Wij hebben dat gesprek i.v.m. de afstand ook via Skype moeten voeren, erg romantisch De week ervoor hadden we samen doorgebracht en hebben we "het gesprek" bewust vermeden. We wilden er niet impulsief instappen om vervolgens onze vriendschap te slopen als het toch zou tegenvallen. Maar de gevoelens wogen toch zwaarder dan elk bezwaar wat we konden bedenken.
Oud 12-12-2016, 07:36
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Haha, dit ja

Maar ehh aan de posts te lezen is HO ongeveer wat je in het woordenboek ziet als je verliefd opzoekt.
Krista en zion zijn me voor, maar deze twee dingen kwamen in me op. Je komt over als wél verliefd, en als je zelf niet verliefd bent (wat ik betwijfel maar goed), waarom zou je dan in hemelsnaam nog doen met die jongen wat jij doet (ik plak er nu bewust geen label op)?
Oud 12-12-2016, 09:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wij hebben ook achteraf een daar-begon-het-wel-ongeveerdatum geprikt
Oud 12-12-2016, 09:07
Verwijderd
Ja, dat doet toch bijna iedereen wel? Het gaat toch niet zo van "hoi, dit wordt onze derde date, ik wil er verder geen druk op zetten maar ik ga vanaf vandaag rekenen als relatie, het is maar dat je het weet!" als je wat later merkt dat het echt "iets" is dan ga je eens bedenken wat het 'omslagmoment' was.
Oud 12-12-2016, 10:20
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb geen idee hoe de rest van de daters dat doet. Bedankt voor de uitleg, Ertur!
Oud 12-12-2016, 11:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wow MSN, hoe lang is dat geleden?
7 jaar!
Oud 12-12-2016, 11:25
Verwijderd
Citaat:
7 jaar!
Oh, ik dacht dat het al meer dan 10 jaar geleden was dat mensen dat nog gebruikten
Voor mij is het in ieder geval echt iets van de middelbare school..
Oud 12-12-2016, 11:48
Verwijderd
Ik gebruikte het nog in toen ik nog in Amsterdam woonde kan ik me herinneren, in 2009 heel specifiek nog want ik weet met wie ik toen een relatie had . Volgens wiki pas in 2013 gestopt Maar vanuit mijn oogpunt, en vanuit anderen zal het niet heel anders zijn, was het een handig communicatiemiddel met vrienden voordat whatsapp de markt overnam. Niet dat die twee perfect te vergelijken zijn, maar whatsapp kon eigenlijk alles wat msn kon buiten webcammen (en dat deed ik al heel lang niet meer) en bestanden delen (en daar had je al lang gewoon mail of zo voor). Whatsapp werd pas vanaf 2011 echt massaal gebruikt. Zal dus wel rond die tijd zijn dat MSN qua gebruik echt kelderde.
Oud 12-12-2016, 12:03
Verwijderd
Hmm, bij mij heeft sms het toch wel grotendeels overgenomen in die tijd. Ik weet nog wel dat ik bundels had van 200 of 300 smsjes per maand of zo die vrijwel altijd opgingen.
Oud 12-12-2016, 12:16
Verwijderd
Ik had "onbeperkt" smsen, wat neerkwam op 1000 smsjes per maand. Die 1000 haalde ik sommige maanden wel

MSN was handig als bijvoorbeeld mijn mattie in Rotterdam dezelfde voetbalwedstrijd als ik aan het kijken was, met de laptop op schoot of zo. Tegenwoordig zou je daar whatsapp op je mobiel voor gebruiken. SMS was op het werk of onderweg elkaar de hele dag onzinberichten sturen. Wederom vervangen door whatsapp
Oud 12-12-2016, 12:18
Elin3
Elin3 is offline
In de middelbare schooltijd zat ik heel veel op MSN. Pas toen ik ging studeren kocht ik een smartphone en kon ik eindelijk whatsappen. Facebook messenger begon toen MSN ook al wel te verdringen met de opkomst van de smartphone voor jongeren.
Oud 12-12-2016, 13:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
2009 is ook 7 jaar geleden toch, of ben ik nou scheel?
Oud 12-12-2016, 13:14
Verwijderd
Citaat:
2009 is ook 7 jaar geleden toch, of ben ik nou scheel?
Ja, ik zeg het misschien niet letterlijk maar mijn verhaal is juist ondersteunend aan jouw stelling
Oud 12-12-2016, 16:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, ik zeg het misschien niet letterlijk maar mijn verhaal is juist ondersteunend aan jouw stelling
Ik reageerde eigenlijk op Kristaco, die dacht dat het meer dan 10 jaar geleden was!
Oud 12-12-2016, 17:14
Verwijderd
Ik was gewoon mijn tijd ver vooruit Ik had ook al in 2006 facebook, toen je nog alleen met een universiteits-emailadres daarvan lid kon worden. Maar met een smartphone was ik dan wel weer rijkelijk laat, 2013 of zo..
Oud 12-12-2016, 17:38
Ieke
Ieke is offline
Ik dacht dat een groot probleem van MSN was dat het opging in skype. Die overzetting was in ieder geval bij mij nogal brak en heel skype was niet de beste keuze om het te vervangen, werkte in dat opzicht matiger dan MSN.
Oud 12-12-2016, 17:56
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik ben er ook niet over uit of ik dat wil.

Citaat:
Haha, dit ja

Citaat:
Krista en zion zijn me voor, maar deze twee dingen kwamen in me op. Je komt over als wél verliefd, en als je zelf niet verliefd bent (wat ik betwijfel maar goed), waarom zou je dan in hemelsnaam nog doen met die jongen wat jij doet (ik plak er nu bewust geen label op)?
Ik vind dit wel typisch dat jullie het zo zien, want voor mij voelt het niet zo.
Ik vind 't gezellig met hem, maar ik ben niet hoteldebotel ofzo. Als hij nu zou zeggen dat 't over is zou ik dat niet vreselijk vinden.
En wat doe ik met die jongen wat je normaal in een niet-verliefde situatie niet doet?
Oud 12-12-2016, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er ook niet over uit of ik dat wil.

Ik vind dit wel typisch dat jullie het zo zien, want voor mij voelt het niet zo.
Ik vind 't gezellig met hem, maar ik ben niet hoteldebotel ofzo. Als hij nu zou zeggen dat 't over is zou ik dat niet vreselijk vinden.
En wat doe ik met die jongen wat je normaal in een niet-verliefde situatie niet doet?

Je twijfelt constant aan hoe je op hem overkomt en of je te veel of te weinig aandacht geeft of vraagt. En elke keer als je bij hem geweest bent kom je hier helemaal giechelig posten hoe leuk het was
Oud 12-12-2016, 18:12
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik twijfel bij werkelijk iedereen hoe ik overkomen.
En ik post hier ook alles, dus als ik het gezellig heb gehad zeg ik dat ook.
Anyhoo, we shall see wat dit wordt.
Oud 13-12-2016, 19:06
Holland Oates
Holland Oates is offline
We zijn vergeten om 'het gesprek' te hebben.
Oud 13-12-2016, 19:34
Miekje*
Miekje* is offline
Geen ramp, HO.
Oud 13-12-2016, 20:00
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Geen ramp, HO.
Dat weet ik. Prima zelfs zo.
Oud 13-12-2016, 22:42
zion_temp
zion_temp is offline
Donderdag gaan we een hapje eten en daarna zien we elkaar zaterdag weer.

Ze is bloedmooi en lief en slim en leuk en ambitieus en elegant en geestig en sportief en precies gek genoeg.

Fuck ik ben echt verliefd.
Oud 14-12-2016, 08:26
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Donderdag gaan we een hapje eten en daarna zien we elkaar zaterdag weer.

Ze is bloedmooi en lief en slim en leuk en ambitieus en elegant en geestig en sportief en precies gek genoeg.

Fuck ik ben echt verliefd.
Leeeeeeeuuuukkkk T!!
Oud 14-12-2016, 08:30
Tigerly
Tigerly is offline
Ik weet het soms niet zo goed met mezelf. Als hij dan vanochtend zegt "het liefs wil ik je altijd bij me hebben", dan wil ik het liefst wegrennen. En dan ga ik twijfelen aan mezelf. Ik heb dat nog nooit gevoeld, dat ik het liefst altijd bij iemand wilde zijn. Ook niet toen ik 4 jaar samenwoonde met Mephisto. Ook toen was ik heel blij dat we heel erg ons eigen leven hadden.

Dus dat heb ik ook gezegd tegen hem, in het begin al. Maar ik krijg soms een beetje het gevoel dat ik abnormaal ben, óf dat het een taboe is om dat te voelen, dat je niet de godganse tijd bij iemand wil zijn, maar ongeveer de helft van de tijd.

Ik vind het lastig.
Oud 14-12-2016, 08:54
Elin3
Elin3 is offline
Tigerly, als jij dat voelt dan is het echt. En dan mag je dat gewoon voelen. Jezelf dwingen om ergens blij mee te zijn terwijl het in werkelijkheid te veel van het goede is voor je lijkt me ook niet gezond.
Oud 14-12-2016, 09:12
pj eilander
pj eilander is offline
Tigerly niet doen! Is helemaal niet raar! Ik heb nu een aantal jaar een relatie en mijn partner en ik wilde gaan samenwonen. We gingen het eerst een poosje proberen, en na een week heb ik hem 'eruit gezet' omdat ik het niet trok om zoveel samen te zijn. En nu LAT-en we gewoon lekker verder
Oud 14-12-2016, 09:14
pj eilander
pj eilander is offline
Je had bij MSN toch op gegeven moment de optie dat je iemand met een forel in het gezicht kon slaan? Dat mis ik wel op whatsapp en skype.
Oud 14-12-2016, 09:21
Verwijderd
Je kan het vormgeven zoals je wilt toch? Ik ken ook een stel wat al 30 jaar bij elkaar is en allebei een appartement naast elkaar hebben omdat ze niet zonder hun eigen ruimte/privacy kunnen.
Oud 14-12-2016, 09:26
Elin3
Elin3 is offline
Mijn vader en zijn vriendin moeten er volgens mij ook niet aan denken om samen in één huis te wonen, maar ze zijn wel hartstikke gek op elkaar. Voor hun werkt een beetje afstand heel erg goed
Oud 14-12-2016, 09:28
pj eilander
pj eilander is offline
Het is wel erg lastig als je partner heel graag wil samenwonen en jij niet
Oud 14-12-2016, 09:29
Tigerly
Tigerly is offline
Dat heb ik hem ook gezegd, dat het op geen enkele manier iets afdoet aan wat ik voor hem voel en dat het juist wat mij betreft op een positieve manier bijdraagt aan het verlangen.

Misschien op een rustig moment er maar weer eens rustig over hebben.
Oud 14-12-2016, 09:54
frats
frats is offline
Hai, je kent me niet maar ik ga me er toch mee bemoeien. Mijn vriend wil het liefst altijd de hele tijd constant elke dag om me heen geplakt zitten maar dat werkt averechts voor mij. Ik vind het fijn om bij hem te zijn, maar vooral als ik hem even niet zie en dan ga missen. Dan heb je elkaar ook wee wat te vertellen en dan is er ruimte om je eigen ding te doen zoals je t zelf graag doet. Dat is bij mij toch altijd anders als ik samen ben..
Oud 14-12-2016, 10:20
Tigerly
Tigerly is offline
Nou ja, dat lijkt mij dus eigenlijk heel erg gezond, dat je dat voelt (dat ik dat voel). Alleen verschillen hij en ik daarin van elkaar. Dus daar moeten we het dan maar even over hebben.

Ik vind het vooral belangrijk om te weten of hij het jammer vindt dat hij me minder vaak ziet dan hij zou willen, of dat hij het moeilijk vindt. Maar ik wil ook dat hij heel goed weet dat het niet met hem te maken heeft, dat ik niet graag bij hem zou zijn, maar dat het juist positief gaat bijdragen aan de tijd die we wel bij elkaar zijn als ik mijn eigen gang kan gaan een gedeelte van de tijd.

Ik beet vanochtend ook bijna zijn hoofd er af (ik hield me in) toen hij vroeg "wat ik precies allemaal ging doen" vandaag. Ik weet dat het interesse is en niets anders, maar ik schiet meteen in een kramp, omdat ik het voel als een inbreuk op 'mijn tijd'.
Oud 15-12-2016, 02:10
Verwijderd
Waarom doet iedereen bij Tigerly alsof het doodnormaal is maar HO wordt wat aangepraat?

Jullie zijn beiden jullie. Komtwelgoedsgatjus.
Oud 15-12-2016, 02:14
Holland Oates
Holland Oates is offline
Thanks plokje. Ik ben idd gewoon mezelluf. <3
Oud 15-12-2016, 07:26
Verwijderd
Komt sowieso wel goed natuurlijk, zo lang geen van beide partners seriemoordenaar is.
Oud 15-12-2016, 07:28
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Waarom doet iedereen bij Tigerly alsof het doodnormaal is maar HO wordt wat aangepraat?

Jullie zijn beiden jullie. Komtwelgoedsgatjus.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten